Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha, Lala, leuk hoe je het beschrijft. Ik duim voor jullie hoor. Gun het jullie zo. En je mag best toegeven aan de hormonen hoor! Laat je man maar een keer extra lopen met een kopje thee en een broodje. :laugh:

Ik hoop zo op goed nieuws!! Wanneer mochten jullie ook alweer testen? Wij 7 augustus geloof ik. Maar ben er eerlijk gezegd helemaal niet mee bezig. Nou ja, dat is niet helemaal waar. Ik weet wel dat er een poging is geweest, maar ik zou echt, echt versteld staan als het nu raak is. Toevallig gisteren een nieuwe donatie gevraagd.

Maris, gelukkig kun je al snel in Utrecht terecht! Ik vraag me af hoe we nu aan onze cryo's komen. Ik moet het opschrijven dat ik het niet vergeet te vragen als we er weer zijn.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha Pippe,

Voor ons allemaal: :positive energie:

en voor jou en lena: :hugg:Gewoon, zomaar :happy11:

Misschien wel goed dat je er 'minder' mee bezig bent. Minder stress is altijd goed. Hoe zit Lena erin deze poging? En fijn dat jullie wel ook weer vooruit kijken! Ik hoop voor jullie dat de nieuwe donatie van betere kwaliteit is, maar ik hoop eigenlijk nog meer dat die helemaal niet meer nodig is

Geplaatst

Lala klinkt allemaal wel goed maar net wat je zegt dat ka heel goed van de utro komen heb ik ook altijd van die bollen maar ik duim voor je want het gaat gewoon hartstikke goed komen.

Pippe voor jullie duim ik ook want je zult zien dat op een moment wat je niet verwacht dat het toch raak is succes

Ja heel fijn dat we snel terecht konden maar hoe dat met jullie cryo´s gaat weet ik niet ik neem aan dat je die gewoon nog terug kunt laten plaatsen maar dat zou ik gewoon even vragen.

Iedereen een fijne dag ik ga zo eten en dan aan de poets er komt vanavond visite en dan wil ik het een beetje aan de kant hebben allemaal. Heb net al een mooi bloemetje gekocht dus het is straks weer lekker fris en vrolijk haha

Geplaatst

Goed zo Maris, bloemetjes doet t altijd goed!!

Ik vind t best jammer dat ik zoveel niet thuis ben, anders zouden er ook altijd bloemetjes staan.

Mannie gaat asap grasmaaien! jippie!

Geplaatst

Yoehoe eindelijk het gras eraf haha

Ja ik moet zelf maar bloemen halen haha mijn vriend doet dat niet zo vaak, meestal kreeg ik te horen dat ik wel voor mezelf zorgde toen ik nog in een bloemenwinkel werkte en dat deed ik ook wel maar soms is het wle leuk als iemand een bloemetje mee neemt haha ik moet ook zeggen dat mensen dat niet zo snel durven denk ik want ik denk dat ze bang zijn dat ik te kieskeurig ben terwijl dat helemaal niet zo is.

maar goed vandaar dat ik me lekker zelf wel wat haal moet ook soms mezelf verwennen vind ik haha

Ik wou eigenlijk poetsen maar kan me zelf er nog niet toe zetten

Geplaatst

Hahaha Maris, dan doe je het toch lekker niet! De ergste rommeltjes wat netter neerleggen doet ook al een hoop hoor!!

Hier krijg ik op 'belangrijke' dagen wel een bloemetje van manlief hoor! Maar normaal gesproken moet ik ze ook zelf kopen. En ach, weet je, ik ben ook al blij met een bosje tulpjes of roosjes van de AH ofzo ;-)

Bloemetjes zijn bloemetjes, toch? Ook ik ben helemaal niet kieskeurig wat dat betreft, en in het bloemschikken/bloemenzaak ben ik zo maar gerold....heb ik nooit bewust voor gekozen.

Weet iemand waar t vele plassen vandaan komt? Moet normaal gesproken een keertje of 4-5 naar toilet op een dag (MAX!! ja, is weinig, weet ik...., maar is voor mij normaal) en nu ren ik bijna elk uur wel een keertje! Ook de utro?

Geplaatst

Ja kan ook van de utro komen irritant he al die verschijnselen wat je er zomaar bij krijgt je word er zo onzeker van.

Ja ik neem ook regelmatig wat van de supermarkt mee een boeketje kan ik er zelf wel van maken haha maar ik moest nu wat hebben voor de moeder van de oppaskindjes want die is morgen jarig dus toen heb ik mijzelf ook maar getrakteerd

Geplaatst

Hahaha....zelf trakteren is altijd goed!!

Ik denk dat ik mezelf vanavond ga trakteren met een paar boeken. ;-)

Ja, dacht ik al: de utro. Tjonge.....voor iemand die als ze moet plassen ook MOET plassen, is het best opeens vervelend meer dan normaal te moeten gaan. hahahaha

Ach....komen we ook wel overheen!

Tja, het voordeel van utro nemen is dat je het idee hebt dat het innestelling/baarmoeder/zwanger worden-blijven helpt, het nadeel is, dat je totaaaaal niet weet of het kwaaltjes zijn of dat het de hormonen van de utrogestan zijn.

Vooralsnog horen jullie me niet klagen hoor! Het is alleen onhandig af en toe. Gelukkig zit het toilet een paar deuren verder in de gang hiero ;-)

Geplaatst

Haha ik ken dat ik ga ook normaal niet veel vaker naar het toilet en als ik dan vaker moet is dat even wennen maar goed ik hoop dat je daar nog een maand of 9 last van gaat hebben haha

Geplaatst

Hahaha Muts! Maar ja, ik hoop ook dat ik daar nog 9 maanden last van ga hebben.

Zodra ik ook misselijk wordt binnen nu en 10 dagen ga ik er een klein beetje in geloven, dat is het enige dat bij mij de utrogestan nog niet heeft gedaan, zeg maar. Voor de rest heb ik alle kwaaltjes die door de utro kunnen komen wel al eens gehad.

Geplaatst

Ik wil ook bloemen. :icon_flower: Helaas is Lena niet zo romantisch aangelegd. :happy3: Ondanks dat ik haar wel eens een hint geef. Haha.

En dan is het ook niet meer spontaan.

Lala, straks kun je dus weer de wijde wereld in kijken als het gras gemaaid is?

Maris, hoe is het met de hondjes? Ik baal zo dat ik er allergisch voor ben.

Geplaatst

Jup, kan straks weer het tuinhuis zien, zoals het bedoeld is, en niet door het onkruid alleen maar het dak ;-)

Ja, dat ken ik, mijn ex was er ook zo eentje die ik hints moest geven, en dan is t niet meer leuk.... Mijn man kan me echt nog wel eens verrassen met een boeketje.

Ow, dat herinnert me: ik zou nog wat foto's van de andere woeffies laten zien.

Nou....heeeel erg recente foto's heb ik niet, maar wel van afgelopen winter (lijkt wel gisteren, met dit weer! hihi)

http://s620.photobucket.com/albums/tt285/petsche_bucket/winter-2010/

Jammer dat je er allergisch voor bent Pippe, ik weet uit ervaring dat hondjes anti-stressend kunnen werken. Therapeutisch als het ware ;-) Het is bewezen dat het knuffelen of aanhalen van een hond de bloeddruk laat zakken.

Geplaatst

Haha Pippe mijn vriend is ook niet zo romantisch eigenlijk helemaal niet haha

Ik heb nu ook in 9 jaar tijd al 3 bloemetjes gehad maar dat was ook met hint haha

Met de hondjes gaat het heel goed ik heb ze net lekker naar buiten gestuurd omdat ik moest dweilen en anders heb ik al het werk voor niks gedaan haha ze zijn toch het liefste de hele dag buiten

Maar ben je allergisch voor de haren dan want dat heb ik ook en een westy en shitsu en poedel haren niet dus daar hebben de meeste mensen dan geen last van.

Die avn ons haart ook niet, de bulldog wel maar die zijn heel kort en heb ik niet zo veel last van.

Lala wat bedoel je met het weer want hier is het heel erg mooi en lekker weer op het moment het zonnetje schijnt en dan is de temp ook direct weer hoger haha

Geplaatst

Nou, hier is t nog steeds heeel erg grijs, maar de temp loopt wel al iets op.

Sinds gisterenochtend heb ik eigenlijk geen zon gezien :(

En het was meer nat dan niet nat

Geplaatst

Wow lala, is dat jullie tuin? :yikes: Wat gaaf zeg! En mooi!! Lekker veel ruimte voor jullie mooie honden. Heerlijk zeg, ik ben lichtelijk jaloers. Kan me voorstellen dat je dan zo'n grasmaaier hebt.. haha. Ik denk dat Lena het ook helemaal geweldig zal vinden.

Maris, ja ik ben erg allergisch, ik weet niet of het de haren of de huidschilfers zijn. Ik heb het met alle dieren die haren of een veren-vacht hebben. Met andere woorden, vissen en schildpadden kan ik wel handelen. ;-)

Het is pas op latere leeftijd gekomen en gaat daarom naar alle waarschijnlijkheid niet meer weg. Vroeger hadden we thuis ook een hond, en ik zou zo graag zelf ook een willen. Maar dat gaat echt niet werken. We hebben het eens geprobeerd om een hond te laten logeren, zodat mijn lichaam? er aan kan wennen. Helaas heeft het niet opgeleverd, de allergiepillen waren niet aan te slepen.. haha.

Ach, er naar kijken is ook leuk.

Geplaatst

Ja, dat is onze tuin. Zo te zien maar een foto of 4 niet van onze tuin.

Op deze foto is het tuinhuis van de buurman te zien, maar rechts van M'toto (de hond op de foto) zie je nog een stukje hekwerk vóór een stuk tuin achter t tuinhuis van buurman? Dat is ook nog van ons, dat is op dit moment moestuin en boomgaard. (In wording)

Even kijken of ik nog een google earth foto kan vinden voor je.

Ik besef heel goed dat wij een joekel van een tuin hebben en bevoorrecht zijn wat dat betreft. Ik moet zeggen: dat is de hypotheek wel waard hoor! Lekker in t buiten wonen!

Geplaatst

Jeetje mina wat een tuin Lala heerlijk ik zou zo met je ruilen.

Wij komen allebei van buitenaf en wonen nu in de bouw en nu moet ik zeggen dat wij al een hele grote tuin hebben hoor haha maar niet zo groot als die van jullie

Mooie foto´s van de honden

Pippe dat is jammer dat je zo allergisch bent en ook voor vogels ja bah dan hadden wij wle ene probleem haha met al die postduiven in het hok in de tuin nou kom ik bijna niet in het hok maar ik ben wel blij als ik er geen last van heb

Geplaatst

Lijkt erop he? Nee, wij zitten in het smalste gedeelte van Nederland ;-)

Tussen Belgie en Duitsland in.

12 buren, waarvan 10 met de tuin tegen onze tuin aan, 1 naast ons (zie foto tuinhuis buurman) en 1 buurman tegen onze moestuin aan. Dat is dan wel meteen de grootste herriemaker, dat is namelijk een camping. Hahaha

Meer dan 1x dag PING-PONG "Beste gasten van camping Marisheem. Er zijn verse broodjes te krijgen bij de receptie tot 11 uur 's ochtends, bestellingen kunt u doorgeven tot 5 uur 's middags. blablabla" hoor je niet hoor! (Maar dat wel in Nederlands, Duits én Frans)

Het is heerlijk! Soms hoor je helemaal niks! Ja, wat vogeltjes fluiten en onze kippen feestjes bouwen omdat ze een eitje gelegd hebben, maar meer ook niet.

Aan de voorkant een stuk land (landbouw) en een klein stukje omheind met hertjes.

Dit vind ik super: gewoon de deur uit lopen en je verbazen over een stukje natuur. En dan heel blij en nederig zijn omdat dat stukje natuur je eigen tuin is.

Ik zou hier ook nooit meer weg willen.

Geplaatst

Jullie snappen best dat ik heel graag zou willen dat hier ook kindertjes opgroeien. :happy:

Overigens niet alleen ik hoor, manlief is misschien wel blij dat hij niks aan Jip en Janneke heeft moeten doen deze ronde, maar zou heel graag ook een Jip en Janneke zien rondrennen in de tuin.

Maris: vooral in de zomer is het camping gevoel wel ja. In de winter hebben ze alleen de reguliere gasten, en daar doen ze geen PING-PONG voor. ;-)

Voor degene die interesse heeft: de camping heeft nog "chalets" te koop staan! (Weet ik ook alleen maar omdat het bord vanaf de weg te zien is, als je het dorp inrijdt)

(Ow....en achter de camping is weer een stukje bos/natuurgebied.....lekker wandelen daar!)

Pippe, Lena: misschien een ideetje voor een keertje een weekendje weg ofzo? En van hier uit dagtripjes? Je zit binnen 10 minuten in Duitsland (ja, da's écht om de hoek) en binnen 15 minuten in België.

Thorn, het witte stadje waar Koninginnedag geweest is dit jaar? Da's 15 km verderop. Heel leuk dorp! En vandaaruit de grens over naar Belgie, waar in 1 van de dorpjes een ontzettend goede pannenkoek restaurant ligt...

Ach....hoor mij reclame maken voor "mijn" deeltje Nederland!

hahaha

Nee, ik wil hier niet meer weg!

Geplaatst

haha Lala voor Duitsland hoef ik niet weg hier want zit zelf op 3 minuten afstand van de grens zo´n beetje haha maar ik zal het ook eens in gedachten houden. We willen misschien nog wel een keer een weekend weg.

Tuurlijk zou het geweldig zijn als er een jip en janneke in de tuin rond huppelen dat willen we toch allemaal hier en dat gaat vast goed komen

Geplaatst

hihi Duitsland heeft zo zn voordelen: Deichmann voor schoenen, DM als alternatief voor de kruidvat..Penny Markt van 8-21u open, elke dag! Das Futterhaus voor de woeffies. Nee, je hoort me niet klagen! (En ik denk hemelsbreed dat we ook wel op 3 minuten zitten hoor! ) 10 minuten voor t eerste dorp met leuke/handige winkels.

Ik ga eens inpakken! De woefs willen vast wel eten!

hihi

Het zonnetje komt nu ook door! Ik word er helemaal vrolijk van!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden