Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Gast Diane180
Geplaatst

Wish,

Heel veel succes morgen met het terugplaatsen.

Vandaag was voor ons de terugplaatsing. Nu maar hopen dat het paasei goed blijft zitten.

groetjes

Diane

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Diane,

Ik heb volgens mij bij je man in het topic gereageerd. Klopt dit?

Jij ook heel veel succes met dit 'paasei'!! Haha!

Moet toch een keertje goed komen.......

Geplaatst

:bf_new::woohoo: Wish wat goed nou dan moet het wel goed komen. Heel veel succes morgen en geniet ervan ik vind het toch altijd wel weer bijzonder.

Sophie 17 is een hele mooie score. Succes met de pregnyl en inderdaad langzaam inspuiten helpt bij mij ook.

Geplaatst

dank jullie wel voor de tip meiden

we pakken morgen een hotelletje in de buurt van amsterdam, want dan hebben we tenminste niet de stress van de files!!

komt erg dichtbij nu eindelijk gaan we een kans krijgen....Nu maar hopen dat er zaad is..we zijn er zo bang voor dat dit niet zo is

pffff heb last van mijn buik zeg...gelukkig nog niet misselijk enzo!! straks maar lekker met een kruikje op bed

wish veel succes morgen met je terugplaatsing

maris wat lief van je oma zeg!! leuk zo meelevend

aimee hoe was je eerste fm?

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Schattie: 30 maart start Deca start 1 april Puregon

Echo:

FM:

Mo_Nique: 4 april 2e

Aimee: 6 april 1e

Schattie: 7 april 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sophie: 7 april

Schattie: 10 april?

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (als het goed is)

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april (als het goed is)

Geplaatst

zo de pregnyl is gezet, viel reuze mee...mijn man heeft hem rustig erin geprikt!!

kan het ei niet eerder springen?? vind het best eng hihi

Geplaatst
zo de pregnyl is gezet, viel reuze mee...mijn man heeft hem rustig erin geprikt!!

kan het ei niet eerder springen?? vind het best eng hihi

hey sophie nee dat kan niet gebeuren

viel best mee he als je het maar rustig erin spuit

spannend nu deze dagen succes iig

wacht maar tot na de punctie die vieze balletjes 3 keer per dag dat vind ik echt het ergste van dit allemaal zo vies bah bah

Geplaatst

Sophie gelukkig dat de pregnyl mee viel. Volgens mij kunnen de eitjes nu niet mer voor de punctie loslaten. Heb ik nog nooit mee gemaakt in elk geval en daar zou ik me ook niet zo druk om maken.

Die angst van het zaad van je man heb ik ook elke keer maar daar kun je nu niks meer aan veranderen of doen. Het zal vast goed komen ik duim voor jullie.

Wel verstandig dat jullie een hotel geboekt hebben groot gelijk hoef je ook niet zo vroeg weg.

Geplaatst

Sharon dat vind ik ook die vieze rot bollen. Ze houden je aan alle kanten voor de gek en zijn nog smerig ook. Maar ja geen keus als het niet hielp kregen we ze niet.

Geplaatst
Sharon dat vind ik ook die vieze rot bollen. Ze houden je aan alle kanten voor de gek en zijn nog smerig ook. Maar ja geen keus als het niet hielp kregen we ze niet.

ja je hebt ze nodig idd maar heb er geen kwaaltjes van eigenlijk alleen beetje last aan de zijkanten van mijn borsten(als ik erop druk) hoelang gebruik jij ze al ik 5 dagen

Geplaatst

Op dit moment gebruik ik ze nog niet ik denk over 2 weken ongeveer de punctie te hebben.

Maar de vorige 2 keren had ik beide de tweede dag last van mijn borsten en af en toe een beetje misselijk ging later wel over hoor.

Geplaatst
Op dit moment gebruik ik ze nog niet ik denk over 2 weken ongeveer de punctie te hebben.

Maar de vorige 2 keren had ik beide de tweede dag last van mijn borsten en af en toe een beetje misselijk ging later wel over hoor.

laat die misselijkheid maar lekker wegblijven dan blijf ik van mijn borsten af en heb ik nergens last van haha heb nog wel steeds een beetje last van links onderin mijn buik vanaf de punctie al die kant deed ook zeer rechts niet maarja ALLES VOOR EEN GOED DOEL

Geplaatst

Dat is zo dat goede doel. Alleen jammer dat er zoveel ellende aan vooraf moet gaan bij ons.

Als je dan verhalen hoort zoals iemand bij ons in het dorp die vorige week 'plotseling' bevallen is. Ze is een jaar of 17/18 en wist schijnbaar niet dat ze zwanger was. Ze had ook al 5 maanden geen verkering meer met die jongen. Nou ik word daar gek van dat soort dingen wij willen zo graag en dat wil niet lukken zonder hulp van buitenaf en zij bevallen gewoon even van een kindje waarvan ze niet eens wisten dat het kwam en wat er liever niet geweest was.

Sorry moet even mijn frustraties kwijt.

De eerste puregon zit er weer in dus we zijn weer een stapje dichterbij onze aller grootste wens.

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Schattie: 30 maart start Deca start 1 april Puregon

Echo:

FM:

Mo_Nique: 4 april 2e

Aimee: 6 april 1e

Schattie: 7 april 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sophie: 7 april

Schattie: 10 april?

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (als het goed is)

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april (als het goed is)

Oe, ik zie dat we met zn 3-en de 17de kunnen testen........spannend!!

Ik moet als een haas aan de slag en gaan werken, maar even snel een korte update:

Donderdag punctie gehad onder volledige narcose: zalig!! :D

Vrijdag lekker rustig aan gedaan en gebeld hoeveel eitjes bevrucht: 4 stuks

Vrijdag avond nog een sessie chiropractor, ik kom ervan terug en krijg t niet meer warm.............en spierpijn....

Denk: ach, komt vast van de kraker, ga maar effe uurtje plat: nou, hielp niks. Vrijdag avond toch echt wel GRIEP!!!

Zijn zaterdag toch Jut&Jul gaan ophalen, en hebben er leuke foto's van, ook van de tp. Jut was 4 cellig en Jul 5 cellig. Niet verkeerd op 2 dagen tijd.

Hans&Grietje zijn ingevroren hihi

Maar goed, bij thuiskomst toch even bekeken wat ik allemaal zou mogen pakken om van de griep af te komen: nou weinig. Paracetamol: vraag huisarts. Ibuprofen: geen indicatie dat t niet mag, maar liever vraag huisarts. Hoestdrank: niet bij zwangerschap.................

Ik moet t dus maar doen met neusspray en stomen.......

hihi Komt goed, maar was gewoon even balen.

Dames, tot zover! Sorry dat t kort is, maar ik lig al achter met mn werk ....

Voor iedereen succes en een dikke knuffel!

Groetjes,

Angela

PS: zal me ook even melden op t wachtbankje...

Geplaatst

Hoi Dames,

Nu we in de wachtweken zitten ben ik niet zoveel op het forum te vinden.

Het is te spannend en we proberen een beetje ons eigen ding te blijven doen.

Alleen heb ik wel een vraagje.

Onze testdatum is gezet op 17 april (Door de arts).

Wij hadden de punctie op 29 mrt en de TP op 31 mrt.

In het ziekenhuis zeiden ze, je mag over 14 dagen testen, dat is dan 14 april.

Dat scheelt 3 lange dagen met de opgegeven datum van 17 april.

Weten jullie of hier een rede voor zou kunnen zijn. Hebben jullie dit eerder ook meegemaakt?

Want ik ben in staat op 14 april te testen……Ik was in de veronderstelling dat je na 2 weken mocht testen.

Liefs Pippe

Geplaatst

Hier is t 14 dagen na TP. Volgens mij kan je niet fout zitten als je dat aanhoudt.

Elk ziekenhuis heeft wel zn eigen schema, ook met testen....

Geplaatst

Ja dank je wel... Het is al erg spannend.. al wat bruine afscheiding gehad en gisteren wat druppels bloed verloren.. Maar nu helemaal niets meer.. Ik wordt dus alle kanten opgeslingerd!

Geplaatst

O o o dat lijkt me frustrerend! Hou je het nog een beetje vol?

Bij ons zijn er nog weinig tekenen, om het maar zo te zeggen, alleen lichte steken in onderbuik….

We proberen er zo min mogelijk aandacht aan te besteden. Als we bij elk steekje / krampje

gaan googelen, voelen we ineens 100 dingen meer ben ik bang ;-)

Ik duim voor jullie.

Geplaatst

Meiden,

Wij gaan vanmiddag onze 2 toppers ophalen.

Later vandaag een verslagje hierover.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden