Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb net 2 super embryo's teruggekregen. Ben helemaal happy. Mag 6 mei testen. Wel raar trouwens want Nathalie zit ook in het Catharina en heeft 6 dagen voor mij tp gehad en mag maar 2 dagen eerder testen. Zouden ze bij mij een fout hebben gemaakt? Of bij Nathalie? Vreemd....

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Testlijst MEI

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Nathalie - TP 16 april - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - Cryo - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Kiki -TP 21 april - 2 emmy's - Test 5 mei

Hanneke TP 22 april - Test 6 mei

Hanneke, het ene ziekenhuis vraagt je om meer dagen te wachten dan het andere ziekenhuis. Dus daarom heb je die verschillen. Niet ongerust over maken.

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

@Paula: ja dat weet ik mocht bij poging 1 in ander ziekenhuis ook na 14 dagen testen. Maar Nathalie zit in hetzelfde ziekenhuis en wist niet dat ze onderling ook verschillen maken. En op basis van wat dan. Maar ben blij hoor, hoe sneller hoe beter. En ik testte bij de 1e poging op dag 12 positief. Ga nu op 5 mei testen denk ik, is 13 dagen na tp. Hoeveel dagen na tp ga jij testen?

Geplaatst

Testlijst MEI

Nathalie - TP 16 april - Test 3 mei

Kiki -TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Geplaatst

Testlijst MEI

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

@ Hanneke: De vorige keer moest ik gewoon 2 weken na TP testen, en toen werd ik een dag vantevoren ongi dus dat zou voor mij ruim genoeg zijn. Maar dan zou ik nu op 30 april uitkomen, misschien dat ze zichzelf een dagje vrij inplannen?? Ik weet het ook niet, en ik hou mezelf ook maar voor dat als alles op 30 april nog goed is, het dan wel goed zal zitten. Ik heb trouwens gisteren bericht gekregen dat we 2 cryo's hebben. Iets minder dan verwacht maar in ieder geval al meer dan de vorige keer! Ik hoop alleen dat ze nog niet nodig zijn. En wat ik helemaal vergeet: Kei goed dat je 2 super-emmy's terug hebt gekregen!!!!

En dan nu, weer verder met.... pfff.... wachten. Ik moet zeggen de vorige keer had ik allemaal wat krampen en dingetjes maar nu helemaal niks. Alles is rustig, behalve mn borsten dan, die ploffen bijna en het lijkt wel of mijn neus het beter doet. Maar goed, dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden.

Nou dames, wachterdewacht ze ;)

Knuf Nathalie

Geplaatst

Hi lady's,

Ik heb me vandaag aangemeld op deze site en ik zou graag bij jullie op het wachtbankje komen zitten.

Ik heb gisteren mijn eerste tp gehad van 1 cryo in een natuurlijke cyclus. 1 cryo had het helaas niet overleeft. Degene die is teruggeplaatst zag er prachtig uit. Ook al ver gedeeld (weet alleen de naam niet meer van het stadium waar die nu in zit...) tot een klompje cellen.

Ik mag 4 mei gaan testen, spannend!

Fijn om jullie (zo ontzettend herkenbare) verhalen te mogen lezen!

Geplaatst

Hallo meiden!

@ Kiki: sorry dat ik 2 emmy's had opgeschreven.

@ Sandra75: welkom! Kom er gezellig bij in deze veel te lang wachtweken. Zet je maar op het lijstje!

Ik weet nog niet wanneer ik testen ga, het liefst zo laat mogelijk, maar misschien wel op Koninginnedag. ;)

Groetjes!

:blob6:

Geplaatst

Hai Lady's

Bijna iedereen hier heeft net de punctie en terugplaatsing achter de rug! Zijn jullie ook zo moe??? Ik ben echt kapot! het huishouden is me echt al te veel. (Ben normaal erg energiek en doe 1000 dingen tegelijk). Ben zo blij dat ik deze week vrij heb, moet er niet aan denken om te werken nu. Hebben jullie dit ook of ben ik een uitzondering? Ik hoor er nl niemand over "klagen".

Geplaatst

Kiki dit is helemaal normaal hoor. Ik had er ook altijd ontzettend last van. Er zijn er die toch energiek zijn, maar de behandeling vergt veel van je lichaam en geest. Lekker aan toegeven zou ik zeggen en het huishouden komt wel.

Succes met wachten!!

Geplaatst

Hoi Kiki,

Ik heb door mn dikke buik hele veel rust gehouden en mijn vriend heeft wat meer in het huishouden gedaan. Dus heb het niet echt heel erg gemerkt. Ik merk wel nu dat ik graag vroeg naar bed ga, anders ben ik de volgende dag wel snel moe.

Groetjes en fijn weekend!

Lekker weer!

Xxx

Geplaatst

Vanochtend mijn 3e FM gehad. Zoals het nu staat zondag of maandag de punctie. Daar word ik vanmiddag over gebeld. Hopelijk mag ik dit keer WEL op het bankje vast gaan roesten.

En hopelijk is er dan voor woensdag/donderdag een lekker plekje warm gemaakt voor me ;)

Geplaatst

Hmmm, ik roep nu telkens viermaal is scheepsrecht!!! En dan kijken mensen me heel erg dom aan, weten zij veel waarover ik het heb hihi. :toothy9: Sonja, ik hoop voor jou dat het gewoon driemaal is hoor!!

Wat betreft moe zijn in de wachtweken.....lekker aan toegeven. Je lijf heeft eerst heel hard gewerkt om follikels te laten groeien, moet al die hormonen verwerken en nu nog proberen zwanger te worden ook. Dat kost energie! En die fijne bolletjes kun je ook heel suf van worden. Bij één apotheek plakten ze er bij mij zelfs zo'n gele sitcker op dat je op moest passen met autorijden enzo! Dus: laat de boel de boel, zet een pot thee, of pak een kan water, neem een stoel in het zonnetje, een boek of een stapel tijdschriften en laat de natuur zijn werk doen :good1:

Geplaatst

Nou meiden, ik mag me hier ook melden. ;-)

Meteen even het lijstje aangevuld, ook met jou Sandra75 (welkom nog!).

Wij hadden niet zoveel bevruchtingen, dus mocht het nog nodig zijn zou volgende keer eventueel ICSI (toch in ene) een optie zijn. 3 emmies, waarvan er nu 2 in mijn buik zitten. 1 goeie (8-cellig type 2) en 1 mindere (5 cellige, type weet ik niet). De ander zou misschien ingevroren worden, maar de kans is op zich klein.

Nu is het grote wachten begonnen!

Ik voel ook al van alles de afgelopen dagen, maar dat komt doordat ik Pregnyl 1500 spuit 5x om de dag vanaf de punctie (ivm weinig kans op overstimulatie en vaak last van schimmelinfecties).

Ik mag wel vrij vroeg komen voor een bloedtest, dus ik ben benieuwd of dan het hcg dat ik spuit met Pregnyl wel al uit mijn bloed is (en ik hopelijk zelf kneiter veel aanmaak!). Ik lees overal dat na 5 dagen, en zelfs al na 3 dagen, een urinetest negatief uitslaat.

Veel succes iedereen, wat fijn dat we zulk mooi weer hebben he!!!

WACHTBANKJE MEI

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Miki - TP 23 april - Test 5 mei

(meteen ff het lijstje wat opgepimpt, als jullie dat goed vinden ;-))

Geplaatst

Miki,

Hieperdepiep hoera, er zitten twee in je buik!!! En dan ook nog een 8-cellige: toppie toch!

Wat balen dat de rest het er niet goed vanaf heeft gebracht zeg.

Maar wie weet zijn die ook helemaal niet nodig, please:worthy:....

Ik ben vanmiddag nog even langs de acupuncturist geweest. Vond het wel zo netjes me persoonlijk even af te melden.

Lieve meid is dat. Ze heeft me nog even een knuffel gegeven en hoe sterk ik me ook voel, toen kwamen toch de weer traantjes even.

Liefs en hou ze warm hè!!!

Kus, Martha.

Geplaatst

Ben je ook een lieverd... Stoer en goed dat je de situatie al zo snel accepteert!

Jazeker, 8 cellig is ook mooi. Volgens mij hebben we dit nog niet eerder gehad! Maar die van 5 vind ik ook lief hoor. ;-)

Hoe is het met de andere dames? Nog zo moe? Meer kwaaltjes?

Ik probeer zo normaal mogelijk te doen, zij het in de slowmotion stand. Normaal zo'n hyper snelle, maar inmiddels mezelf iets meer chill kunnen krijgen.

Geplaatst

Heel erg veel succes Miki!!!Het is je zo gegund!! Je bent altijd zo lief voor iedereen dat 1 van de 2 sowieso wel moet blijven zitten bij je!!Ga zo ontzettend voor je duimen!!!!!

Heel veel liefs xxx

Geplaatst

Nou, Miki, ik duim samen met iedereen mee voor je! Dat je ze maar lekker 9 maanden in je buik mag houden.

Dit geldt natuurlijk voor iedereen op het wachtbankje!

Ondanks dat ik niets spuit (cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus) voel ik ook vanalles! (en vergeet ik ook vooral alles, haha!)

Ik moet mezelf echt 10 keer per dag tot de orde roepen, want de ene keer voel ik mijn bovenbenen (voelde ik de vorige keer ook en toen zwanger), de andere keer mijn buik en dan weer m'n rug, grrrrr... ;-)

Nou ja, het is toch vooral afwachten, nietwaar?!

Even een andere vraag: hoe krijgen jullie al die persoonlijke informatie onder iedere tekst die je schrijft (voel mezelf helemaaaaal niet dom of zo...icon12.gif )

Geplaatst

Via gebruikersinstellingen ( links in het menu) boven wie er online is ----> dan wijzig handtekening ----> opslaan!

Dan komt iedere keer als je iets typt je handtekening eronder :) Succes!

Geplaatst

Dag dames,

Ik ben Lijntje en woon in Zwitserland waar ik ook de behandeling onderga.

Ik wil me ook graag aansluiten in het wachtbankje van mei.

Het is mijn eerste IVF poging na 5 jaar proberen op een natuurlijke manier zwanger te worden. Mijn man heeft helaas een beetje zwak zaad.

Dinsdag had ik de punctie ik heb vandaag de tp gehad van 2 bevruchte eitjes.

4 eitjes houden ze nog apart...ik ken al die termen nog niet zo goed.

De punctie ging onder gehele verdoving best hefitg, maar als ik andere verhalen lees hoe dat in NL gaat, dat het best pijnlijk is, dan ben ik blij dat het zo is gegaan.

Nu dus afwachten totdat ik op 5 mei een test kan gaan doen....vet spannende tijd!

Ik ben blij dat ik dit met jullie als lotgenoten kan delen!!

Hoe rustig aan doen jullie, wat kan je beter wel en niet doen?

Ik ben namelijk een erg bewegelijk type!

Nou dames allemaal heel veel succes :duimen draaien::ygg:

Geplaatst

Ik heb eergisteren mijn eerste iui gehad, 4 mei weten we meer.

spannend zeg, wat gaan de dagen traag vooruit op dit moment, haha.

ik hoop dat er in mei velen onder ons goed nieuws krijgen.

Geplaatst

Dank voor het duimen dames!!!

Welkom Jessi, jij ook Lijntje! Ik denk dat je embyo's bedoelt, zo noemen ze eitjes die bevrucht zijn en worden terug geplaatst. Wij zijn ook 5 jaar bezig al (pfff). Jullie ook iui's (inseminaties) gehad of doen ze die daar niet? Las ergens anders dat het niet wordt vergoed, maar verder is het medisch wel heel goed in Zwitserland toch? Succes hoor.

We testen allemaal dicht op elkaar zeg, ik heb Jessi en Lijntje er ook bijgezet:

WACHTBANKJE MEI

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hoe gaat het met iedereen???

Geplaatst

Hallo Dames , ik wil ook graag bij jullie aanschuiven : )

Ik heb afgelopen woensdag de terugplaatsing gehad.

WACHTBANKJE MEI

Carolina78- TP 20 april - 1 emmy - Test 3 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden