Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Lala,

Prima hoor!!Laat maar weten wanneer het er uit moet ;)

Hopelijk heb je een niet al te grote tuin!

Dan maar 1 huren ofzo???

Zo zie je door het gras het bos niet meer :P!!

Verlof??Heb je lekker vakantie?Lekker hoor!Lekker gaan genieten dan!

Aaa ik lees nu dat de accu overleden is en dat jullie volgende week een nieuwe krijgen.

Op naar volgende week dan kun je eindelijk weer normaal in je tuintje zitten!

@Wish,Ja he haha daarom zei ik het ook!!Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt over dat programma!

@Babeth,Voel jeje wel goed??Moet er nog een hoop gebeuren bij jullie???Of is het meeste ondertussen wel geregeld?

@Maris,Doet dat zeer je oren uit laten spuiten??En hoor je nu echt veel meer??Kwam er veel spul uit je oren??

Ik moet het eigenlijk ook laten doen ben ook zo doof haha.Maar het is soms wel makkelijk ;)

Wat vervelend van die ecseem enig idee wat het is?

Hoe was het bij de psycholoog?

@Pippe,Ook ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat!!

Ik ben vanmiddag gebeld door dr vink.Ze vertelde mij dat Dr Janssen mij wilt zien.Dat is het hoofd van de ivf afdeling.

Toen hun dat besproken hadden wisten ze nog niet dat mijn waardes geprikt waren en de uitslag goed is.Maar aangezien ik zoveel eiblaasjes aan maak wilt dokter Janssen er ook eens naar kijken.En wellicht krijg ik dan extra medicijnen erbij die suiker patienten ook gebruiken.

Ze had nog niet gekeken naar de uitslag van het zaad onderzoek dit horen we in het gesprek met dokter janssen.Het gesprek heb ik al vrijdag!Eigenlijk was de eerste plek pas over 4 weken maar er was iemand uitgevallen voor vrijdag en die plek had ze open gehouden voor mij.Vond het erg lief.Op mijn vraag ofdat we konden starten als het zaad goed was kon ze niet op antwoorden.Want ze weet niet of dr janssen nog meer onderzoeken zou willen doen.Ik heb werkelijk geen idee wat ze nog meer kunnen onderzoeken maar goed.Vind het gewoon weer een soort van spannend om vrijdag een gesprek te hebben.Het is gelukkig al om 8.45 dus we weten snel meer!

Net van me collega alle dvds van sex and the city geleent.Ga het toch maar eens kijken.Ik heb alleen de eerste serie gezien en dat vond ik wel aardig dus ik ben benieuwd.

Fijne avond!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca,

Weet wat je zegt! Ik heb ongeveer 1700 a 1800m2 gras! Of nu onkruid dus. Vriend van ons heeft nog een handmaaier maar dat is écht geen optie hihihi

Ik denk dat ik de zeis ga slijpen, is waarschijnlijk een beter idee. ;)

Wat goed dat je ertussen mag vrijdag! En fijn ook dat hoofd ivf afdeling mee wilt kijken. Lijkt me ook niet normaal dat je zonder stimulatie zoveel eitjes aanmaakt. Daarbij vind ik het ook zonde van de eitjes hihihi

Laat je weten hoe t gegaan is?

Ik wordt hier een beetje maf. Vorige ronde geen enkele positieve ovu test, nu deed ik er nét eentje, eigenlijk gewoon voor de lol, en wat denk je: positief! (op een tijdtip dat niet volgens voorschrift LHtesten is) Is maar goed dat ik morgen naar DD moet dan. Komt mijn uitspraak van eisprong op dag 12 toch uit he? Maar goed, morgen even afwachten maar. Heb de afspraak nu al staan dat zijn de kosten ook niet he? Hihi

Tot zover maar weer even! Tot!

Ps geen vakantie, dagje vrij. Vakantie staat in september gepland, niet weg, wel vrij. Maar morgen ga ik leuke dingen doen had ik me voorgenomen ;)

Geplaatst

Bianca wat fijn dat de artsen je nu wel serieus nemen en het lijkt me wel fijn dat ze er zo achter aan zitten.

En wat mooi dat de waardes goed waren nu het zaad nog en hopelijk kun je dan snel beginnen.

Ja grappig eh dat je helemaal naar elke afspraak toe leeft dat doen wij ook zo erg naar 3 augustus.

Haha nee oren uitspuiten doet geen pijn het is een raar gevoel dat er in ene een grote spuit met water in komt maar pijn heeft het bij mij nooit gedaan.

Nee en ik heb niet het gevoel dat ik meer hoor haha had ik vorig jaar wel maar toen zaten ze beide verstopt.

Bij de psycholoog ging het goed wel weer vermoeiend hoor er komt zoveel los elke keer.

Maar nu heb ik in overleg met haar besloten om volgende week vrijdag de stap naar een dietist te zetten en te kijken of ik veel kilo´s kan kwijt raken.

Ik geef mij zelf tot mijn verjaardag dan moet er een behoorlijk aantal af zijn dus ik ga hopen dat het lukt want dan verhoog ik natuurlijk wel weer de kansen met de icsi.

Geplaatst

Hee Lala,

Waaaaauwieeee je hebt een heel bos!!!!Wat een grote tuin heb je dan zeg!!Kom ik met mijn tuintje van 14 meter whahaha.

Nou uhmmmm ik denk dat ik er maar van af zie mits je zon leuke cross grasmaaier hebt! ;)

Zonde he van die eitjes!!Veel zullen er jaloers op me zijn :(

Joh wat maf dat die nu ook positief is.

Wanneer behoor je hem dan te doen??

Mij is verteld niet met ochtend urine te testen maar halverwege de dag of gewoon 2x.Ik deed hem ook steeds s avonds hoor!!Dus jippie je mag door!!Ik zou lekker gaan hoor morgen dan weet je het tenimnste zeker wonen jullie in de buurt van DD?

Ook lekker een dagje vrij!!Wat voor leuke dingen ga je allemaal doen??Ben niet nieuwsgierig hoor haha.

@Maris,Vaak denk ik pfff ik wil door die zeikerds maar diep van binnen weet ik dat dit het beste is!!

Ben wel blij dat mijn waardes goed zijn maar ik had dit ook niet anders verwacht eigenlijk.

Logisch dat je ook naar 3 aug toeleeft.Het is weer iets heel nieuws.Soms lijkt het dan wel weer alsof je voor het eerst alle gesprekken voert.Hoop zo dat het voor jullie ook positief uit stapt!

Hmmm dus eigenlijk ben je voor niks naar de dokter geweest om ze uit te spuiten?is het niet zo dat als je ze uit laat spuiten ze sneller weer dicht gaan zitten??Geen idee hoor haha.

Meis wat ben je goed bezig.Vind het knap hoor als je je zelf op dieet zet.Gewoon alles nu uit de kast trekken.Het zal niet makkelijk zijn maar het is voor een verschrikkelijk goed doel!!

Geplaatst

Bianca dank je wel ja het is zeker voor een mega goed doel en daarom gaan ze er nu ook af.

Ik weet dat wanneer ik alleen moet gaan dieten dat het niet gaat lukken dus dan maar met hulp.

Haha ja eigenlijk ben ik nog stokdoof haha ach het valt allemaal wel mee mijn vriend kan soms gewoon heel onduidelijk mompelen laten we het daar maar op houden hihi

Lala ik had ook pas in de avond een positieve test hij meet toch zoveel uur voor de eisprong en die heb je echt niet altijd op hetzelfde tijdstip dus dat is alleen maar mooi dat je getest hebt dan heb je hem deze keer niet gemist

Meid succes morgen ik duim voor je

Geplaatst

Goed dat je dat zelf ook aangeeft!Gelukkig is die hulp er.

Doet je vriend dan ook mee of dat niet??

haha dove kwartel!!! Alhoewel mannen mompelen idd altijd maar wat dat doet die van mij ook dus ik denk dat het idd niet aan onze oortjes ligt hoor! ;)

Geplaatst

Haha mee dat ligt gewoon aan de mannen haha wij horen alles perfect.

Nee mijn vriend doet niet mee want die heeft het absoluut niet nodig hij is eerder te dun dan te dik dus zou niet best zijn als hij ging dieten haha

Geplaatst

Haha maris, die van mij is ook te mager! Ik probeer hem vet te mesten maar dat lukt voor geen meter! Hij kan alles hebben en ik word van een wortel nog dikker hihihi

Ik heb vorige keer om 12 uur s middags getest en s avonds tegen 11 uur, en toen alle testen negatief! Volgens voorschrift zou ik op dag 11 moeten beginnen met testen bij een cyclus van 28 dagen. Vorige keer zelfs op dag 10 gestart, maar schijnbaar "het moment" gemist. Ach ja, zo naar DD en dan zien we wel.

Bianca, we hebben totaal 2600m2 grond, een deel is tuin, een deel is moestuin/boomgaard. Kipjes en vijver, en 4 woeffels ;) ik denk dat de kleinste oprit am meer dan 14 m2 is. Mijn man wilde geen tuin, wat moest je ermee. Maar nadatnik gillend gek wwrd op zijn flatje zijn we op zoek gegaan naar een woning met tuin. Dat was een woning met inderdaad een 50m2 tuin? Maar toen waren de klussen op en werd t huis en de tuin te klein voor 2 honden. Het was zijn beslissing om naar een andere woning te gaan kijken met meer tuin. In al mijn dromen had ik niet gedacht dat t zoveel meer tuin zou worden maar ik ben er wel blij mee. Op t onkkruid nu na dan.

We wonen nu in Echt, dat is ongeveer een 3/4uur van DD af. Als we naar veldhoven moeten zijn we die tijd ook kwijt, dus dst was nog een argument om door te gaan in DD.

Ik ga denk ik vanmiddag mijn jurk knippen, heb het patroon al 3 weken klaar liggen en de stof al meer dan een jaar in huis. Voor de rst heb ik er gewoonweg geen of weinig tijd voor, maar vandaag kan ik er wel aan beginnen denk ik. Moet vanmiddag even met Donjo naar de dierenarts voor zijn APK en enting, voor de rest niks gepland. Gewoon lekker of niks of weinig doen en dat is voor mijnook al leuk hihihiji

Tot zover dan dames, ik laat strakkies wel even weten hoe en wat. Zal maar een bammetje eten en een boek of de ipad inpakken voor DD, je weet maar nooit hoe druk t daar is ;)

Ow bianca, het is inderdaad een zitmaaier ;) leuk ding hoor! (als ie t doet)

Geplaatst

Hoi meiden,

Al ff niet meer gereageerd hier. Heb ook nog niet bijgelezen, maar even een update.

Ik zit er doorheen. Vrijdag evaluatiegesprek gehad. Tevens een echo. 2 eitjes. Kom dinsdag maar terug werd er gezegd. dinsdag terug. Weg eitjes. Geen eisprong. Gewoon weg, alsof ze er niet gezeten hebben.

Nog 1 à 2 pogingen te gaan... Dan over op IVF... Is het einde daarmee in zicht? Voor ons wel.. Pijnlijk.. Hard.. Verdrietig.. Ik gun het Lena zo..

Daarna zal ik het proberen, maar eerlijk gezegd heb ik liever dat het bij Lena lukt. Niet omdat ik niet wil. Ik wil dolgraag. Maar Lena heeft gedoneerd.. En ik gun het haar zo van harte dat ze ook zelf een kindje mag dragen...van haar..

Vanmiddag toch nog een echo. Alsof de eitjes er ineens weer zouden zitten. Geen vertrouwen in. Het is weg, ook de positiviteit. We kunnen nog terug naar IUI als ivf niet zou lukken, maar waarom zouden we het ons aandoen? De hoop, de stress, het verdriet. Waarom zou het dan wel lukken? We willen het wel afsluiten met het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben, maar voor nu is het even op. Lena wil door, de vechter. Maar ik lig er momenteel naast als een mak lammetje.

Geplaatst

Tjonge, jonge, jonge, wat een gedoe met gras, onkruid en 'dode' grasmaaiers. Hahaha!

Bij ons houdt mijn man het gras en de beukenhaag bij en ik pluk het onkruid in de plantenbakken. (nu zit ik niet in de tuin ivm zwangerschap)

We hebben een bewateringssysteem, erg prettig. Hoef je niet in de weer met een sproeier o.i.d.

Maris,

Ook ik ben super trots op je!!! (kan ik niet vaak genoeg zeggen, meen het echt)!

Lala,

Succes vandaag!!

Hoop dat je snel een tp kan verwachten.

Good luck!

Pippe,

Wat ontzettend raar dat er eitjes zaten die ineens verdwenen zijn zonder dat er een eisprong is geweest.

Als ik het goed begrijp nog 1 á 2 keer IUI en daarna Ivf. Hoeveel pogingen Ivf dan?

Natuurlijk gun je het je lieve Lena om zelf zwanger te zijn en jullie kindje te mogen dragen!

Het zal zeker ontzettend moeilijk worden/zijn om ervoor te gaan kiezen dat jij gaat proberen om zwanger te worden.

Jullie willen niks liever dan samen een kindje krijgen en er samen voor te gaan zorgen.

Maar het is wel wrang als het bij Lena niet meer zou gaan lukken.

Lieve Pippe, het is 'nog niet' zover.....

Eerst nog alle moed, energie, kracht etc. bij elkaar rapen om te gaan proberen of Lena zwanger raakt en dat dit dan ook goed mag blijven gaan!!!!

Hele dikke knuf!!!

Geplaatst

Lieve Pippe,

Nu ik zelf het alllllerlaatste station zie aankomen, zeg ik: hou vol meid! Je weet het namelijk niet, en het kan zo maar ineems toch raak zijn! Ik snap je trouwens wel heel goed hoor, het is niet niks namelijk. En soms denk ik dat voor de mensen direct aan de zijlijn het nog erger is dan wij die het moeten doen. Ik zie mijn man vaak heel hulpeloos kijken als ik weer in de put zit of als er weer een negatieve test te zien is. Hij wilt zo graag, maar kan verder niks. Zal in jullie geval niet veel anders zijn denk ik. Maar ook hij houdt moed, en ook ik houd moed. We kunnen namelijk niet anders dan ons positief opstellen bij elke poging, want misschien is t dit keer wel goed! Voor ons is dit écht de laatste kans, zaterdag komt er een Tp als de eitjes goed willen ontdooien. Het eindstation en we moeten eruit, of we willen of niet. Maar hoe groot dalijk de teleurstelling of het geluk is, het is het voor ons waard geweest. Alle pijn en verdriet en alle ups en downs, het heeft ons, als koppel veel sterker gemaakt, we weten nu daadwerkelijk wat we aan elkaar hebben en de pijnlijke herinnerringen aan puncties en negatieve testen zijn alweer voor meer dan de helft vergeten! Als jullie de mogelijkheid hebben zeg ik: pak even een pauze, even een moment voor jullie zelf, even weer tot rust komen en tot jezelf komen. En daarna weer praten over hoe verder. Ik vind je moedig Pippe, en Lena is een toppertje! Tuurlijk wil ze vechten! En jij nu even niet. Heel begrijpelijk en heel herkenbaar. Een super dikke knuffel voor jullie allebei!

Geplaatst

Sorry voor mijn best wel depressieve reactie van vanochtend.Ik weet dat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten en jullie hebben geen'tweede' baarmoeder.. Ik heb niemand willen kwetsen. Ik voel me de laatste dagen gewoon echt ellendig. En het is niet het einde van de wereld mocht het niet lukken, maar wel heel erg verdrietig.Lala en Wish, bedankt voor jullie opbeurende woorden. Lala ik vind het zo knap van jullie dat jullie er zo positief en redelijk nuchter in staan. Tenminste, zo kom je over. Ik hoop echt, echt, écht dat deze poging voor jullie raak mag zijn.We komen net terug van de echo, het onmogelijke lijkt mogelijk geworden. Zo snel als ze weg waren, is er toch weer een tevoorschijn gekomen. Zelfs de gyn begreep er niets van, maar was blij dat we toch nog zijn gekomen. Positiviteit begint weer te komen. Morgen IUI. Zo snel dat je gevoel kan omslaan.. Nu hopen dat dit 'wonder' een écht wonder gaat worden..

Geplaatst

Hee pippe, geen sorry's nodig hoor!

Dat is t mooie van dit forum, we weten allemaal dat t lastig moeilijk, pijnlijk en niet te verklaren is. Dus.....gooi t er lekker uit! En verdriet hoort nu eenmaal bij het verwerken en begrijpen van dit hele K8€*]|%$]*]^ traject! Hee, als Lena morgen de iui heeft dan gaan we dit keer écht samen op! Ik duim voor jullie, duim je voor ons? En je hebt gelijk, we zijn best nuchter, we hebben vanaf het begin gezegd 3 pogingen, en dan klaar. En daar zitten we nu. De laatste eitjes worden uit de vrieskist gehaald morgen en dan is t op. Tenminste, als het zo niet gaat lukken moeten we wachten totdat moeder natuur in een bijzonder goede bui is ;) en zo niet, dan niet. Ik geef wel toe: ik vind jullie situatie wel bijzonder hoor, een tweede baarmoeder. Maar ik ga met jullie meehopen dat jij voorlopig nog niet aan de beurt bent en dat Lena dalijk jullie kindje draagt. Ik vind dat wij, jij & Lena, en peter en ik voor 2 wondertjes moeten gaan zorgen!

Eh...heb ik al gezegd dat ik blij voor jullie ben? Hihi.....Super wat een goed bericht zeg! Top! Het gaat em worden Pippe!

Geplaatst

Hoi dames,

Lala, spannende dagen voor jullie, de Ontdooing en de tp, pffff moeilijk om te lezen"laatste kans " , ontzettend knap hie je er in staat, ik duim voor je uiteraard!!

Pippe, gekkie je gaat je toch niet verontschuldigen!? Logisch dat je er even helemaal doorheen zat, hoe bijzonder om in je 2de bericht weer goed nieuws te lezen!! wat een vreemde situatie maar er is weer hoop.

Probeer je nog niet op IVF te richten, eerst deze iui ('s) afwachten, stap voor stap meid, het is niet niks!!

Ik neem het direct van je aan dat je Lena zo ongelofelijk graag een zwangerschap toewenst en de hoop en het verlangen is er denk ik door de zwangerschap die er geweest is extra groot. Ik hoop dat jullie uit het goede nieuws de kracht kunnen halen en wij duimen allemaal heel hard!

Wat zou het mooi zijn, over een week of 2 twee positieve testen hier in het topic!

:icon_flower:

Lieve dames, onwijs veel succes.,

Bianca even in antwoord op je vraag, alles is hier gereed hoor , rommel wat in huis, en slaap nog veel haha.

Geplaatst

Ik reageer later wel even uitgebreider maar wou Pippe en Lena en Lala even een dikke knuffel en heel veel succes voor morgen toe wensen.

Wij gaan even mijn schoonouders uitzwaaien die gaan op vakantie dus we hebben een weekje rust haha

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Babeth: lekker hoor! Geniet er nog van! De allllerlaatste loodjes!

En dank je wel, we kunnen nu alle hulp gebruiken! Hahaha

Maris, zwaai maar goed! En geniet van je weekje rust hihihi

En een dikke knuffel terug! Voor iedereen trouwens!

Voor ik het vergeet: dank jullie wel dames! Ondanks dat ik hier niet altijd was, af en toe een pauze, wil ik even kwijt dat ik enorm veel steun aan jullie heb gehad en heb. Het is ontzettend fijn om te weten dat er hier altijd wel een luisterend oor is, zonder vooroordelen. Jullie snappen "het". Soms met veel woorden, soms met weinig, maar gewoon die virtuele knuffel die doet al genoeg. Dank jullie!

Geplaatst

Lieve Pippe,

Ik wil jullie heel erg veel succes toe wensen!!

Wat gek dat er nu wel 1 zichtbaar was!!!Wat een super nieuws dat het toch door gaat!!Ga zo onwijs voor jullie duimen dat ivf of wat dan ook helemaal niet nodig is.

En jullie over 2 weken gewoon een positieve test in handen hebben.

Hee Lala,Wauw jij een tp!!Had je dus toch je eisprong!!Zie je maris en ik hadden wel gelijk ;)

Pff heftig dat het nu alles of niets is.Vind het knap zoals jij er over praat.

Wij zouden er ook maar 3 doen maar na mijn miskraam zou ik me er echt niet bij neer kunnen leggen omdat ik weet dat het kan.

Dus wij gaan dan nog wel voor een 4de poging.

Lieve Lala ik hoop zo dat ze mooi ontdooien en ze 9 maanden lang in jou buikkie mogen gaan groeien!

Het is je zo gegund.

@Babeth, Haha vooral lekker rustig aan blijven doen!! Spannend!! Blijf je volgen hoor kom iedere dag nog ff bij jullie in het topic spieken.Merk wel dat het nu het einde in zicht komt

toch soms best moeilijk vind omdat ik eigenlijk 22 augustus uitgerekend zou zijn.Maar ik gun het jullie allemaal!!

De volgende poging word de mijne !!! ;)!

Rustig aan!!!En geniet nog even van het getrappel in je buik!

Ik ga lekker me mandje in net pas thuis van het werken.Ben helemaal gaar.

Morgen om kwart voor 9 in het ziekenhuis zijn ben erg benieuwd.

Slaap lekker iedereen!!

Liefs

Geplaatst

Ik zit op het werk, ff snel reageren:

Lala,

toppie dat er een tp gepland is!!!!

Ik duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim!!!

Pippe,

Joehoe, toch een follikel gespot door de gyn en morgen IUI!!!

De rest geef ik even snel een hele dikke knuf!!!

Geplaatst

Bianca: een dikke knuffel voor jou! En de volgende ronde is voor jou! Laat je weten hoe t gegaan is?

Klinkt het heel raar dat ik nu heel erg rustig ben? Ik heb al een tijdje geleden gezegd dat t nu wel goed is, maar heel eerlijk? Nú klopt t ook pas. Mijn woorden passen nu bij mijn gevoel. Het is goed. Wel of geen kiddies, het is goed. Dalijk na zaterdag geen gestress meer van wel of niet ovulatie, wel of niet spuiten/hormonen/lh-testen..... Ik heb denk ik inderdaad al een hoofdstuk afgesloten. Tuurlijk zullen er , bij geen kiddies, nog moeilijke dagen volgen, en geloof me: mocht deze poging gaan mislukken (Waar we niet van uit gaan) dan zal ik zeker nog flink wat tranen laten, maar voor de rest is het goed. Rust.... Lekker hoor!

@Pippe: en? Zit t erin? hihi Hoe zijn de stemmingen?? Positief hoop ik!

Duim voor jullie!!

Wish: hoe gaat t werken? Nog te doen?

Maris: alle certificaten al bij elkaar?

Babeth: kalm aan he?

Kimmie? Hoe's t leven?

Mis ik iemand??

xx

Geplaatst

Lala, zijn ze goed ontdooid? Hopelijk heb je goed nieuws!

Even snel een update. Positiviteit is weer weg. Blijkbaar is de laatste donatie van hem erg slecht zaad. Waarom vertellen ze ons dat niet? Of onderzoeken ze dat niet eerst?!?! Dan kunnen we een nieuwe donatie vragen. Echt ik kan hier zó zó zó kwaad om worden.

Geplaatst

AAA(@#*(!*#(ASKLAFJAGAAAAHHHHHHHHH Pippe! Ik ga met je mee balen en kwaad worden! Lieve meiden: het zit jullie niet mee he? Is het te laat voor een nieuwe donatie?

Ow, ik hoop zo dat t toch nog goed gaat komen...

Bij ons lijkt t op geen nieuws is goed nieuws. Heb niet gevraagd of ik nog moest bellen, Irma zei vrolijk tot zaterdag, dus ik ga ervan uit dat we gebeld worden als we níet hoeven opdagen en niet gebeld worden als we verwacht worden.

Geplaatst

ik hoop het zo voor jullie lala. Ik duim echt heel hard mee voor jullie.

Hier zit het echt niet mee, en ik vraag me af waar we dit aan te danken hebben.

IUI is wel gebeurd, want ze gooien het liever niet weg. Nee, wij (ver)gooien voor ons

gevoel alle kansen die meer kansrijk zijn!!!!

Ik ben pissed-off! :cussing:

Geplaatst

En beiden mag! Gooi t eruit! Maar lieve Pippe, IUI is gebeurd, je verwacht er weinig van, maar misschien is dit wel dan een super wondertje straks.

Ook al ben je heel erg teleurgesteld en verdrietig en boos......hou je hart open voor verrassingen.......je weet het maar nooit.

Een geweldig grote virtuele knuffel voor jullie!

En als ik nog wat kan zeggen of kan doen om je op te beuren, .... laat je het dan weten?

(Ook als ik moet zwijgen? hihi)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden