Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Grrrrr 2 berichten geplaatst en beiden zijn ze verdwenen!

Even opnieuw dan!!

Mijn rug gaat iets beter! althans ging beter.Ben vanmorgen met mijn nicht een ochtendje de stad in gedoken en toen werd het ineens weer erger.

Nu gewoon weer rustig aan doen.Ben morgen lekker vrij.

Dus gewoon eens een rustig dagje voor de boeg.

Hoe is het met jou wish?Wanneer moeten de medicijnen zn werk gaan doen??

Even wat anders.Klopt het dat Pippe,Wish en Pleun met zn drieen zouden gaan rijden volgende wk zaterdag?

Wellicht kunnen Maris en ik die kant op komen en met zn 5en rijden?

Is net zo gezellig als iemand een ruime auto heeft natuurlijk ;)

Liefs Bianca

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahahahah bianca nu gaan er dingen door elkaar lopen

ik had het er met maris over of zij en jij nog wel konden komen ivm kimmie's vakantie

en haar antwoord was dat jij wel over utrecht komt maar dat jullie allebei niet van heel ver alleen rijden houden

dus had ik aangeboeden dat jullie naar zaltbommel(ligt een half uurtje vanaf utrecht ) komen en dat ik dan vandaar af wel verder wil rijden

zo rijd iedereen een stukje

en dan zitten we met 4e in de auto want ik neem stan ook mee natuurlijk

Geplaatst

Oja sorry pleun!!Dat was ik helemaal vergeten!!Natuurlijk is stan er ook bij!!

Ik had Maris wel gesproken en wist dat ze je een email had gestuurd maar verder wist ik nog van niets!

Ligt zaltbommel dan sowieso wel een beetje op de rit?

Ik vind alles helemaal goed! Gek hoor om iedereen dan te zien.

En vind het zo ontzettend jammer dat Kimmie en Levi niet van de partij zijn!! Ze had het zo leuk gevonden om mee te gaan en jullie allemaal te zien!!

Dus moeten jullie allemaal volgend jaar onze richting eens op komen ;)!!

Liefs Bianca

Geplaatst

hahaha

ja zaltbommel ligt recht aan de a2 en vanaf utrecht naar echt is het makkelijkst over de a2

ja had ze er ook graag bij gehad maar als het aan mij ligt gaan we niet een heel jaar wachten voor een 2e meeting dus zien we ze vast snel

Geplaatst

hihi zullen we hem gewoon om de zoveel maanden gezellig herhalen!!?

Ben benieuwd hoe het gaat zijn zaterdag!! Spannend ;)!!

Okee nee dat is wel een idee!!Kom ik gewoon met Maris jou kant op rijden!!Is dat die weg waar je 130 mag rijden?

Hoelaat zou jij weg gaan?Dan weet ik hoelaat ik ongeveer weg moet rijden van huis.

Er is hier braderie dan kan ik er s ochtends nog even snel een rondje overheen lopen.Altijd leuk!

Geplaatst

Hahaha....dit komt goed zo te zien! Fijn dat jullie zo flexibel zijn zeg!

En volgens mij maken we ons allemaal druk om niks, whet zal alleen even wennen zijn om de juiste naam bij het juiste gezicht te krijgen en dan gaan we lekker verder waar we hier mee zijn begonnen. Lekker kletsen dus! Hihihi

Manlief heeft zn kadootje al gehad. Hebben samen een horloge uitgezocht een tijdje terug al. Hij probeert toch verlof te krijgen vanmiddag. Dan gaan we even de stad in, dan wil ik zijn horloge laten graveren. Wat erop komt, daar moet ik nog even over nadenken. Hihihi

Ik ga zo wassen en aankleden en dsn ga ik naar mijn mams. We gaan naar Ikea vandaag, de orchideeën zijn voor 1,99€/stuk! Daar moet ik er een paar van halen natuurlijk! Hahaha

Tot!

Xx

Geplaatst

Lala heel veel succes vanmiddag

Ik zal later meer reageren moet straks naar de reumatoloog en aangezien ik onverwachts moet werken loopt het allemaal in de knoop

Weey nog niet hoe het met de hond is kan mijn zus niet bereiken

Geplaatst

Jeempie maris,wat een goas is is het dus momenteel.hopelijk krijg je snel een telefoontje van je zus!

hoe ga je dat nu doen dan met de reumatoloog?kids mee ofzo?

lala,jij met je plantjes! Dan zal je hele huis wel groen zijn gezellig hoor!

ben je er inmiddels al uit wat je gaat laten graveren??ben benieuwd!

hoe voel jij je verder?

Liefs x

Geplaatst

Met de hond gaat het iets beter hij heeft weer iets gegeten maar het wil nog steeds niet zeggen dat hij het overleefd jammer genoeg

Ik ga na het werk ff met mijn moeder naar hem toe

Verder is er nu vast gesteld dat ik fibromyalgie heb dus dat kan er ook nog wel bij maar dit verklaard heel erg veel

Ja bianca als jij dan tegen kwart voor 12 in de meern bent rijden we dan naar pleun

Ik zal je nog wel ff mailen waar je het beste kunt komen

Geplaatst

He maris,dat is goed ik hoor het dan nog wel van je!ik ben wel lichtelijk positief hoor wat zegt de dierenarts??en heeft hij zn achter poten al bewogen?wat houd fibromyalogie in?en is t te behandelen??althans de pijn onder controle te houden??opzich klote dat ze dit geconstateerd hebben maar ze hebben iets gevonden en t heeft een naam dus het zit niet tussen je oren meis!

Geplaatst

De dierenarts kan er nog niks van zeggen jammer genoeg

Maar ik zie het ook iets positiever als gisteren

Fibromyalgie is een vorm van reuma waar weinig aan te doen is jammer genoeg

Geplaatst

Oh dus jullie blijven in spanning zitten.benieuwd wanneer de dierenarts er iets over kan zeggen.

das balen.dus je moet er mee leren leven pfff ellende

knuff

Geplaatst

Maris,

Fijn dat t eindelijk een naampje heeft en niet alleen maar als pijn in je lichaam waar je de oorzaak niet van weet. Wel niet okay dat er verder weinig aan te doen is. Een kennis van mij is er uiteindelijk door afgekeurd, maar ik zie wel bij hem dat het op en af is. Teveel doen de ene dag is heel weinig doen de andere dag.

Hoop dat woef toch snel hersteld. Eten en vooral drinken zijn een goed teken. Plassen ook, dus als dat allemaal gaat dan geef ik hem een goede kans. Vervelend dat ze niks kunnen zeggen he? Dikke knuff hoor!

Hier alles zn gangetje.... Soms heb ik zo'n weinige klachten dat ik dan ga denken of nog alles goed is. Nu terug van ochtend ikea met mam, maar ik ben kapot. En dan gaan we straks ook nog even de stad in....daarna ga ik echt even plat hoor!

Ik weet nog steeds niet wat ik laat graveren. Maar dat komt wel goed.

Maar als de vermoeidheid een maatstaf is voor zwanger of niet, dan zit frummel goed stevig vast. Hihihi

Tot straks meisjes!

Xxx

Geplaatst

Zo ik ben weer thuis dus kan nu iets meer reageren.

We zijn net bij de hond geweest en hij is inderdaad iets meer wakker en hij `hij heeft gegeten en gedronken en gepoept en dat is gunstig.

Nu is het afwachten morgen gaan ze met hem zwemmen om te kijken of hij dan zijn pootjes weer gaat gebruiken, maar gelukkig heeft hij niet echt pijn en of dat komt door de pijnstilling weet ik niet maar dat is iets waar ik heel erg blij mee ben.

Maar goed ik ben blij dat ik even geweest ben.

Nu de fibromyalgie dat is wekedelen reuma en is weinig tegen te doen. Het si nooit meer te genezen en met pijnstilling haal je alleen de scherpe randjes eraf.

Lala het kan inderdaad dat je erop afgekeurd word maar dat is gelukkig (nog) niet aan de orde. Ik kan alles maar dan met mate maar dat deed ik al. Mijn werk als bloemist zal nooit meer wat worden dat was al te zwaar voor mij maar nu ik dit weet weet ik ook waarom.

Een van de grote nadelen erbij is ook dat ik chronisch vermoeid ben hierdoor en dat is wel vaak heel erg lastig en daar moet ik wel aan toe gaan geven, het is alleen zo dat dat niet altijd kan zeker niet als ik weer ga werken maar het verklaard wel dat ik me al tijden voel alsof ik ziekte van pfeifer heb (heb ik 10jaar geleden gehad)

Ook mijn darm en maag klachten zijn een van de klachten hiervan dus ook dat verklaard een hele hoop.

En ja ik ben blij dat het eindelijk een naam heeft en dat eindelijk is vastgesteld dat het dus niet tussen de oren zit daar ben ik nog wel het meest blij mee, maar ik had liever iets gehad wat wel te genezen was en niet iets waarvan het alleen maar erger kan worden en nooit beter.

Maar goed we moeten positief blijven en hopen dat het stabiel blijft dan kan ik de meeste dingen gewoon nog blijven doen.

Nu heb ik gisteren gebeld met een hotel in de buurt en nu heb ik dinsdag een gesprek dus hopelijk komt er iets uit want ik heb eerder in een hotel gewerkt en dat vond ik ook altijd erg leuk om te doen ik kom daar namelijk een gedeelte in de keuken en een gedeelte huishouding. Dit voor 24 uur en dus helemaal goed te combineren met het oppassen.

Dus heb er helemaal zin in zou toch geweldig zijn.

NOu dat was me wel weer een verhaal haha

Lala ik ben benieuwd hoe is het gegaan?

Is de uk goed gegroeid?

Wish hoe is het met jou?

Vannacht beter geslapen?

Bianca hoe is het met je rug zo vervelend dat je zoveel last houd.

Babeth hoe gaat het met jou en je kleine prinsesje?

Pleun we komen gezellig bij jou langs en dan gaan we mooi richting Lala met z'n 4tjes.

Kimmie hoe gaat het met je en je kanjer?

Pippe en Lena hoe gata het met jullie?

Jeetje jullie krijgen het ook wel te verduren de laatste tijd.

Oh ja wou ik nog even zeggen ik moest me vanmorgen ook weer wegen op het zh en op die weegschaal was en weer 4kg af aar goed ik juich nog niet te hard want die van de dietist telt en die kan wel anders aangeven hihi maar dit maakte wel dat ik helemaal opgevrolijkt werd.

Mijn bloeddruk was wel wat aan de hoge kant maar dat zal vast met de hond te maken hebben.

Fijne avond dames ik zal zo eens omkleden want de waterearobic is vanavond weer lekker even plonzen haha.

Geplaatst

Hee meiden,Ik heb even niet de energie om op jullie te reageren. Heb net welBijgelezen en wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven.Weet dat ik echt wel aan jullie denk, en ik kom snel terug, maar het moet allemaal even bezinken.Liefs en een dikke knuffel

Geplaatst

Bianca,

Het drankje wat ik heb gekregen werkt super! Vrijwel geen hinder mee gehad van 't zuur.

Nog 8 dagen werken!!!!

Fijn dat het wat beter gaat met je rug! Las dat je vandaag een rustige dag hebt gehad. Moet ook wel, je moet een keer rusten en bijtanken!

Lala,

Hoe is de echo geweest? Ik blijf duimen tot dat ik bericht van je kan lezen!

Voel de spanning van je berichtje door het scherm heen komen. Succes!

Maris,

Wat ben jij een sterke vrouw! Als ik je berichtje lees krijg ik er kippenvel van......

Natuurlijk is positief zijn een super goed uitgangspunt, maar blijf maar eens positief en als je in een dip zit, kom daar dan maar eens uit om weer opnieuw die positieviteit te vinden! Petje af voor je hoor!

Ben benieuwd hoe het morgen met de hond zal gaan als ze gaan zwemmen. Ik duim en blijf hopen dat het elke dag beter met hem zal gaan.

Spannend dat je gesprek hebt om in een hotel te gaan werken. Je bent een bezig bijtje om aan werk te komen, goed bezig hoor!

Pippe,

Natuurlijk begrijpen wij je!

Dit heeft echt wel tijd nodig om te laten bezinken.

ps:voel je aub niet 'verplicht' om mee te gaan naar onze meeting. Als jij er geen puf/zin etc. in hebt om mee te gaan moet je afzeggen.

Al ik het de avond van te voren of in de ochtend van 24 sept. Dit begrijpen we echt wel.

Knuffel terug!!!

Geplaatst

Lala,

Ik krijg nu wel de zenuwen hoor.

Laat aub snel van je horen en ik duim nog steeds voor een goed bericht.

Pleace, laat het goed gaan met jullie Jay!

Geplaatst

Jeetje ik word nu ook wel heel erg nieuwsgierig hopelijk is inderdaad alles gewoon goed en ben je inderdaad aan het uitbuiken.

Mijn duimen draaien volop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden