Ga naar inhoud

Lars en Nick geboren en overleden (26-2-2010)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

We misten je al in de juli groep.

Huilend heb ik nu jullie bericht gelezen. Heb er geen woorden voor.

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen.

Veel liefs Tinus

• Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth,

ik vind het heel knap hoe je zo iets onbeschrijvelijks toch zo bijzonder liefdevol hebt opgeschreven. Hoe oneerlijk kan het leven zijn.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Wat is dit verschrikkelijk. Wat zit de wereld toch oneerlijk in elkaar. Ik wens jullie heel veel kracht toe.

Liefs Amber

Geplaatst

Ik had het verhaal gister al gelezen maar was te geemotioneerd om op dat moment te reageren

Wat een ongelofelijk verhaal en zo oneerlijk hoe sommige dingen in het leven gaan.

Je moet er hard voor knokken om zwanger te worden en dan gebeurt dit.

Heel veel sterkte de komende maanden want dit verlies verwerk je niet zomaar.

Groetjes

Geplaatst

lieverds, wat een ongelooflijk wreed eind voor iets wat een prachtig sprookje had moeten zijn...woorden schieten tekort, mijn hart gaat naar jullie uit.

liefs dani

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Ik kan niet de goede woorden vinden om te zeggen hoe erg ik dit voor jullie vind. Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Ondanks dat het een verschrikkelijke ervaring is, heb ik bewondering voor de wijze hoe je het hebt beschreven: heel mooi! Ik wens jullie heel, heel veel sterkte om dit een plaatsje te geven en de komende moeilijke periode door te komen. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar en van lieve familie en vrienden.

Veel liefs,

Karin

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Ook hier tranen bij en na het lezen van jouw bericht.

Woorden schieten te kort.....

Wat heb je het mooi omschreven. De liefde voor jullie zoontjes spat van het beeldscherm.

Heel heel veel sterkte en kracht voor nu en de komende tijd.

Er wordt aan jullie gedacht.

Liefs,

Marli

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Wat verschrikkelijk voor jullie, ik wil jullie heel veel sterkte wensen, houd elkaar goed vast!

Dikke Knuffel,

Heather

Geplaatst

Wat een verschrikeelijk verhaal. Woorden scfshieten te kort. Dit hoop je nooit mee te maken. Ik wens jullie heel veel sterkte en steun .

Geplaatst

Lieve Babeth,

Gehuild heb ik om wat jullie is overkomen, geen idee wat ik moet zeggen, ongelofelijk! Heel veel sterkte.

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Vol ongeloof heb ik zojuist jullie verhaal gelezen....Wat intens verdrietig en waarom??

Wil jullie vanuit de grond van mijn hart alle sterkte wensen.

Lieve groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Heb jullie verhaal vanochtend gelezen en er de hele dag aan gedacht....hier zijn geen woorden voor.....ik wens jullie alle kracht toe om dit te verwerken......

Geplaatst

Lieve Babeth,

Wat een verschrikkelijk bericht, ik weet niet wat ik moet zeggen...

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.

Liefs, Laika

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Wat een verschrikkelijk bericht! Ik heb het vanochtend gelezen en heb er de hele dag aan moeten denken. Met tranen in mijn ogen heb ik je bericht gelezen. Het is niet uit mijn gedachten geweest. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik me niet kan indenken hoe vreselijk dit voor jullie moet zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar zullen hebben. Mijn gedachten zijn bij jullie en jullie mannetjes!

Geplaatst

Hoi Babeth&Martijn

Jeetje wat erg om te horen dat jullie je kindjes verloren zijn

Ik wil jullie erg veel kracht,liefde en sterkte toewensen in deze zware,moeilijke tijd en dat jullie het uiteindelijk een plekje kunnen geven

Liefs Elvira

Geplaatst

Lieve Babeth en partner,

Ik vindt het zo onnoemlijk zwaar waar jullie nu doorheen moeten. Ik wens jullie heel veel sterkte in jullie enorme verdriet. Ik hoop dat jullie veel steun krijgen van vrienden en familie.

In gedachten ben ik bij jullie.

liefs Joske

Geplaatst

Lieve meid,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze vreselijke gebeurtenis. Ik kan het met geen andere woorden zeggen. Met tranen heb ik jullie verhaal gelezen, het is echt verschrikkelijk.

Heel veel sterkte en kracht toegewenst!!

Liefs,

Chantal

Geplaatst

beste Babeth,

wat ontzettend erg voor jullie, ik heb het zitten lezen met tranen in mijn ogen. wat kan het leven in een slag veranderen.

veel sterkte voor jullie beiden wat een verdriet.

Geplaatst

ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar wil jullie toch heel veel

kracht en sterkte toewensen met het verlies van jullie Lars en Nick.

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn

ik wens jullie enorm veel sterkte toe !!! Toen ik dit verhaal van jullie aan het lezen was vloeiden de tranen ! Ik vind het echt verschrikkelijk!! Groot gelijk had je toen je Nick en Lars naar huis hebt meegenomen en niet daar hebt gelaten . Je hebt afscheid kunnen nemen en vandaag zijn ze weer bij jullie las is . Enorm veel sterkte toegewenst !! Het is echt verschrikkelijk wat jullie moeten doormaken !

Een Dikke knuffel

Joke

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn

Woorden schieten te kort, tranen bij het lezen van jullie verdrietige verhaal. Intens triest en onrechtvaardig. Jullie wens was zo groot en wat waren jullie blij toen jullie samen in verwachting waren. Twee prachtige zoontjes geboren en dan dit....

Ik bewonder je kracht en moed Babeth, dat je je verhaal zo hebt kunnen vertellen. Gelukkig dat jullie veel steun al elkaar hebben. Ik wens jullie heel veel kracht, liefde en moed om dit verlies te verwerken.

Liefs

Manouk

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ik vind het verschrikkelijk wat jullie is overkomen, ik weet niet wat ik moet zeggen om je een troostend woord te bieden, want woorden schieten te kort. Ik heb bewondering en respect voor je hoe je dit allemaal hebt doorstaan. Ik hoop echt dat je de kracht vindt om weer door te gaan. Samen met je man moet dat lukken. Heel erg veel sterkte in de komende periode en daarna. In gedachten ben ik bij je. We missen je enorm.

Heel veel liefs, Marije

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ontzet heb ik je verhaal gelezen............. dit is NIET te bevatten, laat staan voor jullie! Waarom?!?!?

Zelf net moeder geworden van 2 knullen, komt dit zo ontzettend qua gevoel dichtbij dat ik er gewoon kapot van ben. Woorden schieten tekort, maar ik probeer het toch.

Heel veel sterkte en geloof dat ze op een 2 na beste plek terecht zijn gekomen (de beste plek was natuurlijk bij jullie) en gelukkig samenzijn in de hemel.

Liefs,

Elena

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden