Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lief zijn jullie!

We zijn er bijna en ook nog niet, zeg maar. Het spannendste komt nog na geboorte. In hoeverre is zn nier goed, dat is de grote vraag.

Wel fijn dat we nu een plan van aanpak hebben, nu kunnen we gericht gaan opruimen en poetsen en doen.

manlief wil alles zover aan de kant hebben, en dat is wel normaal denk ik. En ook verstandig, want ik weet dat ie vanalles weg gaat gooien waar ik nog wat mee zou doen. Dus....goed plan als ík ga opruimen.

Tja, we hadden t graag heel anders gezien maar t lijkt erop dat bij ons niks van een leien dakje gaat. En zo ja, dan vragen wij ons af wat erachter schuilt, zeg maar. Maar goed. Genoten heb ik toch wel van de zwangerschap hoor! En ik ga nog een paar daagjes door daarmee. ;-)

en dan ga ik genieten van mn kleine man. Het wordt in ieder geval geen Peter cloon, het wordt een visje, en geen rammetje! Hihi

We gaan de ouders pas inlichten op het moment dat ik in t zoekenhuis lig. Alles daarvoor zou ze teveel stress opleveren en mijn ouders kennende wordt t dan geen vrolijke boel in huis. Pa wordt sjachie en mam heeft t dan gedaan. Die dan op haar beurt weer emotioneel wordt waardoor pap nog meer sjachie wordt. Heel fijn. Doen we maar niet. En ma van Peter, heel lief, maar die gaat dan 10000 x zeggen dat alles wel goed komt (verwacht nog steeds miraculeus een tweede nier ergens) en dat de kleine met 1 nier goed kan leven (mam, dat wíst ik al maar deze nier is niet goed...). Ik kan dat best 1-2-3 x horen maar alles daarna wordt ik opstandig van en heb dan de neiging om te schreeuwen dat ik t nu wel weet ja!

Hihi, ook niet fijn dus. Dus ook die zeggen we pas op t laatste moment dat ze oma wordt, snel.

We moeten de fotoshoot nog afzeggen. Dat vind ik dan wel weer jammer. Misschien nog wel een idee om nu nog even een foto van mn buik te maken dan.

Voor de rest: tja.........de gedachte dan kleine man al meteen onder t mes moet is best beangstigend. Ben al geen held als een van mn hondjes onder narcose moet, laat staan onze kleine mensen boef!

probeer daar dan ook nog niet aan te denken, dat komt ook nog wel.

dalijk nog even een huispak zoeken en misschien een mini maatje kleding voor frumm. Effe snel duitsland in, denk ik.

En dan vooral de boel aan de kant krijgen deze laatste paar daagjes.

Tot zover!

xxx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Lala, ik vind je echt heel sterk klinken, er komt zoveel op je af nu, dat Jay ineens geboren moet worden en wat daarna allemaal komt.

Je zegt dat je toch nog kan genieten van je zwangerschap,en er van genoten heb, geniet de laatste paar dagen ervan, over een paar daagjes ben je mama van een pracht kereltje.

Ik word er zelf emotioneel van, je bent zoooo sterk ( zo kom je over ) ik zal zeker aan je denken woensdag.

Veel liefs en een knuffel

Geplaatst

Lala,

Wat zal het een 'raar' gevoel geven, dat je weet wanneer jullie kanjer geboren gaat worden.

Moet je vanaf maandag dan in het zkh blijven nadat je medicatie voor de longrijping hebt gekregen?

Sterkte gewenst, dat je jezelf erbij neer moet leggen dat jullie niet alles helemaal klaar kunnen hebben wat er nog op het 'things to do' lijstje staat.

Jullie zoon mag nu al ontzettend trots op zijn ouders zijn!

Mama geniet met volle teugen van het getrappel in haar buik.

En ondanks alles wat jullie nu mee hebben gemaakt en wat nog komen gaat, probeer je positief te blijven en te genieten van de zwangerschap, wat echt niet mee zal vallen.

Jullie samen staan heel sterk en dit zal jullie knul vast en zeker voelen!!

Wat vervelend om te lezen dat de oma's en opa's niet geheel begrijpen wat er gaande is.

Gevoelsmatig zou je dit wel met hun willen delen, denk ik?

Het zal zeker heel erg eng en ook ontzettend spannend zijn dat jullie zoon meteen geopereerd moet worden.

Hier kun je jezelf denk ik niet op voorbereiden. Zoek steun en troost bij elkaar en in gedachten zijn 'wij meiden' ook bij jullie en "Jay".

Zal straks wel wennen zijn om geen 'Jay' meer te schrijven.

Enne, het is helemaal niet erg hoor om een ram te zijn....... ;)

Geplaatst

Maris,

Hoe kan dit nu, ben ik er nu zo van af dat ik niet onthouden heb dat jullie vandaag de eerste echo hebben gehad????

Wat super duper ontzettend gaaf dat jullie een prachtig kloppend hartje hebben mogen aanschouwen.

Gaaf hè, jullie hebben jullie kindje gezien.

Nu zal het echt, maar dan ook echt door gaan dringen dat je zwanger bent.

Meid, jullie worden papa en mama, hoe te gek is dat!!!!!

JOEHOE, wat ben ik blij voor jullie!

Geplaatst

Dank je wel ja dat is echt magisch om tegen zien

Nee je had niks gemist ik had bruin verlies en toen ik belde zeiden ze dat ik wel even langs mocht komen vandaar

Geplaatst

Wish,

Geen idee of ik moet blijven maandag, zou kunnen hoor! Vrijdag was t al bijna 6 uur voordat er overleg met Maastricht was geweest, dus vrij laat om nog te bellen. Maar ik denk zelf pas woensdag t ziekenhuis in. Maar goed, als t maandag is, is ook best.

we zijn net nog even op zoek gegaan naar mini-maatjes kleren. Misschien volledig voor niks, maar ik ben blij dat we t gedaan hebben. Gelukkig vind je in duitsland nog wel t een en ander in prematuur maatjes. Vlgs mij hebben we wel alles opgekocht vandaag in die maat :-)

4 vestjes en n broek en een boxpakje. Lief! Maar ook zo heel klein! Zal me ook niks verbazen dat Jay hier nog in gaat zwemmen. Oh ja, meneer was in 5 dagen tijd een 300 gram aangekomen. Ongeveer dan he? Waar hij in t begin een klein menneke leek te worden had t waarschijnlijk een flinke geweest als ik hem voldragen had.

We hebben ook al een kolf gehuurd bij de plaatselijke babyzaak. €2,50 per dag. Wel zo fijn. Huur gaat pas in na geboorte. Kaartje even afgeven.

Raar om te weten dat hij er volgende week om deze tijd al is ja. Mn ouders snappen t wel denk ik. Maar omdat mam ook nierpatient is, enik t enige meisje, zal ze super emotioneel reageren zodra ze hoort dat we nóg vroeger dan gepland meneer moeten laten komen. En zal ze nóg emotioneler reageren als ze hoort dat dit is omdat er evt blijvende nierschade kan zijn.

En mn pa? Tja, ben zn oogappeltje. Als er iets met mij (of mn kleine) is dan is dat super erg natuurlijk!

Peter's mam is gewoon zo. Ze zegt dan 100000x dat t wel goed komt en dat we ons niet druk hoeven te maken, maar ondertussen is zij zich op aan t fokken ;-) en daarmee ons ook. Peter is n hele stille, net als zn pa, en ik ben ook niet al te druk hoor, maar zij is dat juist niet, en kan daar niet zo goed tegen zeg maar. De stiltes en de rust. Zij praat dan ook voor 10. Tuurlijk zou ik dit graag willen delen maar ik vrees dat ik er dan een hoop ergernis, en verdriet bij krijg. En daar zit ik even niet op te wachten.

Ik weet dat er met rammetjes niks mis is hoor!

maar er zojn er al zoveel in de familie: peter, mn vader en peters' mam. Ik weet er aardig mee om te gaan hihihi

nou denk ik wel dat meneer Jay stiekem toch wel een ram blijft hoor. Koppig en eigenwijs, dat zit nl in beide kanten van zijn achtergrond hahahaha.

Gisteren heb ik me trouwens ook danig zitten ergeren. We hadden dinsdag een etentje met vrienden. De vriendin van die twee leeft enorm met ons mee. Nog meer dan ze waarschijnlijk deed bij haar eigen zus. Maar ze is zodanig erg dat ik me bijna in een soap-serie waan: het wel en wee van frummel en zn mams.

Zij wist dus dat we om 1 uur naar Leuven moesten. Kwam om half 4 al t eerste sms-je: hoe is t gegaan? Nou...we zaten toen mog lang en breed in Leuven.

Om half 5 kreeg Peter een sms-je: hoe is t gegaan?

om half 6 telefoon, 6 uur, half 7 en 7 uur kreeg P een telefoontje en heeft ze uiteindelijk maar ingesproken.

tjee, mogen we zelf ook even bijkomen van t bericht? En zou je niet denken dat anderen voorrang zouden hebben in informatievoorziening?

als bijvoorbeeld ouders, familie en toekomstig peetouders?

Maar ged, uiteindelijk heeft peter haar een berichtje gestuurd, kreeg haar zelf niet meer aan de telefoon daarna. Ik had er even geen zin in hoor!

alsof ik me tov haar moet verantwoorden! Nog niet misschien!

zei al tegen peer: we laten haar pas drie dagen later weten dat de kleine er is. Maar helaas, ze weet nu dat we volgende week al t ziekenhuis in moeten. Liefst had ze geweten op welk tijdstip ik ga bevallen, welke kamer en hoe warm of koud het daar dan is...... Hmpfff.... Ik heb t niet zo op van die opdringerige types. Maar het probleem is: ze zou alles voor ons doen. We hoeven maar te bellen of ze staat klaar. Ze doet t écht omdat ze om ons geeft, maar ziet niet in dat het wel eens teveel kan zijn zeg maar. Beetje naief is ze wel eigenlijk.

( en dan kwam vandaag ook de vraag of ze vanavond langs mocht komen.... Nee! Hihihi)

Zo dat is ook weer uit mn systeem. :D

Vluchtkoffer wordt opnieuw bekeken en opnieuw ingepakt en gaat morgen gewoon weer de auto in.

Vanavond lekker even met zn tweetjes weg/uit. Gaat óf bioskoop worden óf potje pool. We zien wel. Hoe dan ook, heb er wel even behoefte aan en zin in.

Maris: niet zo eng doen hoor! Wel fijn dat je meteen langs kon gaan dan! Ziet er gaaf uit he? Zo'n kloppend hartje?

super hoor!

enne gefeli met je mannetje's verjaardag!

Xxx

Geplaatst

Hee Maris,

Wauw een mooi kloppend hartje!! Magische moment lijkt me dat om je ieniemienie mensje zo te zien!!

Nu lekker gaan genieten maar volgens mij deed je dat al@

@Wish, Helaas is het werken voor jou ook weer aangebroken. Hoe heb je het doorstaan?Vind je het wel lekker om er even tussen uit te zijn?

Of word je nu alweer gek van al die mensen die heel de dag door 100x het zelfde aan je vragen? Moest zo lachen om je verhaal voordat je met verlof ging!

Wens je nog een prettig weekend terug trouwens helemaal vergeten terug te appen! Met mn koortslip gaat het goed trouwens ;-)

@Joseetjeeee jij ook hier!! Wat een gezellige boel! Ga me proberen ook weer wat vaker te laten zien. Hoe is het met Lotte?? Vind het zon heerlijk meisje.

De fotos uit volendam waren idd erg leuk! Al miste ik de thee leuten wel op de foto hoor ;-)

@Lala, Jeetje lieverd wat moeten jullie allemaal door staan. Ben er stil van heb er geen woorden voor. Hopelijk valt het strakjes allemaal mee.Gelukkig nemen ze iig geen enkel risico!Ik blijf je volgen.

@Pleun,Aai een operatie das niet fijn. Maar als daarmee het probleem zich oplost!!Hoe is het met stan?

@Babeth, Even een dikke knuffel voor jou! je hebt weer een moeilijke periode achter de rug. Vond het boeket trouwens erg mooi!

Hier gaat alles goed.

Ben nog steeds happy in love. Al zijn de ups en downs er ook zeer zeker.

We hebben beiden een rugzak op onze rug.

We zijn nu eindelijk zover dat Ralf in ziet dat hij weg moet bij zn echt uit huis.

Dus zijn druk opzoek naar een tijdelijk huisje voor ons samen.Totdat we in zijn woonplaats een huurhuis kunnen krijgen.

Alleen is de wachtlijst minimaal 2.5 jaar dus we zullen het wel zien.

Het zit nog steeds in de planning van het voor jaar eens een gesprek aan te vragen in Voorburg.Gewoon even ter informatie en wellicht wat onderzoeken voor hem en evt weer voor mij.

Dat mochten we er aan toe zijn gewoon gelijk kunnen gaan beginnen.

Verder zit ik per 1 april zonder werk. Mijn bazin heeft de zaak verkocht. Dus kom met een uitkering te zitten. Opzich ook wel lekker.Mijn vriendin is in mei uitgerekend van een tweeling en zo kan ik haar lekker veel helpen!Ik ga ook pas weer opzoek naar een baan als ik zekerheid heb waar we nu precies gaan wonen.

Verder mis ik jullie wel hoor op het forum!! Alleen spreek ik de helft van jullie sowieso wel ;-)!!

Ik ga maar snel even mn eten opzetten. R komt zo weer naar me toe.Die heeft een dagje geklust en kan ieder moment voor de deur staan.

Ik kom snel weer een kijkje nemen!

Liefs xxx

Geplaatst

Bianca,

Dikke knuffel!

:hugg:

Enne: geniet lekker v je verliefdheid! Je straalt t zelfs hier op t forum uit! Goed hoor!

Xxx

Geplaatst

Hihi Bianca, was je ijsje lekker.....ennuh er is trouwens wel een foto van de theeleuten ;) Volgens mij had Zjoediezzz hem wel op haar fb geplaatst.

Lala,n ogmaals heel veel sterkte meid. Geniet van jullie laatste samenzijn, volgende week ziet het er heel anders uit allemaal.

Maris, yeahhhhhhh, hieper de pieper, je hebt een kloppend hartje gezien, wauw!! En nu ophouden met rare dingetjes hoor ;) Bruinverlies kan er bij horen, maar je ziet het liever niet. Gelukkig ben je weer gerust gesteld. Heb je nu donderdag evengoed een echo?

Wel super dat je meteen langs mocht komen, ik moest je berichtje ook 2 keer lezen , zo van...huh, heb ik iets gemist?

Wish, ging je 2e dag al beter?

Geplaatst

Maris,

O dan zijn jullie geschrokken....

Gelukkig een prachtige echo gehad!!

Bianca,

Wat super dat je hier een berichtje post. Dapper van je! (mag ik zo toch wel zeggen)?

Ai, moet je weer op zoek naar een nieuwe job. Nou ja zeg, het zit je ook echt niet mee!

Hoop voor jullie dat jullie toch wel sneller dan 2,5 jaar een huisje kunnen vinden.

Dikke knuffel voor jou!

Lala,

Nogmaals heel veel sterkte!

Wat fijn dat jullie nog wat kleertjes hebben gekocht.

Maar denk dat 'Jay' niet meteen kleertjes aan kan/mag toch?

José,

2de dag is emo-gezien wat beter gegaan. ;)

Al moet ik echt flink wennen hoor.

Maar goed, morgen een avonddienst en dan hoef ik volgende week maar 1 dag te werken.

Geplaatst

Wish, voor t zelfde geld hoeft ie alleen even aan t zuurstof, je weet t niet ;-)

En als alleen n katheter is voorlopig?? (sprekt n hoopvolle mams)

Maar goed, zelfs over n week of 4 is ie nog klein, denk ik.

Geplaatst

Lala,

Sorry voor mijn flapuit reactie.

Dacht dat 'Jay' op een soort van warmte bedje komt te liggen en dan geen kleertjes aan zou mogen.

Dat hij aan een monitor verbonden zou zijn met draadjes om zijn lichamelijke conditie in de gaten te houden?

Nogmaals sorry als ik je gekwetst heb!! Dat was echt niet mijn bedoeling.

Maris,

Het kan nog net.....

Van harte met de verjaardag van je vriend!

Geplaatst

Dank je wel dames voor jullie reacties we zijn zelf ook heel erg blij ookal weten we dat het nog wel mis kan gaan maar daar mag ik niet over nadenken van mijn vriend haha

Hij had echt geen mooier cadeau kunnen krijgen zei hij dus wij zijn echt helemaal gelukkig.

Ik zal morgen even meer reageren op iedereen want ben nu te moe ben ook blij dat iedereen weg is (redelijk op tijd) want kan me ogen bijna niet open houden maar wilde jullie toch even bedanken voor de lieve reacties.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Wish,

niet verontschuldigen hoor! Heb je opmerking nooit als kwetstend gezien :-) meer als vraag naar info?

maar heel eerlijk, ik weet t niet. Jouw optie kan ook hoor! Maar als ie op zn ouders en grootouders lijkt, dan is ie zo van de IC afdeling af. Ik probeer t even van een positieve kant te zien. Hihi

en dat is nu het meest vervelende van alles. Het hangt er helemaal vanaf hoe sterk de kleine man is, hoeveel hij al zelf kan en hoe snel zijn nier al dan niet hersteld. Ik neem ook aan dat hij bij een drain in zn nier ook even op de ic of high-care afdeling moet liggen en dan idd zonder kleertjes. Maar dit zijn voor ons ook allemaal vragen.

Voor mezelf vind ik t niet erg om dit niet te weten van te voren. Voor mezelf geldt: als t voor mij goed is, hoef ik de details niet te weten. Maar voor onze kleine man.....liefst had ik een hele planning geweten, of een stroomschema, met wat ze gaan doen in het geval dat... Zeg maar. Maar t is niet zo. Tot voor afgelopen maandag spraken we over een katheter en een kijkoperatie aan zn plasbuis. Allemaal niet zo heel spannend. Maar vanaf maandag is t een stuk spannender geworden. Eerder halen en waarschijnlijk ook meer operaties en (be-)handelingen.

Aan de ene kant hoop ik dat hij de mini-maat kleren nodig heeft, en dus lekker vroeg met ons mee naar huis mag. Aan de andere kant snap ik ook als dit niet het geval is.

Ik probeer alles nog van de positieve kant te zien. ;-)

lukt niet altijd meer, maar probeer t wel

Maar nogmaals, je opmerking kwam niet kwetsend over hoor! Helemaal niet!

Xxx

Geplaatst

@jose, oh is dat zo is er toen een foto gemaakt?? Heb ik nooit gezien. Ik zal straks zjoediezzz eens een berichtje sturen. Maar bedoelde meer wij op de foto in volendam muts. Hoe is het met Lotte? Wanneer moet je weer naar het zh met haar en krijg je alle uitslagen?

@lala,dikke knuffel terug voor jou! We waren gisterr samen tegelijk bezig met een bericht sturen ;-) maar begrijp ik het goed dat pippe het geboorte kaartje van jay ontworpen heeft? Ben reuze benieuwd.

@wish, ik kom om de paar dagen sowieso altijd kijken alleen plaats bewust niks. Dat heeft ook een reden ;-)

en moet mijke aan haar handje geopereerd worden? Is het niet met fysio gelukt? Moet je vandaag weer een dagje werken? Daar gaan de gezellige gezins weekendjes ;-)

wij hebben een lekker luier ochtendje, ontbijtje op bed laptopje op bed enzo, daarna gaan we naar bunnik even lunchen waar we toch met de theeleuten heen zijn gegaan en daarna naar hilversum r en ik kregen een uitnodiging om in t publiek te zitten bij life 4 you dus dat is wel weer grappig.

meiden ik wens jullie stuk voor stuk een fijn weekend!

tot krabbels! Xxxx

Geplaatst

Bisnca, Pippe heeft idd het kaartje ontworpen. Stuur nog eens even je adres (als t goed is heb je mn mail adres), dan krijg je er ook eentje :-)

Geplaatst

Hoi hoi

Hier ben ik ook weer eens haha heb een keer weer iets meer tijd gister was op zich wel gezellig alleen die schoonzus he ze heeft wederom geen woord gezegd en keek alleen maar boos richting mij. Ook als ik wat zei of vroeg kreeg ik van hem nog wel antwoord maar van haar helemaal niks dan keek ze alsof ik van mars kom, dus ik ben er eigenlijk voorlopig wel klaar mee ik laat het even rusten en ga even aan mijzelf enz denken en niet aan hen.

Vanmorgen ben ik heerlijk even naar het klootschieten geweest ik heb niet mee gedaan, want dat is mij iets te intensief maar mee lopen kan altijd en het was heerlijk.

Verder ja het was even schrikken gister en het was niet eens dat ik zelf echt het idee had dat er iets mis was hoe dat dat kan weet ik niet want normaal ben ik direct in de stress maar ik had ook geen buikpijn en het was niet eens echt helderrood meer roze/bruin maar ik moest van mijn vriend bellen dus dat heb ik maar gedaan en gelukkig maar want nu hebben we eindelijk een heerlijk mooi hartje gezien.

De echo van donderdag moesten we wel laten staan dus donderdag mogen we lekker alweer kijken haha en dan ook nog iets langer ook want gister ging het wle snel.

Ik zal wel even een foto erbij doen en van de buik ik schrok er zelf weer van want ik ben nog niet eens 7w en hij is echt al dik hoor vind ik zelf het is ook echt haast niet te verbergen.

[ATTACH=CONFIG]3711[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3712[/ATTACH]

Verder gaat het met de misselijkheid de goede kant op die tabletten werken echt wel ik heb sindsdien alles binnen gehouden en als ik met regelmaat wat eet gaat het met de misselijkheid ook wel. Al moet ik bepaalde dingen (zoals die stink flessen van mvm) niet ruiken haha maardat hoort erbij.

Lala dikke knuffel moet veel aan jullie denken.

En ja ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar het kaartje hihi

Wish hoe gaat het met jullie?

Bianca wat leuk dat je weer mee schrijft en ik vind het helemaal geweldig dat jullie al verder gaan kijken naar de toekomst je straalt gewoon van het scherm af haha

Pippe jullie ook een dikke knuffel hoe gata het nu?

Pleun hoe gaat het jou en je kanjer?

Heb je nog zoveel last? Bah hopelijk doen ze er snel wat aan.

Jose en Medusa hoe gaat het bij jullie?

Babeth jeetje jullie hebben ook weer zo'n moeilijke periode deze dagen dikke knuffel

Volgens mij heb ik iedereen gehad haha sorry als ik iemand ben vergeten maar vergeet nogal eens wat hihi

Ik ga even 2 taarten maken aangezien mijn vriend morgen op het werk nog moet trakteren en ik had me bedacht dat kwark taart wel heel erg makkelijk te maken is haha

Geplaatst
Ik reageer later meer maar we hebben 1heel mooi kloppend hartje gezien

Lieve Maris en partner, van harte gefeliciteerd!!!!!!! wat een heerlijk nieuws en als je dan dat hartje ziet, geweldig!!!!

Geplaatst

jeetje Maris, ik zie nu je buikje-foto, die mag er al mooi wezen zeg, prachtig!!!! fijn dat alles goed gaat , behalve dan het contact met zwager en schoonzus, moeilijk!!!

Lala ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil jou, P en Jay heel vee succes wensen, ik zorg dat hier steeds een extra kaarsje brand maar ik ben er van overtuigd dat het met Jay uiteindelijk helemaal in orde komt, hij heeft ouders met een ontembare doorzettingskracht en de liefde is zo groot, dat sleept hem er hoe dan ook doorheen. Wat je vragen, angsten en onzekerheden betreft, kaart het aan in het ziekenhuis, je bent echt niet de eerste die zich zo voelt hoor.Ik kan me erg goed voorstellen dat het enorm veel met je doet en helemaal als de grote klein man dadelijk geboren is, veel liefs!!!!

Bianca fijn te lezen dat jij na een donkere periode het nieuwe liefdesgeluk weer hebt gevonden!!!

Pippe ook even een knuffel voor jou / jullie!!

Geplaatst

Lala en Peter,

Heel veel succes morgen en nogmaals een hele dikke knuffel van Mijke en mij!!!

(bedankt voor je reactie op mijn berichtje)

Maris,

Wat een prachtige echo en je hebt zeker wel een mooi buikje!

Als ik naar mezelf kijk, in het begin ben ik heel snel gegroeid en toen een tijdje iets minder en op het eind ook weer meer.

Je kan er niks van zeggen, sommige willen een buikje en daar zie je het niet goed bij en de ander heeft al snel een buikje.

Hoe dan ook, jij zal er echt wel van genieten dat je buikje al aan het groeien is! ;)

Bianca,

Mijke moet inderdaad geopereerd gaan worden.

Fysio kan hier jammer genoeg niks mee.

Je moet het zien of je een draad door een naald wil steken en de draad stroopt op, die kan dan niet door het oog van de naald heen, dit gebeurd ook met de koker om de pees van haar duim.

Babeth,

Wat ben je toch een lieverd, je weet het ook zo goed te omschrijven!

Bedankt voor je warme woorden die je hier voor ons allen schrijft!!

Ga ervan tussen, sorry dat ik niet op iedereen reageer.....

Geplaatst

Wordt zo terug gebeld over wanneer we ons waar moeten melden.

het was wel weer even een kastje -muur verhaal, maar de dame bij afd.gyn deed aardig haar best.

De batterijen voor de fototoestellen worden opgeladen, vluchtkoffer is opnieuw ingepakt, tasje met "afleiding" is klaar.

En P heeft nog even de laatste buikfoto's gemaakt.

Hier staat ook de mozaiek buik op:

th_fab5b68f.jpg

th_09afe1e2.jpg

Tot zover!

xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden