Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha je klinkt ook vrolijk ja Duitsland heeft inderdaad zijn voordelen kom er ook regelmatig voor de boodschappen bij de aldi en de lidl

Ik zla ook eens gaan koken we eten lekkere biefstukjes met krieltjes en sla

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tjonge, jonge wat zijn jullie actief geweest met schrijven.

En ik maar werken.......

Zal mijn dag kort samen vatten:

Pfff, ben eigenlijk om 15.30uur klaar met werken, maar door crisis-situatie kon ik om 17.15uur weg.

Ben meteen even bij de winkel binnen gelopen en heb koude schotel voor vanavond gehaald. Met komkommer en tomaatjes.

Voor morgen aardappelschijfjes met schnitzel+ satésaus (vleesvervanger) en verse boontjes.

En overmorgen maak ik macaroni.

Lala,

Die tuin kan ik me nog wel voor de geest halen. Je hebt al een keer vaker via google earth laten zien waar jullie wonen. (echt geweldig)

Jip en Janneke of alleen Jip of Janneke kunnen hier fijn spelen!

Hoop ook zo dat dit uit zal gaan komen!!!!

Voor de rest nog afwachten of je lichaam meer signalen gaat geven of niet.

Je weet dat ik na de laatste tp (4 dagen voor nod) menstruatiekrampen had en dacht dat het niet goed was gegaan......

Pippe,

Hoe zit het met het aanvragen van een donatie?

Heb echt geen flauw idee hoe dit in zijn werk gaat, kun je dit eens uitleggen?

Vriezen ze het zaad in, of wordt de donor opgeroepen?

Nog steeds toi, toi, toi voor jullie twee!!

Maris,

Heb je al ideeën over het bruidsboeket wat je mag gaan maken?

Of wacht je af wat ze zelf aan geeft en hoe de jurk eruit ziet?

Geplaatst

Ha die wish!

Ja, dat weet ik. Og dat ik al eens eerder google earth foto heb laten zien.

Ik ga ook lekker gewoon wachten hoor! Ik ga er niet van uit dat er meer of andere klachten bijkomen en dan ga ik gewoon lekker op zaterdag de 6e een testje doen.

Jullie willen t niet geloven! Manlief probeert grasmaaier te starten en wat denk je: niks! Nog niet eens "klik"! Daar baal ik zo van hè!

Klinkt wel lekker wish! Vandaag is woensdag = frietjes dag, de enige dag in de week dat ik niet hoef na te denken wat we gaan eten hihihi

Wel minder dat je zo lang vastzat op t werk, dat is wel balen zeg!

Maris, dat van julkie klinkt ook lekker!

Tot zover maar! Even kijken of ik manlief kan helpen en zo niet, dan ga ik lekker onder de douche!

Geplaatst

Haha Wish ik bedenk altijd pas op de dag zelf wat we gaan eten haha

Toevallig dat ik het morgen al wel weet maar dan ga ik bbqen met een paar dames van het klootschieten. Mijn vriend heeft toch bouwvak feest van het werk en gaat daarna met de collega´s de stad in er is namelijk braderie daar in de stad morgen

maar eerst moet ik nog oppassen en ga ik lekker zwemmen met de oudste de jongste gaat nog een keertje naar het kdv dus wel gezellig.

Verder ben ik heel druk met de planten dit weekend want ze worden maandag opgehaald met de vrachtwagen en omdat ik de dode bloemetjes nog moet verwijderen en de potten schoonmaken enz ben ik nog wel even zoet haha

Ik zla even kijken of ik een mooie foto kan plaatsen van de planten

[ATTACH=CONFIG]1877[/ATTACH]Dit is wel de mooiste fuchsia moet ik zeggen die staat volop in bloei nu de rest zitten heel veel knoppen in en bloeien net als de show is dus dat heb ik goed getimed haha ik was al bang dat ik te laat of te vroeg zou zijn.

Over het bruidsboeket heb ik iets heel moois in mijn gedachten maar wil eerst even afwachten naar de jurk en wat zij wil maar ben er niet zo bang voor dat ze dit niet mooi vind haha meestal vind ze alles wat ik maak mooi anders had ze mij denk ik ook niet gevraagd

Ik moet alleen nog een keer aan een pasje van de groothandel zien te komen is wle zo makkelijk haha

Fijne avond allemaal mijn nichtjes en neefje komen zo even op bezoek met mijn schoonzus en zwager dus dat is wel even gezellig.

Moet er wel om lachen want ze hadden vannacht gelogeerd bij mijn andere zwager en schoonzus en ze hadden het niet leuk gehad want die waren zo streng bij ons was het leuker dus deze vakantie wouden ze nog wel een keer langer logeren

Geplaatst

Hee wish, werkezel. ;-)Ik heb ook heel de dag gewerkt. Af en toe de mogelijkheid om hier te spieken.Maar we hebben goed contact met de donor, dus die hebben we gisteren gebeld. hij maakt dan een afspraak, en dan wordt het inderdaad ingevroren.

Geplaatst

Lala,

Dat is balen, de grasmaaier doet het dus nog niet. (of toch wel?)

Ondertussen heerlijk onder de douche geweest?

Fijn dat je 'gewoon' kan reageren nu met de Ipad! Voorheen had je geen onderschrift en kon je die ook niet lezen toch?

Had je nog meer ongemakken op het forum?

Maris,

Prachtige fuchsia!!

Hahaha, jullie zijn dus een leuker logeeradres! Fijn om te horen toch!

Pippe,

Fijn dat jullie zelf contact hebben met de donor.

Kun je het niet zo 'regelen' dat hij zeg maar een verse donatie doet?

Dan zullen de kansen toch nog hoger liggen of heb ik dit mis?

Bianca,

Meid, hoe gaat het nu met je?

Ik wil je nogmaals een hele dikke knuffel geven!!!

Geplaatst

Geen smileys!:happy11:

Nu wel!

Grasmaaier doet t nog steeds niet. Douche ook nog niet, ben de moestuin ingedoken en de vraag wt eten we morgen is opgelost. Nieuwe

piepers en worteltjes en/of boontjes! Vers vd tuin! Weer twee joekels van cougettes ook, en vanavond verse bramen met slagroom ;)

Peter is de sla nu aan t wassen, dat dan maar overmorgen ofzo.

Maris, ik ben jaloers op je fuchsias!! Dat kan ik hier (nog) niet, teveel zon, als die schijnt.

Pippe, goeie deal hoor!

Geplaatst

Bianca, hoe is t meid?? Trekken jullie het nog? Dikke knuffel!!

Wat is groente uit eigen tuin toch lekker......

Ben een beetje down vandaag. Tikaani zou vandaag 4 jaar zijn geworden.....:crybaby2:

Geplaatst

Zo straks op het staffordforum geweest. Daar zitten nog meer eigenaren ook van de broertjes en het zusje van Tikaani. Verdorie zeg! Broertje Vigo lijkt 2 druppels water op onze rat!

Ja, dan komen de traantjes wel even.

Voor de rest: minder last van mijn rug, minder gespannen buik, minder last van mn lies, maar nu wel wat meer "steekjes" in buik. En ENORM emotioneel. Gisteren bijna Peter's hoofd afgebeten,...........weet eigenlijk niet eens meer waarom, en vandaag zitten de tranen zeer hoog (begrijpelijk natuurlijk, maar wel lastig..)

Kijk: Vigo

IMG_5342.jpg

Tikaani:

IMG_7049.jpg

Voor de rest wel goed. Morgen is dag 7, dus we zitten op de helft van de wachtweken. Als komende week ook zo voorbij vliegt dan ga ik t zonder al te veel stress redden.

Geplaatst

Aww Lala, ze lijken écht op elkaar! Leuke foto's! Ik zou er zo bij kunnen gaan liggen, ff kroelen.. haha :laugh:

Lala, ik hoop echt dat de kwaaltjes posititef zijn. Ik duim en denk voor/aan jullie.

De eerste week zit er weer op. Lala, weet je van te voren wanneer je ongeveer je menstruatie kan verwachten? Of is het

afwachten?

Geplaatst

Nou, mn menstruatie is de afgelopen 4 maanden super stabiel: 28 dagen cyclus.

Dat betekent dat dag van testen ook ongeveer dag van ongi is. Weet uit het verleden dat de utro de ongi wel tegen kan houden bij mij, dus ik zal moeten testen als ik dan nog niet ongi ben.

Daarbij geeft mijn lichaam mij ook niet of nauwelijks aan als ik ongi wordt, dus was het meer de klok gelijk zetten dan op kwaaltjes wachten. Mijn eisprong voel ik wél aankomen, mn menstruatie niet. Heeeel vervelend!

Het is dus echt nog een weekje wachten...

Ja, lief he? Ik deed dat regelmatig hoor! Als hij zo lag: dan even erbij even kroelen.....

Geplaatst

Ik ga morgenavond met een vriendin (en misschien manlief) naar Harry Potter.

En morgen vroeg komt de fokster van Tikaani, inmiddels een hele goede vriendin van ons, op bezoek.

Gaan we van Cranenbroek onveilig maken (de grootste van NL in Landgraaf, heeft koffiehoek!!) en gewoon even lekker bijkletsen.

Daarnaast hoop ik dat vandaag dan eindelijk de grasmaaier gemaakt wordt en we verder kunnen aan de tuin. Misschien niet leuk werk, maar wel relaxend!

Zondag nog geen idee. Waarschijnlijk even langs mn ouders.

En jullie? Hoe is t bij jullie? Deze poging echt al afgeschreven of toch nog stiekem ergens een "t kan eens best deze keer"?

Leuke plannen voor t weekend?

Hoe gaat t met de kaart-wedstrijd?

Ik ga nu even lekker de boel bij elkaar rapen en dan weer naar huis. Zit weer Remy hier, ga lekker thuis verder werken.

Typisch, mannie is thuis en vroeg meteen vanochtend of ik ook thuis kon werken. Vind hij toch gezelliger ;-) (ik ook hoor!)

Tot zo/straks!

Geplaatst

Nah, echt afgeschreven is het natuurlijk niet. Tenminste, gevoelsmatig niet. Je houdt altijd die hoop, hoe klein die ook is. Maar verstandelijk is deze poging wel afgeschreven. Begrijp je het nog? ;-) Ik zal er bij deze poging ook minder verdrietig om zijn, mocht het niet lukken.

Straks komt schoonmoeder en blijft een nachtje te slapen. Verder gaan we morgen lekker shoppen. En zondag een eindje fietsen als het goed weer is.

Geplaatst

Ja, ik snap je! Zo voelen de "niet ziekenhuis" pogingen....als je snapt wat ik bedoel hihi

De kans is er, maar niet optimaal, dus ook minder teleurstelling als het inderdaad niet is.

Shoppen is altijd goed! :icon_smile:

Shoppen ga ik dus morgen ook doen met vriendinnetje....en 's avonds dan naar de film.

Als zondag mooi weer is, dan weet ik zeker dat manlief verder wilt in de tuin, aan de schutting verder werken. Ik zie wel wat ik ga doen. Ik kan eigenlijk wel wat extra slaap gebruiken, dus lekker kalm aan zondag denk ik.

Maandag mag ik weer naar Amersfoort, dus dan maak ik het in ieder geval zondag nooit te bont of te laat.

Kan je goed opschieten met schoonmoeder?

Mijn mams belde net: ze zijn dus nu net terug van een weekje in een huisje met mijn schoonmoeder. Het weekje weg dat ze hadden willen beginnen, de dag dat schoonpaps overleed.

Ze hebben er volgens mij wel allemaal van genoten, dus dat scheelt. Schoonmams wilde net wel meteen naar huis en niet mee met mijn ouders, maar dat kan ik me voorstellen.

Nu ben ik dus thuis en wil ik werken, werkt onze portal niet! tja...dan houdt t op he? hihi

Geplaatst

Lala dan ga je lekker rustig aan doen als het niet werkt en weekend vieren haha.

Wij hebben ook een aardig rustig weekend vanmorgen even boodschappen gedaan met mijn moeder en net even schoongemaakt, vanavond niks.

Morgen met de planten bezig, zondag klootschieten en s´middags visite en maandag oppassen en klootschieten oh ja en de planten worden dan opgehaald dus even zwaar slepen hier haha.

Lala jij kunt ook wle de fuchsia´s zo mooi krijgen want bij mij staat bijna alles de hele dag in de zon dus het kan wel maar je moet ze laten wennen aan de zon en niet in een keer met mooi weer pal in de zon hangen, maar goed het beste is als wanneer je een fuchsia in de winkel koopt (april/mei) dat je alle bloemen eruit haalt en dan in de zon hangt dan heb je de minste kans dat hij verbrand haha klinkt stom maar ik doe het altijd, in de winkel remmen ze namelijk de groei omdat ze zo snel mogelijk bloemen erin willen hebben en ik wil vaak de plant voller in het blad hebben en een langere bloei dan alleen mei, juni.

Maar goed het kan dus wel haha

Fijne middag nog wij gaan ff naar Duitsland boodschappen doen

Geplaatst

Hmm....klinkt niet verkeerd Maris! Ja, dat ken ik wel. Ik knip inderdaad de bloemen er eerst meestal uit. En je hebt gelijk dat t hier ook kan, want 2 straten verderop heeft iemand de fuchsia's op stam de hele zomer in de voortuin (in de volle zon!)

Volgend jaar dan maar! hihihi

Kan ik ook even bedenken waar ik ze dan wil/kan gaan hangen. Ik denk dat ik de boellie-kennel ervoor ga misbruiken ;-)

Klinkt goed je weekend Maris!

Geplaatst

Goed nieuws: de grasmaaier doet het, en manlief is al door de tuin aan het crossen!

Morgen dan maar meteen kijken voor een karretje voor erachter!

Geplaatst

Zo zo Lala er word vooruitgang geboekt haha

Volgens mij ging mijn vriend ook zo het gras maaien maar aan de lucht te zien mag hij wel snel zijn want het word aardig donker hier

Geplaatst

Ha dames,

Super dat er zoveel contact is met elkaar!

Vind dit echt fijn!

Lala,

Poeh hé, zal zeker moeilijk zijn voor je vandaag!

En inderdaad, als je niet vermeld had dat het twee verschillende honden zijn op de foto's, had ik dit echt niet gezien.

Dikke knuffel voor jou!

Naar Harry Potter, veel kijkplezier!

Pippe,

Ook voor jou en Lena natuurlijk een hele dikke knufferdeknuf!!

Het blijft zó ontzettend pittig om in de mmm te zitten.

Een prettig en gezellig weekend samen met Lena en je schoonmoeder.

Maris,

Jij ook een leuk weekend voor de boeg.

Veel plezier en succes met klootschieten!

Wij krijgen vanavond bezoek van vrienden.

Het weekend heb ik avonddiensten.

Het is in de ochtend niet prettig werken, er zijn veel vakantiekrachten ingepland.

Natuurlijk ben ik blij met alle hulp die er is, maar als ze jonge meiden aannemen die geen ervaring hebben.....

Nou, daar kan ik dus echt niks mee bij mij op de afdeling.

Heb nu 2 mailtjes de deur uitgedaan naar de manager en roosteraar dat dit zo niet werkt en dat de zorgvragers en het vaste personeel de dupe ervan zijn.

Dat er iets geregeld moet gaan worden.

Zoë, Kimmie, Bianca en Pleun,

Wil graag weten hoe het met jullie gaat.

Geplaatst

Ik heb geen idee Pippe Dusseldorf is hier 2 uur vandaan maar ik neem toch aan van wel volgens mij is er overal uitverkoop

Wish dank je wel komt goed haha

Dus je mag weer werken het weekend. Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef haha.

Maar ik kan me indenken dat dat niet werkt met nieuwe onervaren mensen erbij ik hoop dta ze er wat op uit gaan doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden