Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe wat fijn dat de buik zo hard gaat had ik ook rond die tijd hoor hij maakte in ene een groeispurt en is niks mis mee haha ze mag er lekker mee showen na al die tijd en voor je het weet is het weer voorbij. Ik vind het heel raar hoor zo zonder buik nu haha er is nu alleen een flubberbuik over haha

Succes alvast met de controle morgen hopelijk kan ze hem voelen kon bij mij ook niet veel eerder hoor dus geen zorgen. hij kan tenslotte nog alle kanten op dus het wil ook nog niks zeggen. Ach en straks kan Lena het waarschijnlijk zelf ook wel voelen waar het kontje ligt tenminste had ik wel.

Bianca ik snap dat het moeilijk is hier elke keer te reageren maar jou tijd komt ook binnenkort dat je in dezelfde fase komt als wij

Ik ga duimen dat jullie snel verder kunnen en dat je kunt beginnen je zegt het maar als ik mijn koelkast moet schoonmaken dat weet je he we gaan binnekort nog wel naar mijn oma op bezoek om Elin te laten zien

Meid dikke knuffel

Hier verder alles goed vandaag de eerste dag echt alleen met haar gisteren was mijn moeder er nog maar vandaag alleen en het gata super ze ligt lekker te slapen in haar bedje en ik heb een paar klungel dingetjes gedaan in huis moet het wel echt in etappes doen want nu moet ik wel weer even daarvan bijkomen maar ach met een kop thee erbij gaat dat prima haha

Vanmiddag krijg ik een vrouwtje op visite waarvan de man in mei is overleden (die man wat de duiven hier verzorgde en mijn man zo gek mee was) ze wou zo graag onze kleine meid zien zal wel even emotioneel worden aangezien hij dit zo graag mee had willen maken maar gelukkig wist hij nog net dat we zwanger waren.

Fijne dag allemaal

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat is wel spannend Maris, de eerste dag helemaal écht alleen. Hebben jullie het druk met kraambezoek? Of proberen jullie ook rustdagen tussendoor te plannen?

Enne,... wat zijn klungel dingetjes? Haha

Geplaatst

haha klungeldingetjes bedoelde ik gewoon kleine dingen in het huishouden mee. Ik mag nog niet stofzuigen enz maar mijn kasten enz zijn niet meer zoals ik ze ingedeeld heb nadat de hulp weg is haha dus langzaam aan probeer ik het weer op de plek te brengen.

Ja we hebben al best veel bezoek gehad maar proberen ook wel onze rust momenten te pakken hoor gisterenavond hadden we eindelijk niemand op bezoek en vandaag krijgen we ook alleen die vrouw maar op bezoek en verder valt het deze week nog wel mee maar ik verwacht nog wel wat telefoontjes haha

Morgen is de zus van mijn man jarig en dat is tevens ook de peettante van Elin dus als ik mij goed voel willen we daar in de vooravond even heen dat zal dan haar eerste echte uitje met de auto worden dus ik hoop dat ik mij goed genoeg voel.

Oh mijn meisje wordt wakker dus misschien tot later

Geplaatst

Hee Maris, gaan jullie lekker op pad vandaag?

Babeth, hoe voel je je na de tp? Je zit weer in de spannende wachtweken!

Wish, morgen de grote dag!

Kimmie, hoe is het met jou?

Pleun, een dikke knuffel

Ben ik nog iemand vergeten?

Hier alles goed. Ik ben wat grieperig. Vanavond weer naar de vk. Altijd leuk! :-) Vanavond gaan we

het bevalplan bespreken. Hebben jullie nog tips, of dingen waarvan je misschien niet 1-2-3 aan denkt, waarvan je (achteraf) spijt hebt?

Geplaatst

Ja in de vooravond gaan we even naar mijn schoonzusje zij is de peettante en jarig en ach als we een uurtje geweest zijn is het goed ja.

Ik moet eigenlijk ook nog naar het dorp om een cadeautje te regelen maar het is een beetje vochtig weer dus durf niet heel goed met haar naar buiten maar goed mijn moeder komt nog en dan gaan we samen even met de auto dat scheelt al heel wat haha

Maar over een geboorteplan we hebben er over nagedacht te doen maar uiteindelijk niet gedaan ik wilde het allemaal over mij heen laten komen en we hadden met de gyn besproken dat als ik niet aanspreekbaar zou zijn dat alles met mijn man besproken werd en de navelstreng werd mits de situatie het toe laat altijd door de man door geknipt.

En achteraf ben ik heel erg tevreden met hoe het gegaan is nu is het ook zo dat het op het laatst dus niet anders kon dan dat ze snel doorpakten omdat onze kleine meid er snel uit moest maar ik ben blij dat ik alles gewoon over mij heen heb laten komen.

Succes met het schrijven ervan

Geplaatst

Net terug van de verloskundige.

Hij is al een beetje ingedaald. Lag bijna vast zei ze. Daarom ook geen liggingsecho (met 34 wk) maar een groei echo wat later. Hij is voor deze termijn al flink. Haha

Lena mag niet meer zoveel eten van mij. ;-)

Geplaatst

ohhh nog 1 nachtje slapen en dan is kleine mijke al weer 1 jaar :clap2:

:occasion5::occasion5::occasion13:

wat gaat de tijd snel pfff

lang zal ze leven

Geplaatst

Pippe wat fijn dat hij al bijna vast ligt vind ik een geruststellibg toen ik dat hoorde

Haha niet te veel meer eten en veel in beweging blijven

Jaaaa morgen mijke 1 jaar wat gaat het snel.

Ins eerste uitstapje ging super ondanks het kabaal van alle kinderen sliep ze overal doorheen echt een voorbeeldig kind. Haha

Geplaatst

Pippe,

Dat is een goed bericht, erg prettig om te horen dat hij aan het indalen is.

Je krijgt 2 groeiecho's. Vind het toch vreemd dat jullie geen liggingsecho meer krijgen.

Bij een goede vriendin van mij is de kleine nog met 37 wkn gedraaid en ze heeft dit niet gemerkt. En die kleine knul was zo'n 3900gr met de geboorte.

Och gos, laat Lena maar lekker eten hoor. ;)

Maris,

Fijn dat het bezoek goed is verlopen.

Hoe ging het met jou zelf?

Toen Mijke net geboren was en we gingen 'op pad' had ik de drang om naar huis te willen gaan. Kreeg het soms ook zo warm, opvliegers.

Pleun,

Wat lief dat jij hieraan denkt. En dit terwijl je andere zaken aan je hoofd hebt.

Dank je wel!

Het jaar is inderdaad voorbij gevlogen, maar dat vond ik van de zwangerschap ook.

Morgen vieren we het voor de familie en in het weekend voor vrienden.

Vandaag een kroon gemaakt, alleen wil ze die niet op laten. Ach, al staat ze er maar mee op de foto en film, ben ik tevreden.

De fototaart is ook mooi geworden.

De woonkamer net samen versierd, ziet er gezellig uit!

Nu hopen dat het jarig jetje het ook leuk gaat vinden.

Geplaatst

Bianca,

Wat een onderzoeken allemaal. Maar wel fijn dat dit allemaal eerst onderzocht gaat worden.

Hele dikke knuffel en succes!

Geplaatst

Spannend morgen hoor de eerste verjaardag heel veel plezier alvast

Met mij ging het redelijk maar veel langer als een uur hoefde van mij niet toen wou ik inderdaad naar huis en was het goed geweest ik werd ook erg moe toen maar goed we zijn er even geweest en dan is het goed ja

Geplaatst

Gefeliciteerd met Mijke :icon_flower::aaaflowersmiley::blowkisses:

Hier verder alles wel goed met ons. Gisterenavond voelde ik onze kleine man toch echt wel lichtte schopjes geven :-) Maar door de placenta die voor ligt moet ik me daar wel op

concentreren. Maar als ik dat dus doe dan voel ik het wel!!

Vanavond gaan Bjorn en ik naar een Peuter-cursus die over 4 avonden is verdeeld. Erg nieuwsgierig wat we daar aan tips op doen.

Bjorn is zijn baan op een K*T manier kwijt geraakt dus die zit tot 1 jan sowieso thuis. Heb 4 hele zware weken achter de rug, want hij is echt in een

depressie geraakt. Heeft nu slaappillen en is nu voor de 1e keer naar maatschappelijk werk. Hij is de laatste dagen wel iets vrolijker, maar heb echt met

me handen in me haar gezeten, je ziet het hem moeilijk hebben maar je kan niets doen. Wat een onmacht.

Vanavond en morgenochtend is Levi naar Opa & Oma dus gaan wij ook lekker aan de gang boven met klussen. Even wat afleiding voor beide.

Pippe, ligt hij al ingedaald en zo goed als vast. Fijn. Begint voor jullie ook echt op te schieten zeg!

Maris ik geniet echt van je verhalen. Het plezier, genieten en de liefde komen door het scherm heen meis!

Babeth hoe is het??

Geplaatst

Lieve Wish gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Mijke

Maak er een mooie dag van en geniet er lekker van

Kimmie jeetje wat zwaar dat hij een depressie heeft hopelijk gaat het gauw beter want ik weet uit ervaring dat dit heel erg zwaar kan zijn en zeker voor de omgeving.

Wel leuk dat je je kleintje nu voelt heerlijk he dat gevoel ik moet zeggen dat ik het nu wel een beetje mis hoor haha.

Ik ben blij te horen dat je geniet van mijn verhalen haha ik had van te voren niet kunnen bedenken dat het zo mooi zou zijn en ja wij hebben onze onzekere en mindere momenten ook wel maar dat weegt niet op tegen alle mooie momenten die we hebben met haar. En het scheelt denk ik ook dat ze gewoon heel erg makkelijk is ze huilt in principe alleen als ze honger heeft en ik denk dat als ze de hele dag zou huilen dat het een heel ander verhaal is. En nu kan dat altijd nog veranderen maar tot nu toe knijpen wij onze handjes dicht met zo'n mooie tevreden dochter.

Wel gek trouwens vandaag is mijn uitgerekende dag en we hebben haar al 12 dagen in de armen.

Straks komt het cb langs dus ben benieuwd wat die te zeggen hebben en daarna gaan we even naar het dorp dan kan ze daarna gevoed worden en gaan we beiden even slapen haha ben namelijk wel erg moe na zo'n wandeling.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Lieve Kimmie,

Wat heftig voor jullie om dit mee te maken. Heel veel sterkte en ik hoop dat Bjorn zich stap voor stap beter zal gaan voelen!

Gaaf dat je jullie zoon voor de eerste keer hebt gevoeld, dat is zo bijzonder!

Maris,

Wat fijn wat fijn, dat jullie mooie kleine meisje zo rustig is.

En vandaag was eigenlijk dé uitgerekende dag. Speciaal om hieraan te denken met E.lin in je armen.

Zo komen er nog zoveeeeel van die speciale en bijzondere momenten, het houdt niet op!

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties, erg lief!

Verslag van vandaag volgt nog.....

Geplaatst

Hoi dames

Hoe is het met iedereen?

Haha het is flesjes tijd vandaar dit achterlijke. tijdstip

Dank je wish ja speciale momenten genoeg

Ze. is echt zo tevreden heeft alleen sinds een paar dagen bij de voeding van 18uur laat van krampjes verder helemaal geen last en dan wel zo zielig

Hoe was de verjaardag?

Aan de foto te zien opfb was het erb super feestjje

Geplaatst

ik vond infacol goed helpen bij krampjes

en stan vondt het nog lekker ook dus het ging er zonder problemen in

haal je gewoon bij de drogist

fijn he die nog onmenselijke uren maar dat trekt snel bij

Geplaatst

Daar zijn we inderdaad zaterdag mee begonnen. Dus eveb kijken of dat gaat helpen

En ja die tijden ach we hebben nog niks te klagen ze kwam om 4 uur en om 7 uur dus dat valt reuze mee

Geplaatst

Er staat onder bij mijn ticker 'nog 55 dagen te gaan' dat klinkt sneller dan 8 weken. Haha.

Vorige week hadden we intake kraamzorg. En als ze dan vertellen dat met 35 weken de vluchttas klaar moet staan. Dat is over 3(!) weken al. Time flies.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden