Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

het hondje heef het niet gered helaas zaterdag avond is het ingeslapen en van mn schoonmoeder horen we vrijdag of het goed of kwaadaardig is

dus erg spannend allemaal

succes met alles als ik niet meer kijk hier ivm alle drukte

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris wat heb jij het toch zwaar tot het laatste moment zeg.. pff meis. Ik hoop voor jullie dat jullie wonder er snel is, en je dan lekker mag gaan genieten!

Pleun wat een onzekere en moeilijke tijd meis, heel veel sterkte! En als je van je af wil schrijven weet je ons te vinden he!

Babeth wat leuk weer ff wat van je te horen en ik lees ook dat jullie weer gaan starten? Spannend! Balen dat het met I ff wat minder gaat, maar na die periode wordt ze

vast weer dat happy meisje wat lekker slaapt!!

Wish hoe is het met M? is ze al volledig opgeknapt?

Medusa ook jij heb een moeilijke tijd lees ik, gelukkig gaat het met de kindjes de goede kant op.. Maagzuur las ik? Dat is wel vervelend zeg!

Pippe, wat gaaf om zo te voelen he vanaf de buitenkant. Bjorn kijkt er nu ook weer naar uit!

Hier alles wel redelijk, misselijkheid is stuk minder. Val niet meer af, maar kom ook nog niet bij.. Maar goed dit is beter als al die kilo's eraf! Donderdag nog een keer naar de vk

en dan volgende week woensdag de 20 weken echo. Kijk er zo naar uit!

Geplaatst

Yoehoe mijn man heeft weer werk hij kan morgen al beginnen pfff wel een opluchting hoor alleen hadden we niet verwacht dat hij zo snel zou kunnen beginnen aangezien we donderdag nog naar de gyn moeten en vrijdag bruiloft hebben.

Maar goed werk is werk en hij heeft aangegeven dat is hoogzwanger ben dus ze weten ervan.

Kimmie gelukkig dat je minder misselijk wordt toch wel fijn en ach die kilo's komen vanzelf wel weer had ik ook wel en zolang de kleine het maar goed doet is er niks aan de hand.

Pleun sterkte en een dikke knuffel

Verder alles hetzelfde hier ik doe gewoon rustig verder haha

Geplaatst

Jee, lieve Pleun,

Wil je heel veel sterkte wensen! Wat *@ dat jullie dit allemaal mee maken.

Je krijgt mentaal flinke klappen die je beetje bij beetje probeert om te gaan verwerken.

Het houdt maar niet op, de klappen blijven komen, hoe kun je dan met verwerken gaan beginnen?

Wat heb ik met jullie te doen, zat met kippenvel je berichten te lezen.

Lieverd, nogmaals sterkte en wij staan voor je klaar!

Maris,

Hoe gaat het nu met je?

Nog last gehad van sterretjes zien, hoofdpijn? Het einde van de zwangerschap is in zicht, jullie meisje mag geboren gaan worden. Hoop dat ze jullie nu echt niet lang meer laat wachten.

Kimmie,

Nog één week geduld en jullie krijgen de 20-weken echo. Spannend toch?

Willen jullie het geslacht weten?

Vandaag naar de vk, breng je hierna verslag uit?

Mijke is weer helemaal fit. Gelukkig! Wat een ellende als je kindje ziek is. En dit was alleen nog maar een luchtweginfectie....

Ze staat steeds vaker eventjes los, nog niet lang hoor. (enkele sec) maar hier ben ik al trots op. haha

Geplaatst

Tuurlijk ben je dan trots het is ook zo'n mooie meid

Ja de hoofdpijn blijft maar ach zolang het niet erger wordt is het goed om ons mag inderdaad ons meisje wel komen haha

Nog even geduld morgen alweer 38 weken pfff wat is dat snel gegaan allemaal het lijkt nog maar net carnaval dat we mochten testen

Geplaatst

Morgen naar de vk en kom zeker vertellen hoe het was! Geslacht ben ik nog niet uit, bij Levi wist ik het niet en vond dat heel mooi. Maar nu ook wel erg nieuwsgierig.. Hihi

Geplaatst

Pleun, veel sterkte in deze moeilijke periode! Een dikke knuffel.

Maris, 38 weken! Volgens mij heb je vandaag een gesprek met de gyn. gaan jullie een evt inleiding bespreken?

Wish, fijn dat het met M weer zo goed gaat! Bijna de eerste verjaardag, leuk en spannend! Wat is het jaar hard gegaan he?

Kimmie, ben benieuwd! Bijna de 20 weken echo. Ik kan je wel vertellen dat het ook heeeel leuk is om wel te weten wat het wordt. En dat dat voor ons niets af doet aan de spanning én nieuwsgierigheid.

Wij hebben nav het topic dat ik geopend had mbt babyfoons gekozen voor een beeldbabyfoon. Nog niet aangeschaft. Doen we pas aan het eind van de zwangerschap. Waarschijnlijk een van luvion.

Ben ondetussen druk opzoek naar een bedrijf dat ons kan helpen met onze steigerhout wensen. Vind veel bedrijven, maar die prijzen zijn zo hoog! Zoek een beetje een hobby-ist. (Hoe schrijf je dat?!)

Geplaatst

Nou dames alles was weer top, hartje weer goed gehoord.

Alleen waren me bloeduitslagen bekend en heb ik Rhesus-c negatief.. Ben me nog aan het inlezen wat het is.

Bij 27 weken testen ze opnieuw of ik het heb, zo ja wordt ik strenger in de gaten gehouden begreep ik..

Kennen jullie het?

Geplaatst

Ja, Lena had het ook. Dan wordt er gekeken of je anti stoffen aanmaakt. Hier niets aan de hand na bloedtest met 27 weken. Ze hebben ons ook écht vanaf het begin af aan gezegd dat we ons hier géén zorgen om moeten maken, omdat het zelden voorkomt dat dit complicaties geeft. Fijn dat alles goed gaat met jullie kleintje!!

Geplaatst

Hoi dames

we zijn er weer haha met goed nieuws morgen wordt ik ingeleid pfff wel heel spannend hoor.

We kwamen binnen en de3 arts zei direct jeetje slaap jij nog wel? Ik zeg nee ik slaap niet en heb erg veel pijn en ben heel erg misselijk enz nou zegt hij dan pakken we direct door en gaan we een afspraak inplannen om in te leiden. Nou hij bellen en het kon morgen direct al.

We moeten ons om 7 uur melden dan wordt ik getoucheerd om te kijken hoe het ervoor staat zit ik nog helemaal dicht (haha klinkt wel grappig) gaan ze eerst met een veter geloof ik proberen en is het allemaal al verstreken gaan ze mij direct de vliezen breken en het verder op gang brengen.

Dus het is heel spannend allemaal en hopelijk gaat het een beetje vlot allemaal en zijn we morgen papa en mama hihi klinkt wel heel erg leuk.

We hebben net dus maar even samen de laatste boodschappen gehaald zodat we alles in huis hebben en nu ga ik even de laatste dingetjes in huis proberen te doen.

Kimmie wat fijn dat alles weer goed was en maak je niet druk om die rhesus als jou kindje positieve bloedgroep heeft krijg jij met 30 weken een spuit en net na de bevalling en dan heb je de antistoffen binnen en is er niks aan de hand.

Geplaatst

Maris wat spannend!! Het gaat eindelijk gebeuren. Het moment waar jullie zo lang op hebben gewacht is bijna aangebroken.

Heeel veeel succes! Zet 'm op! Je kunt het!

Enne, schroom niet om af en toe eens een update te geven ;-)

Geplaatst

Dank je lieve Pippe

Ik ga mijn best doen met een up date is het niet. hier dan wel via de whatts app

Verder hebben we nu alles klaar hier ik heb de buurvrouw geregeld voor de hond en het laatste wasje gestreken en mijn man heeft even gestofzuigd en gedweild

Oh ja gelieve niks op fb hierover aangezien ik alleen mijn ouders, mijn vriendin wat morgen gaat trouwen en de buurvrouw op de hoogte heb gesteld oh ja en natuurlijk het werk van mijn man maar. de rest komt er vanzelf achter haha

Geplaatst

Ik zeg niks op fb! Haha ;-)

Hopelijk kun je je nachtrust een beetje goed benutten. Want je zal je energie nodig hebben. Je zenuwen gieren vast door je lijf nu. Haha. Ik ben heeeeeeeel benieuwd. Ik hoop dat het een beetje vlot morgen. Want het kan dan nog wel ff duren toch?

Geplaatst

Haha ben er bang voor denk dat ik geen oog dicht doe hihi maar ach het is niet anders het is gewoon spannend allemaal

En ja de kriebels zijn er volop.

Hierbij nog even een laatste buikfoto is net gemaakt

[ATTACH=CONFIG]4640[/ATTACH]

Geplaatst

Ik las net het mooie nieuws in het uitgerekend topic. Maar Maris, ook hier....een dikke knuffel en succes voor komen gaat. Je kunt het. Hopelijk slaap je vannacht een beetje. Nog heel even volhouden........dan heb je het mooiste wat bestaat in je armen.

Geplaatst

Ohhhh Maris, wat fijn zeg!! Vannacht goed slapen en ik wens je veel succes en kracht toe!wat leuk om te bevallen op de trouwdag van je vriendin,of dat zij trouwen op de geboortedag van jullie meisje, dat is een eer!!

kimmie fijn da jullie weer goedgekeurd zijn, ik heb geen idee hoe dat zit met dat bloed.had met vanalles te maken maar daar niet mee ;-)

pleun, sterkte meid!!

Geplaatst

effe snel : MARIS ZET M OP en geniet van je laaste uurtjes met zn 2e

succes morgen of wanneer het allemaal los gaat

ik denk ook aan jullie en ook voor jullie gaat er een kaarsje aan

Geplaatst

Zet hem op morgen Maris, Heel spannend maar ook heel leuk!!

Liefs

PS tegen rhesus-c is geen injectie wat ik begreep dit is wel bij rhesus-d..

Geplaatst

Dank je wel dames voor de lieve reacties we zullen zien morgen hopelijk vlot het een beetje maar we gaan het zien.

Ik zal proberen jullie op de hoogte te stellen en anders stuur ik iemand wel een berichtje via de tel

Welterusten allemaal

Ik ga zo ook een poging doen weet alleen niet of dat gaat lukken haha

Geplaatst

Nou gaat wel even duren heb net een veter gekregen om de boel te. Verstrijken die moet 24 uur zitten en dan gaan ze weer kijken om de vliezen te breken

Geplaatst

Lena heeft weer blaasontsteking. De 2e keer al tijden de zwangerschap. Normaal heeft ze dit nooit. Ben je er nu echt veel vatbaarder voor? Is dit iets waar we misschien enige invloed op kunnen hebben?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden