Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi maris,

Jeetje wat een pech.Maar gelukkig was je er vroeg bij!!En heb je de 15de al je gesprek in Utrecht.Dat is toch ook dichter bij voor jullie?

Dat was toch het ziekenhuis wat jullie als 2de optie hadden??

Doet jij vriend aan duiven sport??

Gelukkig is het vandaag een droog dagje he!!Die regen was ik echt zat!Maar goed wie niet?

@Pippe,Hoe gaat het met jullie??En wat wish zegt jullie hebben echt wel een kans hoor!!En goed te lezen dat je alsnog positief ben is het niet over deze behandeling dan wel over een volgende met een nieuwe donatie!

@Lala,Hoe voel jij je??Spannend zeg voor jullie!Het is nu alles of niets.maar het word ALLES!!Ga als een gek voor je duimen!!

@Babeth,Hoe voel jij je??Is dat certix of hoe dat ding ook heet ;) al verwijderd???Aftellen kan bijna beginnen!

@Wish,Hoe gaat het met jou??

@zoe,gaat het met jou en duuk ook allemaal goed?Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!Ben erg benieuwd!!

Hier gaat alles goed.

Ben weer van de schrik bekomen.Kan me alleen soms erg boos maken om peet.Maar goed de 15de heeft hij een gesprek bij de uroloog en dan horen we wat voor onderzoek ze willen gaan doen.

Want als ze een onderzoek via zn urine buis willen doen staat hij dit niet toe.Heb hem laten weten dat het zeker geen pretje zou zijn maar dat ik het wel heel laf vind als hij het niet doet omdat dit het enige is wat hij moet doen en ik daar echt niet mee zou kunnen leven als we om die reden niet verder kunnen.En ik dan nog maar eens goed over onze relatie na moest denken.

Tja is niet anders als je dan bij me weg gaat kreeg ik als antwoord pffffffff.Wat moet je nou met zon antwoord??

Verder heb ik voor 30 augustus de operatie.Maar het hangt er om of die door kan gaan.Ik heb dufaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.

Dus stiekem hoop ik dacht het na de kuur van 10 dagen pas komt!!Want dan zit ik op cyclus dag 25 met de operatie.Anders heb ik hem dus later.Zul je net zien dat me cyclus gewoon 30 dagen is en hij niet gedaan kan worden i,v.m bloed verlies.maar goed dat zien we snel genoeg als ik ongesteld word.Sta iig op een lijst dat als mensen zich afbellen ik gebeld word.Maar ik acht die kans heel klein.

Desnoods moet ik mijn afspraak afzeggen en heb ik sept of okt doen dat is niet anders.merk wel dat die stress ook niet alles is.

Dus ben blij als ik ongesteld ben haha.

Verder hier alles zn gangetje!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Wat shit dat Geertgen deze behandelmethode gebruikt!

Vind het geen goede/juiste zet van ze.

Ze vriezen dus al het zaad eerst in voordat er bevruchting op gaat treden mbv ivf/icsi?

Dan zou voor ons de keuze ook niet moeilijk zijn om naar een ander zh te gaan.

Hier is het nu aan het regenen, hoop dat het bij jullie droog blijft tot na het klootschieten!

Lala,

De werkdag bijna ten einde of al helemaal?

Heeft de dag lang geduurd omdat je ertegen op zag of viel het je mee?

Bianca,

Je sluit je bericht af met 'hier alles z'n gangetje.'

Als ik zeggen mag, vind ik het niet z'n gangetje gaan hoor.

Integendeel!

Vind het zo vervelend om te lezen dat je partner waarschijnlijk geen onderzoeken zal laten uitvoeren.

Hoop echt dat jullie er samen uit zullen komen!

Hij zal echt nog wel eens zelf aan het nadenken gaan en hij laat je echt niet gaan!

Jullie hebben al zoveel meegemaakt samen, dit schept echt welk een band en die zal heus sterk genoeg zijn om een volgende hindernis te kunnen nemen.

Zoekt hij steun bij iemand anders dan jou of verwerkt hij dit zelf en met jou?

Natuurlijk is stress niet goed voor je. Zowel lichamelijk als geestelijk is dit niet goed!

En dan vraag je hoe het met mij gaat. Och lieverd toch, je hoeft echt niet altijd aan een ander te denken.

Je hebt zelf energie nodig!!

Maar met mij gaat het goed.

Geplaatst

Bianca! Lieverd, ik denk dat je / jullie even heel goed moeten praten. Waarom wil je mannie die testen niet doen? Omdat hij t eng en pijnlijk vind, of.....omdat hij geen kinderen wilt? Lieve Bianca, je moet toch niet je relatie hierdoor op de tocht zetten! Is dat het waard? Ik schrik wel hoor!Hoe dan ook: heeeeel veel succes en sterkte. Ik hoop dat jullie samen hier sterker uitkomen! Ik duim voor je dat manlief eens goed in zn hart kijkt en zn twijfels aan de kant zet en er vol voor gaat!Xxx Dikke knuffel!

Geplaatst

Wish, viel uiteindelijk wel mee. Is meestal bij mij hoor, dan zie ik er als een berg tegenop en dat blijkt t uiteindelijk wel mee te vallen. Wel blij dat ik morgen vrij heb ;)

Voor de rest: geen verschil met anders....misschien iets meer opgeblazen en wat steekjes in mn linker lies, en misschien wat meer last van mn onderrug, maar kan goed dat ik me dat inbeeld ;)

Geplaatst

Lala,

Gelukkig dat het mee viel!

Heerlijk morgen vrij, ik ook.

Morgen is de 3D echo. Hoop dat ik hier wat foto's kan plaatsen waar hij/zij duidelijk op zal staan.

(Als niemand hier bezwaar tegen heeft, anders plaats ik ze alleen in het okt.'11 topic)

Lala, wat ben ik veel voor je aan het duimen!!!

Hoop dat je deze ' lich. tekenen' niet in aan het beelden bent en dat ze er echt zijn en dat het positief is!!!!

Geplaatst

Hihi, ik hoop met je mee!

Van mij mag je hoor! Ben benieuwd zelfs! Heel veel plezier met de echo en dat hij/zij maar lekker goed op de foto wilt voor jullie!

Ik denk dat ik morgen lekker weinig ga doen, vandaag mn slaapje gemist, morgen lekker inhalen! Hahahaha

In de tussentijd houden de hondjes me wel bezig.

Iemand interesse om de twee staffies te zien? Dan plaats ik morgen wel n linkje. Ben best trots op t mannetje en een beetje boos op ons meisje...t is een echte bitch die Jewel! Jeetje wat kan ze een bek opzetten! Hahaha gelukkig is ze de meeste tijd wel lief.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Maris: nog verzopen vandaag?

Geplaatst

Wish je MOET gewoon die foto´s plaatsen hier haha ik ben zo benieuwd naar die kanjer.

Heel erg veel plezier morgen en geniet ervan meid

Bianca jeetje dat is ook wat ik hoop dta dat onderzoek dan maar niet nodig is of dat hij nog bij draait want jullie hebben al zoveel mee gemaakt dat het toch echt zonde zou zijn om uit elkaar te gaan.

Meid een hele dikke knuffel wij zijn er voor je.

Ja mijn vriend doet met postduiven (somms jammer genoeg haha) is niet altijd even leuk want gaat heel erg veel tijd in zitten en hebben altijd een hokverzorger over de vloer maar goed dat is zijn lust en zijn leven en hij doet het al zijn hele leven dus wie ben ik om het hem af te nemen.

Lala ja ik ben wle benieuwd naar die hondjes ik ben gek op honden dus kom maar op ik zal ook eens een foto opzoeken waar ze beide opstaan.

Nou dames ik ben vanavond droog gebleven haha er was 1 klein buitje maar daar ben ik niet echt nat van geworden dus ik ben er helemaal blij mee en dan nog gewonnen ook dus wat willen we nog meer.

We hebben het er samen nog even over gehad vanavond en zijn beide echt blij dat we Geertgen afgebeld hebben want het gevoel was niet goed als ze gaan invriezen dus we gaan kijken wat het in het UMC is.

Welterusten allemaal ik maar eens een trapje hoger.

Geplaatst

Joepie!!!! Grasmaaier gemaakt!

Nu ben ik me aan t bedenken of ik er alvast een rondje mee ga rijden of dat ik dat voor manlief overlaat.

Uhm.....je wordt toch moe van utro, niet? Heb de badkamer al gepoetst, doe zo de afwas en dan waarsxhijnlijk t gras/onkruid..... Waar komt die energie vandaan?

Xx. Hoe is t met iedereen? Pippe? Hoe is t ermee?

Bianca? Zoë?

Babeth: nog eventjes! Is de cerclage er al af?

Wish: veel plezier met de echo! Geniet ervan meis!

Geplaatst

Lala,

Inderdaad hele mooie honden!!

Fijn dat de grasmaaier gemaakt is. Nu nog iemand die 'm gaat bedienen! Haha

Dat ga jij vandaag doen? Hier regent het al de hele ochtend, het is net opgehouden.

Echo gehad. Kleintje lag de hele tijd met zijn/haar handen voor het gezicht.

Gelukkig wel goed het gezichtje kunnen zien hoor.

De vrouw die de echo maakte heeft een aantal keren op m'n buik gedrukt om hem/haar anders te laten liggen met de armen, maar dit hielp niet.

Kleintje vond het wel prettig, was druk aan het gapen en aan het bewegen.

Hebben een film van een half uur en 25 foto's op dvd meegekregen.

Helaas staat onze naam op de foto's dus die wil ik hier niet plaatsen.

Heb ze wel op hyves staan. (sorry voor diegene die geen hyves hebben)

Ook 3 zwart/wit foto's uitgeprint meegekregen, daar zal ik een foto van maken en hier plaatsen. (is niet zo duidelijk dan de sepia beelden)

Babeth,

Vandaag wordt de cerlage verwijderd, ben benieuwd of dat de harde buiken en weeën dan door gaan zetten.

Wat verwacht je zelf en de gyn?

Heel veel succes en ik hoop dat het geen pijnlijke handeling zal zijn!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1844[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1845[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1846[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1848[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1847[/ATTACH]

Geplaatst

Lieve Wish wat een knapperd is het mooie foto´s hoor.

Lala mooie honden zijn dat leuk dat ze ook zo goed kunnen met elkaar

Die van ons kunnen ook niet meer zonder elkaar zal wel een paar foto´s plaatsen waar dat wel duidelijk te zien is haha

[ATTACH=CONFIG]1854[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1855[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1856[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1857[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1858[/ATTACH]

Die laatste is onze imitatie kat haha als hij een keer in de vensterbank ligt zal ik proberen een foto te maken maar hij is me elke keer te snel af haha

Geplaatst

Pippe,

Thanks!!

Hoe vergaat het wachten bij jullie?

Maris,

Hahaha, imitatie kat. Moet er nog elke keer om lachen!

Wat een scheetjes zeg!

Geplaatst

Haha dank je Wish zijn ook echt onze kindjes

babeth veel succes met het verwijderen vandaag (sorry of is het al geweest en ben ik weer te laat)

Nu mag jullie kleine meid wel een keer komen haha we zijn benieuwd

Geplaatst

Wel goed. Het voelt niet als een poging en wacht op de volgende mogelijkheid.

Maris, ik ben verliefd op jullie hondje. Geen idee welk ras het is, maar die met dat lekkere snoetje. (de-niet-imitatie-kat)

Geplaatst

Franse bull, toch Maris? Vergeef t me als ik helemaal naast zit, ben niet zo goed in t herkennen van rassen hihihi ze zijn inderdaad schatjes jouw hondjes. Hier bekken ze elkaar eerst een half uur af, en daarna gaan ze gezellig bij elkaar liggen. Rare honden hoor, die staffies!

Het is dat de vensterbank niet groot genoeg is, maae anders zouden de dames in huis het ook doen, in de vensterbank liggen.

Pippe, klinkt eigenlijk wel goed. Dan kan er ook geen extra spanning opbouwen, toch?

Dank je voor t duimen! Gaat wel lekker eigenlijk, wat pijn in mn lies, lijkt op eisprong, wat last van mn onderrug, maar dat kan ook vd whiplash zijn nog, wat constipatie, maar dat is zéker de utro! Dagen gaan nóg redelijk vlot om. Volgende week zal het wel lastiger worden ;) is redelijk normaal bij mij.

Wish: wat staat jullie kleine er mooi op! Wat een goede foto's zeg! Nu al fotogeniek! Hahaha

Maakt dit het nóg meer echt?

Babeth: hoe is ie? Ben benieuwd!

Uh wish, nee, laat manlief t gras maar doen. De badkamer en afwas was alweer genoeg hihihi, ben duf als n konijn, alle energie is weer weg. Lang leve utrogestan!!

Geplaatst

Haha dank je Pippe dat is een franse bulldog ik moet hier wel om lachen want meestal krijg ik van iedereen te horen dat het zo´n lelijke hond is haha

Mijn schoonmoeder noemt hem ook porky omdat hij knort als een varkentje en echt zo´n varkens snuitje heeft haha maar hij is wel heel erg lief

Die andere is een westy (west highland white terrier) die hebben we al iets langer en is echt mijn maatje geweest van de afgelopen jaren die luistert ook alleen naar mij met de commando´s en is heel beschermend naar mij toe heel lief haha (hij schrikt alleen niet zo af hihi)

Wat jammer dat jullie nu door alles niet zo positief zijn ik blijf in elk geval wel duimen succes

[ATTACH=CONFIG]1862[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1863[/ATTACH]Ik kwam net deze 2 nog tegen bij die eerste was ik hem al kwijt haha zat ie in de krantenbak en bij die 2de was hij nog heel jong en zo ligt hij nog steeds graag met de poten op de mand en de rest ernaast en dan lekker warm met een knuffel haha hoezo verwend

Geplaatst

Och Maris, dan kijken die mensen niet goed en/of lang genoeg naar dat snoetje.

Die ogen kijken je zo lief aan en dan die oortjes omhoog, schattig toch!!

Lala,

Hahaha, 'de koek is op'! Mag toch ook wel na het poetsen van de badkamer en de afwas.

Volgende week zullen de dagen idd minder snel voorbij gaan, herken dit wel en 'hoort' volgens mij bij de tweede (ellendige) wachtweek.

Pippe,

Begrijp je wel wat je schrijft;

Maar....jullie hebben IUI gehad dus zeer zeker wel een poging en dus ook een kans!!!

Geplaatst

hoi meiden,

even gauw een ego berichtje, heb weinig puffff. De cerclage is verwijderd

jeetje wat was dat enorm pijnlijk!! Blij dat ik in de hand van mijn man kon knijpen. Was erg bizar om te zien dat het dus een draad is met bovenin echt een kledingknoop, dat wisten wij niet...helaas kreeg hij de draad er niet uit maar die komt de komende dagen vanzelf of met de bevalling.

Bloeddruk daarna was iets minder 130/90 maar ja, hadden ze beter kunnen meten voor de verwijdering haha .

Lig nu op de bank, alles voelt beurs.

Eehh Bianca, de cervix zit er gelukkig nog ;-)) ( = baarmoederhals)

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Ai, dus het was erg pijnlijk. Dat vind ik echt klote voor je. En ook voor je man natuurlijk. Ook al voelt hij het niet, het lijkt me niet prettig om naar je partner te kijken en bij te staan terwijl diegene pijn heeft.

(geldt voor meedere situaties, maar wil dit nu even gezegd hebben)

Ik hoop dat dit snel zal genezen!

Geplaatst

Jeetje babeth wat naar dat het zo pijnlijk was hoop dta je snel wat beter voelt want je moet nu wel goed aansterken voor de bevalling.

Succes met de laatste loodjes.

Geplaatst

Babeth,

Dan lekker kalm aan! Vind t rottig dat het zo pijnlijk was. Nou heel snel aansterken en hopen dat de kleine meid lekker nog een paar daagjes blijft zitten en ook lekker doorgroeit. Hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt. (maar dat die nog wel even op zich laat wachten)

Ik vind je stoer moedig en sterk!

Dikke knuffel!

Voor iedereen!!!

Geplaatst

Hee Pippe,

Vervelende lage rugpijn dat ongeveer ter hoogte van mijn nieren zit. Ik weet dat het geen urineweginfectie is, anders zou ik nu niet meer recht kunnen zitten. Het komt en gaat trouwens, de ene keer uitstraling naar mijn been in, de andere keer niet.

Verder een constante druk achtige pijn in mn linker lies , opgeblazen gevoel (rammelende darmpjes) en obstipatie. Voor de rest vlagen van vermoeidheid en vlagen van energie, dat is echt heel wazig....Het ene moment kan ik de wereld aan en het volgende moment denk ik: dat mag fijn iemand anders doen, ik wil een dutje! ;-)

Normaal krijg ik pas rond een uur of half 10 's ochtends "trek" nu al een klein half uurtje na het opstaan. Zal me leren te ontbijten! hahaha

Ik weet dat dit allemaal klinkt als zwangerschapskwaaltjes, maar ik gooi het volledig op de utrogestan. Zo niet: dan spring ik heel voorzichtig wel een gat in de lucht!

Maar het idee dat het van de utro komt houdt me ook rustig, als je snapt wat ik bedoel. En eerlijk gezegd, deze week gaat wel. Volgens mij kom ik de week, hopelijk inclusief het weekend goed door. Volgende week zal het wel anders zijn hoor! Ik ken mezelf, dan gaat de spanning opbouwen. Manlief begint nu al op eieren te lopen hihi, hij ziet de bui al hangen. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik redelijk stabiel ben, tenzij ik iets van hormonen slik/neem. Nou.......de utro doet goed zijn best. :S Ik vind mezelf best nog meevallen, maar heb geen idee hoe manlief daartegen aan kijkt.

In het kort: het gaat best! :laugh:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden