Ga naar inhoud

Lars en Nick geboren en overleden (26-2-2010)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Met tranen in m'n ogen heb ik je verhaal gelezen. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen. Wat moet dit ongelooflijk moeilijk en zwaar voor jullie zijn. En zo oneerlijk...Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar om dit grote verdriet te verwerken!

Ik ken je niet, maar wil je toch van hieruit een dikke knuffel geven. Sterkte!

• Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth en Martijn

Wat een verschrikkelijk drama is dit.

Net als iedereen zit ik met ongeloof en kippevel en een brok in mijn keel jullie verhaal te lezen.

Ik ben stil van.

Heel veel sterkte in de komende tijd!!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Ik weet niet wat te schrijven wat jullie zou kunnen helpen. Dit verlies is te groot. Heel, heelveel sterkte gewenst.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Wat een drama....hoe herkenbaar......verschrikkelijk.

In gedachte sla ik een arm vol liefde en kracht om jullie heen, leef zo met jullie mee.

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

En toen was het zó stil... Wat een immens verdriet maken jullie mee nu jullie papa en mama zijn geworden van twee kleine stoere mannetjes. Allebei zo mooi en zo compleet maar ook zo heel veel te klein en dus geen schijn van kans om bij jullie te blijven.

Woorden van troost zijn er niet, weet ik helaas uit eigen ervaring. Wel de intense liefde die jullie voelen voor Lars en Nick. Ik wens jullie heel veel sterkte en houdt elkaar goed vast deze tijd.

Veel liefs,

Geplaatst

Hier zijn geen woorden voor. Dit had NOOIT mogen gebeuren.

Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!!!!

Geplaatst

Lieve Babette,

Jij hebt altijd voor iedereen veel aandacht en liefde, niet alleen op dit forum. Ik bewonder je daar erg om.

Het is ongelooflijk dat zoveel leed en wreed jullie is getroffen.

Heel veel sterkte met 'overleven' de komende tijd. Wat zal het samen eenzaam zijn. Weet dat wij er in onze gedachte bij zijn.

Veel liefs en warms van ons. -Miki

Geplaatst

Lieve babeth en Martijn,

Ook ik lees jullie verhaal met veel ongeloof en verdriet wat een drama is dit zeg.

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht.

Liefs

Chantal

Geplaatst

Lieve Babeth,

Wat een verschrikkelijk bericht. Ik ben er echt kapot van, de tranen lopen over mijn wangen. Jij, die altijd anderen zo weet op te beuren, dat je dit moet meemaken! Wat ontzettend naar dat jullie je prachtige jongetjes weer hebben moeten afstaan. Kleine Nick en Lars...

Oh, meiske, er zijn geen woorden voor dit verdriet en deze onrechtvaardigheid.

Ik wens jou en Martijn heel veel sterkte.

Veel liefs, Nine

Geplaatst

Lieve Babeth and Martijn,

Ik zit met tranen in mijn ogen. Er zijn geen woorden voor... Ik wens jullie heel veel sterkte en dat jullie op elkaar steun kunnen vinden..

Liefs,

Geplaatst

Och, wat afschuwelijk. Wat een verdriet. Heel, heel veel sterkte in deze zware tijd.

Nora.

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Hier heb ik echt even geen woorden voor. Wat een vreselijk nieuws.

Ik vind het heel mooi om te lezen dat jullie met zo'n mooie ceremonie op een warme en liefdevolle wijze afscheid hebben genomen van jullie wondertjes van zonen.

Sterkte!

Keesje

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Er zijn geen woorden voor het verdriet wat jullie op dit moment doormaken na het verlies van Lars en Nick. Wat een mooie namen hebben jullie ze gegeven.

Het klinkt allemaal zo onwerkelijk en zo zal het voor jullie ook voelen. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze donkere periode.

liefs,

Caroline

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Wat verschrikkelijk zeg, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik heb er gewoon geen woorden voor. Met kippenvel en tranen over de wangen heb ik je verhaal gelezen. Het is zo onrechtvaardig.

Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.

Dikke knuffel Mandy

Geplaatst

Babette en martijn,

Wat een verschrikkelijk verhaal,ik heb met de tranen in mijn ogen en met pijn in mn hart jullie verhaal gelezen,woorden schieten hier veel en veel te kort!!!!

Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijk tijd!!!!!!!!!!

Liefs

Geplaatst

Wat een verschrikkelijk verhaal. Ik zit hier tranen met tuiten te huilen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met de verwerking van dit enorme grote verlies.

liefs, Louke

Geplaatst

Met tranen over mijn wangen lees ik jullie aangrijpende verhaal!

Ik vind het knap dat je het zo op papier kunt zetten.

Ik wil jullie alle kracht, moed en sterkte wensen voor de komende tijd.

Geplaatst

Lieve meid, ik heb al een paar keer op het punt gestaan te reageren, maar ik weet steeds niet wat te zeggen... Wat kun je ook zeggen bij zulk ondraaglijk verdriet!! Daarom hou ik het maar bij: heel, heel veel sterkte, kracht en liefde gewenst om dit verdriet een plek te geven!!

Geplaatst

jeetje zeg heb je verhaal gelezen en zit te huilen wat erg zeg pfff

heb er geen woorden voor , geen woorden wat ik kan zeggen om je te troosten

ben er stil van, wens je veel kracht toe .

liefs summer

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Ook ik weet niet wat ik tegen jullie moet zeggen. Wat een vreselijk verdriet moeten jullie hebben. Ik wens jullie het allerbeste.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Er zijn weinig woorden die de lading dekken;Wat een vreselijk drama! wat een onrecht en wat een afschuwelijk verlies!

Ik wens je alle kracht toe.

x marjan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden