Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja heb ook gehoord dat er nogal wat heerst, dus we doen gewoon rustig aan. Gelukkig geen koorts dus dan zal het wel meevallen.

Trouwens vergeten te zeggen dat ik 4 erg goede embryo's had. Ze waren zo goed allemaal dat ze niet konden kiezen welke de beste waren. De andere 3 gaan ze dus invriezen. Fijn om te weten dat als het niet mocht lukken dat je die opte heb.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nu hier ook lekker de zenuwen gehad, gisteren de 3e fm en er waren 7 follikes groter dan 14 mm en een paar van 11 a 12 mm en 1 van 13 mm. Ik Moet er dus 8 van 14 mm hebben om een punctie te mogen doen i.v.m het pgd traject. VAndaag moest ik dus terug komen en gisteravond nog een keer 187,5 gonal-F spuiten.

En Yes het is gelukt, die van 13 mm is nu ook 14 mm en nu krijgen we woensdag om half elf de punctie in het UMC.

Ik ben zo blij, ik had echt verwacht dat deze poging afgeblazen zou worden.

Liefs Surinails

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Paula: 2 april start Gonal F

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Mariska: 1 april

Aimee: 1 april (start Gonal)?

FM:

Wish: 26 maart 1e

Sharon: 30 maart 1e

Lala: 30 maart 3e

Mo_Nique: 1 april 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Pippe: 29 maart

Surinails: 31 maart

Lala: 31 maart - 1 april

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april: zwanger

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Geplaatst

Hoi dames,

We zijn net terug van de punctie. Pff, wat is het moeilijk om er naast te staan! Hadden jullie mannen dat ook?

Ze heeft het heel goed doorstaan en ik ben natuurlijk heel trots. Ze hebben

er 10 uitgehaald. De wat kleinere heeft hij laten zitten, hij zei als

ik die er nog uit moet halen gaat het nog meer pijn doen. Maar al met al

een hele mooie score lijkt mij!

Morgen mogen we bellen voor het resultaat en de datum van de TP!

Nog ff duimen vandaag!

Geplaatst

10 wat een goed resultaat! Nu nog hopen op een mooie uitkomst.

Mijn man had het ook lastig met het ernaast staan/zitten. Die is ook flauw gevallen. Kon het niet aanzien, ik lag plat en zag niets maar hun zien natuurlijk alles!

Nou duim voor je mee!

Geplaatst

Pippe wat een goeie score 10 ik zal duimen dat ze allemaal bevrucht worden.

Mijn vriend vind het ook heel rot voor mij als ik daar lig te huilen (en de eerste keer schreeuwen) van de pijn. Ik word ook altijd na die tijd lekker verwent door hem heel lief.

Ik hoop dat ze het een beetje mee vond vallen of viel het erg tegen?

Geplaatst

Pippe, wat goed!!! Duim dat ze t allemaal goed gaan doen.

Mijn kerel wil alles zien. De vindt t heel fijn dat hij er bij kan zijn, en ik overigens ook. Wordt een teleurstelling voor hem: in Düsseldorf mag hij er niet bij zijn, omdat t onder (gedeeltelijke) narcose gebeurd. Volgens mij vindt ie t ook erg dat hij verder niks kan doen dan handje houden. ;-)

Geplaatst

O jeetje! Dat is best heftig Kimmie. Ik voelde me ook wat slap in de benen.

Ik zei als het pijn doet dan knijp maar in mijn hand, ik probeerde me meer te concentreren op mijn vriendin en dat hielp goed.

Ze vond de punctie echt heel pijnlijk en heel vervelend. Maar ik merk dat ze steeds minder beseft hoe het was. Gelukkig. Ze heeft nu veel

last met lopen. Dus lekker rusten, en even de gedachten ergens anders.

:gekruiste vingers 2 , Ook voor jullie! :-)

Liefs Pippe

Geplaatst

mijn man is ook altijd heel zenuwachtig, had deze keer spontaan last van diarree en zit altijd te trillen in de wachtkamer

ik ben dan de rustheid zelfe

we hebben het toch goed verdeeld ik de pijn hij de stress haha

gelukkig heb ik deze keer haast geen pijn gehad dus hij had meer last dan ik

pippe vond je vriendin het mee vallen of tegen vallen qua pijn?

10 is een hele mooie opbrengst nu mar afwachten hoeveel emmies het opbrengt

dikke knuff

Geplaatst

Nou dames, heb net mijn "wachtbankje maart" geupdate. Zaterdag had ik al even een update gegeven hier. Lang verhaal was dat... Uiteindelijk zette de menstruatie wel wat door, gister voornamelijk oud bloed. Vandaag was het erg weinig en ik vond dat raar. Uiteindelijk is het toch een soort miskraam dus zou ik toch wel normaal als niet meer moeten vloeien?! Dus... stiekem (lees: zonder dat mijn man het wist) een test gekocht en net getest. Niet eens met ochtendurine. En binnen 4 seconden: floep... positief?! Wat verwarrend!!! Mijn man is nu naar de tandarts en weet nog van niks. Ojee, ik ben wel een beetje bang dat hij boos wordt. Want zekerheid kunnen we nu ook niet krijgen middels een bloedtest - het is avond! O... wat heb ik ons aangedaan?!... Spannend!!!

Oja, ook ik heb minder gevoelige borsten dan toen tijdens de Utrogestan - die troep is als sinds donderdag uit mijn lijf. Had wel wat krampen en rugpijn en eerlijk gezegd heb ik nooit echt geloofd in die "bloedige innesteling" verhalen... Je weet toch wel wanneer je echt menstrueert en wanneer niet? Nou... ik ben echt in de war nu!!!

Gast Sannie66
Geplaatst

Annema, snap je verwarring.. en zeker omdat je er van overtuigd was dat je niet zwanger zou zijn...

Ik kan alleen voor mezelf spreken: ik zou het zodra je man thuis is het met hem over hebben. Dat je gewoon voor jezelf echt wilde uitsluiten dat je niet zwanger was en dus die zw-test had gedaan en dat er schijnbaar nu toch hcg in je bloed zit. Dan kunnen jullie samen beslissen hoe nu verder; bloedtest aanvragen misschien...

Suc6!

Geplaatst

Ja Sannie, ik baal ergens nu dat ik die test gedaan heb, haha! Lekker complex. Nou, ik moet het niet moeilijker maken. De test is positief, straks doe ik met mijn man nog een test (gelukkig had ik een duo-pakje gekocht) en als die ook goed is ga ik bloed laten prikken. Liefst morgen al natuurlijk! Gewoon weer afwachten...

Oja, er waren 2 embryo's terug geplaatst - zou het kunnen dat de bloeding van 1 "mislukte" komt?

Geplaatst

Hoi Annema

Ik hoop dat je test vanavond ook positief is en blijft Bloeding kan van alles zijn. Inderdaad een van de vruchtjes die mis is gegaan, innestelingsbloeding. Het kan allemaal.

Houd moed he!

Geplaatst

Lees van alles over testen vandaag lijkt wel. Las dat velen meerdere testen doen. Dus ik heb vanmiddag maar vast testen ingeslagen voor straks.

Twee jaar terug had ik via Ebay goedkope ovulatie- en zwangerschapstesten gekocht. Die deden het goed en wat ik overhield na ons stoppen vorig jaar heb ik weg gegeven. Vanmiddag is een kindje uit zo'n positieve testgeboren besef ik me net. Werd net gebeld dat een vriendin van me oma is geworden. Haar schoondochter had 4 IUI pogingen gehad en de kleine is vanmiddag met een geplande keizersnede (lag in een stuit) geboren. Ik ben heel blij voor ze, gun het hen echt enorm, maar stiekem ben ik ook jaloers. Erg he! Maar ja, wij willen ook al 6 jaar een kleintje.

Maar goed vanmiddag weer testen gekocht via Ebay. Nu alleen zwangerschapstesten. Alleen die prijzen zijn zo idioot daar. 100 testen voor nog geen 20 euro! Geen idee wat ik er met 100 moet, maar liever te veel dan te weinig. Kan er altijd nog iemand blij een maken mocht het hier snel lukken.

Vanmiddag mijn eerste enorme opvlieger gehad. Leek wel een vuurtoren. Ik heb het eerder steeds koud. Verder voel ik me goed. Moeier dan anders en soms een beetje hoofdpijn of buikpijn in mijn onderbuik. Valt me tot noch toe enorm mee. Was zo bang dat ik weer labiel en driftig zou worden zoals met de Clomid jaren terug.

Geplaatst
Monique ik hoop niet dat je 100 testen nodig hebt.

Mag hopen van niet inderdaad, want het zijn er wel veel. Kan ze altijd nog weg doen he! Heb ik vorige keer ook gedaan. Weg gooien is ook zonde.

Geplaatst

Ken er genoeg. Nu hopen dat wij eens een keer met het goede nieuws mogen komen i.p.v. zij. Steeds maar blij moeten zijn voor een ander terwijl je diep in je hart verdrieitig en jaloers bent. Ik wel tenminste.

Geplaatst

Pippe,

Wat een goede score!!! Nu hopen op mooie embryo's.

Hoeveel laten jullie er terug plaatsen? (of had je dit al eens gezegd)?

Annema,

Jee, wat maakt je lichaam het spannend voor je/jullie!

Heb je nog eens getest en heb je het je man verteld?

Moest wel een beetje lachen om je verhaal, dat je het stiekem hebt gedaan. Haha!

Geplaatst

Lonneke,

Hoe gaat het met jou?

Ik duim nog steeds voor je!!!

Ik wou gisteren nog wat typen maar het forum lag er even uit ivm werkzaamheden.

Vandaar dus nu even voordat ik ga werken.

Ben gisteren toch even op en neer naar de Geertgen gereden, omdat ik het niet aan durfde met de Gonal pen.

De ass. gaf mij groot gelijk en ik heb een Gonal 300 meegekregen.

Vandaag 2e Fm, ben zo benieuwd.....

Meiden,

Kom op!!!

:positive energie:

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wat een spanning hier.

Ben echt blij dat je hier alles kunt delen met iedereen.

Ben gister voor de uitgangsecho geweest.

Moet morgen (woensdag) weer terug voor de tweede uitgangsecho.

Dan krijg ik ook te horen wanneer de Punctie is.

Spannend hoor.

Geplaatst

Hoi Dames,

Nog een uurtje en dan mogen we bellen!

Wish, Wij laten er 1 terugplaatsen. Volgens mij mogen wij er niet eens meerdere terug laten plaatsen. Succes straks!

:myfignerscrossed:

susses iedereen!

Liefs Pippe

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb mezelf ook er maar eens bij gezet, stond al bij april maar het gaat morgen nog gebeuren.

Gisteravond de pregnyl gezet en vlak daarna zere borsten haha.

Vroeg me wel af of de eitjes niet kunnen springen voor de punctie.

Iedereen heel veel succes.

Groetjes suus

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Paula: 2 april start Gonal F

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Mariska: 1 april

Aimee: 1 april (start Gonal)?

FM:

Wish: 26 maart 1e

Sharon: 30 maart 1e

Lala: 30 maart 3e

Mo_Nique: 1 april 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Pippe: 29 maart

Suus77: 31 maart

Surinails: 31 maart

Lala: 31 maart - 1 april

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Suus77: 2 april

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april: zwanger

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden