Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Terug plaatsing:

Mariska: 27 april

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Aimee: 27 april

Schattie: 29 april

Heids: 30 april

Paula: 1 mei

Mariska: 11 mei

volgens mij is dit het laatste lijstje wat er in dit topic staat.

Bedoel je die?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb niet het idee dat het van de spanning is.

Ben nu echt moe aan het worden. Net wandelen met de hondjes, naar 5 minuten moest ik terug omdat ik gammel was.

Dus ik ben de bank opgedoken en blijf hier voorlopig hangen/liggen.

Ach nog heel eventjes volhouden, en op deze manier kijk ik uit naar de punctie ;)

Gast Shanna42
Geplaatst

@Kimmie wsl dan toch van de hormonen, nog eventjes en dan is het zover.

@Wish, hm nee dacht dat we een lijstje hadden waarop ook staat wanneer de echo's e.d. zijn. Kan het soms niet allemaal bijhouden, maar misschien is dit het wel alleen niet echt meer bijgehouden omdat de start van maart was en we hier eigenlijk nog "oneigenlijk" schrijven. Nou ja moet gewoon beter opletten hihihi

Geplaatst

Nee volgens mij houden we hier geen lijstje meer bij.. Ik heb heb het onder me naam gezet. Maar een wachtbankje of lijstje doe ik even niet.

Voelt minder zwaar als ik me daar niet op zet!

Geplaatst

Ik ga me ook niet meer op een lijstje zetten.

In m'n onderschrift staat info over mij dat vind ik voldoende.

Kimmie,

Dat je moe bent komt neem ik aan door de hormonen en doordat er follikels aan het groeien zijn.

Je lichaam is topsport aan het leveren daar wordt je zeker moe van.

Succes!

Ik zit lekker buiten onder het prieel op ons nieuwe loungeset.

In de oven staat lasagne, dan hoef ik die vanavond alleen nog maar opnieuw op te warmen.

Ga namelijk vanavond met een vriendin eerst joggen en daarna samen met m'n vriend eten. Denk dat we buiten gaan zitten als het zo'n mooi weertje blijft.

Heerlijk hoor, zo kom ik de middag wel door.

Gast Shanna42
Geplaatst

Tis me duidelijk hoor :sad2: geen lijstje ... was ook alleen maar een vraag en niet een verzoek om er één te starten hihihi.

Geplaatst

Och Shanna, niet :sad2: dat is echt niet nodig!

Hier een leuk figuurtje om je op te vrolijken!

:smilybird:

Gast Shanna42
Geplaatst

Hahahaha dat is lang geleden dat ik die gezien heb.

Geplaatst

Dat doet vaak heel veel goed als je even lekker gaat slapen ´smiddags. Succes vanavond met de pregnyl. En dan morgen lekker een dagje geen spuiten helemaal niks. Kun je lekker van het lekkere weer genieten als je niet hoeft te werken.

Gast Shanna42
Geplaatst

Kimmie sluit me bij Maris aan, succes vanavond en morgen lekker genieten van een dagje rust, als je niet hoeft te werken.

Jaah gezellig hier hè, tis meer zo een babbelhoekje geworden.

Doegie

Geplaatst

Nee ben morgen lekker thuis..

En ga ook weer van het weer genieten!

Thnx meiden.

Dit is idd een erg fijn topic, en gezellig ook nog!

Liefs

Geplaatst

Kimmie,

Nog even en dan kun je de Pregnyl uit de koelkast halen en ben je voorlopig klaar met spuiten!!!

Het is voor mijn gevoel snel gegaan bij jou, vindt je dit zelf ook?

Hey lieve meiden,

Ik ben het helemaal met jullie eens dat dit een gezellig kletstopic is geworden.

Het is hier gemoedelijk en we leven zo met elkaar mee.

Lezen de andere meiden ook nog mee?

Geplaatst

Ja nog een uur en dan mag ik die laatste spuit zetten!

Het is heel rap gegaan dat vind ik zelf ook! Deze poging ging veel meer zonder nadenken, dat is wel fijn eigenlijk.

Hopelijk donderdag een goede ''oogst" en dan ( als ik me goed herriner) zondag de tp...

En dan mezelf voorgenomen 2 weken alleen maar fijne dingen te doen. Vooral geen stress.

Vriend is inmiddels al 2 x naar de psycholoog geweest en die voelt zich langzaam aan ook wat beter, hij vind het al helemaal fijn dat die vrouw hem begrijpt.

Dus dat is allemaal positief, en daarom gaan we met die flow door.

Ik hoop ook echt dat dit topic blijft, dit voelt toch als ons topic.

:greatgirls:

Geplaatst

Kimmie wat fijn dat je vriend wat heeft aan de psycholoog ik vind het ook altijd fijn om met iemand te praten die je begrijpt (de mijne heeft in hetzelfde schuitje gezeten als wij)

Ik zal heel hard voor je duimen op een goede oogst donderdag en op een tp voor zondag.

Geplaatst

ik lees ook nog mee haha ik schrijf alleen niet zoveel wil het er nog niet op zetten maar doe het nu ook maar ik ben zwanger geloof het bijna niet maar ik voel me er wel goed bij en dat had ik de vorige keer niet dus op naar zaterdag dan maak ik mezelf groen

Geplaatst

Sharon gefeliciteerd dus het voelt nu anders als de vorige keer nou dan zal het vast goed komen.

Wat knap dat je toch weer vroeger durfde te testen ondanks de vorige keer.

Geplaatst

dames, sorry voor mijn matige reactied de laatste tijd. We zitten niet helemaal in ons hum.

Kimmie, wil je alvast veel succes wensen voor morgen.

@ de rest. ik reageer nog op jullie allemaal.

Liefs Pippe

Geplaatst

Lieve Pippe,

Snap het heel goed dat jij en je partner niet helemaal in je hum zijn.. Neem je tijd , en wie zien je vanzelf wel weer verschijnen..

Morgen kan niet snel genoeg zijn.. Ik ben vanaf nu aan de bank gekluisterd....

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena dat geeft toch niks als je even niet zo actief bent hier dat is ieder voor zich en iedereen begrijpt het hier als je je even niet zo fijn voelt.

Weten jullie al wat meer over wanneer jullie verder mogen of laten jullie het even rusten?

Kimmie ik kan me indenken dat je wou dat het morgen was dan heb je het maar gehad. Wanneer word je dan gebeld over de bevruchting?

Geplaatst

Ik dacht dat ze na 2 dagen belde.. maar ik weet dat dus niet meer zeker.

Dus dan zou ik zaterdag gebeld worden..

Maar daar moet je me even niet op vast pinnen;)

Geplaatst

Ok dan ga ik heel hard duimen de komende dagen voor je dat er morgen een mooi aantal is en dat je daarna ook nog eens veel bevruchtingen hebt.

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Sharon wat een leuk nieuws zeg, krijg er kippenvel van, tof hoor, gefeliciteerd.

Kimmie ik ga duimen voor een mooi aantal bevruchtingen, meer kans, het is bijna zover ...

@me hier alles goed vanochtend helemaal naar DD gesjeest, voor tien minuten gesprek met arts en bioloog. Er is niet echt iets uitgekomen maar weten nu wel waar we aan toe zijn. De medicatie kan niet anders, had gehoopt op iets anders voor meer dan 3 eitjes maar door mijn lage eivoorraad is het niet anders, en ik krijg al het zwaarste/hoogste wat er is. Alleen in de 2e fase neusspray gaan gebruiken (?).

En het was toch niet het eitje wat ik kwijt ben geraakt, kan toch niet met het blote oog te zien zijn, en wordt ook niet met gel of zo ingebracht, dus dat blijft een raadsel. 1 van de 2 eitjes die niet goed waren had Down, de andere wist hij zo niet, maar Down had ik op de één of andere manier niet verwacht ook al is die kans heel groot op deze leeftijd. Maar wel fijn om het nu te weten. Misschien nog eens googlen voor die andere afwijking weet nu iets meer en kan misschien dan een combi leggen met Down en de chrom.afw. aan de andere kant wat heb ik eraan om het te weten, het is een afwijking die niet met het leven vereenigbaar is dus toch ook niets aan te doen. Bij de eerstvolgende ongi aan de pil beginnen en bellen voor een afspraak.

Fijne dag allemaal, groetjes van Shan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden