Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Goed van je dat je gebeld hebt.

Het is ook wat 'raar' dat je normaal gezien altijd regelmatig bent en nu al zo lang aan het wachten bent.

Fijn dat je dinsdag een consult hebt!

Poeh, 7 muggenbulten balen joh!

Ik heb last van jeuk op m'n rug, die is afgelopen zaterdag verbrand en heb nu last velletjes op m'n rug en dat jeukt ook ontzettend......

Kimmie,

Op de dag dat ik begin met de Deca hoop ik dat jij een positieve test gaat krijgen.

Weet je al of dat je dan gaat testen?

Heb boven alle ramen open staan, zit nog beneden tot dat het boven wat koeler is.

Hoe is het met de rest van de dames?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb nog geen idee wanneer ik testen ga, ligt eraan hoe ik me voel!

De tijd zal het leren, want blijf bang voor een negatieve test.

Eerst nu nog maar eens tot minimaal donderdag roodvrij zien te houden :)

Sliep om 22.30 al was zo moe, maar nu wakker door de hitte..Bah Bah dit is echt niet fijn!

Geplaatst

Dank je ik ben ook blij dat ik gebeld heb want dit is ook niet wat.

Wat is een mens toch ook raar soms wil je gewoon dat de duivels komen en dan komen ze niet en andersom net zo. Als ze er dan eenmaal zijn mogen ze ook wel weer direct verdwijnen die rotzooi haha.

Wish dat is vervelend dat je zo verbrand bent dat de velletjes al los laten. Ik ben vorige week ook iets verbrand maar niet zo erg gelukkig.

Kimmie laat die duivels maar achterwege en op naar een mooi streepje.

Pippe en Lena hoe voelen jullie je?

Shanna hoe is het met jou?

Lala hoe is het met jou? Nog steeds zo druk met het werk?

En voor degene wie ik vergeten ben hoe is het met iedereen?

:positive energie:

Geplaatst

Hoe is het met iedereen???

Hier alles goed, alles nog roodvrij ;)

Wel nog steeds pijnlijke borsten, vooral als ik in bed draai. En me buik, tja daar voel ik weinig.

Maar vorige keer had ik al zo snel bruin bloed verlies dat ik voor nu toch echt positiever ben...

1e week zit erop!

Geplaatst

Heel goed Kimmie zo door gaan zou ik zeggen. Laat die duivels maar een maand of 9 achter wege.

Die pijnlijke borsten lijkt me ook nog goed die waren bij mij elke keer na een week verdwenen.

Geplaatst

Hey Kimmie,

Heb ook elke keer pijnlijke borsten van de Utrogestan.

Die bollen kunnen je mooi voor de gek houden.....

Bij jou is dit niet het geval, heb bij jou een positief gevoel.

Kijk eens bij Sanne, dat had ik bij haar ook al vanaf het begin en zij is nu wel mooi zwanger!

Zoals ik al eerder aan gaf:

Ik begin 8 juli met de Deca en jij hebt op 8 juli of 9 juli een geweldige dag omdat je dan een positieve test in handen kan houden!!!!!

Maris,

Het is bijna dinsdag.

Heb je de vragen die je wil stellen op papier staan?

Ik zelf vind het prettig om op wat op papier te hebben staan wat ik wil weten en ook om op te kunnen schrijven wat ze tegen je gaan zeggen.

Ben benieuwd wat de gyn met je af gaat spreken.

Geplaatst

Wish het is inderdaad bijna dinsdag ik heb mijn vragen al netjes op papier staan, omdat ik ook op het werk ben als ik gebeld word.

Ik ben ook erg benieuwd wat ze gaat zeggen en wat er gaat gebeuren.

Ik zal het morgen avond als ik er weer ben het wel laten weten.

Nog een paar daagjes en jij mag ook weer verder.

Kimmie hoe voel je je?

En hoe is het met de rest van de dames?

Geplaatst

Ja gaat wel goed, nu sinds net een beetje zwaar gevoel in me buik..

Maar verder nog geen spoortje bloed te zien. En voel ik me prima.. Merk wel dat ik steeds nerveuzer wordt. Mag in principe zaterdag testen, en Bjorn wil graag dat we wachten tot zaterdag. Eens kijken of ik dat vol houd.

We willen als het goed nieuws is dolgraag naar onze familie's en aangezien die van mij in eindhoven wonen is het weekend wel makkelijk ;)

Dus eens kijken hoe ik dit doen ga!

Pippe en Lena hoe gaat het daar?

Geplaatst

Hee dames,

Hier is ook alles rustig! Morgen zou zich eigenlijk de menstruatie moeten aandienen. Nou ja, deze keer niet, omdat de eisprong pas héél laat was deze maand (dag 17 IUI, vorige keer was dit op dag 12). Normaal altijd een keurige cyclus. Toch wel zenuwen of het komt ja of nee.

Fijn Kimmie, dat alles nog goed gaat! Ben zo benieuwd voor jullie en ik heb er ook een heel positief gevoel bij!

Maris, wat kl#te dat je menstruatie nog steeds niet is gekomen. Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid.

Wish, ik hoop dat jullie deze week mogen beginnen! Ben je er zenuwachtig voor?

Hoe is het met de rest van de dames?

Liefs, Pippe

Geplaatst

Kimmie,

Een zwaar gevoel in je buik. Dat komt omdat er hopelijk een embryo ingenesteld is!!!!!

Brabanders in de familie, kom je zelf ook uit Eindhoven?

Pffff, nog maar een paar dagen, ik tel mee af naar een positief resultaat!

Pippe en Lena,

Meiden, wat hoop ik dat het gelukt is!

Wanneer was de eisprong?

Ik mag zeker op 8 juli beginnen met de Deca. Heb je denk ik overheen gelezen.

Heb er zin in! (dat meen ik echt)

Geplaatst

JA ben geboren in Eindhoven. En daar tot me 17e gewoond.

Dus dat is nog steeds me Home Town.

Hier goed na me zin, maar ooit.. ooit kom ik terug

Me buik voelt beetje als ongesteld... Pfff die ellendige laatste week is begonnen!

Geplaatst

waar in eindhoven hen je gewoond ?

ik ben in woensel geboren en getogen

ik ben ook een onvervalste eindhovense met dat verschil dat ik never nooit terug ga naar die stad om daar te wonen

ik blijf lekker in mn dorpse stad zaltbommel

Geplaatst

IK heb altijd in Acht gewoond.

Op de Boschdijk.. E ja terug wil ik ooit echt hoor!

Herken de zwangere dames het zeurderige gevoel in hun buik?

Hoef pas de 10e ongesteld te worden dus nu nog echt te vroeg!

Geplaatst

Hoi dames

ik breeek eventjes in...hier wordt het ook erg spannend zeg, Kimmie, het klnkt goed allemaal! zeker dat je pijnlijke borsten hebt en dat zeurderige gevoel....

Pippe en Lena, succes,,,nog 9 dagen wachten!

Wish, overmorgen je eerste shotje weer, fin dat je er echt zin in hebt.

dames, hier nog een geboren en getogen Eindhovense (wijk Hanevoet en ook Strijp)maar met mijn man Eindhoven verlaten in 2008

dames, heul veul succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Haha vandaar dat we het allemaal zo goed kunnen vinden ;)

De buikpijn is weer iets afgezakt, en de borsten nog steeds gevoelig..

We wachten gewoon rustig af

Hopen dat Nederland het niet te spannend maakt voor ons. Dat is niet goed voor de stress he! HAHA

Geplaatst

nou dat is ook toevallig....misschien het topic hernoememn haha

Kimmie, komt goed, vanavond is geen stress maar gezonde spanning !!!!

komt goed hoor

Geplaatst

jaaa wij om en nabij eindhovense miepen dat verklaard een hoop van het herkennings gevoel

maar het omnoemen hoeft denk ik niet we vinden elkaar zo ook wel hihi

en wish hoord daar ook bij want haar woonplaats is ook niet zo ver er vandaan

we zijn in iedergeval allemaal gezellige brabo's

krijg spontaan om guus meeuwis in te zetten

Geplaatst

wat is het hier gezellig!

haha!

ff met mn telefoon reageren.

kimmie,

dat gevoel hebben meer meiden dus ik blijf er positief over!!

hoop het zo!!

pippe,

hoe gaat het vandaag met jullie?

ook bij jullie krijg ik een goed gevoel!!

babeth,

je breekt hier niet in hoor, altijd welkom!

wanneer krijg je de uitslag van het bloed prikken?

duim nog steeds!

pleun,

vandaag je echo, laat je hier wat weten?

succes!

maris,

hoe was het gesprek met de gynaecoloog?

vanavond gaan we weer winnen!

Geplaatst

hai Wish....

haha jij kunt het forum ook echt niet missen he haha

Ik heb vanochtend bloed laten prikken en krijg een terugkoppeling in de namiddag.

groetjes

Babeth

Geplaatst

Je gevoel was er niet heel goed over toch Babeth?

Maar wie weet wordt je aangenaam verrast.

Het is jullie in ieder geval wel heel erg gegund!

Geplaatst

Hee Wish,

Ik heb weer met een half oog gelezen, excuses, ik dacht dat het nog niet geheel zeker was of jullie mochten beginnen.

Maar wat een goed en fijn nieuws! Natuurlijk heb je er zin in! Vol goede moed aan de start

Maris, hoe is het gesprek geweest?

Kimmie, begreep ik nou goed dat je eerder wil testen? En zoja, wanneer moet ik dit topic éxtra in de gaten houden op jullie goede nieuws?

Babeth, succes vanmiddag. Hopen op positief nieuws!

We gaan winnen vanavond hoor! En zondag ook, van Spanje ;-)

Geplaatst

hoi dames

Brussel heeft gebeld en inderdaad, niet gelukt, geen verrassing gelukkig. het telefoontje deed me dan ook niet veel, ik wist het al.

Vol goede moed beginnen we ergens in september of oktober aan onze cryo-tp, gisteren voor het eerst begonnen om in mijn werk terug te komen en dat kost me enorm veel energie.Dat samen me een nieuwe behandeling of cryo tp is echt te veel van het goede...Het is goed zo.

dames ik blijf hopen voor jullie (iedereen hier)!!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden