Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Paula: 2 april start Gonal F

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Schattie: 30 maart start Deca start 1 april Puregon

Echo:

Mariska: 1 april

Aimee: 1 april (start Gonal)?

FM:

Wish: 26 maart 1e

Sharon: 30 maart 1e

Sophie: 31 maart 1e

Mo_Nique: 1 april 1e

Schattie: 7 april 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Pippe: 29 maart

Suus77: 31 maart

Surinails: 31 maart

Lala: 1 april

Schattie: 10 april?

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Suus77: 2 april

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april: zwanger

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Vandaag 3de FM gehad, 6 goede links en 1 goede rechts.

Donderdag (op de verjaardag van mn oma) de punctie, en zaterdag de terugplaatsing!!

Geplaatst

Wat een mooi aantal idd! Succes donderdag!

Kreeg net een brief van MCKW ikke schrikken, maar het was een rekening van 50 euro voor het bewaren van de embryo's. Wist niet dat dit moest, maar heb het er zeker voor over :)

Geplaatst

lala succes donderdag met je punctie

meiden wat is zo ongeveer het gemiddelde van follikels?

ik heb er nog geen flauw idee van...

Geplaatst

Suus77 en Surinails succes morgen met de punctie!!

Annema, ik zie dat jij vandaag mocht testen? Is het positief? Of heb ik

misschien over je bericht heen gelezen?

:gekruiste vingers 2, ja daar issie weer.. voor jullie! (en ook voor ons)

Geplaatst

hoi Pippe!

Ik zou geen mega heet bad (laten) nemen, en de dood-doeners : niet drinken, niet roken. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. ;-)

Ook is (veel) te zwaar tillen ook niet handig een paar daagjes. Maar voor de rest weinig, dacht ik.

Maar er komt vast nog wel meer hierover door anderen :D

Groetjes enne: succes!

Angela

Geplaatst

Hee dames, bedankt voor de belangstelling!!! Zoals sommige van jullie misschien nog weten heb ik gisteravond een test gedaan aangezien het bloedverlies op zaterdag toch niet echt doorzette. Zondag oud bloed en gister was het zo minimaal allemaal... Dus ik een test doen om mijn menstruatie te bevestigen eigenlijk. En toen stond er ineens een plusje :) ! En gister had mijn man het ziekenhuis al gebeld om aan te geven dat deze 1e poging niet was gelukt. Nou, morgenochtend nog een testje en vrijdag nog een keer en als het dan nog goed is: dan wordt de echo ingepland! Ik kan het nog niet bevatten en wij zijn dan ook nog voorzichtig om het gevoel van geluk toe te laten... Blijft nog even spannend, dus :) ... Maar: ik heb er een goed gevoel bij. En wil zo graag!!!

Geplaatst

annema klinkt positief toch, hopelijk knalt het streepje morgen

meiden waren jullie ook duizelig van de stimulatie

heb net ook overgegeven en kon amper op mijn benen staan

Geplaatst

Toch ook nog even hier een bericht, heb het al in het wachtbankje van April geschreven, maar omdat ik een randgeval van testen was ook even hier.

Wij hebben net 2 dagen te vroeg een test gedaan..en na een minuut stond er al zwanger.

Ik kan het nog niet goed bevatten, ben blij, maar we zijn er nog niet natuurlijk.

Het is zo onwerkelijk na 4 jaar wachten...

@ Annema, Utrecht doet het goed deze maand....super joh!!

Geplaatst

:wav: Goed zo dames ga zo door met al die groene regels dit gaat echt de goeie kant op. Gefeliciteerd.

Pippe ik mocht 4 dagen niet tillen en niet sporten en niet bukken daarna mocht ik alles weer. Zwemmen of een bad zou ik zeker mee wachten omdat er kans op infectie gevaar is.

Sophie ik ben van de puregon nog niet duizelig geweest. Als je het niet vertrouwd dan moet je het zh even bellen morgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden