Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meduus,

Medicament is waarschijnlijk low-level anti biotica, het probleem met uretra klepjes is dat de urine of blijft zitten of terugvloeit in de blaas. Dit is dus een verhoogde kans op infecties. Met alle problemen van dien.

Hoop dat je zoontje met t weghalen van die klepjes geholpen is.

Babeth, bij mij heeft t nieuws al n plekje gekregen hoor. Het is hardstikke niet eerlijk natuurlijk maar we zijn gewaarschuwd en kunnen nu al uitkijken naar mogelijke donoren. Heel lief: mn vriendin uit canada heeft zich al aangeboden. We zullen maar eerst even afwachten hoe en wat natuurlijk.

Ik heb net manneke gevoed en hij doet t super!! Ze geven zelfs niks bij. Helemaal goed!! Heb m ook voor t eerst verschoond, tot nu toe heeft paps dat altijd gedaan hihi

Morgen ga ik lekker lang bij hem zijn, peter komt me pas na de middag halen. Donderdag en vrijdag moeten we even kijken hoe we dat gaan doen. Maar dat komt ook wel goed.

Nu effe lekker douchen en dan lekker ontspannen en proberen te slapen. Eens kijken wat er op de belgische buis is. Morgen ga ik de kaarten ophalen en alvast schrijven dus hou de brievenbus maar in de gaten de komende dagen!!

Tot!!

Xxx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lala, wat goed en fijn dat je hem zelf verschoond heb, vandaag wordt jij dus ontslagen en vanaf zaterdag in het soort RMDH, wat lief van je vriendin dat ze het al aangeboden heeft, er moet toch haast wel een match zijn die wil/kan doneren, hebben Peter en jij grote kans omdat jullie de ouders zijn of werkt dat zo niet???

Wat goed dat hij zo goed drinkt en niet bij gevoed hoeft te worden, hij is een sterk kereltje.

ik heb ergens in een brief staan de naam van de medicatie maar zal wel zo zijn zoals jij zegt, ik hoop ook dat het daar bij blijft na het verwijderen van de klepjes, we zullen het zien/afwachten eerst wordt hij maandag geboren.

Geplaatst

Goedemorgen dames zo mijn ontbijt ligt weer in het riool

Ik geloof toch dat ik morgen maar eens probeer iets later te ontbijten misschien helpt het.

Ik neem al extra de tablet wat later zodat ik die binnen houd maar misschien wil dat ook wel met het ontbijt we zullen zien.

Ik zal ook eens vrijdag vragen of dat de gyn wat heeft tegen het overgeven en de misselijkheid want het is niet grappig meer maar ja het hoort erbij zou mijn schoonmoeder zeggen

Medusa het komt nu lekker dichtbij wat spannend lijkt me dat.

Wel een mooie dag dan is mijn zusje ook jarig haha

Nou fijne dag allemaal ik moest toevallig een keer de laptop mee nemen aangezien ze van het gastouderbureau zo komen hopelijk hou ik dan alles binnen is zo lullig he haha

Maar goed het komt zo als het komt

Wel een lange dag vandaag weer maar goed is niet anders gelukkig eten ik en mijn oppaskindje wel thuis dan kan mijn vriend gewoon koken en hoef ik niet in die lucht te staan hihi

Geplaatst

O meid heb wel met je te doen hoor zo misselijk ik hoop echt dat het snel over gaat, dis niet leuk.

Er zijn er een hoop jarig in Maart, moest mn best doen om niet op een verjaardag uit te komen :-) mn nichtje is de 20e jarig die dag kon ik ook kiezen, ikzelf de 27e.

Nog 5 daagjes :-) begin wel kriebels te krijgen.

Geplaatst

Logistiek probleempje.

moet van de kamer af maar heb 1 joekel van een plastic tas en een trolley(+schoudertas).

eens even kijken hoe we dat gaan oplossen. Even een kastje zoeken......

P komt pas na de middag.....

Xxx

Geplaatst

Haha kan ik me indenken wij hebben hetzelfde in oktober krijg van alle kanten te horen als het maar niet dan en dan is we hebben dan namelijk op 12,15,15,24,27,31 al verjaardagen en feesten staan haha maar het komt zoals het komt dus en als het komt hou je het echt niet tegen dus dat is pech voor die ander hihi.

Ja heb het echt wel gehad nu met de misselijkheid en overgeven maar ook daar is niet wat aan tegen te houden jammer genoeg ik ging er van te voren vanuit dat het wel zo zou zijn aangezien ik altijd heel sterk op hormonen reageer maar dat het zo erg zou zijn wist ik ook niet gelukkig maar.

Maar goed ik heb geen keuze er zijn wel meer vrouwen die het zo gehad hebben leuk is alleen wat anders ik moet er even doorheen en ik kan alleen maar hopen dat het echt snel voorbij is

Geplaatst

Is het gelukt Lala??

Ja wij hebben in Maart 9,13,16,20,22,27 allemaal verjaardagen :-) en als ik ovetijd zou kunnen lopen dan ook nog 11 en 14 april.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wij gaan ook in maart starten, en zou graag mee willen kletsen op dit forum maar weet niet hoe dit precies moet. Kan iemand mij helpen?

Bedankt!!!!

Sanneke

Geplaatst

Haha ja dan heb je net een goede datum daar tussen gevonden ik ben in maart ook altijd blij als die maand weer voorbij is dan hebben we niet zoveel feesten meer haha alleen nu dit jaar valt dat ook weer tegen want het eerste weekend van april is het pasen en 15 april doet ons petekindje de communie en volgende week zijn mijn schoonouders nog 40 jaar getrouwd dus ook were een extra feest maar goed is ook wel were gezellig het is alleen jammer dat het niet iets meer verdeeld is haha zou wel leuk zijn voor de energie op het moment

Lala is het gelukt?

Ik ben alweer op het 2de adres om op te passen en hier ben ik nog wel tot 22 uur ongeveer, maar ik heb een stille hoop dat de moeder weer bij haar vriend blijft zodat ik mijn oppaskindje naar een logeeradres kan brengen dan ben ik lekker op tijd bij huis, maar ben er bang voor hihi hoezo liever lui als moe nee grapje het scheelt dat zij vanavond toch in bed ligt dus kan ik hier lekker op de bank hangen maar ik moet wel weer nara huis daarna en het is toch 20min rijden dus dat vind ik niet oz fijn zo laat. Anders maakt mij dat niet uit maar nu ik zo moe ben wel

Ik moet trouwens wel lachen aangezien mijn moeder mee gaat ipv mijn vriend vrijdag (mijn vriend kan de komende 2 weken geen vrij krijgen) ben ik wle heel erg benieuwd naar het gezicht van de gyn als ik met mijn moeder binnen kom maar ach ik wilde niet alleen tot de 12 weken en zij wilde wel mee dus ik ben er alleen maar blij mee.

En ze is zo trots dus ze is helemaal in de wolken gelukkig haha.

Fijne middag ik zal straks nog wle even komen kijken hier haha kan het toch niet laten.

Geplaatst

Hoi Sanneke

Welkom op dit forum

Misschien een tip maar er is een topic ergens van maart 2012 niet dat je hier niet mee mag kletsen maar wij zijn eigenlijk geen van allen bezig op dit moment met een behandeling aangezien wij nog over zijn gebleven van 2010 haha

Ik kan zo de link niet plaatsen maar ik denk dat je meer hebt aan dat topic en uiteraard als je dat leuk vind mag je hier ook mee kletsen hoor

Heel veel succes in elk geval ik hoop dat binnenkort jullie droom ook uit komt

Geplaatst

Lala,

Ze helpen je toch zeker wel mee met sjouwen. Jij mag nog helemaal niet tillen etc.

Niet weer te veel gaan doen hoor, anders zit je straks weer met pijn te kijken.

Mooie foto's van jullie en jullie prachtig wondertje!!

Hoeveel weegt hij nu?

Maris,

Je vergeet 25 oktober in je rijtje te vermelden. ;)

Zou het wel heel leuk vinden als jullie kindje dan geboren gaat worden. (toeval bestaat niet....)

Sanneke,

Net als Maris heet ik je welkom, maar je kan beter in het 2012 topic mee gaan kletsen. Heel veel succes!

Mijke had vanmorgen een kurk droge luier. Nog nooit meegemaakt.

Nog steeds verkouden dus een afspraak bij de ha gemaakt.

Oren zijn prima in orde, alleen heeft ze een infectie van de bovenste luchtwegen. (lekentaal: een verkoudheid)

Gelukkig heeft ze geen koorts alleen af en toe verhoging.

Straks voordat ze ging slapen een flinke plas en poep luier kunnen verschonen, dus dat euvel is ook weer opgelost.

Heb vandaag een avonddienst. Mijn man werkt vandaag vanuit thuis dus Mijke hoeft nergens naar toe, kan ze lekker bij papa blijven!

Geplaatst

Hoe is het weer werken Wish???? rol je er een beetje in???

Hoop toch dat de verkoudheid van Mijke een keer overgaat zeg.

Nou droge plasluiers zijn altijd iets om in de gaten te houden, fijn dat de volgende luier wel vol zat.

Geplaatst

Ja is gelukt!! Gewoon drie keer lopen hihi

Was maar 1 verdieping. En de kamer lag bijna bij de lift.

Ben nu thuis. ZIjn Matt gaan aangeven op t stadhuis in Leuven. Hebben wel 10 uittreksels mee gekregen hahaha. Kost dat hier trouwens geld? N kleine aangeven? In B is t in ieder geval gratis. Vanaf half 5 vanmiddag is onze zoon deel van de digitale wereld. En officieel lid vd wereldbevolking.

Ik doe t rustig aan hoor!! Uitpakken doe ik morgen wel, heb alleen de was uitgepakt en paPieren gesorteerd. En mn kolfschildjes en potjes.

Lekker friet met steak gehad. En nu ga ik verder niks doen, behalve kolven nog.

Tot!

Geplaatst

hoezo mama's worden niet ziek ????? wil iemand dit aan mijn neus en hoofd vertellen en aan t snot zodat dat een ander huis zoekt bah ik haat griep

Geplaatst

Beterschap Pleun bah dat is minder leuk

Tja ook moeders komen er dus niet onderuit.

Hier gaat het tot nu toe vandaag redelijk heb alles nog binnen gehouden en ben iets minder misselijk dus kan ik vanmiddag heerlijk even genieten van het zonnetje buiten

Geplaatst

Lala,

Matt kan nu 2 nationaliteiten krijgen, Belgisch en Nederlands, toch?

Of hoe zit dit precies?

Hoe gaat het kolven, welk apparaat heb je aangeschaft?

Hondjes waren zeker wel blij om 't vrouwtje weer te zien!

Gaat de genezing van de Ks voorspoedig?

Succes met het op en neer rijden naar Matt.

Geef je hem een hele dikke knuf van Mijke en mezelf?

Pleun,

Bah, bah, gadver, dit is echt niet leuk.

Beterschap!!

Mijn man is ook ziek geweest en Mijke is nu al 1,5 week aan het snotteren en hoesten.

Ik heb zelf alleen diarree gehad. Tja, neem ik van mijn werk mee naar huis.

Maar in de rij bij de kassa kun je het ook 'oplopen' denk ik dan maar.

Maris,

:clap2::happydance:

Vandaag 8 weken zwanger!!!

Nog steeds wat onwerkelijk?

Heb gisteren een avonddienst gewerkt en ben de rest van de week vrij.

Ben zo blij dat ik parttime ben gaan werken!

Geplaatst

Ja heel erg onwerkelijk ookal ben ik zo slecht te pas elke keer maar goed morgen weer een echo kijk er echt naar uit en hopelijk is alles nog steeds goed.

Ik weet dat het kan maar moet er toch niet aan denken dat het hartje nu niet meer zou kloppen bah krijg er rillingen van dus niet te veel aan denken.

Mara ja 8 weken haha voor mij kruipt de tijd wel een beetje hoor maar geukkig heb ik veel te doen en 's avonds lig ik mooi op tijd in bed

Ik heb net toch gelachen mijn oppaskindje was buiten aan het fietsen en begint in ene heel hard te huilen (krijzen) dus ik snel naar buiten wantik dacht dat hij zich pijn had gedaan kom ik buiten schreeuwt hij om een vogel wat onder de veranda is gevogen op een paar meter afstand haha het is ene jongetje maar soms ook wel een drama queen maar goed nu wil hij niet meer naar buiten en het is zo mooi weer dus straks maar even een stuk wandelen denk ik

Maar is Mijke nog niks beter bah wat zielig voor zo'n hummeltje.

Tja diarree is ook niet fijn nee maar goed geukkig heb je verder de griep niet gehad.

Ik gelukkig ook nog niet hoor ook alleen verkouden en mijn vriend ook niet.

Oh ja mijn vriend heeft weer en haf jaar contract gekregen op het werk, want we waren een beetje bang nu het overa zo slecht gaat in de bouw dat hij bij huis kwam maar gelukkig niet en in oktober zien we wel weer verder.

Hij had wel moeten lachen om de vrouw van de baas (die wist van ons icsi gebeuren af) ze ving namelijk op dat hij zei dat hij het juist nu wel goedkon gebruiken om aan het werk te blijven aangezien het eindelijk gelukt was nou ze was echt gaan dansen van blijdschap haha zo leuk al die reacties behalve van mijn schoonzus en zwager dan want die hebben dus echt al bijna 4 weken niet tegen ons gepraat en dan ook echt doodzwijgen he dus ach ze zoeken het mara uit

Geplaatst

zooooo nu gaat het opeens snel

ben net gebeld door t ziekenhuis op 29 maart wordt mijn galblaas al weg gehaald pfffff moet nu snel opzoek naar pyama's ed en dingen gaan regelen voor stan

en zien dat ik hier thuis alles geregeld krijg zodat ik gerust weg kan gaan want ik weet niet wanneer ik weer zelf kan lopen rommelen

maar dat komt wel goed

Geplaatst

Hahaha Maris, wat sneu voor hem dat hij zo geschrokken is van die vogel en nu niet meer naar buiten wil.

Straks door de voordeur naar buiten, achterom zal hij niet meer doen. hahaha!

Wat super fijn dat het contract is verlengd!

Laat je schoonzus lekker haar gang gaan. Geen woorden meer aan vuil maken en erboven staan.

Morgen weer een echo, je zal nu echt veel verschil zien tussen de vorige echo en de echo die je morgen gaat krijgen.

Zo adembenemend mooi!

De gedachten dan het hartje gestopt is met kloppen heeft denk ik iedereen die zwanger is (geweest) mee gemaakt.

Zelf heb ik ook regelmatig naar de vk gebeld om even langs te willen komen, dit mocht dan ook en was ik weer gerust gesteld.

Pleun,

Jee, dat is op korte termijn!

Wel fijn dat je snel geholpen wordt. Maar nu dus eerst nog hectiek om alles voor het thuisfront te gaan regelen.

Succes ermee!

Ik ga vanmiddag even met Mijke naar het cb. Eens kijken hoeveel ze nu weegt.

Ze drinkt goed daar twijfel ik niet aan, ben gewoon benieuwd. ;)

Geplaatst

Wish,

hoe ging t op cb?

Lijkt erop dat ons mannetje alleen Nederlands staatsburger is. Ook goed :-)

heb gisteren bij de gemeente hier n verhuizinf aangevraagd. Hij wordt dan op ons adres bijgeschreven. Wel zo fijn

hihi

aangifte was al in belgie gebeurd.

Maris,

succes en veel plezier vandaag!

Gister een, op zn zachts gezegd, hectische dag gehad. Details zal ik besparen maar t komt neer op geen diepvrieselementen voor in koeltas en tijd gebrek. Heb wel al de meeste kaarten geschreven, dus ze komen eraan! Even geduld nog!

Maar t ziekenhuis is geweldig hoor! Krijgen fikse korting op parkeren en krijg zodra ik er om vraag een hele zak vol met flesjes voor de bv. Leuk en handig!

Zo even de woefs vangen en dan de kaarten op de bus doen.

En dan rustig richting Leuven rijden

Xxx

Geplaatst

Lala,

Doe jij wel rustig aan!!! Meen het echt hoor, je moet je kalm houden. Zowel lichamelijk als geestelijk!

Je zorgen voor Matt en voor jezelf zijn op dit moment ontzettend belangrijk.

Ik begrijp het echt wel als je niet op het forum komt, de kaarten even op de tafel blijven liggen om geschreven en gepost te worden etc etc.

Vanaf vandaag blijf je in Leuven toch? Of waar stond het RM huis?

De bv gaat zo te lezen ook goed.

Hoeveel weegt Matt nu?

Krijgt hij nog zuurstof ter ondersteuning of niet meer?

Mijke weegt nu 6850gr. In 2 wkn 70gr aangekomen.

Dit is normaal bij kinderen die bv krijgen, rond de 4 á 5 maanden komen ze niet zo snel aan als kinderen die Fv krijgen.

Dus ik maak me helemaal niet druk, ze drinkt goed en zolang ze aan blijft komen en een vrolijke meid blijft, prima zo!

Maris,

Vandaag een echo, spannend en ook heel leuk om naar jullie uk te gaan kijken.

Blijf voor je duimen dat alles in orde is!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden