Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik zal niet met jullie op het bankje komen te zitten!!!

Ik heb net zelf maar even gebeld want het duurde me te lang naar mn in en ze wilden mij gister het voordeel van de twijfel geven als mijn bloed zoals gister rond de 7000 zou zitten.Naar onderzoek blijkt dat mijn waarde niet is gezakt maar juist verhoogt is nu was mijn waarde 21000!!!Dit word dus te riskant om een punctie te laten doen.

Het komt dus omdat ik PCO heb.Echt super balen.Gister kwam het nieuws hart aan dus wisten al dat het afgelopen was.Nu heb ik er vrede mee wat was er gebeurd als ik toch een punctie gehad zou hebben.

Ze vertelden me ook dat als ik wel een punctie had gehad met die waarde van 7000 dat ze de embryo's in gingen vriezen en dan later een terug plaatsing gingen doen.Aangezien dit al riskant was!!!

Dus ik kom begin juli weer aanschuiven op het forum!!!

Iedereen heel erg veel succes!!Op naar allemaal groene regels!!

Geplaatst

Jeeeeetje wat balen!

Heb er geen andere woorden voor.

Succes!

Geplaatst

Hé hallo dames,

Ik zou eigenlijk deze maand ook hier op het wachtbankje gaan zitten. Maar helaas, daar dachten ze in het UMC anders over... Het zat vol :BangHead:...

Toch jammer, je stelt je erop in etc. Het is voor ons de laatste (cryo)-poging. En dus extra spannend. Ik meld me dus hopelijk voor het wachtbankje juni.

Ik wil jullie allemaal heel veel suxes wensen deze wachtmaand! En in het bijzonder Henne en Witje, omdat het jullie laatste poging is en omdat jullie al heel wat achter de kiezen hebben. Ik gun het jullie zo... Ik ga meelezen en waanzinnig duimen!! Bij groene regels gaat hier het dak eraf!!:aaaflowersmiley:Liefs van Daphne

Geplaatst

Jeetje Bianca wat erg heel veel sterkte met deze tegenslag. Ik hoop voor jullie dat het in juli dan wel goed gaat.

Daphne das toch ook wat dat het vol zit, nou ik hoop dat je in juni meer geluk hebt.

Geplaatst
Hé hallo dames,

Ik zou eigenlijk deze maand ook hier op het wachtbankje gaan zitten. Maar helaas, daar dachten ze in het UMC anders over... Het zat vol :BangHead:...

Toch jammer, je stelt je erop in etc. Het is voor ons de laatste (cryo)-poging. En dus extra spannend. Ik meld me dus hopelijk voor het wachtbankje juni.

Ik wil jullie allemaal heel veel suxes wensen deze wachtmaand! En in het bijzonder Henne en Witje, omdat het jullie laatste poging is en omdat jullie al heel wat achter de kiezen hebben. Ik gun het jullie zo... Ik ga meelezen en waanzinnig duimen!! Bij groene regels gaat hier het dak eraf!!:aaaflowersmiley:Liefs van Daphne

Hi Daphne..

Wat vreselijk balen voor je zeg! Ik heb me ook nog maar niet aangemeld voor wachtbankje mei, heb ook een sterk voorgevoel dat juni voor ons als eerst gaat komen, maar dat hoor ik vrijdag .... Hou je taai en ik hou je op de hoogte!

X Jessica :haker:

Geplaatst

@ Hanneke; Dat is voor mij nieuw. Mijn 1e punctie was ook al zo'n gruwel en ik kreeg nu gewoon dezelfde pijnmedicatie. Er werd niet gesproken over een infuus of iets dergelijks. Nou ja, ik heb me er goed doorheen weten te slaan door voorbeeldig stil te liggen. En ik was gistermorgen om 9:15 in CZE maar er zat niemand in de wachtkamer en ik was meteen aan de beurt. Dus ik heb je niet gezien. Maar in ieder geval heel veel succes bij de terugplaatsing donderdag!!!

@ Bianca: Balen joh, en dat al voor de 3e keer! Ik snap dat dat super frustrerend is. Maar wel goed dat ze je gezondheid goed in het oog houden. Heel veel succes de volgende poging in ieder geval!!

Hier is een weer dagje om. Ben vandaag weer wezen werken, geeft gelukkig lekker afleiding. Nu weer 2 dagjes vrij om lekker te genieten van mn zoontje van (alweer) 3 jr, de kleine wijsneus.

Dikke knuf Nathalie

Geplaatst

Hey Nathalie,

Hou je t wachten een beetje vol?

En Ramona???

Groetjes,

Paula.

Ps: is dit het meest actuele lijstje?

Of mogen er al meer namen op?

Testlijst MEI

Paula - TP 16 april - Test 1 mei

Ramona- TP 16 april- Test 1 mei

Nathalie - TP 16 april - Test 3 mei

Geplaatst

@Nathalie: ik was nog een beetje wazig van de medicatie geloof ik. Ik heb wel een infuusnaaldje gehad maar daar spuiten ze dat spul (dormicum) dan in. Dus geen lopend infuus. Maar desalniettemin vind ik het wel superspul. Heb er nu al drie puncties mee gehad en het is me nog nooit tegengevallen terwijl ze toch niet heel weinig aanprikken. Je hebt wel pijn maar beseft niet echt dat je pijn hebt, dat komt pas later als je een beetje bijkomt. Het voelt alsof je in een teug een flesje wijn achterover tikt hihi. Hebben ze jou nooit gevraagd wat je voor medicatie wilde? Je moet het maar in gedachten houden al heb je het hopelijk niet meer nodig. De dr vertelde trouwens dat ze deze week een punctie onder narcose hadden gedaan. Zou voor mij persoonlijk niet nodig zijn, maar ze doen het dus wel.

@Paula: mag ik al op het lijstje of mag dat pas na de tp? Ik ben nml niet gebeld vandaag dus neem aan dat de tp doorgaat.

Gast Ramona26
Geplaatst

Hey hoii!!

Jeetje heb ik een heel bericht getypt,alles weg! dan maar ffkes opnieuw haha.

Ohh Paula wat duurt het lang ofniet dat wachten, was een paar dagen in de ziektewet gegaan maar ben maar weer gaan werken anders duurt het nog langer voor me gevoel. Heeft er iemand al last van gekke rare kwaaltjes/steken/krampjes? Ik heb sinds de punctie last van een lage rugpijn en dat gaat niet over. als dat alles is,maar het voelt net of dat je ongi moet gaan worden. en boobs! komt denk ik van die ranzige bolletjes.

Nou ben benieuwd of dat jullie het og volhouden met of zonder kwaaltjes?

en gaan jullie eerder testen?? of netjes afwachten?

liefs

Geplaatst

Daphne wat lief dat je mij en Henne het zo gunt!!!!!!! We zijn ook al weer ff bezig en idd het nodige achter de rug.

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje dus iedereen is het gegunt!!!!!!!! Ook jij hoor Daphne.

Hier weer een dagje dichter bij het begin van de ovu testen. Zit nu op dag 4 en op dag 11 moet ik er mee beginnen, dag 10 begin ik maar want er zitten er toch genoeg in zo'n pak.

Liefs

Geplaatst
@Paula: mag ik al op het lijstje of mag dat pas na de tp? Ik ben nml niet gebeld vandaag dus neem aan dat de tp doorgaat.

Natuurlijk!

Zet je er maar op hoor!

Ohh Paula wat duurt het lang ofniet dat wachten, was een paar dagen in de ziektewet gegaan maar ben maar weer gaan werken anders duurt het nog langer voor me gevoel. Heeft er iemand al last van gekke rare kwaaltjes/steken/krampjes? Ik heb sinds de punctie last van een lage rugpijn en dat gaat niet over. als dat alles is,maar het voelt net of dat je ongi moet gaan worden. en boobs! komt denk ik van die ranzige bolletjes. Nou ben benieuwd of dat jullie het og volhouden met of zonder kwaaltjes? en gaan jullie eerder testen?? of netjes afwachten?

Hihi ik voel vanalles, wrs door die mutsenbollen. Heb last van mijn borsten en deze zijn ook groter. Heb geen rugpijn. Tot aan gister had ik door de stimulatie een dikke buik en veel pijn. Gister was dat allemaal ineens weg. Zojuist weer opgestaan met buikpijn.

Ik heb wel al een test liggen, maar wil echt proberen zo lang mogelijk te wachten.

Groetjes!

Geplaatst

Hoi dames

Het komt steeds dichterbij ik heb de laatste fm gehad vanmorgen en vrijdag is de punctie, dus ik hoop mij hier zondag of maandag toe te kunnen voegen.

Geplaatst

Testlijst MEI

Hanneke TP 22 april - Test ??

Weet mijn testdatum nog niet, gaan we er ook bij schrijven hoeveel emmy's iedereen terug heeft gehad of niet?

Geplaatst

Dag dames,

ik kom me ook even aanmelden op het wachtbankje.

Ik heb gisteren terugplaatsing gehad van een cryo. 3 mei mag ik testen...

groetjes, Talya

Geplaatst

Testlijst MEI

Talya - TP 20 april - Test 3 mei

Geplaatst

@ Paula: Gister weer geweest werken dus die dag was zo om. Vandaag lekker thuis met mn zoontje en die houdt me ook wel goed bezig. Hij ligt nu ff lekker op bed. Maar verder ben ik denk ik niet zo goed in wachten ;) Ik meen de hele tijd dat ik vanalles moet voelen maar dat is dus niet en ik heb mezelf heilig voorgenomen om niet eerder te gaan testen. Ook al moet ik veel langer wachten dan jullie, hihi. Klaag klaag. Maar voor mijn gevoel is 30 april voor mij een richtdatum, als ik dan nog niet ongi ben dan zal het zowiezo wel goed zijn, toch?!

@ Hanneke: Nee joh, ze hebben mij nooit gevraagd wat ik wilde. Ze hebben me gewoon wat pilletjes gegeven. Daardoor voel ik me ook alsof ik net iets teveel borreltjes heb gedronken maar ik voel die pijn tijdens de punctie echt wel. Maar goed, dat is alweer een week geleden en ik weet al niet meer hoeveel pijn het deed. Gewoon niet meer aan denken en hopen dat het niet meer nodig is. En natuurlijk welkom op het bankje!!!!

Ik zit trouwens een beetje te wachten op de postbode, ik verwacht vandaag de brief met de cryo's (ja of nee). Ze zeiden vrijdag dat er nog 5 waren die evt goed genoeg waren voor de vriezer. Dus ik ben benieuwd.

Zo en dan nu nog ff genieten van de rust, voordat de kleine man wakker wordt en het huis op stelten staat :D

Volhouden meiden, het is alweer de 21e!!!

Dikke knuf Nathalie

Geplaatst

Ik meld me ook even aan hier. Ik heb vanmorgen de TP gehad van onze 1e ICSI. We hopen op 5 mei te weten of ik zwanger ben...... laten we het hopen!

Testlijst MEI

Kiki -TP 21 april - Test 5 mei

Geplaatst

zo er is al weer een wachtbankje voor mei

wat gaat de tijd soms vlug

maar als je aan het wachten bent natuurlijk niet dan duren de dagen soms ellendig lang

hoop dat het een heel groen bankje mag worden in mei

iedereen veel succes

Geplaatst
Gaan we er ook bij schrijven hoeveel emmy's iedereen terug heeft gehad of niet?

Ik vind het prima, ligt er aan wat we willen?

Testlijst MEI

WAT GROEIT HET LIJSTJE GOED!

Gast Ramona26
Geplaatst

Testlijst MEI

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Zo heb bij mij al 2 emmy's bij gezet!

Heb nu bewust nog geen test liggen of gekocht de vorige 2 keren ook eerder getest en de dag erna werd ik ongi! Wil nu echt netjes afwachten,nou ja ga het proberen.

Het word al heerlijk gezellie! Zet hem op meiden! Succes met wachten!!

Gast Ramona26
Geplaatst

Testlijst MEI

Talya - TP 20 april - Cryo - Test 3 mei

Geplaatst

Testlijst MEI

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Talya - TP 20 april - Cryo - Test 3 mei

En we gaan weer even door met....

Wachten....

:av-2:

Geplaatst

Hallo Allemaal,

20 April heb ik een terugplaatsing gehad van 2 eitjes met kwaliteit goed.

4 Mei mogen we een test doen en 2 dagen later nogmaals.

De volgende dag is bevrijdingsdag een feestdag... hopenlijk voor iedereen op het Mei bankje ook!

Lottepot

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden