Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pfff, geen idee! Ik ga wel even voor je navragen, Mascha (fokster) woont ook dicht in de buurt van Duitsland, die moet t wel weten.

En ik duik wel even de duitse VVV op voor je.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha dames wat klinken jullie vrolijk haha

Pippe shop ze morgen

Lala veel plezier met film kijken, ik ben niet zo gek van Harry Potter maar wacht november af als het voorlaatste deel van de twilight saga uitkomt in de bios oh jongens wat zijn die boeken en films mooi.

Er zijn niet veel boeken wat ik mooi vind op die na en die van Virginia Andrews alle series die zijn zo spannend haha

Geplaatst

Nou, veel shopplezier met z'n alle!

Het bezoek komt zo, gezellig ff kletsen!

En aan m'n Bavaria (wit en rosé bier) 0,0%

Smaakt echt goed hoor!

Geplaatst

Haha Wish een lekker malt biertje, ik ben meer van de wijn en de apfelkorn met cassis maar dat mag je nu niet hebben.

Veel plezier met de visite

Geplaatst

Vind de 0% rosébiertjes wel lekker! :toppie:

Veel plezier!!!

Maris, die ken ik niet eens die serie! Ik ga ze eens opzoeken

Geplaatst

Haha Pippe ik ben benieuwd. Ik heb voor 2 jaar terug bij mijn oom en zijn vrouw op het vrijgezellen feest ook een hele lekkere gehad maar weet ook echt niet meer hoe die heet en dat vind ik nog steeds jammer.

Zij weten het ook niet meer dus daar kom ik niet ver mee haha

Geplaatst

hoi dames

sorry, ben niet zoveel online geweest, wel wat half gelezen maar weinig puffffff

zo te lezen heeft eigenlijk iedereen leuke (shop) plannen voor het weekend, gezellig en erg leuk!

Pippe en Lala ik duim nog steeds voor jullie hoor! Pippe fijn dat er een goed contact is met jullie donor, dat scheelt weer veel lijkt me.

Hier geen bijzonderheden, merk dat het lichamelijk echt zwaarder wordt, heb veel lage rugpijn die meestal continu aanwezig is en van tijd tot tijd overgaat in lichte rugweeën maar verder niets.

Vandaag heel erg rustig de kussens van de loungebank en stoelen buiten schoongemaakt, fijn de katten maken er vooral gebruik van en dan die haren grrrrrr maar goed, nu de kussens schoon en zolang een zak er omheen...

Mijn man heeft vandaag nog een hor opgehangen, op de kamer van de kleine meid dus nu echt alles klaar haha.

Verder geen bijzonderhedem rustig aan het afwachten......

Maris, ik zie net pas dat jij de 15de de intake hebt, wat een spannende stap weer meid, ik wens je alvast erg veel succes!

Geplaatst

Dank je wel Babeth inderdaad spannend maar we gaan zeker nog niet direct verder omdat ik nu eerst wil afvallen.

ik ben gisteren bij de dietist geweest en met dit dieet moet ik met 2 maanden 10kg af kunnen vallen, nu is het een beetje lastig nu omdta het vakantie is maar ik ga mijn best doen.

Wat naar dta je steeds van die pijn in de rug hebt ik hoop maar dan dat het zo snel mogelijk begint en dat jullie je meisje in de armen hebt (tenminste ik neem aan dat ze nu toch wel mag komen van jullie)

Fijn ook dat nu echt alles af is en dat ze straks mugvrij kan slapen haha wij hebben niet van die dingen want wij hebben nooit geen last van muggen gelukkig in het andere huis hadden we wel last van maar daar hadden we coniferen en een vijver en dan heb je er veel meer last van.

Hoe is het met de andere dames?

Fijn weekend

Geplaatst

Hey lady's,

Allemaal fijn wezen shoppen?

Ook geslaagd voor hetgeen waar je voor op pad ging, of zijn jullie op de bonnefooi gegaan?

Babeth,

Oei, dat lijkt me wel heel vervelend! Dat je de hele tijd last hebt van rugklachten en ook lichte weeën daarbij voelt.

Je lichaam is zich aan het voorbereiden op wat er komen gaat en dit gaat helaas niet altijd zonder slag of stoot......

Sterkte!

Praat me niet van katteharen!

Heb 20 jaar lang een kat gehad. Toen hij wat ouder werd verloor hij ook meer haren en hierdoor heb ik jaaaaarenlang katteharen opgezogen etc. om het huis netjes te houden.

Eerst ging hij niet op de bank en stoffen stoelen, maar later toen hij een jaar of 17 was had hij de neiging om als ik niet thuis was op de bank ofzo te gaan liggen.

Heb toen lakens over de banken gelegd als ik niet thuis was en dit hielp goed.

Maar op een gegeven moment ben je die lakes zo beu, elke keer als je thuis komt aan de kant en als je gaat er weer op. Pffff!

Maar, mis 'm echt nog wel regelmatig hoor. M'n maatje!!

Maris,

WOW! In 2 maanden tijd zoveel kg kwijt gaan raken.

Ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Laat je dit nog weten?

Knap hoor!

Geplaatst

Van cranenbroek blijft leuk! Hebben wat we moesten hebben, kippevoer e.d. Hebben daar ook broodje en koffie gedaan, was goed en lekker.

Daarna naar belgie, vriendinnetje wilde sjag.....ook gelukt.

Nog koffie gedaan en toen vriendinnetje weer weg was even een middgagdutje. Potter was mooi :toppie:

Lekker geergerd aan mn vriendin ( een andere ) maar ach, volgens mij had ze zelf wel door dat ze belachelijk reageerde.

Babeth, nog officieel 15 dagen te gaan, wat doe jet het dan goed! En ik geloof je meteen dat t lichamelijk zwaar is. Dame, ik heb respect voor je! Hou nog even vol! Dikke knuffel!!!

Maris, moet je me ook maar vertellen hoe je dat gaat doen, ik wil nog een 10 kwijt...nou ja, niet nú dan.... :laughing9: maar ooit...

Wish, we hebben thuis een tekkel gehad, hij is 18 jaar geworden, maar ook díe mis ik vaak nog! Het is toch wat he, die huisdiertjes van

ons.

Hondjes eyen gegeven, nu de rest nog! Manlief ligt nog bed........

Geplaatst

Lala,

Als ik naar de tijd kijk wanneer jij dit bericht hebt gepost..... Ik sta op zondag nooit vroeg op, behalve voor m'n werk.

Ben vanmorgen om 10.30uur uit mijn bed gekomen.

Nu net de strijkwas gedaan en ga zo eens even een hapje eten.

Moet om drie uur gaan werken.

Morgen ben ik vrij en dan heb ik 3 vroege diensten en ben ik vrijdag vrij.

Volgend weekend heb ik vroege diensten.

Wat deed je vriendin dan waar je jezelf aan ergerde?

Ben nu wel benieuwd hoor.

Vind van Cranenbroek ook een leuke winkel om af en toe te gaan snuffelen. Blijft toch altijd weer wat aan je handen plakken ook al heb je niks nodig....hahaha!

Geplaatst

We hebben geen keus, om half 8 begint 1 van de 4 hondjes zich te melden. Ze vindt t dan tijd om op te staan of we willen of niet. Hihi

Om de buren tevreden te houden staat dan een van ons op.

Het liefst blijf ik ook tot een uur of 10 liggen, maar dat zit er al twee jaar niet meer in. Och...is wel goede voorbereiding op....

We stonden bij de koffiecorner koffie te pakken, bij de film. Zij had de kaartjes betaald en peter wilde pinnen. De dame zei dat dat niet kon. Dus mannie vraagt aan mij of ik geld bij me had, en ik zei nee, denk t niet. Toen kwam de opmerking " ik hoop toch van wel, want daar had ik op gerekend"

En toen ging mijn noodventiel open. Zij is degene die wel heel vaak vraagt of we wat via ebay voor haar kunnen bestellen en dan een maand of vier-vijf later wij haar eraan moeten herinneren dat zij ons nog geld schuldig is. Dat was even teveel van t goede.

Ja, cranenbroek doet dat bij mij ook, heb gisteren maar 1 dingetje gekocht dat we niet (meteen) nodig hadden. Goed he?

Geplaatst

Wish dit dieet is niet heel erg apart moet alleen heel veel minder calorieen eten en drinken. En dan moet het zo snel kunnen zei die vrouw dus ik wacht af.

Ik via de mail een lijst gekregen met wat ik wel en niet kan eten en wat vet is en wat niet dus dan moet het lukken.

Lala ik kan me indenken dat je je ergert hebt aan die vriendin, wat maakt dat nu uit of zij even die koffie voorschiet sommige mensen kunnen ook zo moeilijk doen.

Mijn vriendin deed laatst moeilijk over 30 cent, nou toen keken mijn andere vriendin en ik elkaar aan zo van die is niet goed wijs. Maar goed maak je er niet druk om je hebt wel wat anders aan je hoofd.

hoe voel je je?

Bij ons komen trouwens de hondjes nooit ze wachten wel. Is wel heel lekker moet ik zeggen want we kunnen altijd uitslapen als we willen want de hondjes horen we nooit of er moet er 1 ziek zijn.

Pippe hoe is het met Lena?

Wish lekker uitgeslapen heerlijk om half 11 was ik al ana het klootschieten haha.

Zoe hoe is het met jullie?

Moet je nog klussen in het nieuwe huis of hoef je er niet veel aan te doen?

Babeth zit het dametje nog lekker in de buik haha?

Kimmie, Bianca en Pleun hoe is het met jullie?

Wij hebben net even heerlijk gefietst met z´n tweetjes even richting Duitsland. Lekker even een ijsje op het terras gegeten even heel relaxed gedaan.

Sinds mijn vriend een nieuwe fiets heeft doet hij alles op de fiets terwijl ik hem eerder nooit mee kreeg haha

Fijne avond allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden