Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee wish,

Thanks,klopt ik had dit stukje ook al gevonden.

maar het is niet stug zeg maar echt dun en doorzichtig haha.

dus als hij morgen nog hoger is bel ik wel even en laat ik voor de zekerheid wel ff bloed prikken.

met 75eh had ik er meer als 20 en moest ik stoppen met 50eh te weinig en er tussen in ook maar 2.in voorburg zouden ze met meer als 20gewoon in sturen omdat ze je hier goed in de

gaten houden.werd jij toen pas kippig??ben ik altijd al haha grapje

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie: Super!! Geweldig mannetje en mooie tattoo hoor!!

Ik hoop dat ik dat ook eens ooit kan doen ;-)

Jewel en het Boerboel teefje Chuma kunnen niet met elkaar overweg. De dames hebben al een keertje heftig gevochten en dat heeft ons zo'n 1000 euro gekost. Heb het er met manlief over gehad: laten we een gedragstherapeut inhuren, maar hij wilt t risico niet lopen. En ik geef hem daarin gelijk. Chuma is nog steeds niet volwassen en is inmiddels wel al >50 kg. Daar kan Jewel ondanks haar kracht met haar 24 kg niet tegenop. Het vervelende is ook dat Tikaani de engelse Staff, de roedelleider was. Dus er is op dit moment geen echte leider. Dat gaat geheid nog een keertje mis, en dan vrees ik het ergste. Jewel gaat wel ze opzoeken om even gedag te zeggen en daagt ze af en toe nog uit met een speeltje. Dan rent ze langs de kennels af met dat speeltje en gaat ze echt uitdagen, maar dan heb je het wel gehad.

We zijn gisteren gaan kijken naar een oudje.....is 10, een zwitserse senner. Wel nog heel fief, maar gevaar zit erin dat we hem na een jaartje of 2 ook moeten gaan missen, en dan begint het hele feest weer opnieuw.

We hebben gisteren ook contact gehad met een fokker in de buurt. Fokker van AmStaffs, en die heeft een reutje zitten van 1,5 jaar. Daar gaan we vanavond naar kijken. Uiteindelijk zijn we wel Staffies gewend, en kunnen we ze "lezen". Deze zou een veel betere keus kunnen zijn. Maar vanavond maar even afwachten.

Het liefst heb ik een zo'n jong mogelijke hond erbij. Geen puppie, we hebben geen tijd om ze zindelijk te maken. Manlief heeft geen vrije dagen meer, en ik kan voorlopig even niet thuis werken. Dus dat gaat een probleem worden. Maar een hondje die al zindelijk is, en met Jewel kan opgroeien zou t meest ideaal zijn. We zien wel, hebben geen haast, maar zijn wel actief nu aan het rondneuzen en kijken.

Geplaatst

Bianca,

Hahaha, ben ook regelmatig kippig hoor!

Dan zal het nu weer 75eh gaan worden, Gonal of wat gebruik je?

Als je boven de 20 zit en je bloedwaardes zijn goed, dan hoef je inderdaad de poging niet te 'staken'.

Hoop zo dat je snel groen licht krijgt om door te mogen gaan en dat het deze keer dan wel goed mag gaan!!!

Hoe is je temp vandaag?

Kimmie,

Had de foto's al op hyves gezien.

Wat een knapperd!!

Lala,

Oef, 1000 Euries is een hoop geld!

Succes vanavond!

Wat een prachtig weer vandaag.

Niet 'te warm', niet 'te koud', het is heerlijk!

Denk dat we vanavond gaan bbq-en, hebben we dit jaar nog niet één keer thuis gedaan en we hebben niet voor niks zo'n ding in de garage staan.

Zal manlief eens gaan vragen wat hij hiervan vindt, dan moet ik nog even naar de winkel omdat ik niks in huis heb om te bbq-en.

Geplaatst

Wish lekker wezen bbqen hebben wij vanavond nog. We hebben jaarfeest van het klootschieten is altijd erg gezellig met veel wijntjes haha

Lala jeetje het is wat met die hondjes hier zitten er ook 2 en ik moet zo met de ene naar de trimsalon en dat moet al op een moment dat mijn vriend thuis is omdat de andere anders alleen zit haha hoezo verwend. Nee ze kunnen gewoon niet zonder elkaar gelukkig zijn ze nog heel jong maar dat zegt ook niet altijd wat het zijn wel ras hondjes en die zijn over het algemeen niet zo sterk als een vuilnisbakkenrasje

Ik hoop dta het wat was dat andere hondje?

Kimmie wat een lekker ventje is het toch heerlijk.

Gisteren een slaapfeestje gehad van mijn nichtje (gelukkig kon ik wel in mijn eigen bed slapen haha) maar wat een krijzende boel met 12 meisjes haha wel heel erg leuk maar had op een gegeven moment gewoon hoofdpijn van het gekrijs.

Vanavond nog feest en dan morgen de avondwake en dan is het weekend wel weer voorbij.

Geplaatst

Hee maris,

wat ben jij weer lekker druk t klinkt iig erg gezellig

Wish,het was gister idd een heerlijk dagje!en had manlief zin om te bbqen???is altijd wel erg lekker!

mijn temp is vandaag weer hoger dus al 4dagen achter elkaar!dus morgen ga ik toch bloed laten prilkken t zal toch super zijn als ze kunnen vinden in mijn bloed wat ze moeten hebben;-) ik spoot puregon geen idee wat ze hier doen.ik geloof dat ze niet naar mijn bloedwaardes kijken.dit omdat ze je sowieso streng onder controle houden bij een verhoogde kans op overstimulatie.

en mijn oestradiol is altijd veels te hoog terwijl ilk me kip lekker voel dus dat zegt niets.

Van half elf tot acht werken bah bah geen zin in!maar helaas hoort t er allemaal bij he!

fijn weekend iedereen!

Geplaatst

Maris,

Zo, je zit midden in de feestjes de laatste tijd.

Helaas heb je ook heftige dingen om te verwerken, morgen een avondwake. Sterkte!

Bianca,

Ik heb van 7.00t/m15.30uur gewerkt. Morgen ook nog en dan maandag t/m woensdag vrij.

Drie dagen vrij is echt uitzonderlijk veel. Heb leuke dingen gepland.

Maandag niks, heerlijk uitslapen en wat in huis doen, dinsdag ga ik naar een vriendin op bezoek, woensdag controle bij de vk, neem m'n schoonmoeder mee en daarna samen lunchen en evt. nog wat winkels van binnen bekijken. Haha!

Uhm, geen bbq gisteren maar chinees. Dat is me nog al een verschil he.

Er kwam wat tussen dus geen tijd voor bbq.

Maar chinees eten vind ik voor een keer ook wel lekker.

Ben niet zo van friet/snacks en chinees. Heb liever een pastagerecht of een pizza. Mmmm!

Al 4 dagen een hogere temp. Groot gelijk dat je morgen bloed laat prikken.

Laat je weten als je de uitslag hebt?

Succes!

Geplaatst

Oh dat van die avondwake had ik helemaal niet gelezen.Hoe gaat het met je Maris?

@Wish,Werk je anders gewoon 40 uur dan??Ik werk de ene week 4 dagen en de andere week 3 en vind het heerlijk!

Vandaag lekker uit geslapen??Of kwam daar niks van?Meestal als je dat voornemen hebt gebeurd het niet ;)

Woensdag mag je weer naar de vk word er dan alleen naar het hartje van de beeb geluisterd of ook een echo?? (

Gezellig!!Lunchen is altijd goed!

Ik hou ook niet zo van chinees ben 1x achter in een keuken geweest nou eigenlijk eet ik het liever nooit meer!!

Ik heb zondag bloed laten prikken.

En vandaag maar eens gaan bellen wanneer de uitslag bekend was.En die was dus al bekend!!

En volgens de verpleegkundige was het een mooie hoge waarde!!Woensdag nog een keer bloed prikken.

Peet heeft vandaag zijn zaad weg ingeleverd en daar zou ook nog eens extra naar gekeken worden.

Hopelijk valt het mee en kan het met antibioticum verholpen worden.Vrijdag belt dr vink me en stiekem hoop ik op goed nieuws.

Dat ik gewoon deze menstruatie of de volgende mag gaan starten!Want als ze zien dat ik een eisprong heb en mijn waarde mooi is wat moet er dan nog in de weg staan?!!?!

Ze vinden vast wel iets haha maar hopelijk krijgen we nu eens een keer goed nieuws!!

Vanavond moet vriendlief werken.Ben dus helemaal alleen thuis.Heerlijk bank hangen en met een goede film op de bank hangen!

Heerlijk!!Want dit weer word je echt niet vrolijk van!!Snap wel dat dit temparatuurtje voor de zwangeren onder ons heerlijk is!!

Geplaatst

Bianca met mij gaat het goed beetje down vandaag omdat ik ongi ben geworden en ik weet dat het niet kan maar toch baal ik altijd weer ff als ze er zijn.

Ik ga heel erg hard duimen dat je vrijdag goed nieuws krijgt het is jullie zo gegund.

Toevallig ik ben ook alleen mijn vriend is ook aan het beunhazen vanavond dus ik wou ook al met de beentjes hoog naar een filmpje kijken haha

Om mij mag het ook wel even iets warmer worden over 1,5 week krijgt mijn vriend vakantie en zou wel fijn zijn als we een paar mooie weken hebben

Wish lekker een paar dagen vrij heerlijk geniet ervan.

Ik ben juist wel heel erg gek op chinees en niet zo van de pizza haha, echt chinees kun je mij wel voor wakker maken.

En Bianca klopt ik heb ooit de keuken van een chinees in de stad van mijn ouders gezien en daar kom ik ook nooit meer maar volgens mij valt die waar wij zo af en toe naar toe gaan wel mee die is ook nieuw en heel populair als wok restaurant en ach zo vaak halen we dat niet.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Hoi maris,

Ik snap je wel.Stiekem blijf je toch steeds hopen ik herken het helemaal.

Als je weer met een behandeling mag starten heb ik er nooit heel veel moeite mee maar als je verplicht rust hebt dus wel.

Gaat verder alles goed??Met je werk??En je darmen??

Ik moet nog steeds de film aanzetten heb er net een paar gedownload en ben ze nu op mijn kastje aan het zetten dus zo dadelijk installeer ik me zelf ook op de bank.

Mijn deken en thee en chippies staan al op me te wachten ;)

Welke film ga jij kijken?

Laten we hopen dat zodra je vriend vakantie heeft het zonnetje weer gaat schijnen!!

Jij bent inmiddels ook al aan het aftellen zeker??Gaan ze bij jou weer allemaal onderzoeken doen in Geertgen?Of is dit puur een intake gesprek is het wel zeker dat jullie in dit ziekenhuis

onder behandeling gaan?

Bah bah die keukens alleen die chinezen al IEL!! Met van die vieze grote zweet druppels op hun hoofd zeik nat staan ze je eten te maken en over de rest niet te praten whahaha.

Weet heeft er nog trek in chinees ;)!

Kan je bij die nieuwe chinees in de keuken kijken dan??Ze hebben allemaal van die kleine luikjes :P!!

Of gewoon niet aan denken verstand op 0 en eten maar hihi.

Ik hoop ook op goed nieuws voor vrijdag.

Maar ben bang dat ik weer op de zaken voorruit loop.We zullen het wel zien.

Morgen maar eens bellen of er al iets meer bekend is over het zaad onderzoek.

Daar zullen ze toch morgen wel de uitslag al van hebben??Als ze die vandaag onderzoeken.

Het is trouwens erg stil hier!!

Geplaatst

Bianca,

Ik werk 36 uur. Dit is full-time als je in de zorg werkzaam bent. Vorige week heb ik 6 dagen gewerkt en deze week werk ik er 2.

Dat is echt uitzonderlijk weinig hoor, komt bijna nooit voor. Dus het voelt voor me als een kleine vakantie. Haha!

Heerlijk uitgeslapen tot een uur of tien!

Normaal gesproken werk ik max. 5 dagen achter elkaar.

Nu hebben we dit proberen in te plannen naar 4 dagen achter elkaar werken. Dit is ons aardig gelukt.

Ik hoef nog maar 1 keer 5 dagen achtereen te werken en de rest van mijn werkweken ingepland met max. 4 dagen.

Enne, daarom eet ik liever ook geen chinees.....

Super uitslag gehad van je bloed, top!!

Hoop dat de uitslag van het zaad ook goed gaat zijn.

Ga vrijdag extra voor je duimen!!!

Woensdag controle bij de vk bestaat neem ik aan uit, het hartje luisteren, stand van baarmoeder checken, ligging van het kindje wordt gevoeld, bloeddruk.

Maris,

Ongesteld worden is super KLOTE!

(wil niemand hiermee kwetsen, sommige op dit forum hebben geen eigen cyclus o.i.d, vandaar dat ik dit er even bij vermeld om scheve gezichten te voorkomen)

Een dikke knuf voor jou lieverd!!!

Geplaatst

Haha Bianca bij mij is het filmpje ook niks geworden ik heb net die nieuwe serie op net 5 gekeken Off the map geloof ik en nu wacht ik op as the world turns en cold case maar die kijk ik straks in bed en dan ga ik lekker slapen.

We zijn inderdaad aan het aftellen naar 3 aug maar dta zegt nog niet dat we weer beginnen hoor haha. We hebben eerst een intake en dan kijken we of we voor het geertgen gaan of niet en is ons gevoel niet goed gaan we ergens anders een gesprek aanvragen.

Ik wil een aantal onderzoeken gedaan hebben zoals die test (weet even de naam niet meer) waarbij ze gaan kijken of dat van mijn vriend en mij wel samen gaat, want als dat niet het geval is vind ik het jammer om nog geld in iets te steken wat toch nooit zal lukken en zullen we over donorzaad na moeten denken.

Ook de schildklier wil ik op laten testen en de vorm van het zaad, dit zijn 2 dingen wat ze in Enschede niet wilden omdta zij vonden dat het niet bijdroeg aan een goede afloop van een behandeling en ik vind van wel dus ik ben benieuwd.

Wish dank je ja het is altijd kloten maar ach eigenlijk mag ik ook niet klagen want het is vanmorgen doorgebroken en morgenmiddag ben ik er alweer vanaf dus het stelt niks voor maar het gevoel is elke keer zo k_%$t maar dat snappen jullie als geen ander.

En het gaat nu wel weer ik heb net heerlijk de ontspanningoefeningen gedaan van de psycholoog en dat is altijd even heerlijk ontspannen, iets waar ik nogal moeite mee heb over het algemeen haha.

We hopen inderdaad dat de zon gaat schijnen over 2 weken zou wel fijn zijn in de vakantie en aangezien we dan de show met de planten hebben zou het helemaal mooi zijn als het in elk geval droog zou zijn. Er staan trouwens foto´s op onze site dus als jullie en idee willen hebben van hoe het eruit ziet zo+´n show kan ik de link wel ff in een pbtje sturen. Ik doe dat niet zo want de woonplaats van mijn ouders staat erbij en ik sta heel duidelijk op een foto van vorig jaar met mijn moeder haha.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Hee Dames!

We hebben afgelopen vrijdag avond een vriendje voor Jewel gevonden! Hij heet Donjo en is 1,5 jaar oud en kan heel leuk spelen met Jewel. Hij is echter nog niet gecastreerd, en het is een écht reutje, dus binnenkort moet hij schniek-schniek. Hij probeert constant op Jewel te kruipen maar daar is ze niet van gediend, dus hij heeft inmiddels genoeg krassen hihi.

Maar t is wel een schatje. hij is best lief.

Voor de rest: donderdag kan ik weer naar DD voor de echo en bloedonderzoek, en of de duvel ermee speelt, deze maand voor ik mn eitje niet!

Dus.......best kans dat deze maand een late eisprong is, of dat nu een keertje rechts ofzo een eitje aan t groeien is. Jeweettniet.

Hoe dan ook: we gaan weer van start. En Maris: ik herken het helemaal! Elke keer als ik ongi word ben ik weer even van slag af hoor!

Tot zover! Zit vandaag in Amersfoort, het werk bevalt goed! Vandaag teamoverleg gehad, en zo nog even naar wat werk kijken...... en dan hopelijk op tijd naar huis.

Dikke knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Hee Marisje,

Haha die goede voornemens ook geen filmpje voor jou dus??wel naar je series gekeken???Ik heb nog wel een film zitten kijken.

Daarna hoorde ik van Kimmie dat er op nederland 2 een programma was dokument.Mensen die verstandelijk gehandicapt zijn zitten in een bepaald huis met hun kindje.En zijn zo streng onder toezicht van alles en iedereen.Pfff ben toch een paar keer boos geweest!!1 meisje geen idee hoe oud ze was was zwanger van haar 5de kind.Alle kinderen zijn uit huisgeplaatst en deze zou ook uit huis geplaatst worden.Het kindje werd geboren en wat niet kern gezond.Waarom niet omdat de moeder heel der zwangerschap veel geblowt had pffff.

Vind dat ze dat soort mensen gewoon moeten verplichten de prikpil te geven.Uiteindelijk heeft ze dus een spiraaltje gekregen. Zo moest ik ff kwijt ;)

Logisch dat je nu ook alle onderzoeken wilt.Hopelijk doen ze in Geertgen de onderzoeken wel allemaal die jullie willen.

Moet je die onderzoeken ook allemaal zelf betalen of worden die wel vergoed als ik vragen mag?

Heftig hoor dat jullie dan over donor zaad moeten gaan na denken is het zaad zo slecht dan van je vriend??Kan dat dan een oorzaak hebben dat het niet innesteld?Of dat er gewoon geen match is ofzo?

@Lala,Dat zul je altijd net zien he dat jeje eisprong niet kan vinden.Mijne kwam deze maand ook pas 15 dagen later.Gaan ze nu dus je bloed bekijken en je bms en follikel om te kijken of hij nog niet is geweest??

Hopelijk mis je hem niet de vorige keer had je hem ook al gemist he geloof ik??

Wat leuk dat jullie er een vriendje bij hebben voor Jewel.Wat voor ras is het??Pittig dametje dat ze dan iig van zich afbijt!!Ze is iig niet bang!!Succes met de hondjes!!En in DD natuurlijk!!

Vandaag is het een beter weertje als de afgelopen week he!!

Me vriendin vandaag wezen helpen,Ze hebben een ander huis en die tuin is echt een oerwoud dus veel lopen snoeien maar eigenlijk de verkeerde tijd wat een hoop grote springen!!!Whaaaaa.

Om half 4 maar ik lekker gaan werken heb er zin iN NOT!!haha

Geplaatst

Lala wat fijn dat je weer een vriendje erbij hebt het zla vast goed komen zodra hij gecastreerd is (let er wel op dat wanneer hij uit het asiel komt dat het volgens mij niet mag, wij hebben het toen ook wel gedaan maar pas nadat er controle was geweest)

Er zal ook eens iets goed gaan he bij mij was de eisprong ook bijna een week later met de cryotp dus wanneer je er op wacht zal het wel later komen haha

Bianca werk ze straks kan me indenken dat je niet zo´n zin hebt als het weer eindelijk iets mooier is

Ja het zaad van mijn vriend is heel erg slecht hij heeft wel 14 miljoen zaadcellen maar er leeft maar minder als 2% dus dat is echt niks en dat is nog veel want hij heeft ook al 3 keer op helemaal niks gezeten. Gelukkig niet net na de puncties maar ik hou mijn hart elke keer weer vast.

Ik ben ook van mening dat wanneer de vorm niet goed is dat het niet gaat lukken, maar dat vonden ze in Enschede niet dat had geen werking op de innesteling dus daar keken ze niet naar.

Tja en als de match niet goed is dan houd het helemaal op dat vind ik dan jammer van het geld.

Toevallig dat ik 3 vrouwen ken waarbij dat ook zo is en dan gaat het echt niet werken dus vandaar dat ik het uit wil sluiten, want het is natuurlijk niet gezegd dat het zo is maar je weet maar nooit.

Donorzaad is iets waar mijn vriend wel open voor staat en adoptie niet, ik sta voor alles open maar als er 1 van de 2 niet wil adopteren houd het helemaal op. Maar ach dat is nog lang niet aan de orde en het is hopelijk ook niet nodig maar het speelt wel steeds vaker door onze hoofden.

Zo ik ben lekker aan de poets vandaag ik heb de badkamer eens heel grondig aangepakt en de slaapkamers en nu nog even beneden stofzuigen en dweilen en dan vind ik het wle goed geweest voor vandaag

Geplaatst

Ha die Lala,

Wat leuk dat jullie een hond hebben gevonden die bij jullie kan blijven als makker voor Jewel.

Het is dus een vrij jonge hond geworden.

Nog even hakkie takkie weg .... en hij zal rustiger aanwezig zijn en Jewel heeft er ook minder hinder van. Hahaha!

Donderdag op naar DD. Ze zien in het bloed wel hoe ver je in je cyclus bent, hoop dat je deze maand je ei niet gaat missen!!!!

Good luck!

Bianca,

Ik heb vorige week gekeken naar dat programma. Toen was die meid aan het liegen bij de vk en tegen de begeleiding. Ze zei dat ze niet zou blowen.

Kan mezelf ook erg aan zoiets irriteren, helaas kan je hier niks aan doen.

Het is zielig voor het kindje!!

Werd er ook gezegd wat het kindje had?

Er zaten grote 'springen' in de heg Hahaha, je zal spinnen bedoelen denk ik.

Nesteldrang slaat hier toe. Zelfs mijn auto moest er net aan geloven.

Naar de wasbox gereden en afgespoten, toen de binnenkant uitgesopt en gezogen en hierna de deurposten en bij de achterklep ook schoon gemaakt.

Hier zat echt groenigheid tussen, dus moest echt een keer gedaan worden.

Nu vond ik het prima weer om dit klusje te klaren.

Voelt goed om nu op de oprit een schone auto te hebben staan.

Geplaatst

Whaha jaa bedoelde dat de spinnen springen uit de heg ;)

Is het een programma wat iedere week is dan??Dat wist ik niet.Ik ga het iig nooit meer kijken haha.

Wauw dus jou autootje is nu weer helemaal gepoetst!!Goed bezig!!Als je nou weer last krijg van nestel drang moet je het maar ff laten weten liggen hier ook nog wel een paar schoonmaak klusjes die je mag doen ;)

Het was vandaag idd heerlijk weer!!Goede temp alleen had er wel iets meer zon mogen zijn.

Jij blinkt dus weer lekker op de weg in je schone auto!!

Slaap lekker meiden!

Geplaatst

Gisteren was het heeerlijk weer! We zijn met het hele team gaan lunchen buiten de deur. Bij een visboer, lekker!!!!! Heb er goed van genoten hoor!

Maar tegen de tijd dat ik naar huis reed was het weer slecht. Regen en nattigheid, maar de temperatuur nog steeds goed.

Vandaag weer in Weert, morgen naar DD, en dan ga ik ervan uit dat ze kunnen zien hoe lang nog. Ik hoop ergens dit weekend! Anders wordt t weer lastig :( met werk dus.

Maar we zien wel!

Ik zag vanochtend t zonnetje weer even, maar dat was een vergissing volgens mij.

Donjo (de nieuwe woef) is ook een American Stafford. LOMP! maar wel lief en leuk. Ze kunnen het goed met elkaar vinden inmiddels maar het plan om ze samen op bed te laten slapen is helaas voor de baas (ík vond t niet zo erg) mislukt. Meneer wilt spelen en niet slapen. Dan niet he? Dan allebei weer in de bench! hihi

Tjee wish, ik wil ook wat van je nesteldrang want het huis is toe aan een schoonmaakbeurt! hahaha

Ik denk dat ik vrijdag verlof neem en dan de boel eens grondig ga poetsen. Maar ik zie wel.

Nu kan het nog, nu ze me nog niet helemaal hebben ingepland ;-) het vrijnemen dan he?

Eh Bianca? Hier staat het onkruid minstens 1.5m hoog! Zin om te helpen? hihi

Manlief zou de zaak bellen waar de grasmaaier van is om em te laten nakijken...........de slimmerd had de accu ervan gehaald, maar nu krijgt ie em niet meer erop. Dus, sinds afgelopen herfst het gras niet meer gedaan. Wel leuk voor de hondjes, minder leuk voor ons. Gelukkig hebben we nog een flink terras...

Tot zover?

Pippe, hoe is t??

xxx

Geplaatst

Haha Bianca,

Die twee woorden lijken ook veel op elkaar!

Ik weet niet of dat programma nu nog komt, heb het 1 keer gezien en toen las ik dat jij het die week erop had gezien, dus ik neem aan dat dit een doc. is wat je kan volgen.

Ik hoef het ook niet meer te zien hoor.

Lala,

Hou ze dan maar fijn 's nachts in de bench. Dan komen jullie ook aan een betere nachtrust.

Mijn duimen draaien dat ze morgen in DD inderdaad kunnen zien hoe ver je bent en wanneer je de cryo tp zult gaan krijgen.

Zelfs ik vind het spannend worden.

Toi, toi, toi!

Geplaatst

hoi dames

ik lees nog wel mee maar ben momenteel wat minder actief, er schiet zoveel door mijn hoofd,wat nog te regelen, wat niet vergeten etc......

Wish wat de nesteldrang betreft, vergeet het zeepbakje van de wasmachine niet he ;-) die was oa. bij mij gisteren aan de beurt haha.

Bianca die documentaire heb ik niet gezien, ergens maar goed ook denk ik grrrrrrrr verschrikkelijk als ik jullie hoor.

Lala, dat is snel gegaan met de nieuwe hond, leuk zeg, en ook dat het goed gaat!!! toch altijd maar afwachten natuurlijk, succes morgen in DD.

Maris, groot gelijk met die onderzoeken, hoe vaak hoor je niet dat ze in zkh een bepaald protocol toepassen terwlijk als ze een keer van de standaard richtlijnen zouden afwijken er een hoop duidelijk zou worden?!

Fijn dat jullie eventueel samen voor donorzaad zouden willen gaan, dat zou voor ons ook een volgende stap geweest zijn maar moet zeggen dat mijn man daar sneller van overtuigd was dan ik....ik wilde eerst zeker weten dat het met "eigen zaad" niet zou lukken. Succes meid!!!

Pippe, hoe gaat het bij jullie? heb je nog iets van de kaartjeswedstrijd gehoord?

Liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Wat? Geen tijd om te posten hier?? Wat is dat nou? hihi

Muts! Ga lekker genieten van de dingetjes die je/jullie nog moeten doen! Het wordt dalijk druk zat! Trouwens, dat zal t best al zijn! Dus.....maak je niet druk om ons.... wij zijn hier nog wel even hoor! ;-)

Maris: ik denk dat mijn kerel het ook niet zo heel erg zou vinden om donorzaad te gebruiken. Maar bij ons is dit schijnbaar niet het probleem.

Wish: jup in bench, meer slaap voor ons! hihi

Kan/moet vanmiddag thuiswerken, dus ze hebben weer geluk vandaag! Gisteren is manlief thuis gaan werken, en morgen heb ik verlof. Dus kunnen ze deze week lekker veel buiten rennen.

Geplaatst

Babeth het schiet voor jou nu echt op spannend nog eventjes en je hebt jullie meisje in de armen.

Succes met de laatste dingetjes regelen

Ja mijn vriend was hier eigenlijk ook vrij snel uit zo van dan maar met donor, maar ik wil eerst alles uitsluiten. Ik ben dan toch iets voorzichtiger daarmee.

Lala haha ik moet er wel om lachen wat je gras betreft want wij hadden het er gisteren over dat mijn vriend zaterdag het gras nog gemaaid heeft en dat het nu alweer mag zo hard groeit het dus ik ben benieuwd hoe het er bij jullie nu uitziet haha komt het al tot de oksels?

Succes morgen ik hoop dat er al wat te zien is

Bedoelde je trouwens dat ze bij jullie op bed lagen?

Hier liggen ze gelukkig in de bench s´nachts anders deden wij ook geen oog dicht haha

Wish mijn auto heeft ook nog een beurt nodig haha dus als je tijd hebt?????

Bianca succes in Voorburg vandaag of zag ik dat niet goed op je hyves?

Ik ben net van de ha terug heb even mijn oren uit laten spuiten, want kreeg elke keer te horen van mijn vriend dat ik zo doof als een kwartel was haha en ik elke keer maar ontkennen maar de ha vroeg of ik de oren niet verstopt had zitten en of ik nog wel wat hoorde haha dus dat zegt al genoeg.

Moet ik alleen niet tegen mijn vriend zeggen haha

Ook heb ik even een zalfje gekregen want ik heb sinds kort ecseem op mijn handen en dat jeukt echt verschrikkelijk, maar goed hopen dat het nu beter word.

Straks nog even naar de psycholoog en dan doe ik niks meer vaak ben ik wel zo moe als ik daar vandaan kom.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hee Maris!

Ja, manlief had gisteren als proef de staffies op bed gelaten. Jewel gaat liggen, maar Donjo wilt dan spelen en dan ook nog heel lomp. Dus, da's (voorlopig) geen optie. Hoewel ik t wel trouwens redelijk goed vond gaan. Ik had gedacht dat Jewel hem er vanaf zou houden, maar ze liet hem rustig op bed springen en moeilijk doen. Ze had zoiets van: je doet maar, ík ga slapen! hihihi

Oksels? Hah! Daar zijn we allang aan voorbij! Er zijn stukken onkruid die al boven mij uitkomen! Nu ben ik niet zo heel groot, maar dan nog! 1.60m is toch al hoog zat voor onkruid!

Hopelijk kunnen ze em meteen maken, anders moet hij meegenomen worden.

Zal manlief maar even vragen waar hij alles heeft staan, heb me daar niet mee bemoeid.

En? Kan je nu al beter horen? Ik merk zelf dat ik af en toe ook wat minder goed hoor, misschien voor mij ook eens tijd om die kanten op te gaan! Vervelend van je exseem. Ik HAAT jeuk! Kan me in mn slaap ook helemaal kapot krabben! Hopelijk ben je met de zalf er snel van af!

En die vermoeidheid na de psycholoog: heel herkenbaar. Kwam ook altijd als een vaatdoek terug van mn coach. De dag erna ging het altijd wel stukken beter! Succes weer!

Groetjes!

Geplaatst

Dank je wel ja ik vind jeuk ook echt zo erg, maar ja ik hoop dat het snel helpt.

Ja kijk daar hoef ik dus niet aan te beginnen met de honden, ik wil ze ook niet boven hebben hoor, wij hebben een traphekje speciaal voor de honden zodat ze niet naar boven kunnen haha

Ik moet er zelf niet aan denken met die haren in bed maar goed mijn tante doet het ook en dat gaat heel goed.

Misschien dat het binnenkort als hij iets meer gewend is wel lukt.

Tja die tuin de voor tuin moet ook heel druk gebeuren hier, want we kunnen zo onderhand wel schapen gaan houden hier haha nee grapje het moet wel maar heb nog niet zo´n zin moet mijn vriend zaterdag maar doen. Maar het is nog lang niet boven mij uitgekomen gelukkig dan hadden we wel commentaar van de buren gehad denk ik haha

Geplaatst

Commentaar van de buren......tja...... we hebben er maar 11!! Buren dan he? Gelukkig liggen de achtertuinen aan elkaar, en Daarnaast ziet het er wel gezellig uit naar een grasweide ;-) Kan ook mooi zijn! hahahaha

Nou, 4 jaar geleden hoorde ik: "de honden komen niet op bed!" en de eerste dag dat we onze eerste hond hadden (Tikaani) lag die dus al op bed. Net als de bank, mochten ze ook niet op van manlief, die als eerste ze erop zette natuurlijk.

Ach, hier mogen ze niet of nauwelijks op bed. Soms is het wel lekker gezellig hoor. Jewel ligt rustig aan het voeteneind OP de dekens. Dus dat vind ik niet zo erg. We slapen beneden, dus helaas: Jewel kan ook de deur open maken, dus als ze niet in de bench zit en er ligt iemand op bed, dan weet ze wel hoe ze erbij kan hoor!

Geen van onze eigen honden kan traplopen, dus ook geen hekje nodig (gehad). Maar Donjo kan t wel. Peter ging van de week douchen en hij draait zich om om eronder te gaan, staat Donjo voor zn neus. Die kan dus wel traplopen, hoewel hij weigert naar beneden te gaan! Ook niet handig.

Meneer van de grasmaaier is geweest: de accu is dood, volgende week krijgen we een nieuwe.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden