Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010


Chablis

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Henkiepenkie.., van harte gefeliciteerd meid!!! wat heerlijk 2 boys, en prachtige korte stevige namen..., voor stoere jongens!

 

Ben heel benieuwd naar je verhaal, heftig zo te lezen, maar zo fijn dat de jongens het goed doen. Dat is het belangrijkste!

 

Liefs joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekende datum:

 

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

05-11-2010 Celeste 8 juni 2010 bevallen van dochter Feline*

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

 

Bevallen:

 

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

 

Volgende controle:

 

08-10-2010 Gerda controle AMC

13-10-2010 Chrissy controle VK met liggingsecho

19-10-2010 Linda J controle VK

25-10-2010 Dafke32 controle VK

 

Dank jullie wel voor het weer naar boven toveren van het lijstje! Gister is er een hoop gebeurd. Vrienden hebben geholpen met tillen en vandaag kunnen we de box in elkaar gaan zetten. De laatste dingen strijken en dan zijn wij zo goed als klaar!

 

Ik zal kijken of ik ook nog wat foto's kan plaatsen van mijn belly en de kinderkamer.

Mooie kinderkamers en buiken hebben jullie meiden!

 

Succes en fijn om te lezen dat de kleine hummeltjes het nog zo goed doen.. Wie o wie is de volgende??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henkiepenkie, gefeliciteerd met de komst van jullie twee stoere mannetjes! Helaas niet de start zoals je wellicht gedacht en gewenst had maar ik hoop dat jullie niet al te lang in het ziekenhuis moeten blijven. Thuis met z'n viertjes is toch het allerfijnste;-) Neem je rust want het is niet niks wat je hebt meegemaakt zo te lezen!!

 

Lieve groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekende datum:

 

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

 

Bevallen:

 

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

 

Volgende controle:

 

08-10-2010 Gerda controle AMC

13-10-2010 Chrissy controle VK met liggingsecho

19-10-2010 Linda J controle VK

25-10-2010 Dafke32 controle VK

 

Meiden, wat leuk om al die foto's van kinderkamers te zien. Wat een verschillende stijlen zijn er zeg. En alles is even schattig!! Ik ben ook wel benieuwd naar jullie buiken, vooral omdat ik te horen kreeg dat ik een bescheiden buik heb.

 

Celeste, fijn om jou hier ook weer even te zien. Hoe is het met je? Ik zie in je onderschrift dat je misschien deze maand weer een poging gaat wagen. Als dat zo is dan ga ik echt enorm voor jullie duimen, want ik gun jullie ook zo dat jullie een wonder gaan krijgen.

 

Ik kreeg verder net een sms van mijn collega die 3,5 week op mij voorliep. Zij is gisteren bevallen van een dochter. Het was een geplande keizersnee en alles is goed gegaan. Ze hadden al een dochter en hebben nu dus 2 meiden. Wel apart dat we er vorige week donderdag nog zo bij liepen (ik sta rechts)

 

buiken.jpg

 

Nou, ik ga richting HEMA om nog wat laatste spulletjes te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeeeeey meiden.....

 

...ben wegens een internetstoring al weeeeken van het net en nu lukt het me om even te intenetten via een superslome dongel van kpn. Ik zie dat we een nieuwe forumindeling hebben, mooi! Maar moeilijk voor me.

 

Ik heb natuurlijk niet de tijd om alles te lezen zo snel, maar ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Henkie bevallen! Tjéé wat fijn te horen dat het goed is met haar twee jongenskanjerssss!!

 

Alle liefs

Kyra

Link naar reactie
Delen op andere sites

he hallo allemaal

 

 

zo he had lekker wat bij te lezen!!!

 

henkie als eerste bevallen van 2 kanjers!! van harte gefeliciteerd!! en wat een leuke namen!!!

 

ook zag ik nog hele leuke babykamer foto's voorbij komen, erg mooi allemaal.

en nog paar mooie buiken!!

 

chrissy leuk dat je collega al bevallen is. weer een meid, leuk hoor!!!

 

 

zijn jullie er allemaal al klaarvoor?? volgende week gaan we de klossen enzo ophalen. gister nog een babyfoon gekocht, en bandjes voor de film camera.

en ik moet nog ff een vlucht tasje klaar zetten, ik wil graag thuis bevallen maar je weet maar nooit he.

 

morgen gaan we mijn schoonouders naar schiphol brengen, ze gaan 3 weken vakantie vieren bij schoonzusje met man en kids op aruba. hun wonen daar voor een jaar vanwege hetwerk van mijn zwager bij de marine. de a.s Opa heeft de baby al toe gesproken dat ze?? moet wachten tot opa en oma terug zijn haha opa heeft het steeds over ze... hij hoopt stiekum op een meid. Ze hebben nu al 2 kleinzoons.

 

 

ik ga nu snel op bed, om zes uur gaat de wekker.

 

 

doei gr wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden hier dan eindelijks enen uitgebreide reactie van deze kant ;)

 

Wat heb ik een leuke kamertjes en mooi buiken langs zien komen zeg vind het erg leuk om te lezen en zien zien dan iedereen nu wel z'n beetje klaar is op een paar kleine dingen na dan.

Volgens mij zijn we er allemaal klaar voor om onze uk (kies) te mogen knuffelen!

 

Kyra, meis wat fijn om weer iets van je te lezen was me al een beetje zorgen aan het maken jij zou immers de eerste zijn die in november moest gaan bevallen maar alles goed met jou en jullie kanjer?

Ook ik kan niet echt wennen aan deze nieuwe indeling dat is denk ik ook wel de reden dat ik niet zo heel veel meer hier aanwezig ben.

 

Wilma, jij moet dus nog even wachten met bevallen van je schoonouders hihihihi hier krijg ik alleen maarde vraag wanneer ik ga bevallen ze weten dat ik ingeleid ga worden maar verder hebben we nog niks gezegt daar worden ze alleen maar onrustig van en ik dan ook dus we zeggen nog maar even niks dat het met uitelijk een goede 3 weken zo ver is en mochten we een datum hebben dan zullen ze het er een paar dagen van te voren horen omdat hun dan de zaak moeten doen verder gaan we het niemand zeggen het moet immers toch een verrassing blijven;)

 

Celeste, meis wat goed om iets van je te horen ben dan ook erg benieuwd hoe het verder mat je gaat en of jullie inderdaad deze maand weer een poging gaan wagen ik ga je in iedergeval volgen en hoop dat geluk dan nu eens aan jullie kant mag staan.

 

Gerda, jij zult nu ook welde kribbels krijgen om echt alles klaar te hebben of niet zodat jullie draakjes ook kunnen komen als ze willen komen je schiet immers ook al mooi weer op nog twee weken en dan ben jij ook alweer 36 weken vind dat je het geweldig doet zo met die twee kleintjes in je buik ik vind 1 al zwaar worden op dit moment dus hoe zul jij het wel niet vinden.

leuk dat het tweelingenweekend zo mooi is geweest en dat jullie hebben kunnen geniet van elkaar, kan mij ook voorstellen dat je hub veel aan je buik zit om die twee draakjes te voelen en dat ze dan een reactie geven als iemand aan je buik komt blijven wij ook heel bijzonder vinden.

 

Dafke, hoe waren de rest van de foto's zit er ook nog steeds over na te denken of ik het toch ook niet moet laten doen wil geen spijd hebben dat ik het niet heb laten doen maar vind mijn buik nu ook weer niet zo mooi dat ik er bloot mee wil pronken. dus moet nog maar even denken en anders gewoon is een afspraak maken bij de fotograaf weet ook nog niet watdat hier gaat kosten.

 

Zal zo is kijken of mijn hub nog een paar buikfoto's kan maken ben namelijk ook echt weer gegroeid en die in mijn profiel staat is alweer bijna 5 weken geleden dus wordt toch wel weer is tijd.

 

Meiden ik ga maar is naar beden om een paar boodschapjes te doen moet namelijk vandaag iets om handen hebben heb het is vandaag de sterfdag van mijn vader en ondanks het alweer 12 jaar geleden is dat hij is overleden lijkt het wel of het dit jaar ineens veel moeilijke is dat hij er niet meer is ( zal wel met mijn hormonen te maken hebben)

 

 

meiden iedereen een heel fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekende datum:

 

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Wilma82

13-11-2010 Linda J

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

23-11-2010 Gerda

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

 

Bevallen:

 

08-06-2010 Celeste bevallen van Feline*

01-10-2010 Henkiepenkie bevallen van Stijn en Job

 

Volgende controle:

 

08-10-2010 Gerda controle AMC

11-10-2010 Chantal afspraak verpleegkundige betreft het inleiden

13-11-2010 Chantal controle Gyn + groeiecho

13-10-2010 Chrissy controle VK met liggingsecho

14-10-2010 Chantal Internist

19-10-2010 Linda J controle VK

25-10-2010 Dafke32 controle VK

 

 

Zo heb even mijn afspreken voor aankomende week erbij gezet zal vanaf nu elke week naar de gyn moeten en naar aanleiding van de groei wordt bepaald wanner hij mij wil in gaan leiden en dat kan dus al vanaf week 35 zijn we zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Heel veel sterkte met de laatste loodjes allemaal. Zie prachtige buikfoto's en babykamertjes voorbij komen, jullie zijn er helemaal klaar voor.

Ik ben net onslagen uit het zh, maar ben er uiteraard nog erg veel voor mijn jongens. Merk dat alles een enorme aanslag heeft gemaakt op mijn conditie en lichaam. Ben broodmager nu en merk dat zelfs douchen bijv. een inspanning is. Echt een vreemde gewaarwording. Het lastige is dat ik zelf rust moet nemen om aan te sterken, maar dat ik er ook zoveel mogelijk vooor mijn jongens wil zijn. Dat botst nogal. Verstadelijk gezien weet ik het, maar gevoelsmatig is het zo anders. Ze doen het overigens super, en verwacht ze binnen 2 weken thuis, wa eerder. Ga nu weer naar ze toe.

 

Kus, Henkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wilma, de raamsticker heb ik via deze site laten maken: http://www.creatievestyling.nl/

Je kan bijvoorbeeld ook zelf een afbeelding uitzoeken en deze mailen, dat hebben wij ook gedaan en het resultaat is echt leuk geworden!

Mooie foto trouwens! Echt een mooie buik hoor!

 

@ Henkie, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en volop kan gaan genieten van je mannetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dafke wat een mooie foto's. Zoiets heb ik ook laten maken samen met mijn man. Daar waar jullie samen op staan zoiets hebben wij ook. Echt super mooi.

 

Henkie ik hoop dat je je lichaamelijk snel beter gaat voelen, en dat je 2 kanjers snel naar huis mogen.

 

Hier gaat alles zijn gangetje, doe niet zoveel meer want alles doet zeer. En heb mega veel vocht in mijn lichaam.

Maar we zijn aan het aftellen en als het kleine wonder is ben ik het snel weer vergeten. hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henkiepenkie, fijn dat je al thuis bent. Kan me voorstellen dat je hart en je hoofd iets anders zeggen op dit mment met betrekking tot het rusten. Ik zou ook zo veel mogelijk in het ziekenhuis willen zijn. Blijf wel naar jezelf luisteren, en doe hrt thuis rustig aan! Goed nieuws dat jullie zoontjes het zo goed doen en over 2 weken al naar huis mogen.

 

Dafke mooie foto´s ja. Mijn man en ik hebben ook nog een fotosessie voor de boeg. Hopelijk komt Hummeltje niet al te vroeg. Thuis maken we ook geregeld foto´s, straks maken we er nog een paar van mijn buik. Welke foto ga je ophangen?

 

Chantal succes morgen bij de controle. Misschien weten jullie morgen al wanneer jullie kleintje geboren gaat worden, wel een raar idee eigenlijk.

 

ff 2 vraagjes; Hebben jullie al spulletjes in huis voor de kleine zoals shampoo, bodylotion, olie enz? Van welk merk hebben jullie dit gekocht/

Weten jullie al welk merk luiers jullie gaan gebruiken, de " echte pampers" of van bv kruidvat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het eiegnlijk wel goed. Heb alleen sinds een aantal weken een spatader op mijn linker been lopen waar ik erg veel last van heb. Als ik sta doet deze echt pijn. Afgelopen week heb ik da ook een steunpanty aangemeten gekregen die komende woensdag klaar is. Momenteel draag ik een gewone panty onder mijn broek aan wat al iets verlichting geeft. Hopelijk helpt de steunpanty straks nog beter. Misschien gaat hij vanzelf weg als Hummeltje geboren is, anders laat ik hem dan wegspuiten. Verder ben ik gewoon nog steeds veel moe. Gelukkig is deze week mijn laatste werkweek, nog 4 dagen werken. Ik ben nu echt aan het aftellen, hopelijk wordt het niet al te druk op het werk.

Gister hebben mijn man en ik de box in de woonkamer opgezet. Vreemd idee dat daar over 5 weken een kleine van ons in zal liggen. Mijn man is momenteel druk bezig, hij is namelijk zelf een geboortebord aan het maken. Echt leuk om te zien hoe geconcentreerd hij die nu aan het schilderen is.

Komende week gaan we de klossen voor onder het bed halen en mijn ziekhuistas moet ik nog in orde maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi linda

 

Wij hebben in ons kraampaket alles gekregen van olie enz. van Natalis. Ik hoorde van de kraamhulp dat zwitsal niet zo goed is omdat het babyhuidje dan heel snel uitdroogt. Ze adviseerde om weleda te gebruiken. En van diverse vriendinnen hoorde ik dat de pampers luiers stinken, dus ik ga maar kruitvat merk gebruiken.

Morgen mogen we weer op controle bij de VK. Ben benieuwd of ons kleine mannetje nog voor op schema loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Wij hebben de producten van natusan. Aangezien ik ook een gevoelige huid heb, werd zwitsal ons ook afgeraden..

 

Vrijdag mochten wij voor controle. Onze kanjers groeien nog steeds goed, inmiddels al 2040/2060 gram. Keurig volgens de lijntjes en dat gaf toch wel een lekker gevoel. Ze hebben nog voldoende vruchtwater en ruimte in overvloed. Vermoeden is dat ze voorlopig nog even lekker blijven zitten. Onderste kindje was ook nog niet ingedaald. Dus toch maar rekening gaan houden met zo'n 38/39 weken zwangerschap! Gelukkig voel ik mij heel erg goed en mag ik nog niet klagen qua kwaaltjes.

Wel zeiden ze dat dat het grootste gevaar is en ik daardoor misschien te weinig rust neem. Bloeddruk etc was allemaal goed, nu zelf nog meer gaan rusten!

 

Nog even meiden en dan kunnen we onze kanjers vasthouden! Begint nu wel echt spannend te worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden