Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Dee, gefeliciteerd met je twee mooie emmies in je buik! Mijn duimen draaien weer, ik hoop zo dat het nu echt mag lukken!!!! Vooral spannend omdat je nu Intralipid en Prednisolon erbij ingenomen hebt. Ik kan me voorstellen dat een foto van je emmies een dubbel gevoel geeft, zo mooi om te zien en te bewaren en straks aan je kind(eren) te laten zien, maar zo'n tegenvaller als het mislukt terwijl je zo'n mooie foto hebt.

@Megan, moeilijk hoor het dilemma. Ik denk net zoals Okaasan en Dee, dat ik zelf in ieder geval die afspraak in Gent door zou laten gaan. Misschien denk je later nog wel was ik toch maar naar die afspraak geweest, dan had ik misschien meer geweten waarom het niet lukt. En de cryo's, misschien daar nog voor gaan en dan een punt er achter proberen te zetten? Veel sterkte met jullie besluit en een dikke knuffel.

@Okaasan, hé verdorie, weer niet gelukt! Nu met je handen leeg na zoveel moeite en al het lange wachten. Hopelijk brengt Gent je meer perspectieven? Geef je groot gelijk dat je verder dan het UMC gaat kijken, ze zijn in Gent ook zoveel verder. Wel een mooie afleiding jullie nieuwe huis, leuk om het samen in te richten en straks samen genieten van jullie huis. Sterkte met de operatie van je man. Hoe was het bij de arbo?

De rest allemaal een dikke knuffel!

Sinds vrijdag zijn we terug van vakantie. We hebben een erg leuke vakantie gehad en het heeft ons ook goed gedaan. Vliegen met Jane ging ook goed, heen reis gespeeld ook met een meisje uit India van 9 maanden en ook geslapen en terugweg haast alleen maar geslapen, gingen toen ook de nacht in. Ze heeft ook genoten van de vakantie. Nu zitten we nog met een jetlag, moet nu ook weer snel afsluiten want ze is weer wakker duurt wel even voordat ze weer in haar ritme is, ik zelf ook hahaha.........

Liefs Roossie

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben ik weer even, na een tijd en heen weer wiegen en dan toch maar een klein half uurtje laten huilen slaapt ze weer eindelijk.

Tijdens de vakantie ben ik gestopt met bv, ik gaf nog alleen in de ochtend maar op gegeven moment voelde ik dat ik toch een keer moest gaan stoppen en vond dat een mooi moment.

Heb nu mijn energie nodig voor de nieuwe kleine en ze moet straks niet jaloers zijn op haar brusje. Ze geniet nu van haar karnemelk met roosvicee en vanille yoghurt.

Vandaag ook bij de vk geweest op controle, alles was goed, hartje gehoord en hoorde zelfs de kleine schoppen, wordt vast een voetballer net als zijn vader. Ik voel nog steeds dat het een jongen is, of dat echt zo is weten we volgende week met de 20 weken echo.

Lieve meiden ik hoop zo dat er snel mooie berichten te lezen zijn hier, zo oneerlijk hoe jullie ervoor moeten vechten en dan misschien toch met lege handen eindigen.

Ik ga zo maar naar bed, morgen kan ik geen middagdutje doen moet ik weer op kantoor werken, hopelijk blijven mijn oogjes open staan.

Liefs Roossie

Geplaatst

Ookasan, even berichtje voor jou. Wat ontzettend jammer weer....vind het ech enorm triest voor jullie. Heel veel langer moet het gewoon niet duren, straks is jullie nestje er gewoon klaar voor.

Ik zou gewoon een afspraak in Gent maken. Dan maar niet bij de sutter! Bij een van de anderen kun je ook wel terecht en als je zegt dat je de rif-batterij wit dan kan dat vast. Of in Brussel of Duitsland natuurlijk.

En in Umc zou ik om een hysteroscopie vragen, dat gaan ze in welk buitenland dan ook volgens mij sowieso doen. Je wilt nog vechten toch? Of begin je het zat te worden.

Dee van harte met de cryos en wat fijn allemaal. Extra spannend zo, met de nieuwe impulsen erbij.

En ook mooi dat adoptie nog altijd een alternatief is.

Knuffels voor de rest! Roossie vakantie klinkt echt top, Waah ik wil ook! Ik zeg november!

X

Geplaatst

Dee: toch nog een plan B? Ik dacht dat jullie adoptie toch niet helemaal zagen zitten. Hebben jullie ook al de VIAcursus gedaan? Of hadden jullie nu alles stop gezet tot na de behandelingen. Ik ben het even kwijt.

Je pleegzorginformatie ga ik even onthouden. Man en ik hebben altijd geroepen dat ons dat ook wel iets leek, maar ja, doen moesten we wel een groter huis. Dat hebben we nu.

In elk geval heb je nu twee hele mooie cryo's van 5 dagen oud terug gekregen. Zo'n 5-daags embryo zou ik misschien ook nog wel willen. En je embryo-foto-gevoelens kan ik me erg goed voorstellen. Het begin was er, het staat zelfs op foto, maar ja… Bewaar je ze wel die foto's? Ik vraag me altijd af of die cryo dan echt wel in mij is teruggeplaatst als het weer niet gelukt is.

Roossie, fijn om te lezen dat jullie een mooie vakantie hadden en dat alles met nr.2 ook goed gaat. Komende week de 20wk echo. spannend hoor. Willen jullie weten of het een jongen of een meisje is? Bij Jane wisten jullie het ook toch?

Ik heb nog 1 week vrij en moet daarna weer verder waar we gebleven waren met de reïntegratie. Vakantie om te verhuizen had ik gelukkig al aangevraagd voordat "mijn aanwezigheid op kantoor niet meer gewenst was" (letterlijke mededeling). Ik zie er wel weer vreselijk tegenop om weer naar mijn werk te gaan. Nog meer dan de vorige keer. Maar de manier waarop gezegd werd dat ik niet hoefde te komen, was ook echt niet netjes, eufemistisch uitgedrukt.

Dee en Roossie jullie schrijven dat jullie blij zijn dat we zo bezig zijn in ons huis. Ik was daar ook heel blij mee, maar nu die laatste cryo weer mislukt is, voelt het meer als een soort plicht, ik heb er nu geen lol meer in. Het moet toch af. En terwijl ik dit schrijf, zit ik weer enorm te huilen. Dikke tranen. Overal, over alle leuke dingen, of alle dingen die leuk horen te zijn, zit telkens die stomme schaduw. Telkens weer die zkh-ellende. Ik zou daar zo graag vanaf zijn. Ik heb nog steeds niet gebeld dan het weer mislukt is. Gek eigenlijk dat zo'n zkh zelf ook niet belt op een gegeven moment. Wie schreef dat hier ook al weer eerder, Megan geloof ik.

Ik had, hoe naïef, zo gehoopt dat deze mooie plek ons meer moois dan alleen een fijn huis zou opleveren. En dan lukt het weer niet. En dan gelijk ook weer zo veel (hormoon)ellende in het vooruitzicht om eventueel wel die wens in vervulling te laten gaan. Ik heb er echt geen vertrouwen meer in en naar Gent wil ik nu op het moment ook niet meer. Ik hebd us ook nog geen mail gestuurd en ook niet gebeld. Ik wil gewoon helemaal niets meer, behalve een dikke steen om onder te gaan liggen en er pas in betere tijden onderuit te kruipen. Ik voel me echt ellendig.

Nou meisjes, ik mis jullie wel nu het zo stil is hier in ons Utrecht-draadje. Maar ja, zelf ben ik er ook minder omdat ik toch alleen maar 'klaag-verhalen' heb. Dikke knuffel voor iedereen die het hard (of iets minder hard) nodig heeft.

Liefs, Okaasan

Geplaatst

Ach ookasan .... Ik heb zo met je te doen. Wat ontzettend klote dat je je zo voelt. Ik snap het ook gewoon heel goed. Het is vreselijk oneerlijk allemaal en wat er op je afkomt als het niet wil lukken is ook immens. Meid, ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Een plan b is misschien ook geen gek idee. Jullie prachtige huis kan zeker een paar pleegkinderen herbergen als dat iets is wat jullie willen. Lekker in de moestuin rommelen. Ik wilde maar dat je er toch van kan genieten, het is zo jammer als de kinderwens zoveel roet in het eten gooit. Het is al zo moeilijk allemaal. Dikke knuffel!!

Geplaatst

Hee Megan, Ik had je eerste berichtje (dus die van 22.18 uur) niet gezien gisteren. Dank je wel voor je hele lieve berichtjes. Tja een plan B, fijn dat het er is, maar heeft zeker niet de voorkeur. HEbben we ook nog nooit stappen voor ondernomen hoor, eerst een eigen kind en dan pleeg was het plan. Je eerste berichtje kan ik wel wat mee, dat zijn goede tips. Dank je wel. Misschien toch maar eens naar Gent bellen deze week.

Gaat het bij jullie ook weer een klein beetje de richting op die je wilt (beide neuzen dezelfde kant op en goede gespreken bij de peut)?

Geplaatst

@Okaasan, ik hoop zo dat in jullie nieuwe grote huis kindjes gaan rondhollen! Ik vind het zo naar voor je allemaal, je kinderwens en dat gedoe op je werk. Ik hoop van harte dat je eens in een positieve flow zal komen. Het nieuwe huis is daar misschien een start van, hopelijk volgen er meer positieve dingen op je pad. Heeft je man de operatie goed doorstaan, of moet hij nog onder het mes?

@Megan, erg fijn hoe je Okaasan verder kunt helpen, zo mooi hoe jullie elkaar hierin kunnen bijstaan.

@Dee, duimmmmmm..............

Hier gaat alles ok, Jane is door haar Jetlag heen en slaapt weer in haar normale ritme en wij ook hahaha......

Ben nu nog druk met een website af te ronden, ben alleen tegen een probleem aangelopen waar ik hopelijk uitkom, denk het wel maar zal wel wat uurtjes kosten.

Morgen gaan we naar de dierentuin, manlief had kaartjes gekocht via vakantieveilingen.nl

Vandaag had ik een vriendin van mijn moeder gebeld, altijd wel fijn om met haar over mijn moeder te hebben. Zij luistert ook nog steeds naar de woorden die mijn moeder altijd zij. Ze was eerst altijd bang dat het me verdrietig zou maken als ze me belde, maar heb haar duidelijk gemaakt dat ik het juist fijn vindt om met iemand te praten die haar gekend heeft.

Verder ben ik mezelf ook eens te raadde gegaan wat te doen met mijn rijangst. Ben al jaren bezig om ervan af te komen, maar lukt maar niet. Heb nu op internet gelezen dat het ook lang een taboe is geweest en het vaak beter aangepakt kan worden door eerst de angst aan te pakken en dan de auto instappen. Mijn man zegt ook altijd dat ik goed kan rijden, maar zit altijd verstijfd en paniekerig achter het stuur. Ik ben nu moed aan het verzamelen om een keer een therapeut of psycholoog te bellen die mij ervan af kan helpen. Je hebt zelfs een stichting rijangst. Vond het alleen al fijn om dit te lezen op internet, voel me er meer in begrepen. Vele mensen zeiden steeds je moet gewoon gaan rijden en doorzetten, daar werd ik op gegeven moment wel moe van.

Als ik relaxed durf auto te rijden, zal het straks ook makkelijker zijn met de kids en als er iets gebeurd dat ik ook zo naar het ziekenhuis durf te rijden en ook andere mensen opzoeken e.d. We hebben 1 auto maar manlief is bereid om met de fiets naar zijn werk te gaan als ik met de auto weg zou willen. Maar goed, nu nog naar mijn gevoel het goede moment pakken om te bellen, beste is toch wel om het voor mijn bevalling te gaan doen...............

Ok dit is iets van een geheel andere aard dan zwanger worden of zijn, maar misschien ook goed om andere dingen hier te schrijven om wat spanning te doorbreken.

Dikke knuffel voor iedereen, velen hier hebben het hard nodig!!

Liefs Roossie

Geplaatst

Dee super 2 mooie emmy's aan board :) ik hoop dat die nog 9 maanden zullen blijven zitten..

suc6 bij de slopende wachtweken, hoop dat je een beetje drukke week heb..

Roossie: ik heb het ook gehad, ik had me rijbewijs heel vroeg en ging toen overal naar toe

met OV, tot ik aan het werk ging en een bedrijfs auto kreeg, en ik opeens heel veel moest rijden..

misschien dat een paar rijlessen helpen ( niet om te leren rijden maar gewoon ff alles in 2 a 3 lesjes herhalen)

? in combi met gesprek?

Geplaatst

Roossie, fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. En je bent alweer bijna 20 weken ver, wow. Welke dag heb je precies de echo?

Mijnbaby ook weer terug van vakantie... waar zijn jullie geweest? En zag ik nu dat jullie al weten of jullie kleintje een jongen of meisje is?? Ga je 't ook delen hier?

Megan, nog steeds ZA in de planning als bestemming?

Okaasan, een hele dikke knuffel voor jou. Wat is het toch een rottige rottijd, andere woorden heb ik er niet voor (ja, of van een orde die het er niet vrolijker of netter op maakt). En wat balen dat je weer naar je werk moet terwijl je er niet wilt zijn, je zo depri voelt en je ook niet gewenst voelt daar. Kun je niet extern reintegreren? (geen idee of dat uberhaupt kan)

Over het adoptietraject: we hebben in april de VIA cursus al afgerond, nu staat het stil omdat we nog niet klaar waren met behandelingen.

Meiden, thanks voor het duimen. Kaartje en Clau ook! Clau, ben benieuwd hoe het nu met jou gaat, heb ik niet meer in het topic gekeken waar je schrijft. Laat je weer eens wat horen?

Ik heb de afgelopen dagen wel 't één en ander gevoeld en kreeg daar bijna weer wat hoop van, maar ja.... Laat ik het zo zeggen: ik ben er eigenlijk wel zeker van dat er iets gaande is of is geweest (ik heb geen Pregnyl of Utro gebruikt dus ook geen bijverschijnselen), maar of 't goed gaat komen.... ik durf er gewoon niet meer op te hopen want het is elke keer weer zo'n end dat je dan naar beneden klettert.... We zijn er wel behoorlijk klaar mee! Als dit 'm niet wordt dan gaan we komende maand voor de laatste cryo's (met Prednisolon, zonder acupunctuur en ik denk ook zonder intralipid-infuus) en dan ist afgelopen...........

Geplaatst

@mijnbaby, wat fijn dat het een leuke echo was en dat je weet of het een jongen of meisje is! Mogen wij het ook weten?

Ik wil ook eerst therapie en dan gaat de therapeut mee in de auto samen met een rijinstructeur en dan rijden. Dus zo'n beetje wat je zegt idd

@Dee, klinkt positief dat je bepaalde dingen voelt. Ik kan me voorstellen dat je niet veel durft te hopen, dan moet je jezelf weer uit zo'n dal halen. Ik blijf stevig doorduimen!!! Lieve kleintjes blijven zitten hoor bij mama Dee, jullie zijn zoooooooooooooooooooooooo ontzettend welkom!!!!

Ik heb a.s. dinsdag om 10.00 uur de 20 weken echo, wordt weer spannend. Ben relaxt maar dat vind ik toch wel een spannende echo.

Vandaag naar de dierentuin geweest, was druk! Hoorde op de terugweg op de radio dat het overal in de attractieparken druk was. Iedereen dacht dat het de laatste zomersedag zou zijn. Jane vindt het ook steeds leuker om naar de beestjes te kijken, ze heeft er steeds meer oog voor.

Liefs Roossie

Geplaatst

Oskaan hoop dat je het een plekje kunt geven en met goede moed nieuwe frisse start kan maken...

Dee Hoop dat het de kleintjes zijn die lekker aan het innestelen zijn... wanneer mag je testen?

Geplaatst

Kwam even kijken of er nieuws was van Roossie... Ik hoop dat jullie een goede echo hebben gehad en dat jullie dat nu aan het vieren zijn (als vanouds met een tompouce? die zijn meestal roze.... als het een jongetje is moeten jullie op zoek naar iets blauw eetbaars).

Ochtendtemp daalt hier dus bereid me er op voor dat ik ongesteld ga worden..............

Geplaatst

@Dee! Ahnee het zal toch niet? Ik duim heel hard voor je X

Onze 20 weken echo was helemaal goed, alles ziet er perfect uit! Hoofdje ligt al naar beneden kan nog wel draaien. Ennnnnn mijn gevoel klopte niet, het is een meisje haha erg leuk straks twee meiden.

En Jane loopt sinds gisteren achter de loopkar en vlot ook.

Geplaatst

dee het zal toch niet waar zijn weet niet wat ik moet zeggen om je moed in te spreken.

roosie wat fijn dat alles goed was en straks twee meiden. wij hebben strak ook twee meiden. hier gaat alles goed alleen vandaag even naar de huisarts geweest ivm moeheid. mijn hb was 6.6 dus krijg nu staaltabletten.

Geplaatst

Even met de telefoon. Zit nl. bij therapie, maar wel een dag te vroeg. Hoe bedoel je, het gaat niet zo goed met mij. Zucht…

Roossie; gefeliciteerd met de mooie echo. En weer een meisje! Wat leuk. Wel gek lijkt me dat, dat je gevoel niet blijkt te kloppen. Maar ja, je hebt nog 20 weken om eraan te wennen :-)

Och Dee, wat stom. Temp je ook nog? Daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt. Moet al zoveel doen en laten voor die stomme icsi's, dat ik dat niet meer deed. Helaas is je temp vrijwel altijd een goede aanwijzing. Dus wat een ellende. Maar regelmatig is er wel een tempdipje te zien. Dus nog niet alle hoop en moed verliezen.

Hier vanochtend toch naar naar het Umc gebeld voor een evaluatie afspraak. Ze gaan er gelijk van uit dat je een volgende icsi doet, want mijn dossier vermeldde dat het voorbereidingsgesprek ook telefonisch mocht. Maar ik wil iets anders, niet op dezelfde voet verder, dus dat lijkt me niet zo handig. Als alles hetzelfde blijft, dan doe ik het niet meer. Al dit gedoe heeft me behalve een heleboel ellende niets op geleverd. Ik pas ervoor. Mijn strijdlust is echt helemaal verdwenen. Ik ben letterlijk en figuurlijk zo moe van al dit gedoe Maar van de andere kant kan de gedachte dat dan echt al deze ellende voor niets is geweest er bij mij niet in. Die gedachte maakt me echt ellendig en radeloos.

De afspraak bij het UMCU is pas 25 oktober! Dat was de eerste mogelijkheid. Ze hebben het druk denk ik. Dus Ink, misschien heb je het wel goed met de wachtlijst waar jullie rekening mee houden.

Ik ga even een klein rondje lopen hier en een nieuw vermogen in de parkeerautomaat gooien.

Geplaatst

Oh ja Roossie: ik vind het stoer van je dat je hulp gaat zoeken bij je rijangst. Die stap zetten is vast al een grote stap, dus dan kan de therapie alleen maar mee vallen ;-) Zoek je echt een goed iemand, want aan half werk heb je niets bij dit soort dingen.

Wat ik me wel afvraag is of tijdens je zwangerschap dit soort therapie doen handig is (inderdaad, vlak daarna is ook niet handig), ik werd zelf van de de zwangerschapshormonen heel erg angstig (dus ook telkens van de pregnyl of ovitrelle). Erg onhandig. Maar een goede therapeut kan je vast daarin ook advies geven. Heel veel succes ermee!

Geplaatst

Okaasan sterkte met alles! Benieuwd hoe het verder zal gaan op je werk en hoe ze zich naar jou toe opstellen.

Hier is het idd weer niet gelukt. Temp nog verder gezakt en zojuist ongesteld geworden. Voor de duidelijkheid een testje gedaan (jaja Megan ;-)), kan ik morgen met een gerust hart aan de wijn. Nog 2 cryo's, die willen we komende maand laten terugplaatsen. Ben er zoooooo klaar mee.

Okaasan, ik temp soms een paar dagen zodat ik het aan zie komen dat ik ongesteld ga worden, geeft best wat duidelijkheid, ook rond eisprong doe ik het heel soms nog.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden