Ga naar inhoud

Lars en Nick geboren en overleden (26-2-2010)

Aanbevolen Berichten

• Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Babeth,

Je kent me niet, maar ik vind jullie verhaal verschrikkelijk en leef met jullie mee. Doordat ik het juli-topic ook volgde, heb ik het idee je een beetje te kennen. Ik weet niet wat ik verder kan zeggen dan dat ik met tranen in mn ogen zit en met jullie meeleef. Heel veel sterkte samen en met de mensen om jullie heen om dit grote verlies te kunnen bevatten.

Fren

Gast mama tms
Geplaatst

woorden schieten tekort......................................................

wat kan je hier nou schrijven................................................

wat een groot verdriet om jullie 2 mooie zoontjes te moeten missen

wat een nachtmerrie

wens jullie heel veel sterkte en kracht toe

liefs mama tms

Geplaatst

ik ben hier stil van... wat ongelovelijk k** voor jullie... ik heb hier echt geen woorden voor. ik hoop alleen maar dat jullie heel veel steun hebben aan elkaar en aan familie en vrienden.. heel veel sterkte de komende tijd.

Gast Butterfly
Geplaatst

Alles wat ik dacht en voelde bij jullie verhaal is hiervoor al door de anderen gezegd.

Daar waar slechts de stilte volstaat, zijn woorden overbodig ....

Verdrietig !

Sterkte !

Geplaatst

Babeth en man,

Ik heb je een aantal weken gevolgd op het forum en schrik ontzettend van je verhaal.

Ik ken je verdriet zo goed en huil met je mee. Wat ontzettend oneerlijk.

Veel sterkte om de komende tijd door te komen.

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ik heb al even niet echt het juli topic kunnen volgen maar lees net jouw bericht. Wat verschrikkelijk, zit met tranen in mijn ogen dit te lezen.

Wat onrechtvaardig, heel veel sterkte!

Liefs, Astrid

Geplaatst
Twee ijskoude handen, de één grijpt me naar de keel en de ander omvat mijn hart...wat moet dit in dan wel niet met jullie doen is de vraag die opkomt

Ontzettend veel sterkte voor jou en je man....

Geplaatst

Lieve Babeth,

Hier zijn geen woorden voor, dit is verschrikkelijk. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

liefs

Geplaatst

Jij kent mij niet en ik ken jou niet, Babeth, maar bij je verhaal stromen de tranen over mijn wangen. Wat afgrijselijk dat jullie al zo snel afscheid hebben moeten nemen van die 2 twee jochies die je koesterde in je buik. Wat een onmetelijk verdriet. Heel veel liefde, sterkte en kracht voor jou en je man.

Geplaatst

Lieve Babeth,

waarom waarom, dit is zo oneerlijk.

Heel veel kracht en sterkte en ook ik brand een kaars voor jou, je man en voor Nick en Lars.

Liefs Yolande

Geplaatst

Lieve Babeth,

Wat een ongeloof. Het is niet te bevatten. Woorden zijn er niet voor. Ik wens je heeel veel sterkte met het verlies van jullie 2 mannen.

Liefs,

Nathalie:positive energie:

Geplaatst

Brok in mijn keel, tranen in mijn ogen....Wat is dit vreselijk! Ik denk aan jullie en ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen.

Liefs en een dikke knuffel

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn,

Wat intens oneerlijk...

En wat een waardig, liefdevol en respectvol afscheid..

Ondanks het ondraaglijke verlies; papa en mama blijven jullie altijd..

Geplaatst

lieve Babeth en partner......

Vandaag schreef ik een blog over hoe oneerlijk het leven soms is........niet wetend dat het dus blijkbaar NOG oneerlijker dan oneerlijk kan zijn.........

'Waarom'? is de vraag waar jullie vanaf nu mee zullen worstelen en nooit een ECHT antwoord op zullen krijgen.

Mijn neef en zijn vrouw die pas geleden hetzelfde is overkomen zei op de begrafenis dat zijn zoontje waarschijnlijk zo speciaal was dat ze hem ergens anders harder nodig hadden dan hier..........

en zij putten kracht uit die gedachte......

Ik hoop dat jullie, op een goede dag, ook die ene gedachte zullen vinden als antwoord op al jullie vragen en dat dat antwoord jullie de kracht geeft om dit afschuwelijke verlies een plekje te kunnen geven.....

Ik wens jullie waanzinnig veel sterkte en alles wat jullie verder nodig hebben in deze afschuwelijke tijd.

Liefs, bloem.

Geplaatst

Lieve Babeth en partner.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Er is al zoveel gezegd. Net als butterfly zegt: woorden schieten tekort.

Ik wens jullie ontzettend veel kracht en liefde en nabijheid toe. Wat kan het leven soms pijn doen.

lieve groet,

Esther

Geplaatst

Oh lieve Babeth en Martijn,

Ik heb hier geen woorden voor.

Vreselijk om je bericht te lezen.

Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie 2 kleine jongens.

Zo te lezen hebben ze samen een mooie crematie gehad met veel vrienden en familie en veel mooie balonnen die de lucht in gingen. Maar het is allemaal zoooooo oneerlijk.

Veeeeel sterkte.

Ik wou dat ik wat voor je kon doen.

Lfs Niek

Geplaatst

Lieve Babeth,

Huilend en met mijn hand voor mijn mond lees ik net je verhaal. Wat een drama, niet te bevatten.

Heel veel sterkte de komende tijd, hou elkaar goed vast.

Caroline

Geplaatst

Lieve Babeth en Martijn

Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Zoveel verdriet zullen jullie hebben dat is zeker met geen woorden te beschrijven.

Ik wil jullie uit de grond van mijn hart alle sterkte en veel liefde toewensen........

Geplaatst

Lieve Babeth, ook ik ben enorm geschrokken en aangedaan van je bericht. Meissie toch, ik vind dit zò erg voor jullie. Ik wens jou en je man alle kracht en sterkte toe met dit verlies.

liefs

Sen

Geplaatst

beste babeth en martijn

ik zit hier met tranen en huilend te typen.

ik weet ook niet wat ik moet zeggen.

ik vind het vreselijk wat jullie is overkomen.

heel veel sterkte de komende tijd en zoek vooral de steun bij elkaar.

neem de tijd enals je er weer klaar voor bent kom je weer hier een kijkje nemen.

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden