Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ze noteren het wel hoor, want de laborante heeft zelfs in mijn dossier geschreven waar ik bij stond. En de arts schreef het in de computer, alleen snapte ik er helemaal niets van haha. Zeker het feit dat ze zei groter als 8 cellig, ja is dat 10 cellig, 12 cellig, maar nee het was niet meer te tellen. Ze hebben het ook echt opgezegd, want had gister ochtend al gemaild en had voor 15.00 uur antwoord terg gekregen dat ze dit moesten opzoeken en ze me zouden terug mailen, maar dat dit 16 november werd (vandaag).

Je moet eens vragen waarom het er bij jou niet stond, want ze horen dit wel te noteren.... Bij mij hebben ze allemaal tabbladen: labaratorium, bloedonderzoek, semenonderzoek, follikelmetingen, punctie en nog meer.... Weet het toevallig, omdat ik dat dossier ook in me handen heb gehad hihi.

Ach het maakt ook niet uit, ik wilde het gewoon weten.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dokter K. heeft me maar gebeld, want had nog wat meerdere vragen. Heb ook direct te horen gekregen dat er geen fragmentatie was. Maar ben helemaal vergeten te vragen wat dat is? Is dat positief?

Geplaatst

Haha Babii, heb je een heel vragenvuur geopend op de mail dat de arts je maar ging bellen??

Dit kwam ik tegen over fragmentatie: of er sprake is van fragmentatie (verbrokkeling) van de cellen. Hoe meer fragmentatie wordt vastgesteld, hoe minder goed de kwaliteit van het embryo. Dus dat er bij jou helemaal niks was is helemaal goed!!

De foto's zijn weer weg zag ik, super!

Geplaatst

Whahaha, nee ze hadden het over fragmentatie in een ander topic dus heb ze gevraagd of ik dat had haha. Nu val ik ze niet meer lastig....

Had je een modje gemaild???

Geplaatst

Jem, ik keek hier vanmiddag even snel tussendoor en zag je foto's.... heeeeeeeel mooi meisje inderdaad!! En een behoorlijke buik zeg, poeh poeh. En dat voor de eerste zwangerschap, maak je borst maar nat voor deze ;-).

Ralletje, gefeliciteerd met de mooie echo! Wanneer is nu de volgende? Nog in het ziekenhuis of vanaf nu naar de vk?

Roossie, hoe het gaat het werken, lukt het een beetje?

EDR morgen de punctie, heel veel succes!!!!! Komt het nu beter uit in jullie weekendplanning, nu het een dagje eerder is dan je eerst dacht? (toch?)

Ben je trouwens je drukke dagen een beetje goed doorgekomen......

Hihi Babii, ik zie dat je schreef 'ik heb totaal geen stress'.... maar ik voel het bijna door m'n scherm heen ;-).... of misschien is het meer onzekerheid dan stress? Of die rollercoaster waar je over schrijft. Het komt iig behoorlijk heftig over in je berichtjes! (niet lullig of hard bedoeld hoor, zoals EDR ook schreef, heb het vooral met je te doen) Hoop dat je vertrouwen kunt blijven houden, in het embryootje (en anders de reservespelers in de vriezer) en je lichaam!

Nano nog geen richtdatum voor de tp van de cryo bekend? Ben nog steeds wel benieuwd naar dat antarctica onderzoek, wat het inhoudt en of jullie meedoen....

Geplaatst

Dee kun je nagaan bij die buik was ik nog niet op het eind haha... Ik was daar 34 weken en ben bij 39 weken pas bevallen dus hij was nog wel een stukkie groter! Wanneer heb jij je terugplaatsing?? morgen??

EDR succes morgen met de punctie!! Zet hem op!!

Babii, onderin stond ergens dat je kon mailen dus dat heb ik even gedaan en nu is het weg.

Roossie hoe is ie bij jou??

Groetjes,

Jolanda

Geplaatst

Ik ben niet iemand die snel stressed Dee. Internet is gewoon heel verwarrend en de dingen die je leest zonder daarbij een gezichtsuitdrukking te zien, komen heel anders over bij de ontvanger. Zit hier gewoon heel relaxed en zit op het internet, heb geen hartkloppingen, geen rare dingen niks.

En het feit dat ik schrijf dat ik in een rollercoaster zit, dat zitten we allemaal toch? Blijdschap, onzekerheid, verdriet? Dat komt allemaal op je af in dit traject. Het ene moment ben je zielsgelukkig, het andere moment onzeker en het andere moment weer intens verdrietig en dat bedoel ik met de rollercoaster. En het feit dat ik graag wil weten hoeveel cellig mijn emmy was is toch ook niet raar? En als ik dan dingen lees over fragmentatie dan mail ik even met het fertiportaal om te vragen wat dit betekend en hoe dat met mijn embryo stond. Dat is puur belangstelling, zou m.i. raar zijn als je daar niet op doorvraagt (had ik ter plekke moeten doen, maar dan ben je zo happy dat je een TP hebt dat je dat vergeet) :-).

In het embryo heb ik overigens wel vertrouwen, maar niet in mijn lichaam of het slijmvlies. Maar goed, zoals men al zegt kan je ook met 7 mm zwanger worden. Ben alleen benieuwd of het de volgende keren weer zo dik is, want zelfs met alleen Progynova (kunstmatige cyclus) wordt mijn slijmvlies niet veel dikker als 5.6 mm :-(.

Geplaatst

Dee, ik moet morgen naar de vk en dan 23 nov nog een keer naar het zh.

EDR, heel veel succes met de punctie!!

Roossie, gaat het allemaal een beetje?

Jem, leuke foto's! Ik had ook zo'n grote ronde buik, mooi hoor!

Babii, dat had ik ook heel erg, het ene moment ben je helemaal happy en een uur later ben je in een mega-dip, er gaat ook zoveel door je hoofd en die ww zijn zo errugggg!!!

Geplaatst

@ Ralletje, ja dat klopt en dan kan ik "stresserig" overkomen, maar dat is niet zo. Bedoelde met rollercoaster dus mijn gevoelens die wij allemaal hebben hier. Hoe is het met jou meissie?

Mijn laatste ego, want ben behoorlijk ego de laatste dagen... Ik heb vorige week dinsdag 9 november 10.000 Ie pregnyl gespoten. Dat is er serieus al bijna uit.... Mijn zwangerschapstest is bijna negatief, hoort dat zo snel? Ik doe eigenlijk altijd testen om te zien of de Pregnyl mijn lijf uit is hoor. Dus is geen testdrang, maar wil het altijd zeker weten..... Bijgaand een foto:

dsc0002fa.jpg

Geplaatst

Let maar niet op mij hoor, ik doe dit echt altijd met Pregnyl of Ovitrelle. Wil altijd zeker weten wanneer het weg is.... Ben normaliter iemand die heel vroeg test en blijft testen, maar ga me dit keer beheersen! Maar wil wel weten wanneer de Pregnyl weg is, vandaar.

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie succeswensen!

Het gaat hier prima. Ik ben wel helemaal klaar voor morgen! Vandaag een heerlijk dagje gehad, lekker uitgeslapen, douche en wc gedaan, was weggewerkt, bed verschoont, ramen gelapt, boodschappen gedaan. Kortom...ik kan na de punctie relaxen.

Afgelopen dagen waren gekkenwerk maar helemaal goed doorgekomen hoor! En vanaf nu heb ik bijna twee weken vakantie...ga hier zo van genieten!

Dit weekend op zaterdag de tp komt helemaal goed uit. Zondag gaan we naar mijn zusje en maandag naar scheveningen. Zaterdagavond vrienden te eten...we gaan lekker kaasfonduen. Altijd lekker en makkelijk klaar te maken.

Babii...ik herken dat wel van eerdere behandelingen...die rollercoaster. Dat is ook echt zo. En je kunt er niks tegen doen, lekker meegaan en het laten gebeuren!

Tot morgen en slaap lekker vannacht!!

Geplaatst

EDR, succes vandaag!!

Babii ik heb ook getest hoor om te kijken of de pregnyl eruit was anders zou ik weer gaan twijfelen als de test wel positief was haha... Nu weer op naar een positieve test he!!

Geplaatst

Ppffffff, net telefoon gehad van het lab.

Van de 16 eicellen zijn er 13 bevrucht, dat was dus wel goed.

9 daarvan zijn zich gaan delen, alleen.... ze blijven ALLEMAAL hangen bij 4 cellen, ze lijken zich (nog) niet verder te delen.

Ik ben bang dat het geen toeval is dat dat bij alle 9 gebeurt.... De laborante klonk ook niet zo positief en zei dat we vanmiddag maar met de arts moeten praten.

We krijgen een tp van 2 embryo's. Geen idee of die zich nog wel verder gaan delen. Ze zien er verder wel mooi uit, werd gezegd.

Vorige keer waren de embryootjes die we hadden ook maar 4-cellig. Het is dus weer alles of niets, geen cryo's. Alleen wel een klein extra kansje doordat we er nu 2 teruggeplaatst krijgen.

Zit met de tranen in m'n ogen, zal dit misschien (naast de endo) de reden zijn dat het de afgelopen jaren niet heeft mogen lukken?

En ik was nog wel zo optimistisch vanaf het begin van deze poging... Net schoot nog wel even door m'n hoofd: wie weet heeft het zo moeten zijn zodat er 2 terug geplaatst worden en wordt het een tweeling.... Maar ja, dat is vooral een wens en wellicht niet realistisch. Maar ik wil er wel graag in blijven geloven.

Geplaatst

Zijn er trouwens mensen die meer weten over deze structurele trage ontwikkeling (persoonlijk... of via forum... of andere bron)?

Dan zou ik het graag lezen!

Thanks

Geplaatst

Kwam weer even kijken... kan me niet erg concentreren op m'n werk, zit de tijd te doden tot we richting ziekenhuis kunnen gaan.

EDR, hoe ist met jou? Ben je al terug... en hoe is het gegaan??

Geplaatst

@ EDR, hoe is de punctie gegaan? Hopelijk niet al te pijnlijk? Fijn dat je huisje op orde is, scheelt inderdaad een hoop stress e.d. na de punctie.

@ Dee, jeetje meid, dit is geen leuk nieuws om te lezen. Toch geloof ik in wonderen en het zou best kunnen dat ze uiteindelijk verder delen toch? Wat onwijs *** is dit meid. dikke knuffel.

@ Jem, whahahaha, ja daarom test ik ook!

Denk trouwens dat het hier game over is :-(. Heb echt een menstruatie gevoel rechts in mijn buik, wat ik altijd heb als ik ongesteld wordt. En helaas ken en voel ik mijn lichaam altijd aan en kan ook dingen voorspellen over mezelf. Het is dus niet raak, dat voel ik. Helaas, maar ga toch nog door met de Utro..... Baal wel hoor, want hoop dat ze het BMS opnieuw dikker gaan krijgen, maar ben er bang voor van niet :-(.

Geplaatst

@babii goed zeg, een niet meer aantal cellen te tellen emmy! Balen dat je ongi gevoel voelt, hopelijk heb je het mis en hoor het bij een zwangerschap! Ja zeker doorgaan hoor met die bollen, het kan nog steeds! Sterkte meis!

@EDR hoe ging je punctie vandaag?

@jem, ik geloof dat ik een paar mooie foto's gemist heb!

@Dee, jemig 13 emmies en niet verder gedeeld dan 4 cellen. Wat naar dat dit de vorige keer ook het geval was. Succes met je tp, hopelijk gaan die 2 zich goed innestelen! En succes met je afspraak!!!

Ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest, alleen af en toe beetje lezen. Heb 2 dagen gewerkt, daarna was ik echt moe en wilde liever op de bank chillen en tv kijken met manlief.

Maandag ging het werken wel, al was ik wel tot twee keer toe duizelig en ik kreeg smorgens een vlaag van misselijkheid toen ik koffie rook. Gisteren heb ik dat niet gehad en ging het ook een stuk beter.

Op het werk vroegen ze gelukkig niet wat ik voor behandeling gehad heb, heb alleen verteld dat mijn slagader geraakt is waardoor ik langer moest herstellen, ze vonden dat wel erg om te horen.

Iedere dag gaat het een stuk beter met me, ik kan sinds gisteren normaal zitten en heb niet zo'n pijn meer bij mijn schaambeen. Voel alleen nog gevoelige buik als ik loop en bij zitten en opstaan. Ik voel me verder ook goed en zit vol vertrouwen dat het goed gaat komen. Ik heb ook zelfs het gevoel dat emmy ook echt links is gaan innestelen na al die pijnigheden van zaterdag. Op een of andere manier voel ik mijn energie naar de linkerkant van mijn baarmoeder gaan, heel apart.

ook kijk ik uit naar mijn vakantie!

Morgen is het alweer een week geleden dat we emmy opgehaald hebben, nog 1 week te gaan.

Van het ziekenhuis mag ik 25 nov. testen, ik weet nog niet wanneer ik test ik ga op mijn gevoel af wanneer ik er aan toe ben.

Zaterdag lekker op vakantie, 6 dec. kom ik weer terug.

Liefs Roosie

Geplaatst

Roossie: lekker vakantie in het vooruitzicht. En hopelijk positief testen daar! Dan zoek je wel even een mogelijkheid om het ons te laten weten toch?

Babii: je zit nog maar 3 dagen na je tp dus ik hoop voor je dat je gevoel je voor de gek houdt, je weet maar nooit. Maar niet fijn voor je dat het niet goed voelt.

Bedankt voor jullie reactie, we zijn net terug van de tp, de 2 beste emmies zijn binnen.... Eén van klasse I, en eentje van klasse II (dus ietsje fragmentatie). Vanmorgen kreeg ik van de laborante nog de indruk dat er meer embryo's waren zonder fragmentatie maar helaas. Dus tja, past misschien ook wel in het beeld van al die 4-celligen. Daar konden ze (zowel de arts als de laborante) overigens weinig zinnigs over zeggen. Eerst zeiden ze nog dat ze dachten aan toeval maar ja, vorige keer en nu bij zoveel bevruchtingen hetzelfde dat vonden ze toch ook geen toeval meer.

Het begint gewoon heel goed: bevruchting, deling... maar dan houdt het blijkbaar op? Wat wij graag zouden willen weten is of het daarna ook echt ophoudt, of dat ze nog wel verder delen maar pas later. Maar ja, daar krijgen we geen antwoord op (ja, als ik zwanger word natuurlijk wel, haha) want alle overgebleven embryo's worden vernietigd en niet onderzocht ofzo.

Eerst de komende weken maar eens afwachten en ons op het nu richten, daarna kunnen we altijd nog verder gaan praten en nadenken of zonodig op andere plekken gaan informeren.

Onze 'tactiek' is positief denken, dus dat proberen we voor nu in ieder geval vol te houden!

Geplaatst

Dee...wat heftig zeg! Was het geen optie om de emmy's nog een dag langer te bewaren zodat ze kunnen zien of ze nog verder delen of niet? Of is daar niet over gesproken? In elk geval heb je er weer twee in je buik...en idd meis; de kracht van positief denken!

Roossie...De klachten die je benoemt klinken niet heel erg verkeerd. Je kunt duidelijk dingen benoemen die je voelt, anders dan anders. Spannend hoor! En heerlijk die vakantie in het vooruitzicht!!! Hou je ons wel op de hoogte vanuit amerika?

Babii....het lijkt mij toch wel rijkelijk vroeg hoor als je nu al ongesteld zou worden. Je zit toch pas op dag zeven na de punctie? Wat ellendig hé dat je zo van alles voelt in je lijf. Ik kan me nog van de vorige keren herinneren dat ik sowieso alles ander voelde dan normaal. Ik voelde vanaf dag 9 na de punctie dat het mis was, kreeg een soort zwaar gevoel in mijn onderbuik maar ik ging dat gevoel pas de 2e behandeling herkennen, de 1e behandeling is alles nieuw. Keep the faith meis!

Ik heb de punctie achter de rug. Een prima score van zes eicellen. Hier gaan ze de twee beste uit selecteren en dan kijken of er bevruchting ontstaat. Het gaat weer spannend worden de komende paar dagen. Ik had dezeldfe arts als met de derde punctie vorig jaar, een lange vrouw met blond lang haar. Lief mens!

De punctie vond ik tegenvallen, pijnlijker dan de eerdere puncties die ik gehad heb. Maar goed...IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!en ik ga legitiem luieren, ontspannen, genieten en lekker dingen doen die ik leuk vind. Bedankt voor jullie meeleven vandaag!

Geplaatst

@Dee, moeilijk hoor! Wat gek dat ze die emmies al weggegooid hebben, zouden ze er niet verder onderzoek kunnen doen met die emmies? Moeilijk ook als de artsen het ook niet weten.

Misschien is ICSI een betere oplossing voor jullie, die behandelingen schijnen toch goede resultaten te boeken als het met ivf niet goed lukt. Ik heb wel meer gelezen dat als je slechte emmies hebt je aanmerking komt voor ICSI. Kom nu maar lekker bij meis van al dit gebeuren en heel goed van je dag je positief blijft!

@EDR, wat fijn dat je de punctie achter de rug hebt, en wat een goeie score zeg 6 eitjes! Hopelijk heb je straks een paar mooie emmies in je buik!

@babii ik denk net zoals de anderen, dat het wel heel vroeg is om ongi te voelen. Misschien is het nog pijn van de punctie, je eierstokken moeten er nog van bijkomen hé. Het zal wel als ongi voelen, maar dit is een nieuwe behandeling voor je en dan gaat het toch anders, ik hoop het heel erg tenminste.

Ik ga proberen een berichtje achter te laten over mijn testresultaat.

Geplaatst

Dee, wat een rot situtie, ik weet niet precies hoever een 4 cellige achterligt, maar ik had bij mijn zoon tp van 2 emmy's, de ene lag een dag achter en de andere een halve dag, ze noemde het ook matige emmy's, dus zeker geen toppers en toch loopt er nu een toppertje rond hier, ik heb ook wel vaker gelezen dat je van een 4 cellige zwanger kunt raken, dus ben heel benieuwd of ze verder delen of hoe of wat! Heel veel succes in de ww!

EDR, fijn dat de punctie erop zit! Had je soms dokter Pfijffers?

Babii, 3 dagen na je tp ga je toch nog niet ongi worden? Dat ongi gevoel kan ook heel goed zijn, ik had bij elke zwangerschap dat ongi gevoel, zo sterk dat ik zeker wist dat ik ongi zou worden, maar dan kwam het toch niet, hou nog even vol hoor!!

Roossie, die klachten klinken goed!! Hihihi, ben echt benieuwd, hopelijk wordt dit een super vakantie!!

Geplaatst

Ik zoek even bevestiging. Ik heb maandag 8 nov. mijn punctie gehad, 12 dagen erna moet ik utrogestan bollen inbrengen.

Dan klopt het toch dat zaterdag mijn laatste bollendag is? Zo gek idee dat je ineens met de medicatie kunt gaan stoppen, wordt er onzeker van hahaha............

Al slik ik dan nog wel zwanger worden pillen van etos, chinese kruiden en visolie pillen. Maar dus geen medicatie meer van het ziekenhuis.

Nog 1 week afwachten...........gek idee dat emmy al een week in mijn buik zit.

Geplaatst

Roossie...denk wel dat het klopt. Ik weet nog van vorige behandelingen dat ik ong 1 dag voordat ik ongesteld moest worden moest stoppen met de utrogestan. Ik heb nu zoveel voorraad dat ik denk ik wel even doorga...meer voor mijn eigen gevoel.

Maar volgens mij klopt het hoor!

Geplaatst
Ralletje...ik weet het niet meer, mijn man ook niet. Lang blond haar, lange vrouw, vriendelijk...???

Dokter Koot ;-) Dat is mijn arts, smal gezichtje....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden