Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is misschien een beetje raar om te doen, maar doe het toch:

:confettistars:Yes, Yes!

Lala, meid het is ontzettend vervelend verlopen maar ik wil dan toch voor je juichen.

:aaaflowersmiley:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Vrouwtjes!!

Lala,Wat fijn dat de stress nu eindelijk even weg is (hoop ik) kun jeje even volledig richten op jezelf en op Jay.Denk dat dat niet geheel onbelangrijk is.

Je hebt veel te veel stress gehad de afgelopen weken. Pret echo wat leuk plaats je wat foto s dan?Ben benieuwd!!

Wish,Maris en Pleun hoe is het met jullie??

Pippe en Lena ik denk onwijs veel aan jullie!

Hier gaat alles goed.Morgen ga ik een weekendje naar Winterberg.Sommige van jullie weten het al maar ik heb een nieuwe liefde.

Ik ken hem al 13 jaar en mede door hem ben ik gaan denken aan mijn toekomst met Peet en of zonder Peet.

Al die jaren vonden we elkaar erg leuk en nu is het dus mn nieuwe vriend geworden! En ben helemaal happy!! Hoe gek is dat dat je leven ineens compleet kan veranderen na een relatie van 6.5 jaar!

Even over de high tea! Ik wil er dolgraag bij zijn alleen zit ik waarschijnlijk elders.Het zat in de planning die dag er voor naar Jose te gaan om op kraam visite te gaan.En daar dan te blijven slapen in de buurt omdat het best een stukkie rijden is.

Daarom twijfel ik heel erg wat ik moet doen. L_otte is inmiddels een maandje en ik heb het mega druk waardoor dat bijna de enige mogelijkheid is.

En wil haar ook graag als baby zien. Zo te lezen word de high tea rond een uur of 1 en heb dus geen idee of ik dat ga redden.

Dus kom ik er later even op terug. Merk wel dat ik veel afstand heb genomen van het forum en dat ik heel veel rust terug heb gekregen.Dus misschien is het wel even goed zo.

Alhoewel ik jullie ook allemaal weer graag wil zien wil niks missen ;)!

Ik ga even verder met mn koffer in pakken en kom zo nu en dan weer even kijken!!

Dikke knuff voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hee lieverd!

Nee joh, ik kijk nergens van op. Tussen mijn 'scheiding na 18 jaar' en trouwen Peter zit een klein jaartje ;) volg je hart en vertrouw in jezelf, en dan komt alles goed.

Veel plezier in Winterberg en kijk maar of je het redt in januari.

Heeel veel plezier!!!

Xxx

Geplaatst

Lieve Bianca ik had het al gezien maar meid wat vind ik dit mooi voor je en wat is het je gegund dat je alle geluk en liefde weer gevonden hebt.

Heel erg veel plezier in Winterberg en ga er lekker van genieten en ik hoor wel hoe het geweest is.

En in januari kijk je gewoon of je het red meid het zou jammer zijn als je er niet bij bent maar er zijn nog meer dingen in het leven.

Haha ik moet wel lachen ik kreeg vanmiddag een telefoontje van mijn moeder dat ze 2 bioskaartjes had gekregen voor nova zembla, nu zei mijn vriend laastst dat hem die film heel erg mooi leek. Dus mijn moeder dacht dat het een leuk idee was als wij die kaartjes zouden krijgen aangezien zij de film zelf al gezien heeft. Dus ik helemaal blij haha en warempel mijn vriend zei ook nog eens ja, nu komt het dit is de eerste keer dat ik samen met hem naar een bios ga haha en dat na bijna 10 jaar verkering hihi ik moest er wel om lachen, maar goed we gaan als het goed is maandag want anders hebben we geen tijd hihi

Welterusten allemaal

Geplaatst

Lala veel plezier morgen ik ben benieuwd hoe die knapperd eruit ziet.

Wij zijn er net weer zijn even naar een groot tuincentrum in Duitsland geweest waar ze een hele soort safari route gemaakt hebben met allemaal verschillende tropische planten en met allemaal kaarsjes en lampjes echt zo mooi heel erg bijzonder.

Nu heb ik ook van mijn moeder een echt klavertje 4 gekregen met een schoorsteenvegertje erin dat schijnt je geluk te brengen voor het nieuwe jaar wat je ingaat dus hopelijk heb ik er wat aan en hebben we inderdaad alle geluk van de wereld komend jaar.

We hebben ook nog eens heerlijk gegeten daar we waren met de hele vereniging van de plantenshow dus was wel even gezellig.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Even vlug,......

Lala,

hopelijk krijgen jullie morgen mooie beelden te zien!

Vandaag heeft Mijke in totaal maar 2 uur geslapen.

En vanavond flink gehuild, wat we echt niet van haar kennen.

Dit had ze nog nooit gedaan.

Denk te moe geweest.

Heb haar in de draagdoek gedaan en toen viel ze in slaap.

2 uur geslapen en toen kreeg ze honger.

Nu net laten drinken en hopelijk slaapt ze dadelijk wel.

Tot later....sorry voor mn ego berichtje...

Geplaatst

lala veeeeeel plezier bij de pret echo hopelijk laat Jay zijn beste kantje zien he

fijndat het werk je geen stress meer geeft

oeeee wish huilende babys zijn zoooo zielig

hoe heeft ze geslapen ????

maris leuk dat je "eindelijk "eens naar de film gaat met je ventje

bianca ik las net dat 37 cm sneeuw hebt en 12 liften open

have fun met alles daar en geniet er van en zeker ook van je nieuwe vent

t is je gegunt

hier weinig nieuws onder de zon maar een dikke kus voor iedereen

en nu ga ik verder met het versturen van mn kerst kaartjes

Geplaatst

Lala,

Meid, ben echt zo nieuwsgierig hoe het is gegaan.

Hopelijk hebben jullie ervan genoten en hebben mooie beelden van jullie knul!

Was die 'muts' wel aardig? Haha!

Maris,

Wat grappig samen naar de film en dat dit zo lang geleden is.

Hoe is het geweest?

Voelde je jezelf weer opnieuw jong en verliefd haha!

Bianca,

Wow, lees bij Pleun dat er sneeuw ligt!

Super gaaf dat jullie kunnen skieën, en apré-skieën kan natuurlijk ook heeeel gezellig zijn!

Had op facebook al wat door dat je een nieuwe vlam hebt.

Krijg kippenvel als ik eraan denk dat je ontzettend 'in love' bent en dat het zo goed voelt voor jou en voor hem!

HEERLIJK TOCH!!!

Pleun,

Mijke heeft vrijdag op zaterdag 6 uur achter elkaar geslapen. Voor het eerst zoveel uur achtereen.

Gisterenavond heeft ze om 21.30u bv gehad en werd ze om 04.00u wakker en toen om 7.00 en om 10.00u weer gedronken.

Om 13.30u wou ze weer drinken en hierna is ze om 14.30u naar bed gebracht waar ze nu nog in ligt.

Ik hoor haar af en toe wat jengelen en op haar handjes sabbelen, maar dan geef ik haar de speen en slaapt ze weer door.

Ben afgelopen uur 4 keer omhoog gelopen om de speen te geven, dan zuigt ze een paar keer en laat ze de speen uit haar mondje vallen maar slaapt ze wel door.

Eens kijken of dat ze vannacht weer een aantal uurtjes door wil slapen.

Volgens mij, als ik het goed inschat verstuur jij echt een hele boel kerstkaarten.

Maris en Lala volgens mij ook wel.

Maken jullie ze ook zelf?

Wij hebben nu een aantal kerstkaarten gekregen, maar ik verstuur er zelf geen.

Vorig jaar aan iedereen laten weten dat wij dit niet meer doen, maar gevoelsmatig zou ik diegene die een kaartje sturen en die ik met de feestdagen niet ga zien wel een kaartje willen sturen.

Ik ga dit niet doen anders moet ik iedereen weer een kaart gaan sturen. Haha!

Heb m'n keuze gemaakt.

Ga naar boven Mijke wordt nu echt wakker ze huilt....

Geplaatst

lala hoe is het gegaan ????

wish lekker hoor 6 uur achter elkaar

ze pakt het vanzelf op om meer te slapen maar met bv gaat het vaak wat langzamer dan met fles

stan heeft er 14 weken over gedaan om ons snachts een beetje door te laten slapen

pas toen we na 11 weken over gingen op fles kwam er schot in dus mijke doet het echt prima

en ik heb net 112 kestkaarten de deur uit gedaan en ik maak ze wel zelf maar nu met de foto camera en niet meer zelf gefreubeld

Geplaatst

Jeetje mina Pleun 112 kaarten nee dat doe ik ook niet ik heb er als het goed is 36 en dat vind ik genoeg haha

Ik zal ze morgen als mijn oppaskindje in bed ligt eens afmaken dat kan ik ze morgen middag op de bus doen.

Wish wat lekker dat ze iets langer slaapt zal voor jullie ook wel fijn zijn of niet?

Nee haha we gaan morgen pas naar de film dus weet het nog niet. Maar we zijn nog nooit samen daar geweest dus vandaar dat ik er wel om moest lachen dat hij mee wou dat vind hij normaal niks aan hihi.

Zo mijn nichtjes en neefje zijn net weg we zijn even in Duitsland naar de kerstmarkt geweest en daarna hebben we hier heerlijk even patatjes gegeten was weer gezellig

Fijne avond allemaal ik denk dat ik vroeg in mijn huispakkie op de bank ga

Geplaatst

Hee, hier zijn t meestal fotokaarten maar dit jaar niet. Had geen leuke foto van onze spook. Van de rest vd honden heb ik winterfoto's maar van Donjo niet. Jammer maar helaas. Dit jaar lekker standaard kaarten ;)

Daarover gesproken, kan iemand me de laatste lijst even doorsturen? Ik heb t mailtje misplaatst :(

Het zijn er hier rond de 30 overigens. Schommelt elk jaar wel wat hoor. Moet toch echt maar weer een keer de printer aansluiten en gewoon stickers printen ipv met handje schrijven. De enveloppen dan he?

Jay liet zich heel mooi op de 2d beelden zien, maar op 3d zaten er handen, voeten en navelstreng voor zn gezicht dus hebben we geen mooie foto's gekregen. We mogen na de kerst weer terug. Jammer, maar wel weer een kans op een echo hihihi

Manneke is nog stteds goed beweeglijk, alleen ligt hij al een paar weken in stuit met zn benen omhoog en kont naar beneden. Het zal vast niet erfelijk zijn maar zowel peer als zn broer zijn stuitbevallingen geweest......het doet je denken......

Nier werkt ook nog, hij had weer een volle blaas tijdens de sessie.

De 'muts' was/is heel aardig, ze probeerde heel goed evt. Angsten weg te nemen toen ik zei: zoek maar niet naar de tweede nier, die vind je toch niet. Nou weet zij natuurlijk niet dat iedereen, inclusief peetouders, redelijk nuchter is en er van de mogelijkheden goed op de hoogte is. Maar ik vond t een goede poging van haar. Vlgs mij schrok zij meer dan wij. Hahaha.

Nou, na kerst dus terug. Kunnen we fijn paps ook meenemen. De moeders hebben al een echo gezien, pap nog niet. Mascha kan dan niet en Danny vindt t vast ook leuk als onze pap meegaat.

Donderdag weer een GUO.

Maris, hoe was de film? Of zijn jullie nog niet geweest? Wel bijzonder dat jullie nu 'al' samen naar de film gaan. Hihihi

Wish,je dochter begint t doorslapen te snappen, denk ik. Lekker hoor!

Heb de laatste tijd veel vocht in mn handen, vooral 's morgens. Zal vanmiddag de rest vd kaarten schrijven, lukt nu toch niet. Heb nog een 20 te gaan, schat ik zo in.

Verder alles goed hier.

Xxx

Geplaatst

Pleun,

Het is inderdaad zo dat kinderen die bv krijgen wat later regelmaat krijgen. Omdat je dan meestal gaat voeden op verzoek.

Dan doet ze het nog 'niet slecht' om na 3uur en steeds meer na 4 uur te willen drinken.

Tja, die nachten vind ik echt niet erg hoor. Lang leve het verlof!

Gisterenavond om 19.30u gedronken en om 20.30u naar bed gebracht, ze werd om 3.15u voor de eerste keer wakker.

Mijke heeft toen dus haar 'nacht' al gehad.

We gaan eens uitproberen hoe het zal gaan als we haar tussen 23.00 en 23.30u wakker gaan maken.

Slaapt ze dan ook nog door is het super en als ze rond 3.00u wakker wordt is het ook goed. Nu ben ik ook elke nacht 1 keer wakker. Om 2.00/3.00 of 4.00uur.

Mijn hemel 112 kaarten! :dizzy:

Groot gelijk dat je dit niet gaat freubelen, krijg je straks nog kramp in je vingers.

Maris,

Oeps! Maar dan kun je nu de vraag wel beantwoorden hahaha!

Hoe was de film, naar welke film ben je geweest?

Je hebt zo te lezen een fijn weekend gehad, heerlijk!

Mijke en ik zijn zaterdag naar de babymassage geweest, hierna met mijn moeder boodschappen gedaan en naar kledingwinkels geweest.

Mijn moeder wou een tuniekje kopen.We vonden de kledingkeuze tegenvallen en als we wel iets mooi vonden stond er een te hoog bedrag op het prijskaartje.... Haha!

Uiteindelijk bij de Hema geslaagd, nadat we een stuk of 4 andere winkels binnen zijn geweest en mijn moeder vanalles heeft aangedaan en ook snel weer uitgetrokken. Haha!

Zondag op kraamvisite geweest bij vrienden van ons en hierna is mijn man in de tuin gaan werken. Die ziet er nu prima winterklaar uit.

Alle blaadjes van het gazon gehaald en de plantenbakken geschoefeld.

Ook heeft hij staan poetsen. Bovenaan de muur van de garage en berging zit een witte boord. Of hoe noem je dit?

Het stuk wat tussen de muur en dak zit.

Snappen jullie mij dan?

Dit is geen hout meer, wij hebben hier platen tegenaan gemaakt die je af kan doen en die blinken nu.

Ik heb de strijkwas gedaan, beneden alles nat afgedaan, gezogen en gedweild en in de computer een lijst gemaakt van wie we allemaal een kaart hebben ontvangen na de geboorte van Mijke.

Zo'n 150 kaarten mogen ontvangen!

Lala,

Jammer dan Jay wat verlegen was tijdens het maken van de echo.

Krijg je bij de tweede echo dan korting of wordt die gratis gemaakt omdat deze echo niet zo gelukt is als jullie zouden willen zien?

Het zal inderdaad niet erfelijk zijn van die stuitligging, maar het is wel erg toevallig als Jay zo zal blijven liggen.

Hij heeft nu nog alle ruimte om te draaien en hopelijk maakt hij hier nog gebruik van.

Zijn jullie er al uit hoe hij heet?

Succes donderdag!

Geplaatst

De naam stond vijf jaar geleden al vast ;) moesten alleen de kleine er nog bij maken :D

Deze keer hebben we ong de halft betaald, vlgd x de rest. Na ons was een stel dat voor de derde keer er zat. Ze probeert toch goede foto's te maken. Lief hoor. Maar t is een franchise, dus er zullen van hogerhand ook wel richtlijnen zijn.

Je bent maardruk geweest zeg!

Ik niet. Hihi heb spelletje gedaan en mail gelezen tot 11 uur, toen nog even met de boellies terug naar bed. Ik zweer t je: af en toe snurken ze zo lekker dat je erbij wilt kruipen. Of in dit geval, ik in bed, hond aan voeteneind. ;)

Ach, als Jay zo koppig is als zn pa(of ma) dan blijft ie zo liggen. Maar goed, we gingen eigenlijk vanaf de 20w echo toch al uit van een keizersnede. ;)

It op 30 kaarten zonder jullie;)

Hint

Hahaa

Geplaatst

ik wilde je een felicitatiekaartje sturen na de geboorte van mijke maar omdat je ventje liever niet jullie adres hier wilde hebben

heb ik de functie op hyves gebruikt om jullie een echt kaartje te sturen via hyves en dan moest jij het adres op een beveiliged site van hyves opgeven en dan kwam er een echte kaart naar jullie zonder dat ik je adres te weten kwam

en aangezien je daar gewoon voor betaald was ik benieuwd of dit eigenlijk echt werkt

Geplaatst

Pleun,

Wat lief van je!

Maar helaas heb ik dit bericht niet ontvangen.

Zal de berichten nog eens checken.

Wanneer heb je dit verstuurd?

Dan kan ik gerichter gaan zoeken.

Heb net wel gekeken, maar kon het niet vinden.

Geplaatst

Stabiel! Meneer is 600gr, op schema.

Genoeg vruchtwater en volle maag en blaas. Gaat dus niet slecht!

23 januari terug voor GUO en poli gyneacologie.

4 jan naar VK.

Moet nog bloed laten prikken met 27 w. Rhesus c negatief check.

Tot zover!

Xx

Geplaatst

Lala,

Jullie knul groeit dus prima, wat fijn!

Zo te lezen hebben jullie een goed gevoel aan de echo over gehouden.

Wat doen we nu met de high tea?

Mij maakt het niks uit, vind alles lekker en als het maar veel is. Haha!

Geplaatst

Lala wat een goed nieuws dat ziet er voor nu weer gunstig uit en zo gaan jullie denk ik met een fijner gevoel de feestdagen tegemoet.

Meid een dikke knuffel

Mij maakt het niks uit wat we doen met de high tea ik pas mij helemaal aan.

Zo de eerste taart is klaar en de 2de staat in de oven nu nog maar 2 te gaan en dan ben ik met dat karwei klaar haha maar die doe ik zaterdag ochtend wel.

Maar nu komt het ergste nog ik moet morgen en overmorgen nog hapjes maken en dat is toch echt niet mijn hobby maar goed als ik het niet doe krijg ik wel commentaar van mijn schoonfamilie want een verjaardag zonder hapjes is geen verjaardag volgens hen maar het het went zo'n familie.

Hopelijk zijn ze mooi vroeg weer naar huis zaterdag, want meestal als de kameraden er zijn vinden ze het niet leuk dus zijn ze om half 10 wel weer naar huis en dan vieren wij wel gezellig verder met mijn familie en de kameraden hihi word het alleen maar gezellig van

Fijne avond allemaal ik ga met de beentjes hoog

Geplaatst

Maris,

Lekker met de beentjes omhoog gezeten?

Taarten aan het bakken, Mmmm het water loopt me in de mond!

Wat voor taarten?

Kun je geen kant en klare hapjes halen? Bij ons in de supermarkt hebben we een tappas-bar.

Heerlijke hapjes en erg makkelijk! Of wordt dit niet gewaardeerd?

Vinden ze het te veel lawaai of te 'schuine praat' als jullie kameraden er zijn?

Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst met hopelijk een fijne dag!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Dank je wel nee dat denk ik niet dat dat goed genoeg is die kant en klare dingen zij willen een gevuld ei en een blok kaas en dat soort dingen, maar ach voor vanavond heb ik ze klaar nu morgen nog een schaaltje en dan vind ik het goed.

Ik heb gisteren een appel en monchou taart gemaakt en morgen moet ik nog een monchou en een kwark taart maken.

Ze vinden onze kameraden gewoon niet leuk teveel lawaai inderdaad en dan vinden mijn schoonouders het nog niet zo erg als mijn zwager en schoonzus die 2 zitten morgen hier echt met een lang gezicht en zeggen helemaal niks voor zij niet. Mijn moeder heeft wel eens aan mij gevraagd of dat zij ook kon lachen want ze had het haar nog nooit zien doen en dat klopt wel, maar ja als je niet leuk bent kun je het ook niet worden denk ik dan.

Ze kan het morgen mooi de hele avond met mijn schoonmoedre over haar 20weken echo hebben want ik zag net op hyves dat die helemaal goed was vandaag en aangezien mijn schoonmoeder in de 7de hemel is met deze zwangerschap zit het helemaal goed voor hun.

Bij de zus van mijn vriend waren ze destijds minder blij en nu als ze komen met de kinderen is er ook altijd commentaar ze schreeuwen te veel of ze maken alles vies of ze moet de hele tijd op staan voor de kinderen als ze wat vragen maar goed nu komt haar ideale kleinkind dus ze is helemaal vrolijk

Naar ons word ook nooit gevraagd ze weten niet dat we over 2 weken weer beginnen en dat waren we ook niet van plan et vertellen alleen de zus van mijn vriend weet het en mijn familie en 2 vriendinnen van mij en verder hoeft niemand het te weten dit keer.

Jullie ook allemaal een fijne avond ik kom morgen nog wel een keer kijken als ik tijd heb.

Morgen middag is het hier een gezellig kinderboel haha mijn nichtjes en neefje en mijn oppaskindjes komen dus dat is altijd gezellig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden