Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben voornamelijk hel erg moe haha lig nu nog aan de ctg maar die gaat er zo af en dan mag ik ook wel van bed af

En ja het kan snel gaan maar als ik maar van morgen of overmorgen uit ga kan het alleen maar mee vallen mochten de weeen wel op gang komen vandaag

Mijn buik is wel al een beetje onrustig nu maar of dat nu al door de veter komt weet ik niet

Ja geloof wel dat je vatbaarder bent voor blaasontsteking nu al moet ik zeggen dat ik er normaal wel 4x in het jaar last van heb eb nu tijdens de zwangerschap nog helemaal niet gehad gelukkig

Wel balen hopelijk is ze er snel weer vanaf

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, oke dan. Hoe bevalt zijn nieuwe baan? Is het ook in de bouw?

Wij hebben nog steeds geen oplossing voor het lek. Althans, we dachten het gemaakt te hebben, maar afgelopen week vonden we weer een plas water. Niet goed voor het parket. Dus, we moeten de hele :yikes: voorgevel gaan vervangen. (Dus ook nieuwe garage- en voordeur, oke, dat niet persé, maar als we toch bezig zijn) En dat doet pijn. Had gehoopt dat dit voor december zou kunnen, maar ben bang dat dat te kort dag is. Duurt een week. Ramen/kozijnen eruit etc. Dus de stucadoor kan straks weer komen om alles bij te werken. Je kunt je voorstellen dat we er slapeloze nachten van hebben.

Geplaatst

Pfff dat is minder inderdaad wat een werk hopelijk is het snel opgelost

Wij hadden van het jaar een gaslek en de ketel kapot dat zijn allemaal kosten die we nu niet erbij kunnen hebben haha ach ja is het ook allemaal weer goed in orde

Ja het werk bevalt hem wel goed is in de geveltechniek maar dan in de werkplaats

Geplaatst

Fijn zo'n live update.. en idd maris als je nu morgen of overmorgen aanhoudt dan is het zeker zover.. En wie weet kan je vanavond ook nog ff lekker slapen! Ik had dat bij Levi ook en dat was erg fijn, je kan zelfs vragen om iets te krijgen waarop je wat beter slaapt. Je heb je energie straks hard nodig. Toi Toi

Geplaatst

Daar kijken ze morgenochtend weer naar tenzij er iets gebeurd zoals echte weeen of vocht of bloedverlies

Maar het was al een goed teken dat ik zoveel vervelende harde buiken heb dus hopelijk is het morgen ochtend zover dat ze de vliezen kunnen breken

Maar de ctg was weer goed nu om half 4 4uur weer en als die goed is mag ik naar een andere kamer voor vannacht

Mijn man is ny even naar huis en dan kan ik zo ook nog even de ogen dicht doen als dat lukt

Geplaatst

Fijn dat het zo "rustig" aan vordert ! Ik hoop dat je nog wat uurtjes slaap kunt pakken, zet 'm op!

Pippe dat klopt, ben aan het stimuleren, maandag de eerste fm en als alles goed gaat rond de 20ste de punctie.

beetje onwerkelijk op de en of andere manier, tot op heden loopt alles relaxter, wellicht door de heerlijke afleiding.

Geplaatst

We zitten op 1cm dus nog 9 te gaan ze kijken het even aan of het heftiger wordt anders ga ik naar een andere afd voor de nacht

Maar we zijn allang blij dat de veter werkt want in de meeste gevallen was ik nog niet zover

Geplaatst

Als het tuitje van de baarmoedermond verstreken is kunnen ze een uur na het toucheren de vliezen breken de gyn komt tegen half 9 weer kijken dus we wachten af

Geplaatst

ahhhhh maris spannend hoor ik blijf regelmatig kijken of je nog wat nieuws post deze avond

haha succes !!!!

babeth wat zijn jullie al weer ver al weer aan t stimuleren pfff

goed hoor wij doen het nog ergh rustig aan

hier goed nieuws : schoonmama heeft GEEN darmkanker ze waren er zo optijd bij dat het nog goedaardig is

moet er wel snel uit voor dat het omslaat maar voor nu is dit super nieuws

eindelijk weer wat positiviteit pffff.

Geplaatst

Ohhhh Pleun wat een ontzettend goed bericht!! Hèhè dat er vanaf nu maar goede berichten in oktober komen....

Wat betreft de poging, tsja enerzijds zou ik wel willen wachten maar ik wordt in december 38 en aangezien het zaad erg slecht is was het advies om niet te lang te wachten...

Geplaatst

Lieve Maris,

Het is zover, jullie kleine meisje zal geboren gaan worden.

Zolang naar uitgekeken en dan is straks het moment daar dat jullie haar vast kunnen houden.

Lieverd, wat er straks allemaal door je heen zal gaan is met geen pen te beschrijven.

Probeer foto's te maken en te filmen als dit lukt. Dit zijn zo'n kostbare, unieke momenten!

Succes met het op de wereld zetten van jullie wonder.

Ik las net pas alle berichten, heb een avonddienst gehad.

Meid, wat ben ik in gedachten bij jullie. Kan er denk ik vannacht zelf niet eens van slapen.

Echt, ik leef zo met je mee!

Zet 'm op kanjer!

Hoop dat je hier een prachtig bericht mag gaan posten.

Pippe,

Ai, de hele voorgevel aan vervanging toe. Dat is nogal een kostepost. Balen joh!

Pleun,

Super duper geweldig nieuws dat het geen kanker is! Ben zo opgelucht en blij voor jullie.

Babeth,

Mijn duimen gaan weer draaien!

Mijke heeft sinds vanmorgen weer koorts. Het begon vandaag met 38.3 en voor het slapen gaan had ze 39.4.

Ze heeft vandaag 2 keer een zetpil gekregen. Heb avonddienst gehad en mijn man heeft mij op de hoogte gehouden via sms.

Ze is verkouden, flinke snotneus. De vervelende snottermaanden zijn weer aangebroken.

Hoop dat het deze keer binnen een paar dagen over is en dat we niet weer bij de ha moeten komen.

Geplaatst

Dank je wel lieve wish

Beterschapmet je meisje

Hier door die spuit redelijk geslapen gelukkig

Ze gaan straks de vliezen breken en zullen de weeen heftiger worden

Fijne dag allemaal alvast ik weet niet of ik nog weer wat post hier haha

Geplaatst

Lieve Maris you go girl. Binnen 24 uur heb je je mooie meisje eindelijk in je Armen waar je jaren keihard voor hebt geknokt. Zet hen hem op heb de hele nacht aan je liggen denken! Dikke knuffel

Geplaatst

Heeeel veel succes Maris, laat het over je heen komen allemaal, je zult versteld zijn van jezelf en focus je op je meisje! X

Wish wat sneu van M, I had het rond die leeftijd ook flinke te pakken, infectie van de bovenste luchtwegen destijds, we hebben zelfs op een zondag 2x bij de dokterspost gezeten, 1x rond 20.00 en 1x rond 01.00 uur omdat de paracetamol niets deed, verschrikkelijk!

mbt de verkoudheid, I reageert niet goed op luuf, na speurwerk las ik er meer over maar bij haar helpt een doorgesneden ui naast haar bedje het beste.misschien ken je de truc al.

heel veel beterschap voor M!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden