Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb je ertussen gezet wannabemom!

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 emmy's - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Sonja,

Ik meld mij ook maar alvast bij het mei-wachtbankje.

Ik heb mijn eerste (en hopelijk laatste) terugplaatsing morgen om 12:00, heel erg spannend dus...

Iedereen heel erg veel succes en sterkte!

Liefs,

Inez

Geplaatst

@Wendy: balen meid! Rot voor je!

@wannabemom: gezellig dat je erbij komt!

We krijgen al een lang lijstje zo. Hopelijk komen er nog veel groene bij!

Nu WD 6 voor mij..... en ik voel me: helemaal gewoon... op zich goed natuurlijk, haha, maar ik hoop toch dat ik straks wat ga voelen... Braaf nog even wachten.

Hoe houden jullie het vol?

Groetjes!

Geplaatst

Goed zo, het is hier heel gezellig, alleen wat rustig op moment!!!

Had vanmiddag alvast een plekje voor je warm gemaakt, dus morgen is dat plekje van jou :)

Succes alvast voor morgen!

Geplaatst

Ivfsh, ik houd het haast niet meer vol..... bah.... word nu echt schijtziek van dat wachten haha!!!

Had ook de hele week afleiding, maar vandaag dus echt een verveeldag, dus ja.... dan kruipt de tijd nog trager vooruit.

Jij ook nog even succes met wachten en hopelijk wordt het bankje vanaf nu idd alleen nog maar groen.

Geplaatst

Hi Sonja,

Jij nog maar 4 daagjes!!! Dat is echt aftellen geblazen.

Ik vind het ook fijn om lekker bezig te zijn tijdens de wachtweken, dan gaat de tijd tenminste wat sneller en denk je er niet zoveel over na. Wij gaan eind mei verhuizen: dus als ik thuis ben in de weekenden of avonden kan ik 'fijn' voorbereiden :-)

Ik ga nu slapen (woon in China, het is hier nu bijna 1 uur 's nachts, dus hoog tijd.... heb nog een beetje jetlag, ben donderdagochtend pas weer hier geland)

Groetjes!

Geplaatst

Welterusten!!! Jeej, maar begrijp ik het dan goed dat je iedere keer voor een periode over vliegt?

En dan overnacht je hier bij familie/vrienden? Hoop voor jou dat het ook bij deze keer blijft.

Geplaatst

@Schapenwolkje balen zeg! sterkte!

@Maris ..die bolletjes houden je menstruatie vast niet helemaal tegen dus wees gerust en heb nog eventjes geduld ; ) ik denk dat je te vroeg getest hebt.

@ivfsh Sterkte met de jetlag

@Inez succes morgen!

@wannabemom succes!

@Nathalie heel veel sterkte ook met het verlies van je konijntje

Ik zou vandaag gaan werken voor de moederdag (parfumerie) maar had een hele slechte nacht , nachtzweten , onrust en was dus midden in de nacht weer klaarwakker. Was zo brak vannochtend en ook wat gerommel in mn buik mn man wilde niet dat ik naar mn werk ging , na een tijdje twijfelen toch maar besloten dat hij gelijk had.

De test maandag maakt natuurlijk ook dat ik giga nerveus wordt , heb wel zo'n clearblue digital gedaan daar kwam uit zwanger 3+ hoopte eigenlijk dat ik ergens kon vinden wat voor hcg waarde daarvoor stond. In t lijstje stond wel dat het neerkomt op 5 weken als dat zo is dan is mn hcg blijkbaar toch wel gestegen..was in ieder geval n kleine geruststelling alvast tot maandag.

Geplaatst

hi!

Ben ik weer.... nog steeds wakker :-)

Ik vlieg inderdaad op en neer voor de behandeling. Nu dus twee keer gedaan: 1 keer voor de IVF en nu voor de cryo TP. Hoop inderdaad dat dit de laatste keer was! Op mijn werk weten ze niet van mijn IVF pogingen (hou ik ook liever zo, want het zal me helaas geen goed doen als ik het vertel...). Dus het is wel echt lastig te regelen allemaal.

Maar goed, hier de IVF doen is ook geen optie voor ons, niveau van zorg is toch wel een stuk lager en de taal&cultuur barriere werken natuurlijk ook niet echt bevordelijk. Ik zit nu bij het AZM, dat ligt vlak bij mijn ouders, dus daar logeren we tijdens behandelingen. Dat is wel heel fijn hoor. Hoewel het natuurlijk lekkerder zou zijn om je eigen plek te hebben in die spannende tijden, maar dit is een goed alternatief!

Verder denk ik wel dat we eind dit jaar weg zullen gaan uit China: ik vind het toch wel wat veel allemaal zo. Eens kijken wat de mogelijkheden zijn, mij lijkt het wel wat om ergens in Europa te gaan wonen: Spanje of Ierland ofzo. We zullen zien. Eerst eens zorgen dat ik zwanger wordt EN blijf!

Nu ga ik echt slapen....

Geplaatst

@Carolina: maar dat is toch goed, of niet? Staat die 3+ niet voor ruim drie weken zwanger? Dat zou natuurlijk heel mooi zijn!

Doe lekker rustig aan vandaag: goed naar je lichaam (en naar je man, haha) luisteren!

Geplaatst

schapenwolkje...balen van je bongi...echt shit.....

Maris, hou nog even moed!! wie weet was je hcg waarde nog niet hoog genoeg!

sterkte!

liefs,

nico

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 emmy's - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Bedankt voor alle steun! En wij gaan weer verder kijken voor de volgende cryo... Dat houdt de moed er in!

Geplaatst

Oh schapenwolkje wat een ontzettende domper voor jullie zeg. Sterkte.

Voor mij is het wachtdag 7!!!!!! Geen pijnlijke borsten gehad vandaag maar wel krampen in de buik. Zo slopend deze weken.

Op het werk vandaag behoorlijk heftig geweest dus ook erg emo toen ik thuiskwam. Daarna een kraamvisite van een pracht van een meisje en vanavond nog even bij onze petekindjes geweest. Zware lange emotionele dag gehad. Hopelijk kan ik vanacht nu eens lekker slapen. Ben zo moe........................ omdat ik zo weinig slaap. Gelukkig is morgen de laatste dag van de reeks van 6 dagen werken en heb ik 1 dagje vrij. Dan nog 2 werken en lekker 5 vrij. Ben er wel aan toe.

Liefs

Geplaatst

Ik heb zo'n stekende buikpijn vanavond gehad. Net zo als ik wel eens heb als ik heel erg ongesteld ben. Wie herkent dit en wat betekent het?? kan ik het voorkomen of er iets aan doen?

het is echt niet fijn nl!

@inez succes morgen, ik vond de punctie heel erg meevallen, probeer te ontspannen (door bijv bewust met je ademnhaling bezig te zijn) dat scheelt echt veel!

Geplaatst

Hoi Cin,

Probeer je nog niet al te veel zorgen te maken over de buikpijn.

Kan ook heel goed een innesteling zijn...

Zie dat je op wd 4 zit, dus zou heel goed kunnen.

Succes en relax!

Geplaatst

hallo dames,

Hier slaat de onzekerheid een beetje toe. Gisteren wederom een testje gedaan en weer negatief. Ik weet ook in mijn achterhoofd dat het te vroeg is om te testen maar ja de nieuwsgierigheid wint he hahaha. Nu had ik gisterenavond het volgende. Ik moest om 22.00 uur die mutsenbollen inbrengen en bij de eerste was er nog niks en bij de 2e inbrengen had ik een beetje bloed aan m'n vinger (sorry voor de details maar anders kan ik het niet uitleggen). Nu ben ik bang dat het dus fout gaat maar aan de andere kant ik kan ook mijn baarmoedermond geraakt hebben want die kon ik nu heel duidelijk voelen en die zit potdicht. Dus ik ga er maar vanuit dat het dat is geweest toen ik vannacht wakker werd om te plassen was het helemaal weg. Wie herkent dit?

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

goeiemorgen Balu...het kan idd best zijn dat je een bloedvaatje geraakt hebt...probeer positief te blijven...ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het zoiets kan zijn...bij een zwangerschap is alles veel beter doorbloed en de baarmoedermond kan dan ook iets gevoeliger zijn...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi Wendy,

Dank je voor je lieve berichtje! Het gevoel is ook weer weg nu, we zullen wel zien wat het is geweest en of het terugkomt.

Liefs Cin

Geplaatst

hallo meiden,

Als ik jullie berichtjes lees is het nog allemaal onwerkelijk, maar ook ik zit hopenlijk vanaf komende donderdag op het bankje bij jullie.

Moet ik reserveren?? of is er altijd plaats???

Heel veel succes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!

demi

Geplaatst

Ik zou wel reserveren ;)

Nee natuurlijk niet........ kom er lekker bij, bankje is heerlijk voorverwarmd voor je :)

Geplaatst

Heey Demi

Tuurlijk je bent welkom hier!!We zullen het bankje alvast voor je opwarmen hihi:blob1::blob1:

Ik zag dat je 11 mei de punctie hebt spannend joh op naar goede eicellen en topemmy's

Erg veel succes

Liefs Elvira

Geplaatst

Dankjewel. zal wel goed komen dinsdag...Als een ander het kan kan ik het ook (zegt ze heel stoer).maar ben toch wel erg zenuwachtig...

tot donderdag!!!

Geplaatst

Hee Demi!

Spannend! Welkom op het wachtbankje: er is altijd een plaatsje vrij :-) Hoe meer zielen, hoe gezelliger.

Zit je ook in het AZM?

Hier alles goed, braaf aan het wachten....

Moeten jullie allemaal die bolletjes inbrengen? Ben even benieuwd naar jullie ervaring: de vorige had ik het de hele tijd wat warmer, ook echt rode wangen en zo warm dat mijn man het ook merkte: beetje een kacheltje. Nu was ik de vorige keer ook zwanger, dus jullie raden het al: nu ben ik benieuwd of het door de bollen komt of dat er misschien weer een kansje is dat ik zwanger ben..... Maar ja, zit pas op WD 7 (TP was WD 0).

Ben benieuwd of jullie hetzelfde hebben!

Groetjes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden