Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lekker geslapen????? hihi....

Ik weet alleen dat die bolletjes je lichaam goed voor de gek kunnen houden! Ik heb ook wel van alles gevoeld, maar een test geeft toch het meest duidelijkheid helaas.

Ik zit op WD 10 nu en ik durf niet te testen.....

Heb inmiddels ook een poll geopend en zie daar gewoon heel veel mensen die pas vanaf WD 12 positief getest hebben, zelfs meiden op WD 14/15...pfffff.

Ik vraag me dan of ze daarvoor eerst ook negatief hebben getest.

Hoe is het met de andere meiden?

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
He wat grappig! Ik vraag me altijd af of het meiden van het forum zijn als ik met anderen in de wachtkamer zit haha. Hoe laat waren jullie er? Wij hadden om 14.00 de terugplaatsing. Kwamen rond die tijd uit het lab en rond 14.20 uit de tp kamer. Ik had een oranje vestje aan, mijn vriend is aziatisch. Benieuwd of we elkaar gezien hebben :dog:

Hey Henne,

Ja, dat vraag ik mij ook altijd af! Wij waren er alleen pas tegen half vijf. Ik had al gelezen dat jij er om twee uur zou zijn. Ik had foto's gevraagd van het microscoopbeeld, maar ik heb nog niets ontvangen per mail...

Toen zag ik die van jou via je telefoon: slim!!

En?? voel je al wat?? hihi... ik voel wel wat ongi-krampjes, maar misschien voel ik dat omdat ik graag wat WIL voelen...

Mijn duimen draaien voor alle wachtenden!

Geplaatst

Ik ben doodmoe, het rode koontje en enorme borsten, voel krampjes en ben misselijk en als ik eet heb ik zin in andere dingen. Maar behalve de moeheid en de rode koontjes had ik dat allemaal ver voor de punctie al, dus dat schuiven we rustig op de hormonen. De moeheid trouwens ook, ik krijg van de utrogestan echt enorme slaap. Probeer me toch na vier keer niet al te gek te laten maken, maar of dat lukt....

Vanochtend toen ik wakker werd was ik ervan overtuigd dat het mislukt was. Inmiddels ben ik weer hoopvoller. Heerlijke achtbaan dit :toothy3:

Geplaatst

Ja lekker he die achtbaan. Hoewel ik deze keer helemaal geen hormonen heb hoeven gebruiken, leve de natuurlijke cyclus!!

Heb nu ook alles al gehad. Gevoelige borsten, nu niet meer, maar dan af en toe weer een steekje. Buikpijn, en dan weer niet. Dus alles blijft kunnen tot de test. De eerste week is voorbij.

Geplaatst
Lekker geslapen????? hihi....

Uiteindelijk wel :-) Maar duurde tot een uur of half vier.... :whistling_girl: totdat ik in slaap viel. Vanochtend natuurlijk te lang doorgeslapen: tja, zo kom ik natuurlijk niet van die jetlag af. Morgen moet ik er wel vroeg uit om te werken, dus dan zal het wel snel over zijn.

Ik was de eerste dagen zo relaxt met wachten, maar nu ik het weer zo warm heb, wordt ik toch wel heel nieuwsgierig.... Grrr, je moet gewoon niet gaan hopen, dan valt het veel te hard tegen.

Meiden: succes weer met wachten!

Geplaatst

Het valt sowieso tegen als het ( weer) niet gelukt is :s Hopelijk is je jetlag gauw over, want daar kun je je zoooo brak door voelen.

De spanning is hier om te snijden trouwens!!!

Geplaatst

nog drie dagen Sonja!

Ga je het redden om te wachten? Ik had de vorige keer braaf gewacht tot 14 dagen na TP (dat heb ik dus ook ingevuld bij de enquete). Denk toch echt niet dat ik nu de drie weken wachten vol ga houden hoor.... Denk dat ik volgend weekend (twee weken na TP) fijn ga testen.

Succes met de laatste daagjes!

Geplaatst

Ik moet jullie wat bekennen.......

Heb gisteren nadat ik koffie heb gedronken ( inmiddels was ik al een paar keer naar het toilet geweest), heb ik een testje gedaan..... hartstikke negatief natuurlijk!!!

Dus nu durf ik niet meer haha.... vandaar ook die enquête!

Volgens mij MOET ik het met ochtendurine doen, want ik heb echt een abonnement op de w.c. ( lees: plasprobleem).

Dus ja, nog even geduld!! Woensdag mag ik bloedprikken, dan is het WD 13, zou het dan nog te vroeg kunnen zijn?

Bah, ik vind het nu zoooo spannend, maar ben inmiddels wel een stukje negatiever door gisteren, terwijl ik WEET dat het te vroeg is/kan zijn.

Geplaatst

Sonja met een bloedtest is er eerder aan te tonen dat je zwanger bent dan met een urine test hebben ze mij in het ziekenhius verteld. Daarom mogen wij ook 2 dagen langer wachten zodat we thuis kunnen testen. Niet dus dan maar ff heen en weer voor 2 dagen eerder een bloedtest. Met een bloedtest kijken ze naar nog een ander hormoon ook geloof ik.

Nog even doorbijten je bent er bijna!!!

Ja spannend is het hier zeker. En of je er nu van uitgaat dat het niet gelukt is of denkt dat het wel gelukt is en het loopt alsnog fout de klap komt net zo hard aan. Als wat positief bent in de wachtweken verlopen ze wat aangenamer is mijn ervaring.

Wacht ze!!!!!!

Geplaatst

hey Dames

Nou hier ben ik weer eventjes nog maar 5 daagjes tot de test datum wat klinkt het nog zo ver weg....pff

Nog steeds dezelfde klachten,alleen men boobies gaan met de dag steeds meer pijn doen, oja kan het eigenlijk kwaad als je een bolletje extra hebt gebruikt??ik had namelijk het idee vanmiddag dat er eentje eruit was gevallen toen ik op de toilet zat en heb er toen een extra gebruikt want ik had zoiets beter eentje teveel dan een te weinig ivm bevordering innesteling en weet iemand ook al hoe het met Ciska is ben namelijk erg benieuwd aangezien ze ook zwanger is en last heeft van overstimulatie

@Sonja het kan idd zijn dat je te vroeg hebt getest dat het daarom nog negatief was echt super spannend hoor, hopelijk mag het wachtbankje nu ook wat groener worden

En hoe gaat het met de andere dames?trekken jullie het wachten nog

Liefs Elvira

Geplaatst

Dag dames,

Ik was op vakantie, vandaar zo een late bericht.

vorige week heb ik positief getest en 2 dagen later kreeg ik een miskraam :(

Ik heb me even rood gemaakt.

Wachtende meiden veel succes!

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 emmy's - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Geplaatst

He Talya wat ontzetten **** Hebben jullie niet echt een lekkere vakantie gehad. Wel fijn dat je samen met je man was. Wat dubben om het zo op te schrijven.

Sterkte.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb al eerder in het wachtbankje van april geschreven, maar daar ben ik na 6 dagen al vanaf gedonderd :(

Ik ga het nu hier eens proberen... Morgen om 14:15 hebben we de terugplaatsing van 2 cryo's. 1 is goed en de andere matig.

We horen morgen ook hoeveel cellig enzo ze zijn. Als er 1 topper bij zit, twijvelen we nog of we dan 1 terug willen plaatsen. Die beslissing maken we morgen wel.

Liefs,

Annemarie

Geplaatst

Ilse wat spannend zeg sterkte met wachten!!!! Tot vanmiddag, de ontdooiing moet gewoon goed verlopen.

Annemarie succes met de tp vanmiddag en alvast welkom, we schuiven allemaal een beetje op dus je plekje is al warm.

Liefs

Geplaatst

hoi Talya, wat balen van je bongi....heb je desondanks toch nog een beetje een fijne vakantie gehad? wel fijn dat je samen met je mannetje was...

hier ook een achtbaan van heb ik jou daar...dan ben ik heel positief en denk ik...yes...'t is gelukt en daarna meteen nee...'t is niet gelukt...pfff...tot overmaat van ramp begin ik nu ook nog krampen te krijgen in mijn baarmoeder alsof ik ongesteld moet worden, of ik heb al vanochtend iets verkeerds gegeten...zucht...durf niet te testen al zo vroeg, want als ie negatief is, dan ben ik al helemaal depri...voel verder niets...dus ik neem aan dat ik gewoon geen last heb van de bijwerkingen van die mutsebollen...weet trouwens niet of dat kwaad kan, eentje extra als je vermoedelijk een ander verloren bent...ik ga altijd voor de wc zitten, want ik ben bang dat ik ze in de wc laat vallen...hahahaha...

nee...vandaag zal een moeilijke dag worden en vaak wcpapiercontrole....

liefs,

Nico

Geplaatst

Ilse...spannend zeg...op naar een goeie tp! succes!

Annemarie...hoop op goed nieuws vandaag...succes!

Geplaatst

Nico dat broekloeren is killing. Elke keer weer. Nu doe ik gewoon zo, afvegen, snel in de pot laten vallen en doortrekken. Ik kijk gewoon niet. Stuisvogel!!!!!!

Die mutsenbollen zorgen voor komische dingen nietwaar? Ik heb er ook wel eens een in de pot laten vallen. Ook kreeg ik het voor elkaar om er 1 kapot te knijpen, echt vies dat goedje tegen de deur, maar wel lachen.

Ik zit ook in die bekende achtbaan, positief, negatief, voel ik wel wat of voel ik niet wat. Ik kan het niet steken op hormonen, die gebruik ik nu niet.

Wachten dan maar w8

Geplaatst

Ik moet toch ff terugkomen op mijn stoerheid dat ik "die" wachtweken wel ff doorkom. Ik ga nu de 2e week in en ik word gek.... ik heb afgelopen vrijdag getest NEGATIEF, zaterdagochtend getest NEGATIEF. Gisteren niet getest en vanochtend weer en ook die is NEGATIEF! Bij mijn vorige terugplaatsing heb ik de test op WD 10 gedaan en dat was met een verse TP. Je zou toch denken met een cryo dat je nu allang iets zou moeten zien. Maar helaas ik weet het echt niet meer. Moet ik nu toch die bloedtest van a.s. vrijdag afwachten of gewoon accepteren dat het niet gelukt is? Ik heb echt nergens zin in vandaag bah wat een rotweken zo...

Geplaatst

Dames, bedankt voor jullie lieve berichten. Ik heb gelukkig wel wat kunnen genieten van mijn vakantie. Hoop dat mijn embryo volgende keer 9 maanden blijft zitten :)

Helaas moet ik nu wel helemaal opnieuw beginnen.

Voor de wachtende dames, misschien helpt dit: ik was er bijna zeker van dat deze poging ook niet gelukt was. ik had alleen maar menstruatiepijn. Toen ik maar niet ongesteld werd heb ik een test gedaan, en ja hoor ik zag het 2de streepje. Echt een verassing. Dus blijf hopen!

Geplaatst
Ik moet toch ff terugkomen op mijn stoerheid dat ik "die" wachtweken wel ff doorkom. Ik ga nu de 2e week in en ik word gek.... ik heb afgelopen vrijdag getest NEGATIEF, zaterdagochtend getest NEGATIEF. Gisteren niet getest en vanochtend weer en ook die is NEGATIEF! Bij mijn vorige terugplaatsing heb ik de test op WD 10 gedaan en dat was met een verse TP. Je zou toch denken met een cryo dat je nu allang iets zou moeten zien. Maar helaas ik weet het echt niet meer. Moet ik nu toch die bloedtest van a.s. vrijdag afwachten of gewoon accepteren dat het niet gelukt is? Ik heb echt nergens zin in vandaag bah wat een rotweken zo...

Bali, ik heb op wachtdag 10 ook negatief getest en dacht dat ik ook niet zwanger was. toen ik op wachtdag 14 nog niet ongesteld werd, heb ik een test gedaan en zag het 2de streepje. Geef nog niet op!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Zo heb lekker uitgeslapen, zodat ik lekker uitgerust ben om straks naar Zwolle te rijden. (1,5uur)

@ Ilse heb je al nieuws? Wanneer zijn ze ontdooid dan? Ik kreeg het gister namelijk al te horen dat ik vanmiddag een TP hebt.

@ Nico, verevelend he al die gevoelens.. Hoelang moet je nog wachten? Ik ga ook wel eens op bed liggen, dat vind ik ook prettig werken met die rare bollen.

@ Witje, ik zie het al helemaal voor me! Hahaah FLATS tegen de deur aan.

Ik gebruik nu ook die bollen, maar heb straks de TP. vind het zo vies om daar te liggen met die smurrie in m'n .....

Zit eraan te denken om die van tussen de middag over te slaan en zodra ik mijn cryo's aan boord heb in het ziekenhuis ze er weer in te doen.

Hoe deden jullie dat?

Geplaatst

@ Balu, joh je zit nog (maar) op dag 10, kan nog vanalles gebeuren! Geef de moed niet op!

Welke test heb je gebruikt? scheint dat die van de kruitvat 2 voor €5,- het minst HCG hoeft te hebben.

Su6 met wachten..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden