Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Dames

Ik heb net gebeld en ik mag morgen hier aanschuiven van de 13 eicellen waren er 10 goed en daarvan zijn 4 bevruchtingen gekomen. We laten assisted hatching toe passen dus ben benieuwd. Ik krijg er 2 terug en ik mag 11 mei testen.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames,

We hebben allemaal last van onze buik, geloof ik.

Ik kan mijn broek niet dicht doen en loop ik er bij als een skater met mijn broek halverwege mijn billen, nieuwe mode!

Ik ben s'avonds ook erg moe, dus Hanneke dit is herkenbaar.

Zijn jullie allemaal weer aan het werk?

Ik doe het deze week nog rustig aan, wil goed voor de emmies zorgen.

Fijne dag vandaag en zoek lekker afleiding!

Liefs lijntje

Geplaatst

Ramona, Tayla, hou vol! Het kan alle kanten op nog, echt.

Maris, wij hadden 3 emmies uit 9 eitjes. En daar zat in ieder geval 1 goeie bij! Morgen de TP? Succes meis.

Lijntje, heel charmant die broek laten hangen! Ik heb dat ook steeds gedaan, maar voel me nu toch best sexy in mijn skinny met tuniekje erop (en eindelijk een goed gevulde BH). ;-) Maar ach wat boeit het.

Ik werk momenteel ook ff niet, dit is nu het allerbelangrijkste! Enige nadeel: teveel tijd voor nadenken en dit forum. ;-) Verder druk met super gezond eten halen en bereiden, tukjes doen, krantje/boekje lezen en caffeinie vrije capu's drinken enzo! Heel vervelend. ;-)

Geplaatst

Wat een spanning weer hier. Zo negatief als ik gister was, zo positief ben ik vandaag weer. Heb sinds vannacht ongi krampjes hetzelfde als meteen na tp. Dus heb me nu maar bedacht dat dat een innesteling is. Het zijn er natuurlijk 2 hè dus dat voel je ook als die innestelen. Ben sinds vandaag weer aan het werk, werk sowieso maar 3 dagen dus dat is een lekkere afleiding.

Dames die al wat verder zijn, hang in there!!! Wachtbankje is een van de fijnste plekjes van het forum vind ik. Iedereen voelt dezelfde onzekerheid en angst.

Geplaatst

Denk trouwens dat ik straks ook maar eens stiekem ga kijken naar een positiebroek zeker nu ik hoor dat het zo lekker zit. En ik ga er gewoon vanuit dat ik hem straks toch nodig heb!!!

Geplaatst

Blij dat je wat positiever bent vandaag! En die broek houdt ook meteen je buik warm en dat is nu juist ook heel goed!

Ik kan H&M aanraden, qua mooi en prijs. Maar ook omdat je dan niet een zwangerschapswinkel in hoeft. Hier kun je redelijk incognito een broek passen/kopen.

Denk trouwens dat ik straks ook maar eens stiekem ga kijken naar een positiebroek zeker nu ik hoor dat het zo lekker zit. En ik ga er gewoon vanuit dat ik hem straks toch nodig heb!!!
Geplaatst
Dag dames, vandaag zit ik op wachtdag 6. Helaas heb ik al veel last van mensturatiepijn. Vorige keren was dat ook zo. Volgens mij is deze poging ook mislukt :( Liefs.

Talya, wat balen!

Hou vol hoor!

hoi dames, Ook hier slaat de twijfel toe! Gisteravond 1 en al ongi symptomen,wou vandaag testen maar durf nu niet meer. Moet zeggen dat het nu rustig is.Of het nou aan de mutsenballen ligt? zit nu op wd 10 pfff. succes allemaal!!! ga me gewoon vast kitten aan het bankje!! liefs een onzeker typeje

Waar het precies aan ligt weet je toch niet (behalve als je dus echt ongesteld wordt, wat NIET te hopen is). Ik heb vandaag ook echt meer last van mijn buik dan de afgelopen dagen. We maken ons gewoon zorgen om alles wat we voelen. Logisch... WE WILLEN HET ZÓ GRAAG!

Hoi Dames, Ik heb net gebeld en ik mag morgen hier aanschuiven van de 13 eicellen waren er 10 goed en daarvan zijn 4 bevruchtingen gekomen. We laten assisted hatching toe passen dus ben benieuwd. Ik krijg er 2 terug en ik mag 11 mei testen.

Wat goed! Dus morgen 2 emmy's TP?

Schuif lekker aan en lucht je hart tijdens deze onzekere weken!

WAAR BLIJFT NOU DE ZON?

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

WACHTBANKJE MEI

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78- TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki -TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Kim2911 TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska: TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Ik heb mij zelf er even bij gezet iedereen heel veel succes.

Geplaatst

Hier is het inmiddels strak blauw! Komt vast ook jullie kant op!

Geplaatst

Ramona en Talya, ik duim voor jullie, dat het hummeltje mag blijven plakken. Dat het hummeltje jullie liefde voor hem/haar voelt!!! En het veel te gezellig vind bij jullie als papa & mama in spé.

Hoi Maris, wat is assisted hatching? Ik begreep van het ziekenhuis dat hatching een stadium is van een bevruchte eicel. Maar hoe kan je dit toepassen? 4 bevruchte eicellen, heerlijk!!!!

Vandaag voel ik me een stuk lekkerde dan gisteren. Gisteren speelde een paniekerige gevoel mij parten. En de tik om steeds een wc papiertje langs de onderkant te halen.

Tijdens de 3 IUI pogingen wist ik ter plekke in het ziekenhuis dat de pogingen mislukken zou. Nog voordat er uberhaupt een rietje ingebracht werd. Een soort oergevoel dat erg sterk was.

Nu de 1e IVF poging heb ik dit gevoel totaal niet gehad. Vandaar dat er ook een sprankje hoop hier in huis is. Maar dit probeer je steeds weg te drukken/onderdrukken.

Zelf ben na jaren proberen, uiteindelijk 100% afgekeurd vanwege ADHD. Dus tja ook ik heb genoeg tijd om te piekeren. Normaal dan vermaak ik mij heel goed met transcriberen en andere werkzaamheden voor een historische vereniging. Maar nu heb ik hier de puf niet voor.

Succes meiden!!!!

Geplaatst

Lotte dan maken ze een klein sneetje in de schil van de embryo zodat het zich beter in kan nestelen. Dit doen ze alleen nog maar in het buitenland, maar er schijnen wel goede resultaten mee geboekt te worden.

Geplaatst

Pff Miki lees net dat jullie al ZOVEEl miskramen hebben gehad. Hoe denk je dat je je voelt als je nu weer zwanger bent? Ik heb besloten dat ik als ik nu zwanger ben toch vanaf het begin ga genieten, ook al kan het nog misgaan. Zou niet willen dat ik na de 12 weken grens opeens denk hé wat jammer nou heb ik er niet van genoten. Maar kan me voorstellen dat dat na zoveel mk veel moeilijker is.

Het zonnetje schijnt hier ook maar half, zit lekker ff alleen op de kamer dus af en toe even hier spieken. Vind het ergens toch wel lekker om aan het werk te zijn anders zou ik me helemaal rotpiekeren denk ik. Maar ligt er ook aan wat voor werk je doet. Ik zit de hele dag maar wat achter mijn pc enzo dus die ukjes van mij kunnen hier ook prima nestelen ;-)...

Dames zet hem op..!!!!

En Miki bedankt voor het advies van H&M, straks toch maar eens ff kijken!

Geplaatst

Even voor de meiden die in spanning zitten of ze nou wel of niet ongesteld gaan worden, probeer positief te blijven en het kan inderdaad nog alle kanten op gaan dus niet meteen te veel gaan stressen!! Blijf erin geloven en zoek afleiding!

Heel veel sterkte!

En Miki zeker een goeie tip om even bij de H&M te gaan kijken, dan loop ik er niet helemaal als een puber bij.

Lekker dat jij ook niet hoeft te werken, wanneer ga je weer beginnen?

Maar het is zeker waar dat als je zoveel tijd hebt en thuis bent dat je dan erg veel gaat nadenken, heb ik ook een handje van! zeker als ik bedenk dat ik nog 10 dagen moet wachten voordat ik de bloedtest kan gaan doen.....

Ik zit overdag veel achter de naaimachine en lees veel boeken, dat zet je gedachten wel op een ander spoor.

Nou wijfies geniet van het zonnetje en keep the spirit! En blijven dromen! :binkybaby:

Geplaatst

WACHTBANKJE MEI

Ciska TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Ik heb mezelf er ook even bij gezet

Geplaatst

Zohoooo dat lijstje gaat goed!

Wat wordt ie lang, al 15 meiden!

WACHTBANKJE MEI

Ciska TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Het is hier toch niet echt heel mooi weer vandaag, net te fris om buiten te zitten helaas. Heb vandaag heerlijk rustig aan gedaan. Lekker in bad gelegen en bank gehangen.

Na vandaag nog 4 daagjes wachten officieel (mag van het ZH pas 15 dagen na TP testen)... spannend. We gaan wrs op koninginnedag testen, vonden we een leuk idee (1 mei zien we elkaar ook de hele dag niet, dus als het negatief is: zit ik in mn uppie!!!).

Dus dat maakt vanaf vandaag nog 4 daagjes wachten, vanaf morgen nog 3.

Brrr....

:duimen draaien:

Geplaatst

Pfff wat een rotnacht , ontzettend kramp en mega nachtzweten.

oftewel zeer herkenbaar als.. maar wat kwam was gelukkig geen ongi

maar diarree niet of je daar blij mee moet zijn maar ik heb nu wel de hoop dat de kramp daar een voorbode van was ipv wat anders. Vandaag laatste klantje gedaan voor een paar weekjes en in huis gerommeld,krijg t nog druk zat.

Een van onze hondjes krijgt dit weekend een nestje dus afleiding genoeg zit er de eerste weken 24/7 bovenop , wel pittig maar mn man helpt ook mee.

Zo ik ga nog ff lekker in t zonnetje een tijdschrift lezen.

Alle wachtmeiden sterkte met de onzekerheden!

Geplaatst

Wij hebben niet zo'n fijne nacht achter de rug. Ik werd wakker om 2.00 uur en moest plassen, erna terug naar bed en ik krijg me toch krampen in mijn buik. links en recht, uitstralend naar mn vagina. Ik kon niet liggen, niet zitten, niet staan, niet lopen. Wist niet wat ik moest. Wat was dat akelig. ik dacht ook echt: Nu gaat alles mis en dagdag embryootje. Maar ik verloor geen bloed. gelukkig. Mijn man opgebeld want die had nachtdienst. hij naar huis gekomen en heeft toen contact opgenomen met ons ziekenhuis. Daar naar toe. 04.00 uur waren we daar. En ja hoor: de pijn trok weg.... gelukkig. Echo gemaakt en waarschijnlijk hebben mijn eierstokken zich "gekanteld" Ja dat kunnen die krengen ook!!! Ook waren ze vergroot, zo'n 10 cm doorsnee. Aan elke kant. Dus dat heeft die helse pijn veroorzaakt die meer dan een uur heeft geduurd. Er was dus niks met de baarmoeder en het embryo zou daar nog gewoon moeten zitten. Jammer dat we op de echo nog niks konden zien. Stiekum hoop je toch dat je dan toch al eerder weet of je zwanger bent, maar dit was dus echt te vroeg.

Verder gaat het redelijk. heeeeel erg moe, maar dat komt natuurlijk ook door de gebroken nacht!

Geplaatst

Ai ai, wat een stress allemaal. Ook hier!

Mijn kat was zoek, naar later bleek van ons nieuwe balkon gesprongen. Kon niet meer terug en wij er slecht bij. Ik kan dan niet rustig blijven, we konden haar eerst lang niet vinden. Ga je toch denken...

En mijn man maar roepen: rustig blijven! En ik gillen: roep dat niet, regel het gewoon!

Uiteindelijk proberen rustig te zitten en manlief aan de klauter. En jawel: geregeld!!! Nu maar hopen dat de emmies me nog lief vinden en me genoeg vertouwen om te blijven hangen...

Sterkte iedereen met die rotnachten en pijnen! Wat is dit toch heftig allemaal.

Geplaatst

Hoi dames,

Na een paar maanden pauze gaan we weer verder met onze overgebleven cryootjes... Vandaag naar gyn geweest en vrijdag de tp als alles goed gaat. Deze keer zonder enige vorm van stimulatie, zelfs geen ovitrelle of pregnyl. Dus volledig op eigen kracht:).

Iedereen heel veel succes en hopelijk tot vrijdag op het bankje...

Geplaatst

Hoi Miki,

Wat een verhaal!!Ze vinden je echt wel lief dat kan niet anders!!!!Wie vind jou niet lief!!!

Hoe is het met je!??

Trek je het allemaal nog een beetje ondanks je slapeloze nachten??

Dikke knuff! xx

Geplaatst

Spannend Schapenwolkje, succes!

Betere nacht gehad Carolina en Kiki? Hier prima, ik slaap goed wel.

Alleen wordt mijn buik wel alsmaar dikker. Ik spuit Pregnyl, dus denk dat het daardoor komt. Rechtop lopen gaat best lastig inmiddels. Het zit ook best hoog, dus nu ingeparkeerd aan tafel, met kussentje. Veel water drinken maar! En anders straks ff bellen naar het VU. Het zal geen overstimulate zijn met maar 9 aangeprikte follikels, maar in combi met Pregnyl is het voor mijn kleine lijfje wel wat veel.

En hihi, ja Bianca. Was even gekkenhuis gister hier. Maar nu gelukkig erg rustig!

Hoe is het met de andere ladies?

Geplaatst

Miki ik zou voor de zekerheid wel even bellen als de buik zo dik blijft. Ik mocht namelijk juist geen pregnyl spuiten omdat er nog heel veel l;eine follikels achteraan kwamen.

Hier gaat het wel goed begin nu wel een beetje nerveus te worden voor vanmiddag als we ze op mogen halen. Ben zo benieuwd wat voor een kwaliteit ze zijn.

Geplaatst

Doe ik zeker Maris!

Super spannend voor je straks, zal aan je denken.

xx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden