Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sharon: goed resultaat zeg!! Hopelijk blijft deze lekker plakken!!

Monique: wat ontzettend balen. Maar wel fijn dat je nog een kans hebt via IUI. De wondertjes zijn de wereld nog niet uit.....

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Schattie: 30 maart start Deca start 1 april Puregon

Echo:

FM:

Mo_Nique: 4 april 2e

Sophie: 5 april 3de

Aimee: 6 april 1e

Schattie: 7 april 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sophie: 7 of 8 april

Schattie: 10 april?

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (als het goed is)

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Wish: 18 april (als het goed is)

Nath,

Maak jezelf eens die mooie kleur groen!!!!

Hoe voel je jezelf nu?

Meiden,

Thanks voor jullie steun, jullie zijn stuk voor stuk KANJERS!!

Geplaatst

Mo_Nique,

Jeemienee, nou gelukkig geen cystes te zien!

Maar dat is dan ook het enige voordeel aan de echo geweest.....

Wat ontzettend balen zeg dat het deze maand niet door kan gaan.

Wel een escape IUI. Natuurlijk had je dit liever niet gehad, maar goed, net als wat je al aan geeft.

Helemaal niks doen voelt dan ook zo kl*te!

Geplaatst

Hi Mo nique wat naar voor je, hopelijk lukt de iui.

Wij zijn vandaag naar Utrecht geweest voor een mogelijke tp. We moesten eerst afwachten of er eentje bij zat met een goede chromosoomdeling en dat zouden we pas in het ziekenhuis te horen krijgen. Hun kregen om half 2 de uitslag enw ij moesten er om 2 ur zijn. Als het niet goed zat dan werden we pas als laatste binnen geroepen en anders rond 2 uur. Ik zat op een gegven moment te trillen van de spanning en zei binnensmonds: " roep mijn naam, roep mijn naam!"

En ja het gebeurde!!!! Er was 1 TOP embryo met een goede chromossomdeling.

Dus de afvalrace is van 11 naar 1 gegaan en die zit nu hopelijke een mooi plekje in mijn buik te zoeken. Op 18 April Mag ik testen....

Wat een hoop spanning voor een mens.

Iedereen fijne paasdagen en hopelijk veel geluk met alles.

Ik houd jullie ook goed op de hoogte.

Liefs Surinails

Geplaatst

Surinails.

:hello2: Joepiejeee!!!!!

Wat super dat er 1 TOPPERTJE bij zit en dat die nu in je buik naar een mooi warm plekje aan het zoeken is.

Succes!

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Schattie: 30 maart start Deca start 1 april Puregon

Echo:

FM:

Mo_Nique: 4 april 2e

Sophie: 5 april 3de

Aimee: 6 april 1e

Schattie: 7 april 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sophie: 7 of 8 april

Schattie: 10 april?

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (als het goed is)

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april (als het goed is)

Geplaatst

Sophie,

Succes morgen!!

En ook succes voor de punctie.

Wij mogen morgenvroeg bellen hoeveel embryo's er uiteindelijk zijn gekomen.

Brrrrr, spannend hoor!

Geplaatst

wish succes morgen, hoe laat word je gebeld? die dagen lijken me zo spannend pfff

surinails wat fijn dat je 1 toppertje hebt terug geplaatst gekregen!!

ja morgen horen we wanneer we de punctie hebben, zit wel tegen het bloedprikken op dat is zo'n drama bij mij

Geplaatst

@Wish

Gelukkig geen cystes te zien op de echo. Dus wat die 5 dingen waren die die andere gyn zag... geen idee. De IUI heb ik zelf om gevraagd. Je weet maar nooit. Ik wist niet dat dat kon tot ik het hier las op dit forum, dus dat is toch weer mooi he!

Voel me uit het veld geslagen hoor. Denk je eindelijk zo ver te zijn, is het weer niks. Nog niet eens goed genoeg voor een punktie. Heb ff gejankt vanmiddag en voel me beetje down. Had ook slecht geslapen. Gisteren een oorbel verloren die ik met de kerst van mijn zoon had gekregen. Denk met passen, dus morgen ff winkels afbellen. Baal ik ook van.

Hoe gaat het met jou? Kun je de spanningen een beetje de baas?

@Sirunails

Oei dat was wel spannend zeg bij jullie. Je hoeft er maar eentje te hebben om een kindje te krijgen, dus laat dit embryootje maar goed doordelen en een lekker plekje in je buik vinden.

@Sophie

Voor jou ook spannend meid. Ik heb ook drama's met bloedprikken, maar voor het goede doel dan maar he... dat sleept je er wel weer doorheen.

Geplaatst

Jeetje even een weekend weg wat moest ik wat bijlezen.

Monique wat erg voor jullie. Ik hoop dat je heel veel geluk met de iui zal hebben. Toch vreemd dat de cystes in een keer weg zijn. Mooie kluns was dat dan van de week.

Sterkte.

Nath gefeliciteerd met je zwangerschap. Geweldig geniet ervan.:hello2:

Wish spannend morgen. Ik hoop dat ze allemaal goed zijn. Mijn duimen draaien voor je meid.

Sophie succes morgen.

Surinails dit is jullie topper succes.

Sharon wat een geweldig resultaatdit is ook jullie topper.

Voor degene wie ik vergeten ben sorry, maar in elk geval succes.

Geplaatst

Zit met kippenvel achter m'n laptop, wat een medeleven hier!!!

Dank jullie wel!

Maris,

Jij mag morgen beginnen met de Puregon, laat ons versteld staan van het uiteindelijke resultaat over een dag of 9 en jezelf nog veel meer.

Op naar vele mooie groot wordende follikels!!!

Geplaatst

Mo_Nique,

Laat die tranen de vrije loop, het is niet niks allemaal.......

Sophie,

Succes morgenvroeg!!

Kimmie,

Geen bruin verlies meer gehad?

Geplaatst

Wish ik ga mijn best doen.

Ik heb vanmorgen een kusje op mijn buik gehad van mijn oma dus dan moet het goed komen. Ze wou een achterklein kind van mij en ze brande elke dag een kaarsje voor mij. Zo lief dat zijn dan weer dingen waar ik weer erg emotioneel van word als zo'n oud vrouwtje zo met je mee leeft.

Hoe laat word je morgen gebeld?

Geplaatst

Uhm, natuurlijk............................................NIET hahahaha!

Het zal moeten.

Ff off-topic:

We zijn vanavond naar de film geweest, Avatar in 3D was echt heel mooi!

Geplaatst

Ja mijn zusje zei dat ook al, maar ik weet het niet. Wel een leuke afleiding of niet even nergens aa denken. Had ik ook dit weekend geweldig is dat.

Geplaatst

en en en wish hoe was het heb je gebeld ik hebt flink geduimd heeft het geholpen?????????????????

sophie voor jou ben ik nog druk bezig hopen dat je snel de punctie hebt en succes met het prikken niet te veel aan denken al is dat makkelijker gezegt dat gedaan haha

@maris83 mijn oma doet dat ook gister zei ze ik heb aan de pastoor gevraagd om een extra gebedje en ik vertel je over 2 weken waarvoor het was zo lief he haha

Geplaatst

Wish Hoe is het wat zeiden ze?

Sharon ja lief he ik wou dat ik haar vaker zag maar ze woont bijna 200 km verder dan ons dus daar gaan we niet elke week heen.

Ze heeft ook een mariabeeldje uit lourdes mee genomen voor mij waar ik heel zuinig op ben.

Ik duim voor je dat het gebedje geholpen heeft.

Geplaatst

Nou dames, hier komt ie dan:

Wij zijn ontzettend blij!!!!

1 van 12 cellen en 3 van 8 cellen!!!

Dit hebben we nooit eerder gehad op dag 3. 7 cellen is het meeste geweest.

Dus, onze dag kan echt niet meer stuk.

Sophie,

Weet je een datum voor de punctie?

Hoeveel follikels zitten er nu?

Geplaatst

hoi meiden,

even snel een berichtje, vanavond meer. Bijna werd de poging afgeblazen ivm dreigende overstimulatie. Heb in totaal nu 17 eitjes en veel kleintjes.

Maar de punctie gaat toch door. Vanavond om 2100 mijn pregnyl spuit en dan woensdag om 9.00 de punctie.

Wij zijn blij en opgelucht.

wish fijn mooie oogst meidi fijn hoor!!

Geplaatst

Sophie,

Van 12 follikels naar 17!!!

Nou een mooi aantal zou ik zeggen, doe rustig aan en ik hoop dat je geen overstimulatie gaat krijgen.

Spuit de Pregnyl er heeeeel langzaam in. Ik heb er volgens mij wel 1 min. over gedaan en heb totaal niks gevoeld.

De vorige 2 keren heb ik het sneller gedaan en had ik beide keren een blauwe plek als gevolg.

Ik zeg niet dat dit bij iedereen hetzelfde is, het is maar een tip. Het kan nooit kwaad om hem langzaam in te spuiten, toch?

Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden