Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

PIPPE !!!!!!!! is er al nieuws er is al 2 dagen niets hier geschreven dus ik heb erg de hoop dat je mannetje er is !!!!!!!! iemand nieuws gehoord ?????????

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat spannend zg nu bij Pippe...hihi wij nerveus en wie weet zijn zij gewoon aan het genietn van een bezoek aan een kerstmarkt.....

Kimmie, hoe gaat het nu bij jullie?al wat wijzer geworden? Ik vind het zo' n trieste situatie ,kan me ook voorstellen dat jouw man zich echt erg ellendig zal voelen,pfffff.

Maris, fijn dat de controle goed was en dat het bevestigd is dat het zeer noodzakelijk was!fijn dat E het ook zo goed doet, heerlijk he!

wish hoe gaat het met M?

Hier gaat het naar omstandigheden redelijk....afwachten hoe het gaat lopen, ik kan u maar een ding hopen en dat is dat er geen curettage hoeft te komen.

Geplaatst

Haha Pippe ik had het inmiddels via de app al vernomen maar gelukkig gaat het goed en hopelijk laat jullie knul nu niet al te lang meer op zich wachten we zijn allemaal zo nieuwsgierig laat staan hoe jllie je voelen.

babeth dat het redelijk gaat mar jeetje wat een verdriet weer ik zal duimen dat er inderdaad geen curretage nodig is en dat het zo los komt.

Nogmaals sterkte en een dikke knuffel

Geplaatst

Meiden, even een update voor de nieuwsgierigen. Niks aan de hand hoor. Maar wel last van indalings-of voorweeen.

We stonden donderdag in de winkel, en Lena kon niet meer lopen van de druk van onder. Ze dacht dat 'ie er daar uit zou komen. Met 'daar' bedoel ik de winkel.

Gisteren heeft ze ook veel druk gehad. Ze weet niet of het echt weeën zijn. En soms is die druk er ook als hij erg beweeglijk is.

Babeth, hoe is het nu met jullie? Een dikke knuffel.

Maris, hoe is het met je herstel?

En met de andere dames?

Geplaatst

Pippe gewoon even vragen bij de volgende controle zij kunnen wel bekijken of hij.ingedaald is

Zijn jullie nog naar die kerstmarkt geweest?

Met mijn herstel gaat het super ben alleen nog wat moe maar gelukkig heb ik een voorbeeldige dochter die nu al 3 nachten doorslaapt tot half 9 9uur met de laatste fles om 23 uur haha merk je direct overdag

Maar goed mijn hb is ook nog lang niet goed dus zal daar ook wel moe van zijn

Verder ben ik snip verkouden maar tot nu toe heeft e er niet echt last van

Mijn.menstruatie is ook weer begonnen dus dat werkt ook weer gelukkig

verder alles goed mijn viendin is vandaag 39 weken en ik ben zo benieuwd aangezien ik

peettante word maar we wachten.rustig af

Hoe is het met de rest

Geplaatst

Ja hij was wel al ingedaald. Maar vk 2 was van mening dat hij niet zo ver was ingedaald als vk 1 ons vertelde.

Dus toen was het als Lena's vliezen breken gaan liggen. Vorige controle was het wel al verder ingedaald.

Met andere woorden. Ik weet het ook niet meer. Ook niet of het nog verder kan? :santahat:

Spannend van je vriendin zeg!! Dat zal ook niet lang meer duren! en heeerlijk dat E zo goed doorslaapt. En ook super dat het met jou goed gaat!

Zal nog een buik foto uploaden.

Geplaatst

Wow mooie buik hoor gaat hard he de laatste weekjes hihi had ik ook en als ik nu terug kijk naar de foto van de dag voor de bevalling denk ik ach hij was echt heel bescheiden maar er zat toch echt een flinke tante in haha

Maar lastig is dat als ze elkaar tegen spreken dan weet je op een gegeven moment helemaal niet meer waar je aan toe bent

Wanneer hebben jullie weer controle?

Maar goed langer als 4 weekjes duurt het niet meer dus je kunt echt gaan aftellen jullie kanjer komt eraan haha

Ja is heerlijk dat ze zo doorslaapt het si zo'n makkelijk meisje dat wens je iedereen toe krampjes heeft ze bijna niet gehad zo heel af en toe maar nu nog maar af en toe en ze lacht de hele dag haha zo leuk om et zien dan kun je wel janken van geluk.

Maar goed genoeg gezwijmel ik zal wel even een leuke kerst foto erbij doen hihi om alvast in de stemming te komen vond hem zo grappig sorry voor de mega speen maar mijn man vergeet die wel eens uit te halen voor de foto terwijl ze bijna nooit een speen in heeft haha

[ATTACH=CONFIG]4878[/ATTACH]

Ik zal eens even het huis doorwerken donderdag krijg ik controle of alles volgens de regels is voor het oppassen dus we hebben zaterdag de traphekjes er vast aan gemaakt enz anders mag ik niet vanuit huis oppassen en vrijdag heb kinder ehbo examen dus ben benieuwd.

Moet eerlijk gezegd niet aan werken denken maar goed zal er toch over 3 weekjes weer heen moeten maar gelukkig kan mijn kleine meid mee

Geplaatst

Pippe,

Wat een prachtige buik!

Alle beetjes die jullie knul aan het indalen is zijn mooi meegenomen, hoeft dat tijdens de bevalling niet meer. ;)

Als het weeën zijn die met de bevalling te maken hebben merkt Lena dat echt wel, aan echte weeën ga je niet twijfelen.

Mari,

Menstruatie weer op gang gekomen, dat vond ik zelf ook een prettig 'iets'. Bij mij heeft het 7,5 week geduurd voordat ik ongesteld werd. Ik maakte mee geen zorgen, maar wou graag bevestiging dat mijn lichaam nog wist wat ie moest doen. hihi

Spannend dat je bijna peettante gaat worden.

Beterschap met je verkoudheid.

Super dat E zo goed slaapt. Ben je nog bij het cb geweest om haar te laten wegen of ben je daar niet benieuwd naar?

Babeth, lieve Babeth,

Wij hebben al contact gehad, maar ook hier wil ik je onwijs veel sterkte toewensen en een dikke knuf geven.

Mijke heeft gisteren wel een keer of 7 een dunne poepluier gehad. Het kwam er ook langsaf, dus ook romper en kleding kunnen verschonen. Het is wel grappig dat als ze windjes laat (lees: flinke scheet) ze mij aankijkt en gaat lachen en dan ook het geluid van een windje maakt. Ze gaat dan met beide handen naar haar billen/liezen en pakt die dan vast.

Wel krijgt ze er rode billen van. Smeer er Bepanthen op, dit werkt bij Mijke beter dan Sudo.

Vanmorgen is ze al in bad geweest omdat het allemaal naast de luier was gegaan. Witte was is klaar en zit in de droger, haar slaapzak was er namelijk ook vies van geworden.

Ze lijkt er verder geen last van te hebben, eten en drinken gaat goed en ze is vrolijk.

Geplaatst

Ha Wish,

M is ook een beetje aan het sukkelen, is het niet? Wel leuk hoe ze reageert op scheetje laten. De meeste kinderen, die ik ken, vinden dat heel lachwekkend.

Iedereen zegt dat van de weeën, je merkt het meteen, Maar uit ervaring in Lena's familie, hoeft dat niet zo te zijn. Daarom zijn we extra alert.

Geplaatst

Dank je dames haha het is ook zo'n schatje

Wish wat vervelend dat ze van die dunne luiers heeft hier ook gisteren alles moeten verschonen maar ach zolang ze er zelf geen last van hebben is het goed ja.

Moet wel lachen zal wel een grappig gezicht zijn als ze de scheetjes na gaat doen.

E. doet soms het hoesten van mijn man na echt zo grappig

Maar ja ik ben vorige week maandag op het cb geweest en ze woog toen 4840 gram dus dat was netjes ze ligt nog steeds boven de gemiddelde lijn dus dat is helemaal goed. Vandaag ga ik niet het regent een beetje en ik moet lopen omdat ik geen auto heb en ach volgende week dinsdag moet ik er toch heen dan krijgt ze de eerste spuitjes bah zie er nu al tegenop zo zielig

Ik ben inderdaad blij dat alles nog werkt maakte me ook nog geen zorgen maar ben wel blij dat alles het nog gewoon doet. Al was het ook niet verkeerd om bijna een jaar niet ongi te worden haha heb het niet gemist ach het hoort erbij en heb er ook nooit zoveel last van die 1,5 dag dus mag niet klagen.

Pippe het is inderdaad dat je het verschil tussen indalinsweeën en echte weeën normaal wel voelt alleen weet ik niet hoe het is als de bevalling spontaan op gang komt

Mijn werd telkens gevraagd of dat ik ze weg moest zuchten want dan waren het echte weeën maar goed als je het niet vertrouwd bel je gewoon met de vlos daar zijn ze voor

Geplaatst

Pippe,

Had iemand bij jullie in de familie weeën en had die dit niet opgemerkt of hoe moet ik dit zien?

Dan ben je zeker extra alert. Net als wat mari zegt, als je iets wil weten gewoon een belletje naar de vk.

Ik leef met jullie mee, jullie zoon kan gewoon elk moment van de dag besluiten om tevoorschijn te willen komen.

Zijn de puntjes op de i gezet mbt kamertje en spullen in huis en mentaal ook voorbereid? ;)

Maris,

Die prikken vind ik elke keer zielig. In januari krijgt Mijke voorlopig de laatste prikken. Dan pas met de 3 jaar weer.

hihi dat ze het hoesten na kan doen vind ik wel knap. Ze leren zo ontzettend snel.

Omdat ik pas in jan. naar het cb moet ben ik vorige week even gegaan, Mijke woog 9060gr en was 76cm.

Geplaatst
Pippe,

Had iemand bij jullie in de familie weeën en had die dit niet opgemerkt of hoe moet ik dit zien?

Idd, die begon bij 'persdrang' Lag binnen een uurtje al gewassen en gestreken weer op bed. Mét kind.

Kans is klein natuurlijk, maar je houd t in het achterhoofd.

Geplaatst

het kan inderdaad de zus van mijn vriendin heeft bij alle 3 de kinderen pas weeën gekregen bij volledige ontsluiting mijn vriendin is nu ook zwanger (januari uitgerekend) en houd toch wel in gedachten dat zij dit ook kan krijgen maar goed iedereen is anders en elke bevalling is anders

Maar goed komen zal hij hoe dan ook haha

Ja ze krijgt zoveel indrukken elke keer ze volgt ons ook helemaal als we weg lopen ze is ook steeds wakkerder ach elke leeftijd heeft wel wat dat pasgeborene is er nu wel af vind ik nu leert ze steeds meer ook wel heel leuk al vond ik die eerste paar weken ook wel heel erg bijzonder om elkaar echt te ;eren kennen en nu is het al net of het nooit anders is geweest dat ze bij ons is

Nu scheelt het natuurlijk wel dat ze zo makkelijk is

Geplaatst

Hee meiden,

Gisteren weer controle gehad. Bloeddruk gaat omhoog, onderdruk nu 89. Begreep vorige week dat als deze boven de 90 komt je overgedragen wordt aan de gyn? Veel vocht vasthouden op het moment. hopelijk komt 'ie snel!

Geplaatst

ahhhh pippe is ie er nou nog niet wat houd hij jullie in spanning

aan de andere kant jullie hebben zooooooo veel moeite gedaan om m daar binnen te krijgen dat hij er zo lang mogenlijk van wil genieten denk ik

mijn voorspelling is in ieder geval niet uit gekomen

ik dacht dat hij zich wel in week 36 zou laten zien maar daar zijn jullie nu wel aan voorbijhaha

mij vent zegt dat je kunt proberen om er een stukje brood voor te houden dan komt ie mss wel naar buiten hahah

pfff mannen :)

Geplaatst

Pippe hopelijk komt hij inderdaad snel we zijn zo benieuwd haha

Maar balen dat de onderdruk aan de hoge kant is hopelijk was dat eenmalig door drukte of iets mijn vriendin had dit gisteren ook toevallig bij de vlos toen is ze doorgestuurd om na te laten kijken aan de ctg en urine enz en daar was hij wel weer goed dus wil niet altijd wat zeggen

Pleun ja mijn man zei gisteren ook al tegen mijn vriendin dat haar man ervoor moest gaan liggen en moest gaan roepen 'kom maar, kom maar' dat roept hij altijd als de duiven weer komen haha bij haar rommelt het al wel iets en heeft ze al 1cm maar dat wil helaas nog niks zeggen want de baarmoedermond was nog niet rijp genoeg.

Hier wou E. gisterenavond voor het eerst niet in slaap komen door krampjes echt zo zielig zo erg heeft ze het nog niet eerder gehad, maar ja de oorzaak is ook wel bekend want mijn man was alleen thuis met haar en dacht toen ze na 2,5 uur begin te huilen dat ze weer honger had dus heeft haar toen weer een volle fles gegeven en tja dat was te veel te snel achter elkaar en dat konden haar darmpjes niet aan dus ik heb met haar tot 1 uur op gezeten en toen was ze eindelijk rustig in slaap en heeft ze tot 8 uur doorgeslapen

Ach mannen zullen we dan maar zeggen hij bedoelde het goed maar het pakte alleen niet helemaal goed uit

Geplaatst

Hahaha, als het helpt doe ik dat wel hoor! :santahat:

Ik had gedroomd dat ie geboren was, maar iets tevroeg, dus had ik 'm maar weer terug gestopt... :openpresents:

Pleun, hoe is het met jullie? Hebben jullie een pool opgezet om te gokken wanneer hij zich aandient? Haha

Maris, bloeddruk is elk bezoek gestegen, dus het zat er wel aan te komen.

Maris, hij bedoeld het vast goed! haha. Maar wel zielig voor jullie meisje

Geplaatst

Haha ja hielp het maar dan was hij er waarschijnlijk al wel geweest hihi

En neem van mij aan haha terug stoppen wil je echt je niet meer als je hem eenmaal gezien hebt haha dan houd je hem vast en wil je hem nooit meer los laten.

Ja het was goed bedoelt maar ze had echt pijn zo zielig maar gelukkig is het wel weer goed en zo leert hij er wel van

Bah wat een rot weer is het vandaag dan sneeuw dan regen niks aan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden