Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lala en man, gefeliciteerd met jullie zoon Matt! Nu lekker uitrusten!

Maris, super de puper, een goede echo.....heerlijk! Op naar volgende week :)

Medusa, voor jou is het aftellen nu ook echt begonnen, spannend hoor.

Geplaatst

Lala en Peter,

Daar is hij dan, jullie prachtige zoon Matt! :confettistars:

Welkom lieve Matt!

Doe je best kleine vriend, dikke knuffel en kus van Mijke.

Geplaatst

Lieve lala en p, ook hier mijn felicitaties! Ohh wat een geluk! Ik kan de foto op de iPad niet openen maar kijk snel op de pc, ik ben enorm benieuwd! X

Geplaatst

Jullie zijn lief!! Dank jullie wel! Nog onwerkelijk hoor! Kleine man heeft al n echo gehad van zn niertje, horen we morgen wel de uitslsg van. Verder doet de katheter wat ie moet doen. Helaas nog geen urine maar wel veel vocht. Hoop dat fit de niet ook gaat helpen. Tot zover even, probeer even te dutten.

Xxx

Geplaatst

Och Lala toch, je zit vol met adrenaline, hoop dat je wat kan rusten.

Wat een knappe knul. Een mooie bos haren op zijn bolletje!

Mag je wel naar hem toe wanneer jij dit wil?

Zeker onwerkelijk..... een paar uur geleden zat hij nog in jouw buik, niet te bevatten toch.

Maar hij is er toch echt en hij doet ontzettend hard zijn best om te laten zien dat hij een vechtertje is!

Succes morgen bij het krijgen van de uitslag, ik ga hard voor jullie duimen!

Hoop zo dat stapje voor stapje alle hindernissen die nog komen gaan overwonnen gaan worden.

Hebben jullie al bezoek ontvangen?

Meid, het is niet niks wat jullie nu mee maken.

Nogmaals, ik denk veel aan jullie.

Geplaatst

Peter en ik mogen eigenlijk altijd bij hem. Dat is totaal geen probleem. Bezoek komt vandaag pas. Peter gaat taxi spelen. Neemt zn moeder 's morgens mee en mijn ouders vanmiddag.

zuster kwam me net verschonen en vertellen dat Matt stabiel is en de nacht uitstekend is doorgekomen.

Wij hopen ook heel hard dat er slechts kleine dingetjes nodig zijn om t mannetje gezond te krijgen. Het s echt wel n vechtertje en lijkt nu al in vele opzichten op ons :-)

Ben zo trots op onze knul! Hij doet t goed voor zn 34 weekjes.

Tot zover!!

Geplaatst

Wauw lala en peet super gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!

Hopelijk heb je wat kunnen slapen. Ik hoop zo voor jullie dat er maar weinig hoeft te gebeuren om matt gezond te krijgen!

Ik ben zo benieuwd naar een foto! Zie dat sommige meiden een foto hebben gezien ik zie niks beetje jammer haha.

lieve lala geniet van jullie lieve mannetje

dikke knuff

Geplaatst

Hoe lang rijdt Peter erop om bij jullie tweetjes te komen?

Heb je wat kunnen slapen?

Neem op tijd rust en laat je verwennen, dit verdien je dubbel en dwars!

Ik ga Mijke naar bed brengen, ze zit bij mij op schoot en wordt nu moe.

Geplaatst

Een dik uurtje. Valt best mee. Maar hij heeft vandaag opa en oma's dienst.

had vanochtend zn moeder bij en is nu met mijn ouders naar Matt kijken.

knullie is stabiel en krijgt (sonde) voeding.

alles dat hij krijgt is ter ondersteuning, in principe kan hij alles zelf.

Hier een link naar photobucket voor meer foto's van knul.

Ik heb zeker wat kunnen slapen maar merk dat ik vandaag toch iets teveel grdaan heb en mn pijnmedicatie te laat heb gepakt. Dus P is alleen met mn ouders naar knul. Ik laat me straks weer even met de rolstoel brengen. Kan ik daarna weer kolven ook :-)

Tot zover even!

xxx

Geplaatst

Zo Lala wat een super mooi ventje is het zelfs mijn vriend kwam even mee kijken en zei wat een mooi knulletje.

Maar gelukkig doet hij het naar omstandigheden zo goed, maar doe jij wel een beetje rustig aan je moet ook wel een beetje aan jezelf denken

In elk geval een dikke knuffel

Wij hebben straks een feest van mijn schoonzus en zwager (de leuke hihi) die zijn 12,5 jaar getrouwd vandaag alleen ben ik zo moe dat ik hoop dat ik het eind van de avond mee maak haha anders zijn we er een keer op tijd weer.

ben gister en vandaag wel wat minder misselijk gelukkig maar goed dat kan morgen wel weer anders zijn.

heb vanmiddag even heerlijk bijgekletst met een oud collega van het tuincentrum van vorig jaar en de rest van het weekend hebben we lekker helemaal niks gelukkig.

met mijn oma gaat het goed ze is vandaag thuis gekomen en mijn moeder is daar sinds gister en gaat morgen weer naar huis.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Lala,

Oef, wordt emo als ik de foto's zie......

Een prachtige zoon en 2 kanjers van ouders!

Fijn om te lezen dat hij zelfstandig kan ademen etc. Wat goed van 'm!

Succes met kolven, denk aan Matt en kijk naar foto's van hem. Dat zal zeker gaan helpen!

Maris,

O die leuke... Dat wordt een gezellig feestje. ;)

En anders op tijd naar huis, vinden jullie vast niet erg.

Gelukkig dat het goed gaat met je oma. Lief van je moeder om daar te blijven!

Mijke kan niet slapen, hebben haar net uit bed gehaald. Dit is voor de eerste keer in haar jonge leventje dat we dit doen.

Maar ze is zo verkouden dat ze benauwd wordt als ze in bed ligt.

Heb Luuf gehaald, alleen dit mag pas vanaf 6 mnd gebruikt worden. Dit ga ik in wat water op haar kamer zetten zodat het kan verdampen, hoop dat dit dan ook het gewenste effect zal hebben.

Geplaatst

Wish wat zielig hopelijk is ze snel wat beter misschien een tip maar vaak wil een halve ui op de kamer ook wel iets helpen het ruikt niet heel lekker maar daar kan ze het wel los van krijgen.

Maar kan me wel indenken dat ze niet kan slapen als ze zo verkouden is mag ze ook niks onder het matrasje hebben dan zodat ze met haar hoofdje iets omhoog komt?

ik heb dit zelf op dit moment zodat ik minder snel overgeef 's nachts dan lig ik iets rechterop. En aangezien ik niet op 2 kussens kan slapen is dat een simpele oplossing voor mij,.

Geplaatst

Helaas zie ik steeds helemaal geen fotos!!

Lala goed om te horen dat het goed gaat met matt,Is er al iets meer bekend over de echo van zn niertje enzo?

Liefs x

Geplaatst

Peter,

Dank je wel voor de foto's!

Super dat jullie dit met ons willen delen.

Het is echt een super mooi ventje!

Nogmaals een dikke knuf voor jullie allemaal en toi, toi, toi!

Geplaatst

Maris,

Ui staat al weer een aantal dagen onder haar bedje. Om de dag zet ik er een nieuwe ui neer.

Dit helpt helaas niet goed meer omdat Mijke nu echt flink verkouden is.

Mijn man is ook verkouden en zijn neus zit net als die van Mijke goed verstopt.

Vanavond had ze 37.8 en is ze voor het slapen gaan in de douche geweest.

Dit gaf wel enige verlichting, ze slaapt nu al vanaf 19.30u.

Ik laat haar zelf wakker worden maak haar nu niet wakker voor een 'avond voeding'.

Al wordt het dan 2.00u geef ik niks om, hoef alleen zondag te werken.

Geplaatst

Dames,

een update-tje over onze knullie Matt,

hij doet het op zich goed, alle parameters zoals ze noemen zijn goed, is afgelopen donderdagavond de nacht goed stabiel doorgekomen, alleen is er een grotere plaskathether geplaatst omdat hij ernaast plaste. ( kan ik me ook voorstellen waarom in zo'n klein buisje mikken, als t er ook naast kan ;-) )

Nog geen uitslag van de echo , we wachten dus nog af. De urine begint echter wel van kleur te veranderen naar normale gelige kleur. dus voorzichtig positief

een trotse papa

Peter

Geplaatst

Goedemorgen Trotse Papa,

Jammer dat jullie nog geen uitslag weten van de echo. Kan me indenken dat jullie dit nu toch wel graag willen weten.

Wat is de rede dat dit nog niet bekend is?

Ben blij te lezen dat de urine aan het verkleuren is.

Geplaatst

Ow peter en lala wat is het toch een mooi mannetje! Wat klinkt dat positief zeg! Hihi groot gelijk mannen hebben er al moeite mee

om te mikken laat staan matt ;-) hoe is het met lala? Gaat het met

haar een beetje goed? Trotse papa zul je zeker wezen we zagen je

van de zomer met stan dus dat moet met matt helemaal goed

komen die gaat niks te kort komen ;-)

@wish,jemig lekker dat het snotter virus jullie bereikt heeft.

hoe heeft mijke geslapen? Hopelijk gaat het virus aan jou voorbij.

hoe bevalt t weer om te werken?

Ik moet vandaag mn laatste weekend werken. Heerlijk en dan nog 4

dagen en dan weg bij mn werk! Eindelijk. Heb er echt geen zin meer in.

vooral omdat je weet wanneer het stopt natuurlijk.

dus aftellen is begonnen!

fijjn weekend iedereen liefs xx

Geplaatst

Ha Bianca,

Mijke heeft goed geslapen. Van 19.30 tm 00.30u, toen gedronken en weer geslapen tot 5.30u weer gedronken en weer naar bed tot 9.00u.

Heb haar net naar bed gebracht, ze is elke keer een uurtje of 1,5uur wakker.

Hoor haar over de babyfoon snotteren als ze aan het duimen is. Soms jengelt ze ook omdat ze natuurljik niet goed kan ademen als ze aan het duimen is.

Ik hoop ook dat het mij bespaard zal blijven.

Werken valt me tegen. Het werk opzich niet, maar het niet thuis zijn bij onze schat valt me wel tegen.

Heb echt wel tijd nodig om hieraan te wennen.

Yes, je laatste weekend werken.

Hoe lang werk je al in de weekenden? (ik al een jaar of 15 pffff)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden