Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wannabemom: Wat een verdrietig nieuws! Kan me voorstellen hoe verdrietig jullie zijn!

Ik hoop dat er iets uit de onderzoeken komt waardoor het 'probleem' verholpne kan worden. Zodat je je volgende vruchtje 9 maanden bij je kan houden!

Heel veel sterkte!

Liefs Alice

• Reacties 958
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend in februari 2011

xxx (sas): 3 februari 2011

Lindada (Linda): 4 februari 2011

Liesbethb: 5 februari 2011

Rammetje 74: 6 februari 2011

Meisje81 (Es): 7 februari 2011

Edenal ( Alice): 10 februari 2011

Anne: 17 februari 2011

Debsie: 18 februari 2011

Pleun: 20 februari 2011

Margot: 26 februari 2011

Nassira: ?

Sharon: 28 februari 2011

Eerste echo:

Anne: maandag 28 juni

Nassira: maandag 28 juni

pleun : dinsdag 6 juli

Margot: 14 juli

Sharon: 14 juli

Tweede echo:

Meisje81: donderdag 24 juni

Alice: maandag 5 juli

Anne: maandag 12 juli

xxx (sas) dinsdag 20 juli

Derde echo:

Lindada: dinsdag 6 juli

Geplaatst

hoi Anne,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar was even een paar dagen weg. Ik was eerst zo zenuwachtig dat ik misschien toch niet zwanger was omdat ik geen symptomen heb behalve wat pijnen. Maar echo was te vroeg met 5 weken, viel niet veel te zien behalve een donkere vlek haha. Ik heb morgen een 2e echo hoop dan dat er iets meer te zien is misschien een kloppend hartje.

groetjes nassira

Geplaatst

Hoi Dames

Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met jullie? Allemaal moe misschien????? haha

Vanmiddag afspraak bij de gynaecoloog in het ziekenhuis in mijn woonplaats, ben benieuwd! Ik hoop dat hij ook een echo maakt!

Pleun en Linda succes met jullie echo morgen!

Liefs Alice

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik ben even weggewees vandaar geen reactie. Wij hebben nog een echo gehad bij 7 weken en 3 dagen daar was alles helemaal goed. Die twee groeien goed door. Nu hebben we a.s. woensdag een echo bij 9 weken en 2 dagen hopelijk is dan weer alles goed.

Ik ben heeeeeeeel erg moe en nog steeds misselijk. verder heb ik echt al een dikke buik pas mijn broeken niet meer. Vandaag een jurkje aan en dan zie je het echt goed.

Hoe is het met jullie??

Geplaatst

jaaa ik ben ook steeds echt zooooooooooo moe

kan op de raarste tijden slapen en das best lastig als je wel nog moet werken bij je baas

verder niet misselijk alleen gister voor het eerst 1 x over mn nek gegaan omdat er dame naast me zat met een heeel erg zwaar bloemetjes parfum

brrrrrr zo vies

morgen vroeg om 8.15 echo in het ziekenhuis ben benieuwd hoor

Geplaatst

Hai,

Meiden succes met jullie echo`s.

Hier ook zo vreselijk moe kan de hele dag wel slapen.

Heb ook sinds afgelopen dinsdag dagelijks een paar druppels bloed. Ben al voor een echo geweest en alles was goed.

Ze zeiden zolang ik geen stolsels of krampen heb dat het waarschijnlijk niks te betekenen heeft.

Hebben jullie daar ook last, ik hoop van niet je word er alleen maar onzekerder van.

Sas

Geplaatst

Eerste echo:

Tweede echo:

xxx (sas) dinsdag 20 juli

Derde echo:

Alice: maandag 19 juli

Geplaatst

Hoi Meiden,

Gezellig weer een beetje activiteit hier!

Es, logisch dat je zo hard groeit, je draagt een tweeling! Mijn strakke broeken kan ik trouwens ook niet meer aan, ben al 3 kilo aangekomen! Jurkjes zijn trouwens ideaal! Wat dat betreft hebben we geluk met de mode!

Sas, Kan me voorstellen dat je het eng vind als je bloed verliest, maar als in het ziekenhuis alles goed is, moet je daarop kunnen vertrouwen. Ik heb zelf nog geen druppeltje verloren trouwens. Ik heb er wel iets over gelezen. Alles schijnt nu veel beter doorbloedt te zijn. Dus ook bv na sex, zou je wat bloedverlies kunnen hebben.

Vandaag intake bij de gynaecoloog gehad! Wat een verschil is dat toch een streekziekenhuis of een academisch. pfff. Maar goed, zal het ermee moeten doen!

Ik heb gelukkig nog wel een afspraak voor een GUO-intake in het EMC 19 juli, dus heb dat gezet als mijn derde echo!

Dames veel plezier met de echo's!

Liefs Alice

Geplaatst

Heee leuk dat er weer wat activiteit is. Fijn te horen dat de echo's allemaal oke waren. Ik mag morgen weer, blijf het spannend vinden.

Tja, die vermoeidheid is ook hier vreselijk, kan de hele dag wel slapen. Alleen jammer dat dat in de nachten niet lukt:( Ga wel 6x per nacht naar de wc, vreselijk!!!

Ook bij mij is mijn buik erg opgezet, volgens het ziekenhuis zijn dat je darmen die een beetje lui worden onder invloed van alle hormonen! Wel lastig om te verbergen he? Bij mij op het werk weten ze van niks!

Sterkte allemaal!

Geplaatst

Oh wat herkenbaar.. Ik ben ook heel moe, ga het liefst om half 9 's avonds naar bed, maar moet ik vanavond weer vergaderen. Ik ben nog helemaal niet misselijk, geen last van koffie ofzo. Maar ja.. Niet iedereen heeft dezelfde klachten.

Ik vind het wel prettig hoor.

Mijn borsten zijn sinds de start met hormonen een cupmaat gegroeid en ik had al niet weinig! Dus naast nieuwe kopen, maar even in de kast van mijn moeder gedoken..

Geplaatst
Oh wat herkenbaar.. Ik ben ook heel moe, ga het liefst om half 9 's avonds naar bed, maar moet ik vanavond weer vergaderen. Ik ben nog helemaal niet misselijk, geen last van koffie ofzo. Maar ja.. Niet iedereen heeft dezelfde klachten.

Ik vind het wel prettig hoor.

Mijn borsten zijn sinds de start met hormonen een cupmaat gegroeid en ik had al niet weinig! Dus naast nieuwe kopen, maar even in de kast van mijn moeder gedoken..

ik dacht vanmiddag ben moe ga ff op de bank liggen komt me man om 4 uur thuis heb ik gewoon 2 uur liggen slapen bah bah voor de rest gelukkig niet misselijk alleen van de week 1 keer net voordat moeders voor moeders kwam nog een ruime week en dan hebben we de echo ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn hihi

Geplaatst

Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ik heb het steeds over de meiden, maar ben heel benieuwd of mijn gevoel klopt. Ja het duurt niet al te lang meer voordat we een kijkje mogen nemen in onze buik.. Jammer dat jij al vroeg op de dag bent, anders waren we elkaar misschien wel tegengekomen..

Geplaatst

Eerste echo:

Tweede echo:

Derde echo:

XXX; Donderdag 8 juli.

Meiden is het een idee om 1 lijstje te maken voor de echo zonder 1,2,3 echo enz anders wordt het rijtje zo lang. De meiden die de echo hebben gehad heb ik grijs gemaakt.

Hier is het bloedverlies gestopt het was 5 dagen net als dat ik normaal ongie zou zijn het was ook in dezelfde periode.

Heb ook de verloskundige in mijn woonplaats gebeld en heb morgen de intake en weer een echo.

Hoe is het met jullie.

Sas

Geplaatst

Helaas mag ik van het lijstje af. Ik heb een miskraam gehad.

De rest van alle meiden, maak er een mooi exemplaar van!

Liefs Margot

Geplaatst

Margot, wat erg meid. Heel veel sterkte, neem er de tijd voor!

Geplaatst

Lindada (Linda): 3 februari 2011

Echo:

XXX; Donderdag 8 juli.

Lindada: dinsdag 3 augustus (combinatietest)

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb het lijstje aangepast en ingekort.

Afgelopen maandag ben ik weer voor controle geweest. Prachtige echo gezien, het kindje had al handjes en beentjes en bewoog!!!!

Wij gaan komende week op vakantie en daarna de combinatietest, ook weer spannend!

Succes allemaal!!!

Linda

Geplaatst

Hoi Linda

Geweldig zo'n mooie echo! Wordt al een heel kindje nu! Vind het nog steeds een raar idee dat het in mijn buik zit! Hoe gaat het met je overstimulatie?

Fijne vakantie, en succes met de combinatietest! Ook weer spannend!

Liefs Alice

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden