Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala en hub, wat fijn met dit voorzichtig positieve nieuws! Wat een toppertje is het ook hè? Ik kan niet alle foto's openen. Maar zoooo bijzonder als ik dat kleine handje in jullie hand zie liggen, prachtig!

Wanneer krijgen jullie de uitslag van de echo? Het had toch allemaal zo'n haast? Waarom duurt het dan zo lang?

Geniet van jullie kleine knul!

Bianca, aftelleennnnnn.....heb je inmiddels al iets nieuws op het oog?

Wish, knuffel voor Mijke. Kan me voorstellen van dat werk, ik zie er ook tegenop. A.s. maandag moet ik een dagje heen, maar dan heeft mannetje Papadag, dus dan vind ik het niet zo erg. Maar 19 maart moet ik er echt aan geloven pfffffffff......................ik denk dat ik ook heeeeel erg moet wennen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He wish,

kan me voorstellen dat het wennen is. Je bent ook zolang lekker thuis geweest.het heeft tijd nodig straks ga je er hopelijk nog van genieten even met wat anders bezig te zijn ;-) arm meisje. Maar gelukkig ging ze wel steeds weer slapen. Hopelijk is het snel over.

@joseetje, hoe is t met jou en lotte? Jij mag ook alweer bijna aan de bak. Wat zal dat vies tegen vallen voor je ;-) maar het komt vast goed!

Het is zeker aftellen. Nee niks nieuws op het oog. Het is allemaal lastig werk ligt niet voor het oprapen en ben natuurlijk bezig om een huis te zoeken met ralf om zijn kant op te verhuizen. Dus weet even ook niet waar ik moet zoeken.

Wish,ik werk pas een jaar in het weekend maar vond het vanaf t eerste weekend al verschrikkelijk hihi..

@maris,hoe is t met je?? Wat mooie echo s gehad zag ik. Super het is je zo gegund! En volgende wk alweer gluren! Hoezo heb je er eigenlijik zoveel??? Mazzelaar ;-)

liefs xx

Geplaatst

Lala en P, van harte proficiat met jullie zoon! Wat een heerlijk mannetje met een ontzettend stoere naam. Ik begrijp dat het naar omstandigheden goed gaat. Geniet ervan, ondanks deze hectische en spannende dagen.

Liefs

Geplaatst

Lieverd, met mij gaat het goed en met Lotje ook :) Hoop dat jullie gauw iets vinden om lekker te gaan settelen! Is het vuur gedoofd? Als je begrijpt wat ik bedoel?

Hoe is het laatst trouwens gegaan met shoppen en schoonmamsie op de hoogte stellen?

Knuffeltje van Lot :)

Geplaatst

Hoi lieffie,

goed om te horen dat alles goed is.

is er al iets meer bekend over de evt koemelk allergie van lot? Shoppen met schoonmams is helaas niet door gegaan. Ze kreeg brongitus (of hoe je t ook schrijft) en daar nog eens een griep met flinke koorts erboven op. Heb het haar dus thuis maar verteld en zn zus ook. En gelukkig stonden ze er voor open. Dus was der wel blij mee. Wij hopen ook snel iets te vinden. Vuur is helemaal gedoofd haha.

morgen lekker uitslapen heerlijk ontbijten en ssmiddags naar Levi.

die word dan 1 jaar! Wat vliegt de tijd he!

slaap lekker lieverds! Xxx

Geplaatst

Oh wat fijn dat ze zo gereageerd hebben zeg, dat is weer een last van je schouder! Nu nog een leuk huisje samen...en de basis is gelegd ;)

Veel plezier morgen bij L.evi en K.im....feliciteer ze maar namens mij!

En L.otte heeft kma, inmiddels is de uitslag binnen...en is het dus bewezen. Komende jaar dus goed uitkijken wat we geven en vanaf haar 1e levensjaar beetje bij beetje introduceren van zuivel, kijken hoe ze reageert. We hopen dat ze er overheen groeit.

Lala, kon gisteren de link niet goed openen nu wel....maar oh, oh, oh, wat een bijzonder wonder! Krijg er altijd rillingen van als ik zo'n kleintje aan allemaal slangetjes zie. Daar kan ik niet zo goed tegen pffffffff. Fijn te horen dat hij het zo goed doet hoor.

Geplaatst

hoi dames,

lala is aan het uitrusten (ze had wat teveel gedaan dus vandaar dat ik nu wat meer hier neer zet). Update van de dokter gekregen over uitslag echo: er was niet veel verschil tussen echo na geboorte en die van dag erna, de opgezwollenheid van het niertje blijft hetzelfde, dus de blaaskather heeft niet het gewenste resultaat gehad. heeft wel iets geholpen maar niet wat ze gehoopt hadden. A.s. maandag gaan ze met contrastvloeistof in de blaaskatheter kijken waar nu de verstopping zit, ze denken zelf bij t verloop van nier naar blaas toe, dus zeg maar stukje hoger dan de blaas zelf.

het goede nieuws is wel dat de nier funktioneert, en dat de zoutwaarden binnen de normen ligt, wel aan de lage kant maar binnen de normen.... Hoeveel de nier funktioneert ( 10 % 20 % e.d. ) weten ze nog niet, dat is afwachten wat ze maandag zien enz...

En tweede nieuws is dat Angela vandaag matt buiten de couveuse om een tijdje mocht vast houden.. Dus de doktoren zijn voorzichtig positief

morgen mag ik mn zoontje vasthouden......

ohja er zijn nieuwe fotos geplaatst op de bekende link

Peter

Geplaatst

Zo daar ben ik ook weer een keer haha had gister echt totaal geen energie nadat we vrijdag feest hebben gehad en heb alleen even ergens koffie gedronken en ben toen op de bank gaan liggen en ben er pas afgekomen toen ik naar bed ging haha erg he voel me net een oud vrouwtje.

Lala en Peter nogmaals wat een super mooi ventje en gelukkig dat hij het naar omstandigheden zo goed doet.

En dat jullie hem vast hebben mogen houden wat bijzonder lijkt me dat.

Lala hoe gaat jou herstel?

Wish hoe gaat het met Mijke?

Bianca haha ja klopt heb veel echo's maar dat is alleen omdat het toevallig zo uitkomt doordat de ivfkliniek niet eerder wilde.

Vorige week zaterdag was ivm de bloeding en afgelopen donderdag ivm het afvallen van 8kg inmiddels.

Vrijdag hebben we de officiele eerste echo in de ivf kliniek en die week daarop is de 9weken echo in het zh met 10 weken hebben we de eerste afspraak bij de vlos en daar zat ook een echo bij en dan is het 2 weken wachten en krijgen we de 12 weken echo haha ik ben er wel blij mee

alleen wel jammer dat mijn vriend de komende 2 weken niet vrij kan krijgen dus gaat mijn moeder mee gelukkig want alleen wilde ik niet tot de 12 weken.

Jose jammer dta ze toch kma maar daar groeit ze hopelijk wel overheen volgens mij hebben wel veel kindjes dat tegenwoordig

Pippe dikke knuffel hoe gata het met jullie?

Zoe hoe is het bij jullie?

Pleun hoe voel jij je nu hopelijk gaat het wat beter?

Zo ik ben vandaag eindelijk iets minder misselijk (ik klop het even af hihi) maar ik juich absoluut niet te vroeg want het kan er morgen wel weer zijn.

Oh ja weet iemand of je je haar mag kleuren tijdens de zwangerschap want heb ergens gelezen dat dat niet mocht maar dan word het een mooi spektakel de komende maanden haha moet ik maar even met een muts op lopen ofzo hihi

Fijne avond allemaal

Geplaatst

maris je mag gewoon verven hoor heb ik ook gedaan om de 8 weken dus .... vroeger was het wel zo maar tegenwoordig maakt het niet meer uit

geef het wel effe aan je kapper aan day je zwanger bent mss heeft hij een andere mening over de spullen die hij gebruikt

lalal en p fijn he eindelijk lekker je kleintje echt vast houden

denk aan jullie xxxx

hier gaat t redelijk :dinsdag gesprek met chirurg over galblaas en 6 april moet ik naar de recalidatie arts ivm bekkengedoe

met pijnstillers en me kalm houden (dat laatste is het grootste probleem ) lukt het vrij redelijk een "normaal "ritme te hebben

Geplaatst

Ja ik had even gezocht op google en daar stond dat het het eerste trimester niet zo goed was dus ik denk dat ik sowieso wacht tot na de 12 weken.

En anders ga ik even naar de drogist en kijk even of er iets is wat ik zelf wel mag doen ik kijk wel.

het probleem is dat ze mij de vorige keer geen coupe soleil heeft gedaan maar heeft geverfd anders was het nog niet eens nodig.

Maar goed we gaan het wel zien.

Hopelijk doet de chirurg er snel wat aan dan bij jou en ben je snel van de klachten af want dit is ook niks.

Geplaatst

Hallllooooo!

Mama ans meldt zich ook weer even. En meteen moet ik toegeven dat ik teveel gedaan heb gisteren en vandaag. Baby blues zijn heftig toe aan t slaan. T lijkt wel of alle spanningen ennangsten van de laatste 15 weken er nu uitkomen. Pfff....heftig hoor!

wond geneest goed, ik wordt met t uur meer mobiel. Dus dat gaat goed.

Was geweldig vandaag om Peter en Matt samen te zien. Foto's staan weer in t album :)

Ik doe t de rest vd dag lekker rustig aan, ga strakkies nog wel even naar de kleine man kijken.

Kolven gaat prima, en is best goed te doen.

Morgen ga ik kangarooën :D

even kijken welk tijdstip t beste uitkomt, met eten e.d. Maar morgen is t mijn beurt.

kereltje doet t goed, hoewel ze zn zuurstof er weer bij hebben gedaan. Hij si te relaxed om te onthouden dat hij goed moet doorademen. Dus daarom toch maar een beetje zuurstof erbij.

Ik heb gebeld voor een plekje in de belgische versie van het Ronald McDonald huis, maar die zitten vol tot zaterdag. Dus ik ga woensdag naar huis, do en vrijdag ga ik dan pendelen en vanaf zaterdag kan ik dan weer overnachten in Leuven.

Voor de rst weinig nieuws. Na morgen een plan van aanpak voor zn nier.

Mama is trots op dr kerels, maar ook ontzettend boos op zichzelf. Moet toch ook meer op mezelf letten :S

daar ga ik dan nu mee beginnen.

meiden tot binnenkort weer.

peter of ik proberen jullie op de hoogte te houden. Hou t album maar in de gaten daar worden regelmatig nieuwe foto's geplaatst.

Tot!!,

Vind jullie lief! En bedankt voor alle felicitaties!

xxxx

Geplaatst

Papa Peter,

Jij moet ook wel aan je rust denken hoor!

Voel je echt niet 'verplicht' om hier elke keer een up date te geven.

Natuurlijk wel prettig voor ons, maar denk aan jezelf!

Prachtige foto's!

Maris,

Gelukkig iets minder misselijk!

Ik ben de eerste weken niet naar de kapper gegaan, maar daarna wel elke paar weken wanneer dit nodig was.

Net als wat Pleun aan geeft, vraag het aan je kapper.

Pleun,

Oké, dus a.s dinsdag gesprek.

Hoop dat je dan ook een datum te horen krijgt, kun je jezelf voorbereiden.

Sterkte!!

Vandaag een dagdienst gehad, hierna naar een verjaardag van het zoontje van een goede vriendin. Die wordt morgen 2 jaar.

Toen naar mijn schoonzus en schoonbroer, hier was mijn man al met Mijke naar toe gegaan.

Toen ik kwam lag Mijke in het campingbedje wat te jengelen. Na 10min ben ik even gaan kijken, 'muziek-schaap' nog een keer aangezet en toen is ze na 5 min in slaap gevallen.

Wij hebben ondertussen kunnen eten en hierna werd Mijke wakker en zijn we naar huis gegaan.

Thuis de borst gegeven en ik heb haar om 19.30uur naar bed gebracht, ze ging meteen slapen de schat!!

Geplaatst

Morgen dames!

Ik zal er niet lang omheen draaien, want dat deden de artsen ook niet.

Goed nieuws en minder goed nieuws.

Goed nieuws: mama had een dipje maar dat is weer over.

Kleine man plast, dus blaas en nier doen het.

Kleine man is van het zuurstof af en we mogen sinds gisteren beiden gaan leren borstvoeden. Matt leren drinken en ik leren hoe de kleine man moet drinken. Wat een feest! (foto's op forum)

Zodra we kunnen eten(geven) en alles is stabiel ka Matt naar een andere afdeling en kan ik bij hem blijven.

Ik wordt morgen 'ontslagen'. Tot zaterdag ga ik pendelen, vanaf zaterdag heb ik n kamer in een B&B mocht t nog nodig zijn.

Minder goed nieuws:

Matt's nier is niet meer te redden of te herstellen. Tot nu toe zijn de nierwaardes niet goed maar ook niet slecht. In de komende periode, waarvan we allemaal hopen dat die jaren duurt, zal met behulp van medicijnen geprobeerd worden alles stabiel te houden. Zodra het niet meer met mdicijnen te doen is, zal hij moeten gaan dialyseren en op de transplantatie lijst terecht komen.

Het enige wat zou kunnen helpen is een levende donor vinden. Dan zou je dialyse kunnen overslaan. Maar ook dan moet toch eerst er noodzaak zijn voor transplantatie. Hij moet er dan "op vooruit gaan".

Niet het nieuws dat we wilden horen. Absoluut niet, maar we zijn nu wel geaarschuwd. Dit zit in het veschiet. Hebben de kans gekregen om nu binnen familie en vrienden op zoek te gaan naar een geschikte donor.

Maar nu eerst concentreren op t belangrijkst: Matt uit de couveuse krijgen en op een gewone afdeling zodat we snel met zn allen thuis kunnen zijn. ;-)

Tot zover.

Xxx

Geplaatst

Oh jee lala dat was niet wat je hoopte te horen hopelijk vind je iemand binnen de familie ik zou het in elk geval direct doen als iemand mij vroeg in de familie dus hopelijk vinden jullie een goede match Wel goed dat jullie weer uit je dip bent en dat matt geplast heeft Dat lijkt me ook wel zwaar dat pendelenMaar hopelijk mag hij heel snel lekker mee naar huis

Geplaatst

Lala en Peter,

Dit nieuws zal ontzettend hard zijn aangekomen. Een klap in jullie gezicht....

Zo'n klein, lief, mooi, afhankelijk kereltje wil je dit alles besparen.

Wat kan het leven oneerlijk en hard zijn!

Mama's dip is voorbij, fijn! Maar ik denk eerlijk gezegd lieve Lala, dat er nog wel zullen gaan volgen.

Hoop dat jij en Matt mbt de bv een super team zullen worden. Veel plezier!!!

(Als ik naar Mijke en mezelf kijk, durf ik ook voor Mijke te spreken als ik zeg dat wij er elke keer van genieten)

Zal zo de foto's eens gaan bekijken.

Maris,

Donderdag weer een echo toch?

Bespreek je dan ook weer je misselijkheid en gewicht?

Dat kleine ukkie neemt alles wat hij/zij nodig heeft, maar mama moet zelf ook voldoende energie binnen krijgen en houden.

Geplaatst

Nee vrijdag is de echo dus nog een dagje langer wachten hihi

ja inderdaad ga ik het er wel even over hebben want ik blijf toch nog afvallen doordat het overgeven niet over is

Maar gelukkig kan ik wel drinken en zolang dat maar gaat zal het nog wel goed zijn en ach die kilo 's kon ik gelukkig wel missen haha

Het is alleen dat ik gewoon geen energie heb om wat te doen ik heb vanmorgen mijn oppaskindje in was

Geplaatst

Nee vrijdag is de echo dus nog een dagje langer wachten hihi

ja inderdaad ga ik het er wel even over hebben want ik blijf toch nog afvallen doordat het overgeven niet over is

Maar gelukkig kan ik wel drinken en zolang dat maar gaat zal het nog wel goed zijn en ach die kilo 's kon ik gelukkig wel missen haha

Het is alleen dat ik gewoon geen energie heb om wat te doen ik heb vanmorgen mijn oppaskindje in bad gedaan en nu is de koek op maar ach word vanzelf wel beter als ik iedereen mag geloven

Geplaatst

Maris,

Goed van je te proberen om voldoende te drinken.

Oké, vrijdag een echo.

Je bent al bijna 8 weken ZWANGER!!! :happydance:

Ben wel benieuwd of dat je nu nog kan zien dat er misschien wel een tweede wondertje wou groeien.

Geplaatst

Haha ja klinkt zo leuk 8weken alweer

Ja ik heb de foto van Enschede mee gekregen zodat ze vrijdag in Hengelo verder kijken naar die 2de vruchtzak

Geplaatst

Lala en Peter, wat fijn dat je uit de dip ben Lala, en 3 dagen pendelen en daarna bij Matt op de afdeling.

Het nieuws over zn niertje is zeker niet wat je gehoopt, ik hoop dat er een match is bij een levende donor, en zo dialise voorkomen kan worden.

Maris, jeetje al zoveel afgevallen, ja de kilo's zijn misschien wel te missen maar toch zit je niet te wachten op die misselijkheid.

Wish en Jose, weer bijna werken, oef dat zal wel ff tegenvallen na zo lang thuis geweest te zijn.

Hier nog minder dan een week, ook gek idee hoor maar ben er klaar voor :-)

Geplaatst

Ja dat klopt heb gistermiddag ook wel een traantje gelaten omdat ik het overgeven zo zat ben en de hele dag door misselijk zijn maar ja ik mag eigenlijk niet klagen het hoort erbij en het zal ook vast nog wel beter worden

Wat een raar idee inderdaad dat je hem over week al in de armen hebt

Gaan ze ook al direct wat met zijn niertjes doen? Of hoe gaat dat?

Zo mijn oppaskindje ligt in bed dus ikga ook lekker. Ff op de bank liggen met de babyfoon naast me hihi

Geplaatst

Maris, tuurlijk mag je klagen, getver is ook verschrikkelijk zo misselijk zijn.

Bij Ilona was ik in 3 weken tijd 5 kilo afgevallen, word alweer niet goed van als ik er weer aan denk.

Hij krijgt gelijk medicatie en die moeten wij ook elke dag geven, weet niet voor hoelang, en als hij 2 weken oud is krijgt hij een echo om te kijken waar het allemaal verstopt zit en met 4 weken oud krijgt hij een buisje door zn piemeltje met vloeistof om te kijken waar precies de klepjes zitten, en afhankelijk wat daar uit komt verder, maar dat is nog niet besproken.

Opereren misschien, weet niet wat de altenatieve zijn.

de nefroloog heeft al wel laten blijken dat we nog vaak met haar te maken krijgen maar heb nog geen idee hoe of wat verder.

Hangt ook vanaf of er nierschade is en hoeveel.

ja heel gek idee nog geen week en dan ligt hij in mn armen, maar ben er wel echt klaar voor, zoooo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet enzo.

Geplaatst

Medusa,

Heb iets groots gemist....

Wat heeft jullie knul precies? (als je dit wil zeggen)

Heel veel sterkte!

Maris,

Ik vind ook dat je hierover mag klagen en een traan mag laten.

Knuffel voor jou en jullie kleintje!

Geplaatst

Tuurlijk mag je vragen Wish, ons zoontje heeft rechts een vergrote urethra ( urinebuis ) er zit ergens een klepje of klepjes waardoor zn urine niet doorstroomt, dat niertje is waarschijnlijk onder ontwikkelt maar hoeveel is nu nog niet te zien, daar moet hij na zn geboorte voor onderzocht worden.

Hij moet binnen 2 uur na zn geboorte medicijnen en dat moeten wij ook blijven geven vanwege infectie gevaar.

En verder weet ik nog niet meer als wat ik hier boven geschreven heb.

Het hangt er vanaf waar de klepjes zitten voor hoe of wat verder.

Ze hebben het over opereren gehad maar dat moeten we afwachten tot na die onderzoeken.

Dank je wel, ik ben ook erg benieuwd wat er uit gaat komen uit de onderzoeken en hoe verder of wat het voor gevolgen heeft.

Geplaatst

hoi meiden

Lala, ik heb jullie foto´s bekeken, nog niet de recenste, maar wat een prachtig kereltje zeg, alle toeters en bellen waren wel even schrikken om te zien maar wat een beauty, mijn man zei ook al wat een mooie volle baby al ondanks de termijn!

Het slechte nieuws is toch wel heftig nietwaar? wellicht maar goed dat hij eerder gehaald is, wie weet wat de gevoelgen waren van langer in de baarmoerder.....goh meissie, dat nieuws zal wel even moeten bezinken maar tzt vinden jullie daar ook vast jullie weg in, daar ben ik van overtuigd.

Fijn dat jij je dip, die heel logisch is, weer te boven bent en dadelijk met de bv beginnen, wat heerlijk. Bij mij bracht het niets, ik had nagenoeg geen productie maar moet zeggen dat de keren dat ze aangelegd lag ik toch als zeeeer bijzonder heb ervaren!!!!

Wish wennen he dat van huis zijn, ik moet er ook nog steeds aan wennen, bel ook altijd even naar het kdv of naar huis als ik ben werken.Gelukkig is het bij ons druk zodat de dag voorbij vliegt!

Maris, fijn te lezen dat het langzaam beter met je gaat, ik durfde mijn haar ook niet te verven, wide ik na de bevalling doen, eerste keer van huis terwijl Imke thuis was ging ik naar de kapper, toen enkel laten knippen omdat ik het mer verven erbij een te lange tijd vond duren haha.Na het knippen was ik zoooo blij dat ik weer naar haar toe kon!

Medusa, met jullie ook nog spannend met jullie zoontje, ik hoop dat alles mee zal vallen, iig alvast een erg voorspoedige bevalling gewenst!!!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden