Ga naar inhoud

Lars en Nick geboren en overleden (26-2-2010)

Aanbevolen Berichten

• Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het niet naar buiten durven, wat herkenbaar. Ik durfde ook niet alleen en het was voor mij onvoorstelbaar dat het gewone leven voor iedereen doorging terwijl er bij ons een drama plaats had gevonden. Ik kon dat in mijn hoofd niet rijmen. Had ook het gevoel dat iedereen het aan me kon zien.

Wat een moeilijke tijd maken jullie door, de herinneringen komen in alle hevigheid boven.

Er wordt aan je/jullie gedacht.

Sterkte

Geplaatst

Met verbijstering heb ik jullie verhaal gelezen. De pijn, het verdriet, de woede, de frustratie, het is allemaal zo herkenbaar.

Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte om dit inmense verdriet te dragen.... Wat iemand ook tegen je zegt, eigenlijk niets dekt de lading.

Wel super dat je Brussel weer hebt gebeld. Net wat je zegt: afbellen kan altijd nog. Het geeft ook aan dat je sommige momenten weer vooruit durft te kijken....

WIj gaan in julli weer starten met Icsi na het verlies van onze kanjer vorig jaar. Het gevoel dat je iets doet....op weg naar weer een beetje geluk....

Heel veel sterkte nogmaals

Liefs Snoeske

Geplaatst

Oh lieve Babeth en man, wat verschrikkelijk wat jullie is overkomen! Ik heb echt kippenvel en tranen in mijn ogen. Helaas weet ik zelf wat het is om een kindje te verliezen. Het is afgrijselijk om dit mee te maken. Wat mij echt geholpen heeft is lotgenotencontact. En blijf praten met je man en familie, maar volgens mij gaat dat goed.

Heel veel sterkte lieverd!

Geplaatst

Babeth,

Ik heb al eerder gereageerd op het verschrikkelijke verlies van jullie zoontjes.

Wil je alleen laten weten dat er vaak aan jullie gedacht wordt. Niet alleen door mij maar door velen op dit forum. Probeer niet te veel van jezelf te eisen. Er is al te veel van je gevraagd.

Heel veel sterkte meiske!

Geplaatst

Lieve Babeth,

Mijn man en ik hebben vol ongeloof jullie verhaal gelezen. Het deed ons ontzettend zeer dat jullie dit hebben moeten mee maken! Ik weet nog dat wij samen op het wachtbankje zaten.. Zo oneerlijk dat dit is gebeurt!

We wensen jullie enorm veel sterkte, kracht en hoop voor de toekomst toe!

Heel veel liefs

Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder-->2 september uitgerekend

Geplaatst

Babeth,

Ook ik wil nogmaals reageren, alleen weet ik niet meer wat te zeggen.

Niet meer dan dat er aan jullie wordt gedacht.

Ik vind het spreken van kracht en moed dat jullie Brussel gebeld hebben.

Geplaatst

Arme Babeth, Martijn Lars en Nick

Wat heb ik met jullie te doen al ken ik jullie niet. Alle kracht van de wereld gewenst. Ik heb voor jullie een gebedje gedaan dat jullie het kunnen dragen. Het doet me gewoon pijn in het hart zo als je alles zo beschrijft. Oh wat een diepe doffe ellende. Niet te geloven bijna.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst. Hou jullie hoofd in de wind en tanden goed stevig op elkaar. Liefs

Noor

Geplaatst

Hallo lieve mensen

hier even ene berichtje van mij, ik log regelmatig in op het forum maar echt actief melezen en reageren valt me nog erg zwaar, vreemd dat je een zelfs een grote drempel kan ervaren vanachter de pc.

Pff, de dagen gaan voorbij maar het gaat nog steeds moeizaam,het ene moment kan ik redelijk rustig blijven het andere moment huil ik weer dikke tranen. De pijn en het verdriet komt echt op de meest onverwachte momenten te voorschijn.

De afspraak met onze arts in Brussel is gemaakt, dindsag 20-4 om 19,45 uur!

Gelukkig konden we relatief snel terrrecht, voor die datum hebben we in ieder geval nog 2x een gesprek met onze gynaecoloog.

Wanneer we eventueel weer een poging doen is aan ons, als het ingepland wordt en ik kan het niet aan dan kan ik een cyclus doorschuiven.

Hoe lastig het voor me is, ik moet echt alles heel erg stap voor stap doen. Vandaag voor het eerst alleen met de hond naar buiten gegaan, koste me veel energie maar heb het gedaan!

Momenteel heb ik ook intensief emailcontact met meiden die ook een kindje verloren hebben of zelfs ook een tweeling, wat een herkenning en wat een leed.

Momenteel ben ik bezig om een fotoalbum samen te stellen, valt niet mee maar geeft ook wel een `goed`gevoel. Diverse mensen vragen ok naar een fotootje van de jongens en mij neef was al een tijd bezig om een stamboon te maken en daarin zijn Lars en Nick ook reeds opgenomen compleet met foto, geweldig!

lieve meiden, ik volg jullie op afstand hoor!!!

liefs

Babeth

lieve meiden, ik volg jullie wel maar echt op afstand.

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ik denk heel erg vaak aan je en ben blij iets van je te lezen. Goed dat je steun en herkenning hebt gevonden bij mannen en vrouwen met een vergelijkbare traumatische ervaring. Ik begrijp dat je Brussel weer opzoekt, hoe je er tegen die tijd in staat, dat merk je dan wel. Meiske heel veel sterkte...

Liefs Pien

Geplaatst

Babeth,

Fijn dat je de stap kan zetten om wat van je te laten horen!

Zit met een brok in m'n keel je stukjes te lezen.

Sterkte met het proberen te verwerken van alles wat is gebeurd en nog op jullie pad zal gaan komen!

Gast mama tms
Geplaatst

lieve babeth en martijn

wil even zeggen dat we nog veel

aan jullie denken,en aan jullie kanjers

natuurlijk

liefs steph

Geplaatst

Babeth en Marthijn,

wat dapper dat je een afspraak hebt staan, goed van jullie om toch weer dat stapje vooruit te willen doen!

Ook ik denk nog vaak aan het verhaal van Lars en Nick maar ook aan jullie twee, heel veel sterkte gewenst.

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ik moet vaak aan jullie denken. Het is zo verdrietig en oneerlijk..

Het is fijn om te horen dat je toch stapje voor stapje vooruit gaat. Het is ook goed dat je contact hebt met meiden die wel goed kunnen begrijpen hoe je je voelt.

Ik wens jullie heel veel sterkte.

Geplaatst

Lieve Babeth,

Het is fijn om iets van je te lezen, ook ik denk nog dagelijks aan wat jullie is overkomen en aan de kleine Lars en Nick.

En mooi dat de jongens in de stamboom zijn opgenomen!

Veel liefs en houd moed,

Nine

Geplaatst

lieve babeth

ik vind het knap dat je zo goed over jullie zoontjes kunt schrijven

ik heb geen idee hoe jij je moet voelen maar vind julie geweldig

veel sterkte

Geplaatst

Het blijft een onwerkelijk verhaal dat helaas wel gebeurt is.

Ik vind het sterk van Babeth en Martijn dat ze ook wel weer met stapjes vooruit proberen te kijken.

Denk aan jullie.

Sylvie

Geplaatst

Lieve Babeth,

Wat een enorm verlies, onbeschrijfelijk. Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs, San

Geplaatst

Ook ik krijg jullie en jullie mannetjes niet uit mijn gedachten,heb veel bewondering voor jullie kracht en moed en dat jullie al weer aan de toekomst denken!

Wens jullie heel veel kracht en geluk toe!!!

Liefssss

Geplaatst

Lieve Babeth en man,

jullie kennen mij niet en ik ken jullie ook niet. Ben pas eigenlijk net op dit forum.

met ongeloof lees ik net je verhaal en de tranen springen in mijn ogen en krijg er kippenvel van...

wat moet dit vreselijk zijn...eindelijk gelukt en dan dit...hier zijn geen woorden voor en ik kan jullie dan ook alleen maar veel sterkte, kracht, liefde en troost toewensen. Gelukkig dat jullie deze krijgen van jullie omgeving en dat jullie veel aan elkaar hebben!

Knap dat jullie toch weer een afspraak hebben gemaakt. kan me voorstellen dat dit moeilijk moet zijn geweest omdat het pas zo kort na jullie jongens is. En vergeten zullen jullie hen zeker niet...

nogmaals, veel sterkte!!!

Nicole

Geplaatst

Babeth,

Ik heb ongelooflijke bewondering voor de manier en de 'toon' waarop je schrijft. Zo prachtig puur en zo dicht bij jezelf.

Wat fijn dat niet alleen jullie, maar ook jullie omgeving zo terecht vinden dat jullie jongens erbij horen. Zo krijgen ze de erkennning waar zowel zij als jullie recht op hebben.

Geplaatst

Ik denk ook nog vaak aan jullie.......

Heel veel sterkte met de aanloop naar jullie volgende stap. Wat fijn dat je de tijd mag nemen om dit allemaal te verwerken.....

Gast estrhalita
Geplaatst

Babeth ik blijf aan jullie denken. Ik heb het zelf van dichtbij een keer mee mogen maken. Een vriendin van mij met een 2ling van 24 weken. Dus snap een beetje wat jullie door moeten maken. heel veel sterkte en alles op zijn tijd he. Bij haar duurde het een jaar voordat ze het aankon om weer zwanger te worden, dus neem echt je tijd om je jongens een goed plekje te geven.

Knuffel

Esther

Geplaatst

Lieve Babeth,

Fijn dat je even laat weten hoe het met je gaat, ik denk vaak aan je.

Dikke knuffel van Annelies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden