Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames,

@ Aimee: nee toch! Heel veel succes morgen hoor!

@ Lala: logisch dat je "breekt", het moet er toch even uit!

Ik heb vandaag meer last van mijn buik dan de vorige dagen, maar voelt niet als een menstruatie. Heb het gevoel dat het de ene keer mijn baarmoeder is en de andere keer mijn rechter eierstok. Gek hè! Maakt me heel zenuwachtig.

Vandaag nog lekker vrij, di-woe-do werken.

Groetjes,

Paula.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aimee,

Heel veel sterkte meid met het verwerken van deze grote tegenslag!

Heids,

Is de menstruatie nu doorgezet?

Echt kl*te zeg, sterkte!!

Lala,

Die sterke vrouw blijft altijd in ons zitten hoor!!

Kijk eens wat wij 'doorstaan' met z'n alle.

We blijven ervoor gaan hoor Lala, kom op jij ook!

Wanneer gaan jullie een volgende poging wagen? (of heb je dit al eens vermeld, sorry dan)

Paula,

Joehoe, nog maar een paar dagen......

Slopend zijn ze wel, maar als het positief uit pakt wel de moeite waard!!

Kom op hou vast meid, ik duim voor je!

Maris,

Op naar morgen, tp van 2 kanjers van embryo's die deze keer moeten blijven zitten!!!!

Geplaatst

Hey Wish,

nee, heb t nog niet vermeld, want we zijn er nog niet uit. Tenminste, het onderwerp is nog niet ter sprake gekomen. Want.................

Hubbie begint in juli een nieuwe baan, EN

Het is op t moment gigantisch druk op t werk. Project moet donderdag af, en er staan al 3 andere (even drukke) projecten op stapel, waarbij we dan 1 man minder hebben (letterlijk "man", want manlief gaat weg...). Oftewel: het is zo druk met werk dat ik het niet zie zitten om in deze periode alweer aan de slag te gaan. Ik wil de allerlaatste poging (als we die al hebben, ivm ontdooien...) rustig ingaan en rustig afmaken. Dat zit er voorlopig niet in.

Maar t komt goed!! En we gaan er zeker voor! Alleen nog niet binnenkort hihi

Paula: spannend!!! Ook ik duim voor je!

Liefs,

Angela

Geplaatst

He Wish,

Nee heeft niet doorgezet. Was een beetje roze afscheiding met een paar rode puntjes erin. Was de volgende dag ook weg en is niet meer gekomen.

Vanmorgen weer negatief getest, dus ga er n iet van uit dat het gelukt is.

Gast Shanna42
Geplaatst

Hey meiden, wie gelooft er nog in wonderen? ...... Ikke .... jullie raden het nooit .... ik ben zwanger.

Geloof het zelf nog niet echt, zat vandaag al op dag 32, terwijl ik normaal gesproken op dag 28 29 ongi wordt. Maar was er zo van overtuigd dat het lichaam de tijd nodig had na al die hormonen dat het nog kwam, dus zaterdag niet eens een test gekocht. Maar vandaag nog steeds niet ongi, dus een test gehaalt na mijn werk en deze was in 2 seconden vet positief.

Liefs van Shanna

Geplaatst

Shan!!!!

SUPER!!!!!!!!!!!!! Jeetje, je weet niet hoe blij ik ben voor je!!!

GEWELDIG!!!

Mn dag is weer goed! Je geeft ons hoop! Hele dikke knuffel voor jullie.

:uwoman:

Gast Shanna42
Geplaatst

Ongelovelijk hè, hoe kan het? En dat zonder medische hulp, terwijl we gestopt zijn, ben ik blij dat ik niet meteen aan de pil ben gegaan. Pasen was voor ons toch een vruchtbaar feest hihihi.

Geplaatst

Dat blijkt dan wel dat jou paaseieren toch geweldig hun werk gedaan hebben haha.

Geniet ervan want je draagt een echt wondertje of 2 bij je.

Geplaatst

Shanna,

:yah::woohoo::yah:

Wat vind ik dit een super mooi bericht om te lezen.

Van harte Shanna, geweldig!!!

Geplaatst

Nou net ff geplast en dacht hang dr ff een clear blue in

en ja hoor een heel mooi licht kruisje.

Zwanger dus :)

Geplaatst

Heids gefeliciteerd zie maar dat je het nog niet op moest geven. Geweldig het is jullie gegund.

:wav:

Nou hoop ik over 2 weken te volgen we gaan ze straks ophalen.

Geplaatst
Ongelovelijk hè, hoe kan het? En dat zonder medische hulp, terwijl we gestopt zijn, ben ik blij dat ik niet meteen aan de pil ben gegaan. Pasen was voor ons toch een vruchtbaar feest hihihi.

WAAAT Shanna!!!! tjee meis wat heerlijk! super gefeliciteerd! feliciteer je mannetje ook maar even. Wat zullen jullie je blij, onwerkelijk voelen.

Voor ons was pasen ook vruchtbaar!

Dan ben je waarschijnlijk ook uitgerekend in december. Kom je gezellig bij de topic "uitgerekend in december" ??

geloof het of niet maar jij bent volgens mij al de 4e 40+ die zwanger is en uitgerekend in december, Shannie, Jola, ik dan en dan nu jij!! dus dat moet gewoon een goede maand zijn :yeswink-1:.

echt Top!!

liefs Joske

Geplaatst

Heids,

Voor jou ook:

:yah::woohoo::yah:

Wat super, hopelijk wordt dat kruisje nog dikker!!!

Geplaatst

Maris,

:confettistars: Je hebt bijna je 2 toppers 'aan boord'!!!

:gekruiste vingers 1

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Joske wat leuk, ik ga daar zo meteen kijken. Ik ben volgens mijn eigen berekeningen via internet op 31 december uitgerekend, wij houden het op de feestdagen hihihi.

Gast Shanna42
Geplaatst

Heids van harte gefeliciteerd meis met je goede nieuws, spannend hè.

Maris, joehoe, alles goed gegaan vandaag met je terugplaatsing. Goed aan jezelf denken hè.

Liefs van Shanna

Geplaatst

Hey Maris,

Je weet wat er gezegd wordt he:

De laatste maar zeker niet de minste!!!!

Dus dat beloofd wat goeds voor je, hoop het zo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden