Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames

kennen jullie me nog ;-))

Graag wil ik jullie allen een ontzettend mooi 2012 toewensen!!!! dat dit jaar jullie allemaam dat mag brengen waar jullie zo naar verlangen, en echt in de breedste zin van het woord!!

Maris, ik zag dat jij weer gaat starten morgen, heel erg veel succes! lieverd wat wens ik jou (en alle anderen uiteraard) een mooi hummeltje toe. Geef je nichtje een kniffel van me, ik vind het zo lief wat ze gedaan heeft! Wat het werken beterft, ft gastouder, nou meid, petje af!!!! Ik vind het erg fijn voor je en als ik je berichten zo lees denk ik ooit weleens die maakt wel 60 uur in de week....

Wij hadden op oudjaarsavond ook 2 wensballonnen opgelaten, viel niet mee, ze waren erg groot en de eerste gign erg goed, hoog en heel erg ver, de tweede is helaas zo´n 50m verderop weer neergekomen en door kinderen in beslag genomen maar goed, het gaat om het gebaar en een ging er gelukkig helemaal goed. We hebben er nu nog 2 in huis, die zijn bestemd voor 26-2-2012.

Lala ik ben blij te lezen dat je het wel prima vind zo thuis en ik denk dat het voor jou en de kleine ook juist goed is om je volledig op de zwangerschap te kunnen richten. Je kleine man doet het iig super en mams ook zo te lezen,wat gaat het snel!!!!

Wish als ik jou berichtjes lees over hoet het met Mijke gaat dan denk ik soms weleens lijkt wel hoe het bij ons gaat, Imke is ook ze heerlijk makkelijk en tevreden!

Pleun beterschap meid, jullie zijn wel heel solidair, ziek met z´n allen....maar lijkt me ook wel zwaar moet ik zeggen, beterschap! Hoe gaat het trouwens met jouw bekken, heb je er nog steeds veel last van?

Lieve Pippe als je dit leest, ik hoop dat alles goed met je gaat en ook met je lief!!

Hier gaat alles goed, erg druk, kom echt tijd tekort maar ik geniet. Alles gaat zo snel, ik denk nu weleens wat had ik toen ik ft werkte toch veel tijd haha. Imke is inmidels een paar uutjes gaan proefdraaien op het kdv, dat ging ook goed, ik had het er moeilijker mee haha en op 1-1-2012 hebben we ontdekt dat haar onderste 2 tandjes doorgekomen zijn. weer een mijlpaal.

Ik vond het ook zo mooi om haar ontwikkeling te zien, ze gaat zo rap, ze staat al heel stevig, houdt alles in de gaten, wil alles meemaken (viel ze op het kdv ook al op) en is erg vriendelijk en vrolijk.

Met kerst mee uiteten geweest, zij genoot van haar fruithap en heeft 2x bij me liggen slapen, we waren 4 uur in het restaurant en het ging perect! ook 2 de kerstdag ging haar goed af en met oudjaarsdag was ze de hele dag en avond wakker en om 22,45 viel ze diep in slaap, werd wakker toen we haar mee naar boven namen om 3.15 uur en na een papfles sliep ze weer door tot ongeveer 09.30uur, helemaal top!

lieve meiden, een fijne avond en Maris, nogmaals heel veel succes!!!!

:positive energie::goodluck:

Geplaatst

Babeth,

Fijn weer wat van je te horen!

Ja, ben erg blij dat ik ft thuis zit nu hoor! Moet er echt niet aan denken om nu nog aan t werk te zijn met alle vk/ziekenhuis/fysio bezoeken erbij. Vind t al vervelend om t huis uit te gaan voor boodschappen....ben een halve kluizenaar hoor!

Wish, vroeg jij nu hoe ik een sterrenhemel maak?

Er zijn kits op de markt met heeel veeeel fiber draadjes.

Een plaat op maat zagen, welke vorm je dan ook wilt, gaatjes boren, de fibers erdoor schuiven en vastplakken, plaat schilderen en fiberbosje aansluiten op t lichtkastje. ;) ik denk dat ik een wolkenlucht maak, met ergens een halve maan verscholen achter een paar wolken, zodat je 's avonds die maan verlicht hebt en de sterren door de wolken komen.

Ik vind t heel leuk om te doen en t is uniek! Ik heb in de poolkamer ook een sterrehemel, heel leuk en ontspannend om onder te lezen of te relaxen. En je kunt de kleuren ook laten verlopen, dus kleinen heeft dan genoeg om naar te kijken ;)

Een timer erop maar hoeft eigenlijk niet want t is maar 1 led lampje, dus niet veel energie of warmte.

Maris,

Ik hoop dat je idd meer oppaswerk kunt doen. Dat is echt je doel he? Zou wel heel fijn zijn als dat doorgaat. En bij die ene dame thuiszorg? Ach dat moet best kunnen toch?

Pleun, nogmaal beterschap voor jullie allemaal!

Pippe, knuffel voor jou en Lena

Babeth, je meisje klint erg makkelijk en tevreden! Lekker hoor! Hoop dat ons mannetje net zo makkelijk wordt.

Xx

Geplaatst

Maris,

Vandaag is de dag dat je de eerste spuit zal gaan zetten.

Dikke knuf en veel positieve energie stuur ik naar jou!!!

Babeth,

Natuurlijk weten we echt nog wel wie jij bent.

Maak je niet druk dat je hier niet zo vaak aanwezig bent.

Als jij iets post weet je altijd de juiste woorden te vinden, je bent een heel aardig en atent.

Lala,

Het klinkt makkelijk zoals je het schrijft, maar je moet het maar doen.

Ik zou me hier niet toe kunnen zetten, ben niet zo'n crea bea.

Pippe,

Denk aan jullie!

Geplaatst

Ik vind t juist leuk om zo te knutselen.

In mn vorige relatie was ik de klusser, ex heeft 2 linker handen...en is gemakkelijk erbij, schiet dus niet op. :) blij dat ik van em af ben! Hihihi

Suiker te hoog, maar dat dacht ik al. Ga vandaag meer prikken/testen om te verifieren. Heb een tester van een vriend gekregen. Heel lief!

Bij te hoog, idd afspraak maken met gyn. Leuk, heb daar geen telefoonnummer van dus wordt eerst zoeken. Komt wel goed. Mams dus niet goedgekeurd, frummel wel.

Hartje prima, groei ook goed, gaat nu rap. In 4 weken tijd is baarmoeder zeker 5cm naar boven groter geworden, zit op een kwart van navel tot borsten.

Weet iemand trouwens wat ik tegen zuurbranden kan doen, behalve rennies nemen? Die pak ik liever niet...

Leuk giletje gezien voor frummel! Ga ik zeker maken:

8-2.jpg

Geplaatst

rennie mag je echt gewoon nemen (volgens arno had ik aandelen in rennie )maar naar eigen ervaring kun je die eten als snoepjes en helpen ze ongeveer 15 min.

ik had een fles gekregen van de dokter met antagel

een wit goedje wat echt een aantal uren hielp maar daar heb je wel een recept voor nodig dus effe je dokter bellen

wel goed dat je je suiker zo goed bij houd

wat een enorm leuk spencertje heb je daar ook het brei patroon in maat 80 van dan wil ik die ook dan heeft mam (oma dus )wat te breien :)

knuf voor iedereen en nog maar 2,5 weekjes en dan gaan we weer lekker thee leuten

heb er zin in

Geplaatst

Lala,

Super dat frummel goed gekeurd is! Fijn om te lezen hoor.

Vervelend is dat maagzuur. Regla ph drank hielp bij mij echt heeeel goed.

Kan volgens zonder recept bij de apotheek gehaald worden.

Eerste keer heb ik een briefje meegekregen van de verlosk. en hierna kon ik het zelf gaan halen.

Suikergehalte dus te hoog, heb je het zelf goed opgemerkt.

Mag ik je vragen hoe hoog je nu zit?

Dat is zeker een heel mooi giletje!

Pleun,

Klopt, nog maar 2,5 week.

Wij hebben er ook zin in!

Geplaatst

Pleun, ik zoek t even voor je op. Volgens mij wel.

Wish, zat vandaag op 1,5 uur na t ontbijt op 7,9 maar van de week zat ik na t ontbijt op 9,3. Wat voor mij relatief normaal is. Hoewel ik em al lang niet meer zooo hoog heb gehad.

Bedankt allebei voor t meedenken! Ik zal rennies gaan halen, want t is vaak maar heel even, het zuurbranden. Ligt een beetjr eraan wat ik gegeten heb.

Xx

Geplaatst

Hij is ook wle erg leuk Lala knap dat is iets waar ik dus echt geen geduld voor heb hihi

Nou hier zijn gister de eerste bijwerkingen ook gearriveerd heb al een aantal mega opvliegers te pakken gehad en de hoofdpijn zit er ook weer dus het is weer als vanouds haha

Zo even werken en vanmiddag heb ik ook nog een dienst en morgen nog en dan heb ik eindelijk na 7 dagen werken 1 dag vrij, maar ik geloof dat volgende week iets rustiger verloopt zoals het er nu naar uitziet

Geplaatst

Ik hoop dat je snel meer regelmaat in je werk krijgt maris. Hopelijk gaan t oppaswerk allemaal door en kan je t hotel vaarwel zeggen.Heb je tneminste je weekenden weer vrij ook.Xx

Geplaatst

Lala,

Je zit inderdaad wat aan de hoge kant.

Wat is je bloedsuikergehalte als je nuchter bent en voordat je gaat slapen?

Als dit goed is mag je overdag wel eens uitschieters hebben, toch?

Pleun,

Stan zal dus ook dat mooie giletje gaan dragen.

Welke kleur heb je in gedachten?

Maris,

Aijaijai, die welbekende vervelende opvliegers en hoofdpijn zijn dus ook weer van de partij.

Dat dit er toch elke keer mee gepaard gaat, balen zeg!

Je bent morgen dus 1 dag vrij, doe je wel rustig aan dan en ga je niet vanalles op je hals halen?

Daar bedoel ik mee dat je niet de was moet gaan doen of poetsen o.i.d, anders kun je nog niet genieten van die ene vrije dag.

Weet van mezelf dat ik dit ook regelmatig deed als ik 1 dag vrij was.

Maar als je eens lekker helemaal niks doet zul je merken dat dit echt heeeeel fijn kan zijn!

Kimmie,

Heb je de uitslag van wat er besproken is mbt je rug?

Bianca,

Leuk dat we contact blijven houden via facebook etc.!!

Pippe,

Ik zal je eens een mailtje sturen om te vragen hoe het met jullie gaat.

Geplaatst

Lala ik hoop het ook zou wel mooi zijn

Wish nee morgen moet ik nog in het hotel werken en dan ben ik zondag 1 dag vrij maar ach dan heb ik een wedstrijd en verjaardag van mijn vader dus dat relaxen doe ik komende week wel een keer hihi

Nee het huishouden hoeft niet mijn vriend heeft namelijk vakantie deze week dus hij heeft alles gedaan heerlijk is dat misschien alleen even stofzuigen en dweilen maar verder vind ik het goed.

Hoe gata het met jullie allemaal dan?

Ja ach de bijwerkingen horen erbij het is niet anders.

We hebben wel van de week een brief gekregen dat we nu hier in twente een speciale infertiliteitskliniek hebben gekregen. Dat is een samenwerking van de 3 grote ziekenhuizen in de buurt hier en nu hoeven we niet meer tussen de dikke buiken te zitten en is er complete aandacht alleen voor de ivf/icsi gelukkig is onze gyn ook mee gegaan dus ik ben er helemaal blij mee dat het zo is. Het enige nadeel is dat we nog wel steeds naar Zwolle moeten voor het lab gedeelte en de tp maar goed dat is niet anders.

Fijjne dag verder allemaal straks nog even werken dan even met mijn moeder boodschappen doen en dan vanavond met de beentjes op de bank heerlijk niksen haha

Geplaatst

Maris,

Wanneer heb jij controle, zodra je ongesteld bent geworden?

Ik wil je alvast een fijne zondag toewensen en van harte gefeliciteerd met je vader.

Geplaatst

Zo ik heb weekend haha

Dank je wel Wish zal wel lukken

Ik heb 16 januari de uitgangsecho en dan mag ik de 18de starten met de puregon. En dan heb ik de 27ste de eerste fm.Ach ja we gaan wel zien hoe het gaat lopen.

Jullie ook allemala een fijn weekend het si bijna zover nog 2 weekjes en dan zien we elkaar weer heb er zin in.

Geplaatst

Jaaa! Heb er ook zin in.

Pleun, jammer dat we elkaar zijn misgelopen! Vgd x even n dagje van te voren waarchuwen ;)

Ik zal pippe vragen of we samen oprijden naar utrecht over 2 wkn.

Is gezelliger :)

Ow, gilet is al klaar. Nu nog afwerken, maar breiwerk is gedaan. Hij is LEUK!!!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

ik moest in heerle zijn omdat onze auto door een neef van arno moest nagekeken voor een grote beurt

ik had gedacht dat ik tot laat op dat ding moest wachten maar hij was om 11:00 uur al klaar dus onderweg dacht ik dat ik wel een bakkie kon gaan doen bij jullie

dus ik kon het njiet eerder plannen

maar we zien elkaar snel alweer

en de volgende keer dat ik vanuit of naar heerle ga probeer ik t weer opnieuw

Geplaatst

Pleun,

Je kleine ventje wordt al bijna 1!

Nog steeds druk aan het oefenen met staan en stappen?

Lala,

Dat doe jij snel!!!

Welke kleur garen heb jij genomen om het gilet mee te maken?

Foto, foto! :laugh:

Maris,

Eerst op weg naar de uitgangsecho. Dat die goed mag zijn!

Vanmiddag naar het dorp gewandeld om boodschappen te doen.

Heb m'n conditie weer terug. Als het niet regent wandel ik heel wat af.

Vind het heerlijk om weer conditie te hebben, dit was de laatste weken van de zwangerschap echt ver te zoeken.

Lekker weer kunnen volleyballen, dit heb ik echt gemist!

Vorige week voor de eerste keer weer tegen de bal geslagen. Heb alle sets meegespeeld en het ging super goed.

Heb weinig spierpijn gehad.

De dames gaven aan dat ze me wel gemist hadden. We staan op één na onderaan.....

Geplaatst

Grijs! Maar ben em ook in maatje groter en in t blauw aan t maken. Hij is ontzettend leuk!

Mag vrijdag naar t ziekenhuis naar de gyn ivm mn suiker. Ben benieuwd, is de eerste afspraak met gyn.

Hieronder foto's van mn breiprojecten.

De reeds afgemaakte dus.

Lopende dingetjes bewaar ik nog wel even ;)

b1ff085b.jpg

0a869086.jpg

5f78548d.jpg

0bcde1fa.jpg

Geplaatst

Lala,

Ik kan je melden dat jullie zoon mooie kleren aan zal krijgen die met heel veel liefde zijn gemaakt!

Dat vind ik het mooiste eraan, dat je nu dan eindelijk kleren voor jullie eigen kindje kan maken.

Meid, blijf ervan genieten en brei er maar flink op los.

Geplaatst

Wow Lala wat mooi vooral de eerste 2 vind ik erg mooi ik zou zeggen ga zo door dan heeft jullie kanjer altijd hele mooie kleren aan haha.

Hoe gaat het met de rest?

Ik heb weinig te melden ik heb voorhoofdsholteontsteking en aangezien het nog net kan heb ik een kuurtje gekregen van een paar dagen. Als ik eenmaal aan het stimuleren ben wil ik dat niet meer daar is mijn gevoel niet goed bij dus vandaar maar nu hoop ik dat ik eindelijk van de verkoudheid af kom waar ik al sinds oktober last van heb.

Verder gaat het goed ben eigenlijk (gelukkig maar) helemaal niet zo met de behandeling bezig.

Heb mijzelf wel even lekker getrakteerd op de kapper vandaag had ik wel verdient vond ik haha en we hebben een aantal feesten de komende tijd (schoonvader 65 en schoonouders 40 jaar getrouwd enz) dus nu kan ik weer voor de dag komen hihi

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Leuk Maris! Kapper is altijd een goed plan, moet binnenkort ook weer. Hoop dat ze open is, ze gaat nl ook trouwen deze maand....

Oei, voorhoofdholteontsteking is niet goed en vaak pijnlijk. Hoop dat t kuurtje helpt en veel neusspray gebruiken. De baby variant mag je ook nog tijdens je behandeling en evt.zwangerschap. Het houdt de holtes schoon en droog.

Voorlopig ben ik voor frummel dan alleen nog een tweede giletje aan t breien en sokjes. Sokjes met restwol, wordt ook best leuk! Hihihi

Daarna moet ik weer op zoek naar leuke patroontjes. Ben wel voor peter aan t breien ook. Hoop dat t leuk wordt. Ik vind dat altijd lastig in te schatten.

Voor de rest is vandaag huis poetsen het idee. En de planten water geven. Zal maar eens langzaam beginnen anders komt wr gewoonweg niks van terecht.

En wish, dat is inderdaad t leukste er aan: dat ik nu voor onze eigen frummel kan breiein. :)

Tot!

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden