Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Genoten van de taarten?

Welke heb jij geproefd? Of van allemaal een hapje? Haha!

Geef je groot gelijk om het niet tegen 'te veel' mensen te zeggen dat jullie in jan weer een poging gaan starten.

Wel vervelend dat je dit niet met al je familie kan delen. Maar dit is nu eenmaal de situatie die dit met zich mee brengt.

Hoe voel je jezelf nu het dichterbij gaat komen?

Geplaatst

Gelukkig kerstfeest allemaal!!

Gisteren met n vriendin gevierd, vandaag met fam van peter en morgen met mijn familie.

Maris, ik wens soms ook dat ik t 1 vriendin niet had verteld, die wil nl alles weten. Het liefst had ze dat ik een verslag van minuut tot minuut gaf op t moment dat ik in de auto stap voor een echo of vk bezoek. En dan ook nog boos wezen als ik savonds pas vertel wat er geweest is. Ik word daar zoooo moe van!

Hoe was t kinderfestijn? En ow ja: nog gefeliciteerd!!!!!! Xxxxx

Wish, denk dat iedereen t n beetje druk heeft met de feestdagen e.d.

Hier alles goed hoor! Heb van mannie een iPhone gekregen voor kerst. Ben em nu aan t testen ;)

Mannie krijgt n dremel, hij wist t gisteren eindelijk hihihi

Tot zover maar even! Doeg!

Geplaatst

Lala,

Wow een iPhone, wat leuk! En, gebruiksvriendelijke telefoon?

Heb net even opgezocht wat een dremel is. Had echt geen flauw idee, maar nu weet ik het. Haha!

Dat lijkt me vervelend, een vriendin die ook nog eens boos wordt als je niet meteen laat weten hoe en wat. Tssss, net of zij er mee moet dealen.....

Het was voor de kerstdagen al rustiger in dit topic.

Niet dat dit 'erg' is hoor, maar het is wel altijd leuk om reacties en verhalen te lezen en hierop weer te reageren.

Vanmiddag ga ik met een goede vriendin naar het dorp. Hoop dat het droog blijft.

En later op de dag nog even wat boodschappen halen en dan is het alweer begin van de avond.

Ik merk dat ik er wel naar uit kijk dat het avond wordt, dat mijn man dan weer thuis komt.

Vind het overdag heel erg leuk om samen met Mijke te zijn en 'ons eigen ding' te kunnen doen.

En gevoelsmatig vind ik het super fijn om met z'n drietjes thuis te zijn en te genieten van elkaar.

Wat gaan jullie doen met oud/nieuw?

Wij zouden eerst naar vrienden gaan. Daar komen meerdere vrienden bij elkaar.

Maar mijn moeder had voor haarzelf nog niks geregeld en dus komt mijn moeder naar ons.

Hierna hebben we mijn broer en schoonzus gevraagd ook naar ons te komen met hun 2 dochters.

Geplaatst

hier komen mijn schoonouders en de zus van arno en haar man met hun kleine meisie naar hier

het is idd erg rustig hier maar dat zal in januari wel weer beter gaan denk ik

als ik jullie nie meer spreek een geweldig uiteinde en een fantastisch 2012

Geplaatst

Tja ik heb ook niet heel veel tijd op het moment ben vandaag begonnen met een nieuwe baan bij de thuiszorg het is voor een paar uur maar wel heel erg leuk.

De vrouw waar ik ben geweest en waar ik ook voor vast ben op de dinsdag was heel enthousiast ze zei het is net of wel elkaar al jaren kennen haha heb meer gekletst dan dat ik heel druk ben geweest maar goed dat zal nog wel anders worden

Ik hou nog wel even het hotel aan maar ik weet niet voor hoe lang nog hier kan ik waarschijnlijk meer zekerheid krijgen en aangezien ik straks 2,5 dag ga oppassen is dit wel een goede oplossing.

Wish hoe was het vanmiddag?

Wat heb je toch een mooi meisje.

Wij krijgen vrijdag mijn nichtjes te logeren en zaterdag gingen we toch bij hun oud en nieuw vieren dus kunnen we ze in ene weer naar huis brengen dat doen we eigenlijk elk jaar bij hun is altijd wel gezellig.

Hoe is het met de andere dames?

Pippe een hele dikke knuffel

Bianca hoe gaat het je bent zeker helemaal in de wolken met je nieuwe lover?

Kimmie is er al bekend wanneer je geholpen word?

Pleun zo te horen een gezellig weekend voor de boeg geniet er lekker van

Babeth jij had ook al van die mooie foto's van je meisje ook zo'n knapperd hoe waren jullie kerstdagen?

Lala toe maar een iphone wij doen niet aan de kerst ik krijg altijd al genoeg met de verjaardag haha heb overigens een hele mooie ring gekregen van mijn vriend.

Zo dat was het wel weer ik a even gtst kijken en lekker op tijd naar bed ben heel erg moe slaap heel slecht op het moment

Oh ja kent iemand dit ik heb sinds ik weer aan de pil ben hele pijnlijke (.)(.) echt niet normaal vroeger had ik hier nooit last van maar ik word nu elke keer als ik mij om draai 's nachts wakker van de pijn ach zal er wel bij horen en ik moet ook niet klagen want ik hoop in februari maart zulke zere (.)(.) te krijgen dat ik er gek van word hihi maar vroeg het me gewoon af of jullei dat wel eens hebben gehad

Fijne avond dames

Geplaatst

Maris,Nooit last van gehad, die zere(.)(.). Js, nu met de zwangerschap héél even. Ze zijn eigenlijk meer gevoelig, maar niet constant pojnlijk zeg maar.IPhone is heel gebruiksvriendelijk Wish. Maar ik had/ heb de iPad ook al wat langer en ze lijken gewoon veel op elkaar. Scheelt wel hoor, 1 soort besturingssysteem. Overigens, is de foon een tweedehandsje, die er als nieuw uitziet. Wij vinden hem nieuw ook veeeeel te duur! Tenminste, ik wel.hahaha en tja, die vriendin....ach, t went. Heb haar dus niet vertled dat we gisteren deel 2 hadden van de pretecho. En wéér laat ons kereltje zn gezicht niet zien. Krijgen 14 januari nóg een herkansing. Mocht er dán nog geen goede foto te maken zijn krijgen we centjes terug en heel wat 2d foto's mee. Die zijn nu wel weer mooi geworden. Mannetje heeft mijn, of mn oma's blik als ie fronst, voor de rest begint ie al aardig op peer te lijken, maar ik snap best dat dat allemaal kan veranderen nog.Peer is blij met zn dremel. Had em al meteen op mn mozaiek buik uitgeprobeert. Ow ja, zal daar een fot van maken en hier plaatsen. Net zoals het bedje op onze slaapkamer. ;) bedje is gescilderd en staat op zn plaats hier op de slaapkamer. Voor boven krijgen we van mn broer (jawel, die broer waar we bijna geen contact mee hebben) een bedje. Zn dochter is nu groot genoeg om in een "groot" bed te slapen. :)Oud en nieuw zullen we zolang we meer dan 1 hond hebben thuis vieren. De grote honden hebben iets van vuurwerkangst ontwikkeld, en Donjo is nieuw bij ons, dus daar weet ik het niet van. Waarschijnlijk komt er een vriendin van ons bij ons oud- nieuw vieren dus is altijd wel gezellig, en ik ga mn oudste broer vragen of hij zin heeft om hier door te halen. Zn ex heefy de kinderen dan dus weelicht heeft hij er wel zin in. Kan me ook voorstellen dat hij er nog niet aan toe is. Maar goed dat zien we dan wel.Marid, nieuwe baan klinkt goed! Sorry voor t ontbreken van de witregels, af en toe wil t niet lukken die opmaak op de iPad maar dat is een luxe probleem ;)Hoe is t met de rest vd dames?Xxx

Geplaatst

Lala mooi bedje hoor daar kan Jay lekker in slapen als het zover is

Hoe voel je je verder?

Dames bedankt nog voor jullie kerstkaartjes ik hoop dta die van ook aangekomen zijn?

Zo ik had een dagje vrij maar ben heel erg druk geweest ben eerst boven begonnen met schoonmaken, tussendoor even koffie drinken bij mijn ouders dat duurde iets langer hihi waardoor we ook maar hebben meegegeten toen hebben we even een plankje opgehangen op de slaapkamer boven de tv zodat de dvd speler en het tvkastje erop kunnen staan. En toen nog even gestreken en stofgezogen beneden dus ik ben gesloopt nu haha ga zo lekker op de bank hangen.

Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend morgen komen ook mijn nichtjes logeren dus word weer gezellig even nog bedenken wat we gaan doen zaterdag want dan zijn ze hier de hele dag ik denk dat we even oliebollen gaan bakken

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Lala,

Mooi geworden hoor!

Ben nu wel benieuwd naar het eindresultaat van de hele kamer.

Maris,

Druk dagje gehad, maar voelt wel lekker als alles klaar is, toch.

Alleen zo jammer dat dit steeds terug keert en het geen blijvend resultaat is, haha.

Ik vind het leuk om met mn nichtjes eierkoeken te maken. Hoeven ze niet zo lang te wachten tot het klaar is. Met een taart en koekjes duurt het lang en daar hebben ze niet altijd geduld voor.

Maar koekjes maken is wel leuker om te doen. De vormpjes verzinnen en maken.

Veel plezier.

Wat balen dat het zo blijft regenen. Dat het kouder wordt vind ik niet erg, maar regen......

Geplaatst

De kinderkamer ben ik nog wel even zoet mee. Moet de kasten nog opruimen en wit vrven zidat we er een schildering op kunnen maken. Gordijnen moeten nog gemaakt en misschien ook nog muurschilderingen. Weet ook nog niet of ik voor geboorte frummel een sterrenhemel ga maken. Denk t haast wel. Ben ook nog druk met vanalles breien voor de kleine man. Gaat leuk worden allemaal.

Voel me goed maar begin nu echt uit te dijen. Daarnaast heb ik weing lucht vaak dus alles moet tien keer minder dnel dan voorheen. Balen als je dat niet gewend bent. Maar t komt wel goed. Kijken wat ik vandaag kan doen......

Tot!!

Maris, kaart is aangekomen hoor! Enne, kalm staat ook niet in je woordenboek he? :-)

Xx

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Ook wij willen jullie het allerbeste wensen voor dit jaar!

Lala,

een sterrenhemel, wow!

Hoe ga je die maken?

Minder lucht herken ik wel, je moet alles in een lager tempo uitvoeren terwijl je dit mentaal niet 'wil'.

Ik was op het werk met mijn gedachten vaak al een heel eind maar m'n lichaam moest ook nog mee haha!

Maris,

Voor jullie komt de datum dat jullie gaan beginnen erg dichtbij.

Hoe voel je jezelf?

Geplaatst

Lieve dames ook namens mij de allerbeste wensen voor 2012 dat al onze wensen uit mogen komen.

Wish ja het komt nu echt dichterbij en ik begin nu ook wel de kriebels weer te krijgen, want hoe zal ik weer reageren op de hormonen ik ben nu al heel moe dus dat moet nog wat worden. En het is zo dat ik heel bang ben voor weer een teleurstelling, maar daar mag ik nog niet bij nadenken.

Gister was wel heel lief mijn nichtje had een wensballon gekregen en ze heeft er als wens opgeschreven dat ze hoopte dat wij een babytje zouden krijgen haha dus hopelijk komt die uit en hebben we volgend jaar een heel andere kerst en oud en nieuw

Gaan jullie nog wat doen vandaag?

Ik moet zo eerst werken en dan gaan we even naar ijn schoonouders en ouders en dan lekker op tijd naar bed heb al 2 nachten slecht geslapen

Fijne dag allemaal

Geplaatst

een geweldig 2012 gewenst

lala thanks voor je sms (ik was te aangeschoten om nog terug te kunnen smsen )

hopelijk begint jullie jaar beter dan hier want wij zijn me 3e aan de griep pfffff

had zoooo gehoopt dat alcohol de bacillen zou verdrijven maar bloijkbaar vinden die het ook wel lekker want ze vieren nu nog feest in ons lijf

dus wij gaan bank hangen en in bed slapen vandaag truste

Geplaatst

Maris,

Hoe je gaat reageren op de hormonen is inderdaad 'spannend'.

De vorige keren was je 'alleen' moe, of had je toen ook hoofdpijn o.i.d?

Dat je bang bent voor weer een teleurstelling begrijp ik maar al te goed.

Hier stel je jezelf toch weer op in om de evt. klap beter op te kunnen gaan vangen.

Maar zoals je zelf ooit schreef: "de klap wordt er helaas niet minder om....."

Lieve Maris,

Het is weer een helemaal nieuwe poging, jullie zijn er klaar voor en wij zijn er hier om je met woorden zo goed mogelijk advies, steun, support en nog veel meer te kunnen geven!

You go girl!!!

Pleun,

Gadsie, met z'n drietjes ziek.

Beterschap en een dikke knuffel!

Mijn man is vorige week 1 nacht ziek geweest. Flink braken en de dag erna wat hoofdpijn, hierna gelukkig weer beter.

Gelukkig heb ik deze week niet veel afgesproken, heb namelijk behoefte aan wat rust.

Deze week ga ik nog wel samen met Mijke naar een vriendin en gaan we lunchen met haar en haar 2 dochters, daar kijk ik wel weer naar uit!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish je weet ook altijd weer de goede woorden te zeggen.

Het is inderdada zo dat het er niet minder om wordt maar we zijn wel heel erg positief dit keer hoor.

Ik ga morgen de magnetiseur bellen want ik weet zeker dat hij er bij de cryo voor heeft gezorgd dat het toch even ingenesteld heeft dus we gaan het gewoon weer proberen baat het niet dan schaad het niet.

Wat goed dat je een rustige week hebt in gepland ik wou dat ik dat had maar helaas moet ik 7 dagen werken achter elkaar, maar goed ik heb vandaag mooi de kinderen mee naar huis genomen zodat ik een beetje rust heb en morgenmiddag en woensdagmiddag ben ik lekker vrij alleen heb ik morgen een gesprek voor nog meer oppaswerk hopelijk word dat wat.

Hoe gata het met de rest?

Geplaatst

Gaat goed hier.

Betere dagen en mindere dagen maar dat is normaal denk ik. Ben wel blij dat ik niet meer werk, daar zou ik nu de energie niet meer voor hebben hoor! Dus lekker veel bankzitten en freubelen. Tussendoor de huishoud teken en dat was t wel.

Hebben oudjaarsdag een houtkacjhel opgehaald in cuijk, een uurtje vsn ons vandaan en ik moest zelf ook rijden. In peter's auto had t niet gepast. Ben blij dat we op de terugweg bij een vriendinnetje gesyopt zijn voor koffie en een plasje. Had t anders niet tot thuis gered. Daarna moest ik nog boodschappen doen voor de avond. Zondag zijn we rondje ouders gaan doen en gisteren moest ik er vrowg uit voor de fysio. Daarna heb ik geeb bal meer gedaan. Energie op.

Hoop dat t vandaag beter gaat. Las in t maart 2012 froum dat een flink aantal dames inmiddels zwangerschapsuiker heeft. Hmmm...daar maak ik me dan wel weer zorden om, gezien mijn suikerspiegel heel erg schommelt. Krijg morgen een andere vk, moet met haar ook afspraak maken om rhesusfactor te laten prikken maar misschien ook maar even zeggen dat ik me om mn suikerwaardes druk maak?

Maris, doen wat goed voelt. Als je denkt dat magnetiseur helpt: DOEN! Anders ga je je misschien weer verwijten maken achteraf. Dus gewoon doen. En je hebt gelijk hoor, baadt t niet, schaden zeker niet.

Wish, 24 uurs griepje van je man? Kan hoor, het is toch ook geen winter dit jaar? Pff...ik word een beetje depri van dit weer hoor! Hoop dat we een beter voorjaar gaan krijgen. En gelijk heb je, lekker rustig aandoen. Jij bepaalt je ritme.

Hoe gaat t met mijke's voedingen? Heeft ze al meer regelmaat?

Pleun, beterschap! Heb kippesoep staan. Vind t alleen tever weg om even langs te brengen. Snel beter worden hoor!

:hugg:

Geplaatst

Iedereen hier natuurlijk ook de beste wensen voor 2012.

Maris, ik wil je heeeeel veel succes wensen met weer een poging.

En dat 2012 jaar een jaar wordt je waar wensen vervuld morgen worden.

Geplaatst

Medusa,

Voor jou ook de allerbeste wensen!!

Lala,

Goed van je om aan te geven dat je jezelf zorgen maakt om je bloedsuiker.

Het is zo gecontroleerd, kleine moeite.

Ga ervan door, Mijke begint te huilen, heeft honger....

Geplaatst

Medusa dank je wel lief van je jij natuurlijk ook de allerbeste wensen

Ik hoop ook dat het eindelijk ons jaar gaat worden en dan zal dat mede dankzij jou zijn.

Hoe voel jij je verder?

Lala heel goed dat je het aan gaat geven van je suikerspiegel je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.

Wanneer heb je weer ene controle?

Hoe gaat het met de rest?

Ik kwam net thuis van mijn werk en had mijn lieve schat de kerstboom al opgeruimd ( had ik niet eens gevraagd) jeetje dat scheelt een werk nu kan ik lekker even schoonmaken en is alles weer fris en fruitig haha het is alleen nu wel heel kaal.

Maar zo ben ik wel heel blij dat hij nog een weekje vakantie heeft vanmiddag mag hij nog even een plankje ophangen haha en dan zal ik niet meer zeuren

Geplaatst

Oef, wat een weertje zeg. Het waait ontzettend hard!

Maris,

Hahaha, jij kan dus ook wel eens 'zeuren' dat er iets moet gebeuren wat je zelf niet kan doen.

Ik doe dit ook wel eens.

De laatste keer hebben we zo gelachen dat mijn man met een briefje aan kwam en vroeg of ik dat zou willen ondertekenen.

Ik had namelijk gevraagd of hij iets zou willen maken en dat dit het laatste was dat ik zou vragen en niet meer zou zeuren, dit had hij op een briefje geschreven. Hahaha!

Heb dit natuurlijk niet ondertekend, ben niet stom hè. Haha!

Geplaatst

Haha Wish ik ken dat mijn vriend is timmerman en dat is heel handig voor een ander alleen niet voor mij hihi bij een ander krijgt hij betaald en bij mij niet zegt hij dan haha

Het was hier in de zomer ook zo dat mijn rolgordijn in de badkamer kapot was en dat ik na weken zeuren en vragen de nieuwe zelf maar opgehangen heb haha hij wist niet wat hij zag.

Maar goed het is inmiddels kwart over 4 en het plankje hangt nog niet denk dat het toch morgen word

Medusa wat rot dat je zo'n last van je bekken hebt heb je nu nog meer last van de fibromyalgie dan tijdens de zwangerschap of dat niet?

Ik moet vrijdag naar de magnetiseur voor de behandeling en ik vroeg of dat hij ook iets kon met de fibro en dat kon hij wel dus ik ben benieuwd vooral omdat het met de fysio allemaal minder word echt zo belachelijk dat ze reuma uit de chronische lijst van vergoedingen hebben gehaald kan me er zo kwaad om maken maar goed daar heb ik alleen mijzelf maar mee.

Ik ben er net weer van een gesprek voor oppaswerk en ik kan de 25ste beginnen dus ik ben helemaal blij nu krijg ik er waarschijnlijk nog een gezin bij en dan ben ik straks fulltime gastouder heerlijk dat geeft mij echt zoveel rust want het hotel is mij toch eigenlijk echt te zwaar lichamelijk.

En de thuiszorg houd ik voor 1 ochtend aan bij deze vrouw want daar heb ik nu na 2 keer al zo'n klik mee dat is heel bijzonder en dat is ook ivm pensioen opbouw dat ik dat voor een paar uur aanhoud, maar verder ben ik zo blij dat ik lekker kan oppassen en dat is ook niet altijd even makkelijk en is soms ook wel heel zwaar maar ach dat is nog niet te vergelijken met het hotel

Dus ik ben helemaal blij.

Fijne avond allemaal ik ga vanavond lekker op de bank want ik ben kapot haha en dan ben ik alleen nog maar aan de pil.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden