Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henkiepenke; Trek je het allemaal nog een beetje? Voor jou schiet het naar de 36/37 weken nu op! Hou vol meis.. hoe zwaar het soms ook is.. Je mannetjes laten je straks hopelijk die laatste zware loodjes vergeten!

Hoe gaat het verder met iedereen??

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

@Gerreber, wat fijn dat je een leuk weekend hebt gehad op de Eemhof! En wat moet het fijn zijn dat je mannetje er nu weer is! Veel succes met de laatste loodjes!

@HenkiePenkie, hoe gaat het met jou? Zitten je mannetjes nog lekker warm?

Vandaag weer op controle geweest, ons mannetje groeit goed. Bloeddruk was nog steeds mooi, 100/60. Ben nu iets meer dan 8 kilo aangekomen!

Volgens de VK blijft ie nog wel even zitten, terwijl ik zelf heel sterk het gevoel had dat ie al aan het zakken zou zijn.

Afgelopen week opeens wat slijm verloren (sorry ....), maar volgens de VK kan dat nu nog geen kwijt. Ik dacht al meteen aan een deel van de slijmprop, maar ik hoef me geen zorgen te maken.

Sinds een aantal dagen wel wat meer last met lopen, vooral m'n heupen en liezen voelen vervelend aan. VK raadt aan om rustig aan te doen, dus misschien stop ik toch maar 6 weken voor de uitgerekende datum met werken in plaats van 4 weken. Dit kleintje gaat echt voor alles.

VK vroeg ook nog hoe ik tegen de bevalling aan kijk, heb gezegd dat ik het spannend vind omdat ik geen idee heb wat me precies te wachten staat. Je vormt je wel een beeld, maar toch is het allemaal nieuw.

Hoe kijken jullie tegen de bevalling aan? Zien jullie er tegenop of juist helemaal niet? En hebben jullie al nagedacht over eventuele pijnstilling?

Dit worden nu echt onze laatste loodjes meiden, wat een gek idee he!

Groetjes

Geplaatst

hoi allemaal

wat is het rustig hier!! alles goed met iedereen??

wij zijn vanavond naar een voorlichtings avond over borstvoeding geweest, werd georganiseerd door de kraamzorg organisatie. het was wel interessant. In theorie wist ik al wel heel veel, maar mannetje niet, en het is toch wel fijn dat hij er ook wat van af weet, hoe het werkt en hoe het aanleggen moet enz. Hij vond het ook wel interessant.

lezen jullie mannen ook tijdschriften over baby's enz?? de mijne helemaal niet, en ook niet via internet. Ikzelf ben er verslaaft aan. ik laat ook wel tijdschriften op de wc slingeren en dan weet ik dat hij er wel af en toe in kijkt haha.

morgen mag ik weer naar de huisarts voor controle!!! ben benieuwd of ukkie al beetje is ingedaald, mijn gevoel zegt van wel.

groetjes wilma

Geplaatst

Hallo meiden

Ik ben niet zoveel meer op het forum maar af en toe lees ik nog wel mee. Het gaat lekker opschieten voor sommigen. Het aftellen is begonnen. Wij gaan als het allemaal goed gaat in de 38e week bevallen dus nog maar een week of 6. Dat schiet ook al lekker op. Heb nog wel veel last van mijn BI maar goed het is niet anders.

Sinds van de week voel ik de kleine man ook beter dus dat is wel fijn. Werd er toch wat onrustig van. Mag volgende week weer naar de VK.

Meiden heel veel sterkte met de laatste loodjes en voor we het weten hebben we ons wonder vast.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ja, het was zeker rustig hier, maar ik had zelf ook best wat eerder een stukje kunnen schrijven. Maar ik was gewoon te lui.

S&S, spannend dat je al weet dat je in week 38 gaat bevallen. Het lijkt mij ook wel fijn als ik een indicatie kan krijgen wanneer ik zou gaan bevallen. Ik heb zelf het idee dat die kleine van ons het binnen heerlijk heeft en dat het wel eens later kan gaan worden dan 6 november. Ik voel verder trouwens net als jij die kleine de afgelopen weken ook veel meer. Dat is inderdaad wel een geruststellende gedachte.

Wilma, interessant he, zo'n avond over borstvoeding? Ik vond het ook heel leuk om te horen wat er bij komt kijken en ook mijn man was erbij en kan me misschien nog weer aan dingen herinneren als het opeens toch niet helemaal gaat zoals je verwacht had. Wat betreft de tijdschriften is mijn man toch iets actiever dan jouw man. Toen we een weekend weg waren had ik een hele stapel tijdschriften in de auto gegooid en hij heeft ook wel het één en ander gelezen.

Dafke, wat een net gewicht en nette bloeddruk heb jij zeg. Ik ben jaloers. Ik ben vanochtend even op de weegschaal gaan staan en mijn hoop om beneden de 100 kilo te blijven is helaas de grond in geboord. Bijna 102 kg gaf de weegschaal aan en dat is al 23 kilo meer dan toen ik net zwanger was. Nu heb ik nog die 7 kilo die ik voor de poging vanwege de stress kwijt ben geraakt, maar dan nog is er 16 kilo bovenop mijn normale gewicht gekomen.

Je vroeg hoe iedereen tegen de bevalling aankijkt en wat je ideeen zijn over pijnstilling tijdens de bevalling. Nou, ik beval thuis als het goed is en dan heb je helaas geen keuze, dan is er geen pijnstilling mogelijk. In het ziekenhuis geven ze alleen pijnstilling als je met een medische indicatie wordt opgenomen. Dan geven ze Fentanyl. Mijn man en ik moesten echt enorm lachen toen we dat hoorden, want dat middel gebruiken ze in het UMCG bij de punctie en ik ben verslaafd aan dat spul. Dat werkte bij mij als een speer en dan kon ik me zo goed ontspannen bij de punctie. Dus ik zei voor de grap al dat we dan maar moeten hopen op een medische indicatie en dat ik dan weer een lekker tripje kan maken. Maar alle gekheid op een stokje, ik hoop op een thuisbevalling en kijk natuurlijk eigenlijk alleen maar uit naar het eindresultaat. Ik zie wel wat gebeurd, want je kunt van alles bedenken en het zal toch anders lopen dan verwacht.

Gerda, wat klonk dat gezellig dat tweelingenweekend. En fijn dat je daar lekker weer met je mannetje heen kon. Begrijpelijk dat hij nu extra aan het genieten is van je dikke buik. Ik ben zo blij voor jullie dat jullie deze weken lekker nog even samen van de zwangerschap kunnen genieten. Mijn man is nu voor 2 dagen op cursus en ik heb vannacht dus alleen geslapen. Niks aan, maar ik beef ook dat ik niet moet klagen, want jij hebt maanden het alleen moeten doen.

Bettyboopke, wat leuk om weer wat van je te horen. Lekker dat jullie nog op vakantie zijn geweest naar Italië. Ik zou ook best nog wel een weekje zon willen hebben, maar ik ben nu blij dat ik 's nachts gewoon in mijn eigen bed slaap. En jij bent verder ook lekker bezig met dingen regelen. Volgens mij heeft iedereen nu ongeveer de proefdruk voor het kaartje geregeld. Nu hopen dat jullie kleine meid niet eerder komt. En sterkte verder met de BI. Wat komt dat toch veel voor he? Ik moet zeggen dat ik nog vrolijk rondhobbel. Als je nu zou vragen of ik even mee ga winkelen, dan zou me dat nu weer prima lukken. Wat een beetje rust al niet doet.

Saaab, ik zie dat het geboortekaartje bij jullie nog niet geregeld is. Maar met een verbouwing heb je wel even wat andere dingen aan je hoofd. Schiet het wel op met de verbouwing?

Linda, wat knap dat je nog 22 km gefietst hebt tijdens jullie weekend weg. Ik fiets al een tijd niet meer. Als ik op de fiets stap heb ik het idee dat die kleine ineens mijn bekken inzakt en dan enorm veel druk geeft op mijn bekkenbodem. Oftewel, een vreselijk akelig gevoel is dat. Ik vind het wel jammer, want op die manier zou ik wel aan iets meer beweging kunnen komen. Maar dat bewegen moeten we dan maar even uitstellen tot na de bevalling. Hebben jullie alweer plannen voor na de bevalling? Ik wil weer gaan hardlopen en hoop op die manier weer in vorm te komen.

Chantal, hoe gaat het verder met jou? Is alles een beetje stabiel nu? Ik hoop het wel voor je.

Ik heb gisteren de babykamer afgemaakt. Er moesten nog wat dingen aan de muur gehangen worden en dat heb ik gisteren gedaan. Zaterdag komt nog wel een vriend het ledikant aanpassen, maar mocht de kleine eerder komen dan kan het ledikant gewoon gebruikt worden. Verder moet nog wel het matras voor het wiegje bezorgd worden en ik moet nog even wat beddengoed voor het wiegje kopen. Maar ik zal één dezer dagen de HEMA nog wel even onveilig maken, ha ha ha. Verder zitten we er nog over te denken een ander wipstoeltje te kopen. We hebben een simpele gekregen van een collega, maar we hebben er één gezien die in meer standen te verzetten is waardoor de kleine er beter in kan zitten, en wat hoger is, waardoor we het allebei eigenlijk een handiger stoeltje vinden. Hij is nu in de aanbieding bij de Babyplanet, dus ik zit heel erg in dubio of we weer extra kosten gaan maken. Het andere wipstoeltje zouden we dan bij opa en oma neerzetten.

Verder is de rolstoel van mijn man weggebracht voor een extra aanpassing, zodat hij straks de maxicosi (en later een fietszitje) aan zijn rolstoel vast kan klikken. Het is wel behelpen nu, want zijn oude rolstoel die hij nu gebruikt is zo'n stuk onhandiger, langer en zwaarder dat ik blij zal zijn als de ander weer terug is. Maar goed, alles voor het goede doel. Als het straks klaar is kan mijn man de kleine straks heel gemakkelijk meenemen. Vooral handig als hij straks zijn papadagen heeft!

Nou, ik zal eens kijken of ik zo ook nog wat foto's van de babykamer kan plaatsen.

Groetjes,

Chrissy

Geplaatst

Hey meiden

Sorry dat ik de laatste twee weken niks van mij heb laten hoeren maar ook hier even geen zin en puf om te reageren natuurlijk heb ik wel mee gelezen en ik zal vanavond of morgen even reageren op iedereen.

Hier gaat het eigenlijk wel goed nu heb gewoon moet accepteren dat ik nog weinig kan en veel moet rusten en dat begint nu aardig te lukken;)

Verder hebben deze 2 weken met regelmaat aan de CTG gelegen omdat ik toch ondanks de rust harde buiken bleef houden om de 7 á 8 min maar gelukkig doen ze nog weinig al moet ik wel zeggen dat onze uk mooi ingedaald is en vast ligt met het hoofdje dus draaien doet ze niet meer.

Vandaag heb ik weer een groei echo gehad en onze uk doet het iets te goed hihihi haar hoofdje en bovenbeentje lopen een week voor met de groei maar haar buikje is net als die van pappa en mamma wel aan de dikke kant ze loopt namelijk met haar buikomvang al op ruim 37 weken en ze is nu op een gewicht van 2450 gram dus aan de zware kant dit alles geeft voor de gyn aan dat onze kleine uk tussen de 2 en 4 weken gehaald gaat worden maar dit ligt eraan hoe het nu verder gaat met de groei heb dan ook sins vandaag weer mijn insuline moeten verhogen.

verder was alles oke bij de oogarts en de internist dus daar hoef ik mij dan geen zorgen meer over te maken.

meiden ik ga nu weer rusten en kom dan later weer terug om op jullie allemaal te reageren.

Liefs

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ook ik lees regematig mee, maar van actief reageren komt helaas niet zoveel terecht.

Leuk kamertje Chrissy, lekkere frisse kleuren.

Hier is de rust weer gekeerd. Heb 2 groeiecho's gehad omdat de vk en gyn mijn buik nogal aan de kleine kant vonden. Gelukkig groeit de kleine wel, alleen wordt het beslist geen dikkertje. Het zal naar alle waarschijnlijkheid een klein kindje worden. Ook mijn bloeddruk is weer gedaald. Die was nogal aan de hoge kant, onderdruk 90, maar is gelukkig weer gezakt tot onderdruk 70. Verder vind ik het nu wel zwaarder worden. Zo'n buik gaat op den duur toch echt wel in de weg zitten, ha ha.

Het kamertje is inmiddels helemaal af. Samen met mijn moeder aan het naaien geweest voor lakentjes en dekbedovertrekjes. Ontzettend leuk om mee bezig te zijn.

http://www.babybytes.nl/babykamers/miffy2010/Babykamer-Pip-Brocante

Via bovenstaande link kun je foto's van het kamertje vinden. Is het meteen geen geheim meer wat we verwachten....

Snoeske

Geplaatst

Hoi meiden,

heel snel een kort berichtje van mij via de telefoon.

Ben 1 okt bevallen na een spoedsectio van Stijn en Job.

Een heel verhaal met uiteindelijk snel achtergang ivm zwangerschapsvergiftiging. Zelfs2 dagen op de intensive care gelegen, maar nu weer langzaam vooruit en beter.

De jochies doen het voor de termijn prima en Ben super trots op ze. Wanneer ik weer Thuis Ben volgt een uitgebreider verhaal.

Liefs, Henkie

Geplaatst

Henkie

Van Harte gefeliciteerd met jullie twee jongens Job en Stijn

het was erg heftig zo te lezen

Hopelijk mag je snel naar huis en ik ben benieuwd naar het hele verhaal.

Liefs

Geplaatst

Henkie

Van harte gefeliciteerd met je 2 jongens. Ben blij te horen dat het weer beter met je gaat. Nu lekker genieten van je wondertjes en hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Wel heftig zeg.

Liefs

Geplaatst

Chrissy wat een leuk kamertje hebben jullie. En wat een bescheiden buikje heb je.

Snoeske heb even gegluurd naar je kamertje, echt heel erg leuk. En een meisje wat leuk.

Fijn dat je je nu weer wat beter voelt en dat je bloeddruk ook weer gedaald is.

De laatste loodjes zijn altijd zwaar hahaha maar het is voor een goed doel.

Geplaatst
Hoi meiden,

heel snel een kort berichtje van mij via de telefoon.

Ben 1 okt bevallen na een spoedsectio van Stijn en Job.

Een heel verhaal met uiteindelijk snel achtergang ivm zwangerschapsvergiftiging. Zelfs2 dagen op de intensive care gelegen, maar nu weer langzaam vooruit en beter.

De jochies doen het voor de termijn prima en Ben super trots op ze. Wanneer ik weer Thuis Ben volgt een uitgebreider verhaal.

Liefs, Henkie

Van harte Henkie, heftig gegaan zo te lezen. Ik hoop dat je snel wat opknapt. Heel veel geluk met je 2 kanjers en wat een leuke namen

Geplaatst

Henkiepenkie en hubbie; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 kanjers! Het is geen gemakkelijke start geweest.. ik hoop voor jullie alle 4 dat het snel een stuk beter gaat en jullie thuis verder kunnen gaan genieten. Doe rustig aan en nogmaals gefeliciteerd met jullie jongens!

Snoeske; mooie kamer hoor! Begint nu allemaal snel te gaan.. De laatste loodjes, wel een raar idee hoor!

Iedereen; weet iemand het lijstje van ons nog naar voren te toveren? Uitgerekend en volgende controle etc??

Wij mogen vrijdag weer voor controle; ik hoop dat onze kanjers nog steeds goed zitten en goed groeien. Vandaag definitief het geboortekaartje uitgekozen. Vanavond gaat de box naar beneden en het bed op klossen.. Zijn er nu echt bijna klaar voor. Andere auto gekocht.. haha! alles voor onze kanjers!

hou vol meiden..

Geplaatst

Uitgerekende datum:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

05-11-2010 Celeste 8 juni 2010 bevallen van dochter Feline*

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

Volgende controle:

13-10-2010 Chrissy controle VK met liggingsecho

Zo, hier is het lijstje weer. Ik heb geen idee wanneer iedereen weer voor controle moet, dus hierbij het verzoek om jullie volgende afspraak er zelf even bij te zetten.

Geplaatst

Henkie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons. Wat een heftig verhaal zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen. Liggen je zoons in de couveuse of redden ze het ook al buiten de couveuse? Ik hoop in ieder geval dat jullie snel opknappen en snel naar huis mogen.

Chantal, fijn dat de rust het gewenste resultaat heeft. De kleine groeit verder goed lees ik. Wel jammer dat de insuline weer omhoog moest.

Snoeske, bij jou dus waarschijnlijk een klein kindje. Ik zal volgende keer eens vragen wat de VK bij ons verwacht. En wat een leuk kamertje hebben jullie uitgezocht. En leuk om te lezen dat jullie weer wat evenwicht gaan brengen in de verhouding jongens:meiden op dit forum, ha ha ha.

S&S, bedankt voor het compliment dat ik een bescheiden buik heb ... ik vind hem zelf namelijk enorm!!! Ik ben vorige week op de foto gekomen met een collega die 3,5 week verder is dan ik en onze buiken waren ongeveer even groot. Dat was schrikken.

Gerreber, ook bij jullie de laatste dingetjes regelen voordat de kids komen. Hebben jullie zo;n grote box voor een tweeling gekocht? En lekker dat het geboortekaartje ook geregeld is. Ik hoop trouwens dat het ook mogelijk is om later wat geboortekaartjes van jullie kids hier op het forum te zien (en dat geldt dan voor alle meiden hier). Met een beetje plakken en knippen moeten de vertrouwelijke gegevens wel te wissen zijn, neem ik aan.

Nou, ik ga even eten klaarmaken. Mijn mannetje zal ook wel op de terugweg zijn. Fijn dat hij er straks weer is.

Geplaatst

HenkiePenkie en hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!! Wat een stoere namen!

Ik hoop dat alles goed gaat en jullie snel allemaal naar huis mogen. Laat je goed verwennen in je kraamtijd en geniet van alles!!

PS: ben je toch maar mooi even de eerste uit het november-topic!

Geplaatst

Uitgerekende datum:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

Volgende controle:

25-10-2010 Dafke32 controle VK

Geplaatst

Henkiepenkie nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 2 kanjers.

Ben benieuwd naar je hele verhaal, klinkt wel heftig. Doe het rustig aan.

Geplaatst

Gister op controle geweest bij de VK. Alles was weer goed. Bloeddruk mooi nl 106-62. Buik groeit goed en de vk denkt dat het een gemiddeld kindje is.

Hummeltje heeft de laatste tijd wel minstens 2x per dag de hik. De vk zei dat hij dit dan ook zou hebben na de geboorte. Over 2 weken moet ik weer terug komen. Mijn ijzer wordt dan geprikt en ik krijg een echo om te kijken hoe om het hoofdje ligt. Hummeltje ligt al heeeeel lang met het hoofdje beneden.

Gerreber jullie zijn er bijna helemaal klaar voor. Wij gaan volgende week het bed op klossen zetten. Hopelijk is vrijdag alles goed en blijven de kanjers nog lekker zitten.

Chrissy, leuk kamertje hebben jullie. Ook fijn dat je man alle aanpassinge heeft en krijgt voordat de kleine er is.

Snoeske ook jij hebt een leuke kamer met mooi kleuren haha. Is toch helemaal niet erg dat het geen grote baby wordt, als het maar gezond is en niet te licht is. Fijn dat je bloeddruk gezakt is, nu hem zo houden.

Chantal galukkis was alles goed bij de oogarts en internist en doen de harde buiken nog niets. Ook ik heb echt heel veel harde buiken, maar er verder geen last van. Wel vervelend dat je de insuline moet verhogen. Houd je maar goed aan het rusten.

Geplaatst

Uitgerekende datum:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Bevallen:

Volgende controle:

19-10-2010 Linda J controle VK

25-10-2010 Dafke32 controle VK

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]61[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]60[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]59[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]58[/ATTACH]

Een paar fotootjes van ons kamertje.

Op de commode ligt nu al wel een waskussen hoor :-). Zijn er super blij mee.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden