Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die huiduitslag van de deca had ik vorige keer ook Babii, trok trouwens wel snel weg. Nu heb ik het bijna niet meer, huid zal er inmiddels aan gewend zijn geraakt? Vorige keer 27 dagen deca gespoten, waarvan de laatste 13 dagen ook gonal erbij. 't Is precies wat EDR zegt, die deca naald lijkt wat bot, soms lastig om door de huid heen te prikken. Die van de gonal is lekker scherp en dun, die voel je bijna niet.

O ja, de Lucrin werd gezet in het ziekenhuis, een dag na het verwijderen van de vorige cyste + endohaarden. Lucrin is denk ik een beetje vergelijkbaar met deca? Het legt je cyclus stil. Eigenlijk word je in de overgang gebracht, zodat de boel kan herstellen. Je leest ook wel dat Lucrin in kleine hoeveelheden gebruikt wordt bij IVF maar je hebt ook 'depots' voor 1 maand of voor 3 maanden (die laatste kreeg ik en was helaas pas na 4,5 maand uitgewerkt, hoop geduld gekost ;-) ). Hoop niet dat ik ooit nog zo'n spuit hoef te krijgen, huilbuien, slecht slapen, opvliegers......

Ik voelde de vorige keer wel wat rijpingspijn maar ik weet niet meer precies vanaf wanneer. En het was ook niet elke dag evenveel. Ik had ook niet zoveel follikels hè, maar 5 (alhoewel je in een natuurlijke cyclus 1 follikel ook al behoorlijk kunt voelen). Ik weet nog wel dat ik op een gegeven moment niets meer voelde, was toen even bang dat ze al gesprongen waren maar ze zaten er nog netjes, bleek toen weer bij de volgende echo, en bij de punctie. Loslaten en afwachten zijn de grote toverwoorden denk ik, haha.

Morgen mag je voor de FM, dan weet je meer! (1e FM zegt ook niet alles volgens mij hoor, er kan een paar dagen later nog iets meer te zien zijn)

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Ralletje, ik zie nu je nieuwe profielfoto..... Weet hij ook wat hij in zijn hand heeft en dat het betekent dat hij een broertje of zusje gaat krijgen?

Geplaatst

@ EDR, jaaaaa je mag starten! Gefeliciteerd met je ongi, verwacht alleen de volgende keer een knal test he ;-). Die naalden zijn inderdaad bot van de deca en lang, halleluhja haha. Wat maak jij wisselende diensten zeg, werk je toevallig in het zkh in Tiel, omdat je verpleegster bent?

@ Dee, ik ben benieuwd wat voor oogst ik heb haha. Ik zit morgen op CD8, SD7 (ben op CD2 gestart met Gonal). Ik heb geen idee of er wat zit, maar dat rot BMS baart me de meeste zorgen.

Volgens mij vroeg iemand dit hier aan me, maar mijn BMS is normaliter maar 1 á 2 mm, Heb hier ooit een topic over gestart: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12690-Dun-baarmoederslijmvlies-en-niks-helpt

Zeg er wel bij dat ik inmiddels weer een eigen cyclus heb met een mooie eisrpong. Eerste 4 cyclussen dun BMS van 3 mm en de laatste cyclys was hij 5.6 mm dus dat was super! Althans niet super, maar beter als 1 á 2 mm. Ben dus bang dat doordt het snelle groeien met de Gonal F het BMS amper de tijd heeft mee te groeien. De arts zegt dat dit niet zo is, want als een follikel een bepaalde grote bereikt gaat hij oestrogenen afscheiden en dit zorgt dat het BMS dikker wordt. De arts dacht dat het wel goed kwam, zeker doordat er meer hormonen gespoten werden en dat me lichaam toch bewezen heeft het te willen.

Daarbij ben ik in november 2006 ook zwanger geweest, spontaan helaas een MK. Het kan dus wel, maar mijn lichaam was wss echt goed door de war door de prikpil en dat heeft een lang herstel nodig..... Dus zij denkt dat het wel goed komt, omdat hij de laatste keer al 5.6 mm was met een ei van 20 mm (een eigen ei).

@ Ralletje, whahaha die foto, geweldig! Zie ook dat de banner gelukt is!! Super!!

Geplaatst

Dee, hahaha, nee hij snapt het waarschijnlijk niet, toen ik die foto nam had hij oorontsteking en 40gr. koorts, maar hij was wel blij toen ik het woord BABY zei, hahaahahaa, iedere avond als hij naar bedje gaat zegt ie; monsters komen niet mamma, baby kom wel....hahahaa, en dat zei hij al voor de behandeling, grappig hè!

Babii, hahaha, ja leuk hè! Nou die banner is gelukt en hoe...ben er eerst tot gisterenavond 11 uur mee aan het tobben geweest, tot ik er boos van werd, vanmorgen weer geprobeerd en toen lukte het!!! Morgen heb je de 1e fm toch? Ben benieuwd of je bms al mooi dik geworden is, succes!!

Geplaatst

Hahhhahaaha, ik moet wel lachen dat je er zolang mee bezig bent geweest. Had me even een PB gestuurd en had je zo geholpen. Wat een schatje is je ventje zeg! Super lief die opmerkingen van die kleintjes.

Ik was laatst op kraambezoek zegt dat meisje: Kim (heet Kimberly) neem jij Ninthe mee huis? Baby is jou! Haha ik zeg neeee de baby is van Mama toch? Ja, maar jij ook Mama! Ik wil kusje hwhahahaha. Ben benieuwd allemaal ;-).

Moet er morgne om 08.30 uur zijn, geen idee of er file is rond die tijd (vanuit Culemborg). Routenet zegt van niet.....

Geplaatst

@boogie, hoe gaat het met je? Spuiten gaat goed hoor heb geen bijwerkingen alleen een gevoelige buik, mijn eierstokken zijn flink aan het werk!

@babii, apart al die dubbele data hopelijk brengt het je geluk! Succes met je 1e fm!

Ik heb geen uitslag van de decapeptyl, vorige ivf poging had ik olgalutran en die had een dikkere naald dan de deca. Was blij dat die dunner is want die moet ik ruim 3 weken prikken! Heb nu dan ook nog geen blauwe plekken, dat had ik de vorige keer wel. Maar net als Dee zegt, de plekjes op de buik worden wel steeds gevoeliger. Het is soms effe zoeken naar een goed plekje.

@ralletje gefeliciteerd met je mooie echo! Wat fijn dat het hartje klopt! Mooie profielfoto ;-) Grappig dat je zoon al voor de behandeling wist dat het zou gaan lukken!

@EDR, fijn dat je ongi bent geworden, succes met spuiten!! En inderdaad positief blijven denken hoor dat helpt echt mee!

@Dee, succes met spuiten, vervelend van je hoofdpijn! Hopelijk geeft de hogere dosering hormonen je meerdere mooie eitjes!

@Jem, wowwwwwww je bent zwanger!!! GEFELICITEERD!!!!! Ik ga je snel opvolgen hoor!!! Wij allemaal trouwens hihihi.......

Zo ik ben weer helemaal bij.

Ik heb weer drukke werkdagen achter de rug en morgen mag ik weer.

Zei mijn manager vandaag dat hij het liefst heeft dat ik volgende week 4 dagen kom werken!!!

Uitgerekend in de week dat ik mijn punctie heb........heb al gezegd dat ik woensdag waarschijnlijk niet kan, maar dat ik dat vrijdag pas weet.

Woensdag waarschijnlijk de punctie, maar kan ook een dag later zijn, ik denk niet eerder.

Vrijdag mijn eerste fm en dan denk ik dat ik maandag terug moet komen.

Ben wel benieuwd, heb al een aardig gevoelige buik, vooral in de loop van de middag voel ik mijn eierstokken goed. Ik begon ze al te voelen vanaf zondagochtend toen had ik nog maar 2 keer gespoten.

Heb ook al aardig wat slijm afscheiding en ik moet op tijd naar het toilet anders gaat de boel drukken.

Heb van manlief een vaasje gekregen met 2 bloemen erin, erg leuk en super lief! :-)

En hij houdt extra rekening met me omdat ik iedere dag moet prikken en mijn gevoelige buik.

Aan mijn acupuncturiste heb ik ook tips gevraagd vanwege de vakantie.

Ze zei dat ik op moest letten dat het zwemwater niet al te koud is, anders te snelle temp. wisseling.

En attracties niet ingaan als er een bordje bij staat niet voor zwangeren, dus niet over de kop e.d. voor de rest gewoon genieten.

Ik heb ook walnoten olie gekocht, schijnt goed te zijn voor de innesteling.

Verder gewoon doorgaan zoals ik nu eet.

Liefs Roossie

Geplaatst

@ Roosie, we hebben wss dezelfde dag de punctie! Ik wss ook volgende week woensdag.... Super lief dat je mannetje rekening met je houdt......

Walnoten olie??? Moet je dat slikken of smeren (stomme vraag misschien haha).

Dat jij nu al een volle buik hebt (ik dus niet) en heb ook geen slijm dus mijn BMS zal wel niet goed zijn anders had ik dat slijm ook wel (heb meer dat ik ietsje vochtiger ben, maar of het slijm is).... Had net wel onder de douche dat het leek dat ik dingen voelde in me buik, alsof er iets in de weg zat. Verder voel ik dus niets duis ben benieuwd of er wel iets gebeurd, maar dat BMS si voor mij belangrijker....

Liefs

Geplaatst

Babii, geen file?? Om deze tijd staat het richting de a27 altijd vast juist, hahahaha, ik hoop dat je op tijd vertrokken bent, hahaha!! Ben zo benieuwd hoe het is gegaan!!

Geplaatst

Hey meiden,

Even een ego:

Vandaag een FM gehad, helaas waren er maar 3 eitjes van 11 mm te zien en voor de rest nog een stuk of 4 kleinere eitjes, waarvan men denkt dat ze niet doorgroeien. Mijn baarmoederslijmvlies was 5 mm volgens de arts, alleen merkte je dat de linkerkant iets dikker was als de rechterkant. Het is dus al een vooruitgang.... Ze denkt dat het slijmvlies nog een spurt zal maken naarmate de eitjes verder groeien, ze zegt het kan zomaar over 2 dagen 7 mm zijn....

Ik weet het niet, maar heb voorgesteld om Progynova bij te slikken. Dit mag en moet maandag terug voor een nieuwe FM... Geen idee wanneer ik de punctie kan verwachten, hoop donderdag want manlief moet woensdag weer naar het UWV (zw uitkering) en moet naar de bedrijfsarts en mag dat niet afzeggen. Doen ze heel moeilijk over, maar komt vast goed....

@ Ralletje, nou we waren er op tijd hoor en stonden inderdaad vast. Wat een **** tijden om te komen voor een FM. Maar goed, manlief heeft bloedgeprikt op HIV en maandag de 2e FM. Vindt het apart dat ik zolang weg mag blijven, in mijn vorige ziekenhuis moest ik om de dag aanwezig zijn voor een FM (zeker als ik spoot).

Geplaatst

Babii, nou dat bms gaat de goede kant op hoor, beetje Prog. erbij en het gaat een heel mooi bedje worden denk ik. 3 eitjes isniet zoveel, maar aan 1 goeie heb je genoeg hoor, misschien groeien die andere nog een beetje mee, zeker als je pas maandag terug moet en bij de punctie prikken ze die kleintjes ook mee, wie weet wat erin zit!! Ik had ook altijd maar een stuk of 3 eitjes, de laatste keer had ik 4 follikels, 2 grote en 2 kleintjes, de arts (dr van Hout) zei tijdens de punctie; 'Ik ben blij als we 1 eitje hebben". Ik was erg teleurgesteld, maar wat denk je, gewoon 4 eieren!!

Op naar maandag zou ik zeggen!!

Geplaatst

Hmmmm, ik vrees dat het BMS niet meegroeit hoor. In mijn eigen cyclus was hij rond de eisprong 5.6 mm dus denk dat het niet veel zal uitmaken. Ik snap gewoon niet hoe dat BMS zo dun kan blijven. De arts zei ook: het kan best bij jou horen een BMS van 5 mm. Maar goed, ik weet niet hoe dik hij was in 2006 toen ik zwanger raakte.

Er moet toch wel iets zijn dat het BMS verdikt?? Maar goed, de arts zegt ook: het kan zomaar een spurt maken (het BMS), maar ik geloof er gewoon niet in.

3 eitjes is inderdaad niet veel, had gehoopt op meer. Het raarste is: ze zitten links en de linkereileider zit potdicht...... Geen idee hoe het kan haha.

Hoe groot moeten de eitjes eigenlijk zijn als ze weg worden geprikt?

Geplaatst

Haha, mijn linker eileider zat ook dicht en daar groeiden de meeste eieren, ze moeten tussen de 18 en de 20 mm zijn, maar als er kleintjes omheen zitten van 12 ofzo dan prikken ze die mee hoor, en daar kan heel goed een eitje uitkomen, ga voor je duimen hoor!!

Geplaatst

Ja en we hebben best een groot probleem als woensdag de punctie is. Manlief heeft net naar het UWV gebeld of hij de afspraak kan verzetten naar een week later i.v.m. ziekenhuisopname van zijn vrouw (leugentje om bestwil). Nee meneer, daar doen wij niet aan! Ja en dan???? Hij moet toch zijn zwemmertjes inleveren.....

Ik moet als laatste voor de punctie dus heb geen idee rond hoelaat dat is??

Geplaatst

Babii, ik hoop voor je dat die 4 kleinere follikels ook nog mee gaan groeien! En op zich positief toch, dat je bms al 5mm is? Het heeft nog wat dagen de tijd en wie weet reageert het ook nog positief op de Progynova, en later op de Pregnyl? Wel in blijven geloven dat het goed kan komen hoor!

Ik heb nog even terug gezocht hoe het bij mij de vorige keer verliep (niet gezegd dat dat bij jou dan ook zo gaat natuurlijk, ieder lichaam is anders en ook ik zelf moet deze keer weer afwachten hoe het nu gaat, wie weet ook wel anders.... maar ik dacht dat je het misschien fijn zou vinden aangezien je er wat dingen over vroeg):

Vrijdag 1e fm - Rechts: 2 kleine follikels, en misschien nog wat kleins. Links: een paar HELE kleintjes. Nog te klein om in te schatten welke doorgroeien dus nog niets opgemeten.

Dinsdag 2e fm - Rechts: 18,5mm - 16mm - 11mm - 11mm. Links: 13mm.

Woensdag 3e fm - Rechts: 21mm - 18mm - 15mm - 13mm. Links: 16mm. BMS 12mm. 's Avonds Pregnyl (10.000).

Vrijdag punctie, alle 5 aangeprikt, resultaat 3 eitjes.

Roossie, jij morgen de eerste fm: succes!

Geplaatst

Hmmm hij zegt net al: als het woensdag is, dan zorg ik wel dat het geregeld wordt, want dit is gewoon heel belangrijk....

Geplaatst
Babii, ik hoop voor je dat die 4 kleinere follikels ook nog mee gaan groeien! En op zich positief toch, dat je bms al 5mm is? Het heeft nog wat dagen de tijd en wie weet reageert het ook nog positief op de Progynova, en later op de Pregnyl? Wel in blijven geloven dat het goed kan komen hoor!

Ik heb nog even terug gezocht hoe het bij mij de vorige keer verliep (niet gezegd dat dat bij jou dan ook zo gaat natuurlijk, ieder lichaam is anders en ook ik zelf moet deze keer weer afwachten hoe het nu gaat, wie weet ook wel anders.... maar ik dacht dat je het misschien fijn zou vinden aangezien je er wat dingen over vroeg):

Vrijdag 1e fm - Rechts: 2 kleine follikels, en misschien nog wat kleins. Links: een paar HELE kleintjes. Nog te klein om in te schatten welke doorgroeien dus nog niets opgemeten.

Dinsdag 2e fm - Rechts: 18,5mm - 16mm - 11mm - 11mm. Links: 13mm.

Woensdag 3e fm - Rechts: 21mm - 18mm - 15mm - 13mm. Links: 16mm. BMS 12mm. 's Avonds Pregnyl (10.000).

Vrijdag punctie, alle 5 aangeprikt, resultaat 3 eitjes.

Roossie, jij morgen de eerste fm: succes!

Super lief van je! Ik was al bang hoor dat er met 150 IE minder zou groeien ;-). Aangezien ik met 75 IE al weinig eigroei heb (1)...

Wel super fijn om te lezen dat ze bij jou alsnog zijn uitgegroeid. Ze heeft die kleintjes inderdaad niet opgemeten, het was net een trosje druiven whahahaha. Zag er wel grappig uit. En de andere waren al 11 mm, maar ik zag op het apparaat 14 mm staan. Ik zei het nog tegen haar, maar ze zei: het is echt 11 mm.

Mijn linkerkant van het BMS was 5 mm en de rechterkant iets dunner 4 mm. Ze zei ook: het kan echt nog een spurt gaan maken, dus slik braaf mijn Progynova. Ze ging het wel eerst bespreken, maar goed.... Ik ben dokter gynaecoloog Babii en ze waren het wel met me eens whahahah. Was wel grappig hoe ze het zeiden: wat fijn dat u zo meedenkt.. Ja ehm, logisch toch? Gaat om de innesteling van ons wondertje.

Merk nu wel dat ik een druk voel op me rechter eierstok (terwijl links die eitjes zitten). Alsof ik een eisprong krijg, zo voelt het.

Geplaatst

@Babii, grappig, misschien komen we elkaar wel tegen met de punctie.

De walnotenolie kun je bij de Ah kopen. heb gelezen dat je het door de yoghurt kunt eten met muesli, maar ik ga het met alpro yoghurt eten want zuivel is niet goed voor je milt en je miltenergie houdt je vruchtje vast.

En er kan nog genoeg gebeuren hoor de komende dagen qua groei.

@Dee, dankje!

Nog 1 dag werken en dan is het eindelijk weekend, ga ik lekker bijkomen.

Ik had vandaag de manager voorgesteld om morgen ook nog te werken, omdat ik volgende week minder beschikbaar ben. Dat vindt hij een goed idee.

Het ging wel per sms, voordat ik het wist was hij weg, hij is vandaag jarig en ging ook nog naar de begrafenis van zijn neef.

Verder voel ik me goed, soms is het naar huis racen om op tijd te spuiten, maar gaat goed.

Buik is nog gevoelig, ben erg benieuwd morgen met de fm.

Liefs Roossie

Geplaatst

Vandaag echo gehad, het gaat nu allemaal heel snel

Rechts heb ik 2 grote follikels en 3 kleintjes, de gyn wist niet of die wel mee zouden gaan groeien.

Links 6 follikels, waarvan de kleinste 11mm en 2 al 17mm.

Bms is 7mm, dat was goed zei ze.

Morgenochtend moeten we weer terugkomen, wordt vroeg opstaan om 8.15 moeten we er al zijn.

Misschien morgen al de pregnyl en maandag al de punctie ipv woensdag.

Helemaal beduusd waren we ervan, daarna naar mijn werk gegaan.

Heb een tijdje beduusd achter mijn pc gezeten, het wordt nu heel erg spannend!

Maarja ik kan mijn manager dus niets garanderen over volgende week, punctie kan maandag, dinsdag of misschien toch woensdag zijn.

Daarom heb ik mijn manager verteld dat ik niet kan zeggen wanneer ik volgende week kan komen, vanwege een kleine ingreep in het ziekenhuis.

Hij zei gezondheid gaat voorop, laat me maar weten wanneer je kan komen.

Ik was erg opgelucht dat ik het hem verteld had, heb hem niet alles verteld hij deed zo van dat hij niet alles hoefde te weten.

Op naar morgen!

Liefs Roossie

Geplaatst

Wat goed Roosie!!! Spannend hoor en wat een net BMS! Kom ik met mijn 5 mm aan ;-). Wel super goed dat je er al zoveel hebt zitten, spannend hoor!

Snap niet waarom ik dan niet morgen moest terugkomen, want had er 3 van 11 mm en dat groeit toch snel. Moet er pas maandag om 09.00 uur zijn.... Vindt het zelf veel te laat....

Heb nog steeds het gevoel dat het BMS niet gaat doorgroeien, weet zo langzamerhand niet meer wat te doen hoor :-(

Geplaatst

@babii, bij mij is de grootste al 17mm, daarom moet ik morgen al terugkomen.

Bij jou zijn ze 11mm, dan hebben ze nog wat meer tijd nodig en dat kan omdat je ovulatie onderdrukt wordt.

En zo heeft je bms de tijd om door te groeien.

Probeer positief te zijn meis, ga er voor! En vertrouw de artsen, zij doen het zo vaak. Ik weet het dat is soms erg moeilijk, het liefst zou ik alles uit handen nemen en zelfs de emmy in elkaar prutsen hahaha.......

Liefs Roossie

Geplaatst

Roossie, woww, wat gaat het bij jou snel opeens zeg, super hoor!!

Babii, probeer je niet te druk te maken, het is precies zoals Roossie zegt, vertrouw artsen maar, als je ei gisteren 11 was is ie vandaag echt nog geen 20 (dat zouden wij wel willen met zijn allen, hihihi) komt goed meis, ik duim nog steeds voor je dat je bms ook lekker meegroeit en dat je straks een mooi bedje hebt!! Hou je taai en probeer positief te zijn!!

Geplaatst

Jaaa jullie hebben gelijk hoor, vindt het alleen moeilijk hoop te houden na 1,5 jaar alleen maar klappen over het BMS :-(. Ik lees namelijk dat er veel meiden zijn met een BMS van nu 7 mm en stimuleren en dat ze al rekbaar slijm hebben (ik heb dat dus niet). Dus ben dan gelijk gedeprimeerd.

Vertrouw de artsen ook, maar heb zo het idee nooit zwanger te kunnen worden door dat BMS.... Wat nou als ie niet verder groeit????

Nou laat mij maar weer lekker verder zielig doen, wordt gewoon gek van dat BMS. Waarom kan dit nou niet gewoon goed zijn??? Moet zeggen dat ik 5 mm voor 11 mm follikels wel weinig vindt. Vond het ook raar want op dat echo apparaat stond 14 mm toen ze het opmeette (de follikels) maar ze zei 11 ook nadat ik zei dat ik 14 zag staan....

Nou ja, hoop maandag positief nieuws te krijgen. Manlief kan niet mee, dus me vriendin gaat mee. Neem aan dat die wel mee naar binnen mag toch?

Geplaatst

Het is begrijpelijk dat je over dat BMS in zit hoor, wat hebben de artsen er eigenlijk over gezegd?

Die follikels meten als het goed is kruislinks 2 keer en volgens mij word dat getal weer gedeeld ofzo, dus bijv. 10bij14=12mm, snappie? En zo kan het dus zijn dat je 14 op het scherm ziet staan en dat de follikel in werkelijkheid 11 is.

Fijn dat je vriendin meegaat en die mag wel mee naar binnen hoor!!

Geplaatst

Whahha echt waar Ralletje? Dat wist ik niet eens, weer wat geleerd.

De arts zei (vrouw met kort bruin haar) het was geen Dokter P. ze zei: het kan zomaar dat je BMS nog een spurt maakt hoor, je eitjes zijn nog erg klein. Maar goed, waarom moet ik daar in geloven, dat is nooit gebeurd.... Slik nu Progynova bij en dat heeft ook nooit gebaat, maar hopelijk nu wel.

En als het echt niet meer lukt met dat BMS dan heb ik een vriendin die ons kindje wil dragen, maar dat moet ik dan echt, echt echt heel erg in overweging nemen, want het liefst draag ik me kindje zelf... En ben ook bang dat iemand dan zegt: ik hou jullie kind, want de draagmoeder is dan de officiële moeder :-(

Maar goed, eerst dit maar afwachten. Jullie worden vast onwijs moe van me. Zal je zien dat ik me maandag druk gemaakt heb om niets haha (zou wel mooi zijn). Geen heldervoelende dames hier ;-)??

Geplaatst

@babii, diep in en uitademen! Je maakt je veel te druk hoor! follikels van 11mm zijn ook nog erg klein, vaak tellen ze die van 14mm pas echt mee.

En omdat je ovulatie onderdrukt wordt, heeft het bms ook meer de tijd om door te groeien.

Ga er voor, zeg tegen jezelf ik word zwanger!!! Positief zijn helpt echt heel erg mee hoor!!!

Nou vanochtend vroeg uit de veren en hop naar het ziekenhuis voor de echo!

Zat nog een stel die gisteren ook voor ons waren, straks zien we ze misschien nog bij de punctie hahaha......

Ik heb nu 10 follikels, waarvan de kleinste 10mm is, er zijn dus een paar bijgekomen.

Maar de grootste is al 21mm!

Bms is 9mm dus dat is erg netjes en bouwt goed op.

Nu wordt ik vanmiddag gebeld of ik maandag of dinsdag de punctie heb.

Dus vandaag of morgen de pregnyl zetten.

Manlief was zo lief om nog te vragen of het niet op dinsdag kan, dan hebben we op vrijdag de TP heb ik het hele weekend om uit te rusten hihihi.....

Ze zou er rekening mee houden maar ze zei we moeten in de eerste plaats goed kijken wanneer we de eitjes het beste kunnen oogsten.

Ik denk dat we op maandag uit komen, omdat die ene al 21mm is. Maarja we wachten het af, ik word gebeld tussen 12.00 en 16.00 dus ieder moment kan de foon gaan.

Ik zei tegen de gyn, het gaat ineens snel komt dat door het lange protocol. Ze zei nee juist bij lang protocol duurt het vaak wat langer en bij kort protocol wat sneller.

Ik ben ook nog minder puregon gaan prikken ook dan de vorige keer. Bij mij is het anders om bij kort protocol duurde het iets langer dan bij lang protocol.

Tsja ben weer een aparte!

Liefs Roossie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden