Ga naar inhoud

Lars en Nick geboren en overleden (26-2-2010)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Babeth en martijn,

Woorden schieten tekort bij dit enorme verlies, de tranen lopen over mijn wangen bij het lezen van jullie verhaal.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Suus

• Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve babeth en martijn,

Ik had zooo graag een ander verhaal gelezen over jullie lieve zoontjes. Het is onrechtvaardig en onbegrijpelijk. Zo klein nog....

Heel veel sterkte!!!

Heb een gedichtje voor jullie nick en lars opgeschreven.

Liefde

Je kleine voetjes

hebben nooit het gras gevoeld

en je kleine neusje

heeft nooit een mooie lentedag

mogen ruiken.

Je haartjes

hebben nooit gewapperd in de wind

en je oortjes

hebben nooit een noot

muziek gehoord.

Je handjes

hebben nooit kunnen spelen

en je beentjes

hebben nog nooit op deze

wereld kunnen staan.

Maar ik hoop

dat je wel liefde hebt gekend

en dat je hebt gevoeld

dat je pappa en mamma

eeuwig van je zullen houden.

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit verlies. Er zijn gewoon geen woorden voor.

Liefs es

Geplaatst

hoi babeth

heb net het verhaal gelezen met tranen in men ogen

echt verschrikkenlijk...

wil jullie via deze weg heeeeel veel sterkte wensen...

hier word je echt stil van..

liefsssssss

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Sprakeloos en vol verdriet lees ik je bericht, ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe, bij elkaar en van de mensen om je heen!

Liefs,

Leeuwtje.

Geplaatst

Lieve Babeth en man,

Woorden schieten te kort. Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe in deze verschrikkelijk moeilijke periode.

Esk

Geplaatst

Zoals zovelen weet ik niet goed wat ik hierop kan zeggen. Ik wouw dat ik jullie pijn kon wegenemen of verzachten, maar kan dit helaas niet.

Het echt oneerlijk verdeeld in deze wereld.

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe...

Liefs Elke

Geplaatst

Pfff ik wet niet wat ik moet zeggen... wat ontzettend verschrikkelijk. Heel veel sterkte!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Babeth en Martijn,

Wat verschrikkelijk!

Heel veel sterkte!

Magda

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Huilend lees ik jullie verhaal, ik heb er geen woorden voor hoe verschrikkelijk ik dit vind.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit enorme verdriet en bid voor jullie engeltjes Lars en Nick!

Hele dikke knuffel

Marielle

Geplaatst

Ook hier rollen de tranen.....Wat ontzettend oneerlijk! Zo gewenst....

Ik wens jullie héél veel sterkte met dit enorme verlies...

Liefs Anne

Geplaatst

Babeth en Martijn,

Dit is wel heel heftig zeg. Er zijn geen woorden voor zoiets, heb er kippenvel van. Heel veel sterkte.

Hobbesje.

Geplaatst

Ik heb er ook geen woorden voor, het is echt verschrikkelijk.

Heel veel sterkte met jullie verlies.

Liefs Renata

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

huilend heb ik jullie verhaal gelezen, kan het echt niet geloven!!!!

Ik wens jullie veel licht, kracht en liefde toe bij het verwerken van dit grote verlies.

Ik denk aan jullie.

Liefs,

Bianca

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ik heb net jouw ontroerende verhaal gelezen. Woorden schieten mij tekort om te omschrijven hoe erg ik dit voor jullie vind. Ik wens jou, je man en de familie ontzettend veel sterkte in deze periode. Ik vind het zo knap dat je dit op papier hebt gezet en dat je op zo'n speciale manier afscheid heb genomen van de kleintjes. Ik wens jou en je man veel geluk en liefde toe in de toekomst.

Liefs,

Gorgi

Geplaatst

lieve Babeth en hubbie.. stil werd ik bij het lezen van jullie verhaal. Woorden schieten tekort.

Ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies en verdriet.

Hoe knap en sterk van jullie hoe jullie afscheid hebben (moeten) nemen van jullie 2 kanjers.

Ik denk aan jullie..

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn

Wat een vreselijk droevig bericht!

Ik ben er helemaal van ontdaan.

Ik heb het vanmorgen al gelezen, maar ben nu pas in staat om te reageren.

Weer zo intens verdrietig en oneerlijk!

Helaas weet ik in grote lijnen wat het is. Mijn vliezen braken met 20 weken, weten te rekken tot 25,2 weken, ons dochtertje Noa is 6 maanden na haar geboorte alsnog overleden aan de gevolgen van haar vroeggeboorte. Ze is al die tijd op de IC van het Radboudziekenhuis in Nijmegen gebleven.

Ik weet dat er geen woorden bestaan die jullie pijn, verdriet, onmacht en radeloosheid weg kunnen nemen. Toch wil ik heel graag mijn medeleven tonen.

Wees trots op jullie Lars en Nick. Zij wilde zo graag bij jullie komen, maar het lot heeft anders beslist.

Ik schrijf hieronder een gedicht dat ik heel mooi en ook heel waar vind. (Ik heb het aangepast voor jullie)

Streep hun naam niet door

Alsof zij nooit hebben bestaan

Het liefste wat wij hebben bezeten

Het toekomstbeeld van ons bestaan

Vraag me niet dat te vergeten

En gewoon weer door te gaan

Want wij willen verder leven

Maar weten niet goed hoe dat moet

Wij horen bij hen die zijn achtergebleven

Overleven vergt veel moed

Streep hun naam niet door

Noem hun naam en laat ons weten

Dat ook jij hun niet zal vergeten

Zo alleen kunnen wij verder gaan.

Dit gedicht raakt me altijd.

Ik wil niet dat iemand onze dappere schat zal vergeten. En als ik naar mezelf kijk, zal dat wellicht voor jullie niet anders zijn.

Mensen zeggen wel eens; het leven gaat gewoon weer door, maar laat dat woordje 'gewoon' maar weg.

Babeth en Martijn.

Ik wens jullie enorm veel kracht en lieve mensen om jullie heen die jullie kunnen steunen.

Dikke knuffel van ons

Noa (oftewel Hanneke & Jan)

Geplaatst

Met tranen rollend over mijn wangen lees ik jullie verhaal.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies en verdriet.

Mijn gedachte zijn bij jullie.

Jolan

Geplaatst

Tranen rollen over mijn wangen.

Hier zijn geen woorden voor.

Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe.

Geplaatst

Lieve Babeth

Gecondoleerd met het verlies van jullie kindjes.

Heel veel sterkte voor jou en je man de komende tijd.

Geplaatst

Lieve, lieve Babeth en Martijn,

Met een enorme brok in mijn keel lees ik jullie verhaal. Wat verschrikkelijk allemaal en de enige vraag die door je hoofd spookt is : "waarom....?"....

Er zijn geen woorden die jullie nu troost kunnen bieden, toch wil ik jullie enorm veel sterkte wensen om dit grote verlies en dit enorme verdriet te verwerken. Wees een grote steun voor elkaar en kom hier samen nog sterker uit! Onze gedachten zijn bij jullie.

Veel liefs,

Vonnie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden