Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede morgen!

Voor de dames die graag nog langer hun eigen broeken dragen:

http://www.bellyfashion.nl/product_info.php?cPath=1192_1193_1207&products_id=16299

Ik heb er eentje gekocht en ik ben er blij mee! Niet op elke broek past ie goed, maar voor 17 euro kan je toch een aantal van je gewone broeken een hele lange periode nog aan. Ik heb 'm nu (15 weken) op de smalste stand staan. Ik moet zeggen dat ik geen hele grote buik heb hoor...

• Reacties 958
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend in februari 2011

xxx (sas): 3 februari 2011

Lindada (Linda): 3 februari 2011

Liesbethb: 5 februari 2011

Rammetje 74: 6 februari 2011

Meisje81 (Es): 7 februari 2011

Edenal ( Alice): 10 februari 2011

Anne: 17 februari 2011

Debsie: 18 februari 2011

Pleun: 20 februari 2011

Nassira: ?

Sharon: 1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Echo:

Anne: maandag 12 juli

Sharon: 14 juli

Pleun:donderdag 15 juli (3e echo)

Alice: maandag 19 juli

Pammie: maandag 19 juli

XXX; dinsdag 20 juli.

Anne: maandag 2 augustus (nekplooimeting)

Lindada: dinsdag 3 augustus (combinatietest)

Meisje81: vrijdag 30 juli (combinatietest)

Geplaatst

Echo:

Pleun:dinsdag 27 juli (4e echo, nu weer in het ziekehuis)

XXX; dinsdag 20 juli.

voor de liefhebber een filmpje van mijn echo van vandaag staat in mijn dagboek

ik ben weer helemaal gerustgesteld

Geplaatst

Sandie: 28 februari 2011

Echo:

XXX; dinsdag 20 juli.

Sandie: maandag 2 augustus

Ik heb mezelf er maar weer tussengezet, want ik stond er niet meer bij!

Geplaatst

Vreemd Sandie dat je er niet meer bij stond!

Maar nu sta je er weer bij!

Fijn dat het even niet meer zo warm is, kunnen we een beetje afkoelen!

Liefs Alice

Geplaatst

Hoi hoi,

Ben dus gelukkig niet de enige die al behoorlijk aan het groeien is. Vind het wel vroeg, maar nu na de 4e echo heb ik ook wel zoiets van, showen maar! heb al die weken tijdens de behandeling mijn flink opgezette buik al moeten verbergen en nu mag hij gezien worden!

Ben ook nog steeds zo ontzettend moe en moe en moe.

Pammie die hoofdpijn heb ik ook, dat komt gewoon van oververmoeidheid.

Enige dat helpt is naar bed gaan en bijslapen.

Heb nu helaas voorlopig geen echo meer snik... wij doen geen 13 weken echo, alleen de 20weken, dus dat duurt nog 9 weken!!!

Geplaatst
Hoi hoi,

Ben dus gelukkig niet de enige die al behoorlijk aan het groeien is. Vind het wel vroeg, maar nu na de 4e echo heb ik ook wel zoiets van, showen maar! heb al die weken tijdens de behandeling mijn flink opgezette buik al moeten verbergen en nu mag hij gezien worden!

Ben ook nog steeds zo ontzettend moe en moe en moe.

Pammie die hoofdpijn heb ik ook, dat komt gewoon van oververmoeidheid.

Enige dat helpt is naar bed gaan en bijslapen.

Heb nu helaas voorlopig geen echo meer snik... wij doen geen 13 weken echo, alleen de 20weken, dus dat duurt nog 9 weken!!!

waarom doen jullie geen 13 weken echo hoe meer hoe beter toch??

Geplaatst

hallo dames hier weer een berichtje van mij

:sad1:

Ik heb vorige week 12 juli een naar bericht gekeregen dat het waarschijnlijk een miskraam zou worden was geen hart activiteit te zien en het embriootje was te klein had al 9 weken moeten zijn en was maar 7 weken en drie dagen vandaag controle echo gehad en het is nu een feit

mijn zwangerschap is gestopt met 7 weken en 3 dagen

maandag 2 augustus word ik gecuriteerd.

momenteel voel ik me erg boos en verdrietig maar moet toch sterk zijn

mijn zoontje van 8 mag er niet onder lijden

we gaan as vrijdag een week weg en dan kan ik effe tot rust komen

:sad1:

cisca

Geplaatst

wat naar voor je

en knap hoor dat je je sterk kan houden voor je kleine man

maar als hij er effe niet is laat het er dan maar uit die boosheid

sterkte

Geplaatst

Cisca, wat een vreselijk bericht voor jullie! Moeilijk om je groor je groor te moeten houden! Ik hoop dat je tot rust komt in de vakantie! Mooet je echt gecurreteerd worden? Bestaat er geen kans dat het vanzelf af komt? Heel veel sterkte voor jullie!

Liefs Alice

Geplaatst

Echo:

XXX; dinsdag 20 juli.

Alice: donderdag 29 juli

Geplaatst

Hoi Meiden

Vandaag weer een echo gehad! Echt geweldig! Hij/zij lag te wiebelen en druk te zwaaien..... Zo bijzonder om te zien!

Volgende week weer een echo in het ziekenhuis bij de gynaecoloog, vandaag was de GUO-intake. Vandaag bloed geprikt en 2 augustus de nekplooimeting! We hebben dus dubbele echo's omdat ik nog in 2 ziekenuizen loop! helemaal niet erg! hihi.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Alice

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik kom toch ook met jullie meekletsen! Ik schrijf ook nog op een ander forum mee maar daar valt niks te beleven! Sommigen kennen mij nog van het starten in mei-topic. Momenteel ben ik 10 weken en een paar dagen zwanger. Ik moet mezelf nog in het lijstje zetten en een ticker maken.

Moeten jullie trouwens nog steeds utrogetstan nemen? Ik ben het he-le-maal zat, dat spul! Gelukkig mag ik nu elke week afbouwen....zit nu in de laatste fase, nog maar 1 bolletje per dag!

Cisca, jou wil ik heeeeeeel veel sterkte wensen......

Geplaatst

hoi dames,

ik heb 4 jaar geleden een moilla zwangerschap gehad

wat niet vanzelf loskwam deze hebben ze met 11 weken verwijderd

ik zou deze week wo 10 weken zijn en ik ben bang dat het nu ook niet vanzelf loskomt omdat het met 7 weken en 3 dagen gestopt is vandaar

dat ik samen met de arts besloten heb om te curriteren

bedankt voor al jullie steun

groetjes cisca

Geplaatst
Hallo meiden,

Ik kom toch ook met jullie meekletsen! Ik schrijf ook nog op een ander forum mee maar daar valt niks te beleven! Sommigen kennen mij nog van het starten in mei-topic. Momenteel ben ik 10 weken en een paar dagen zwanger. Ik moet mezelf nog in het lijstje zetten en een ticker maken.

Moeten jullie trouwens nog steeds utrogetstan nemen? Ik ben het he-le-maal zat, dat spul! Gelukkig mag ik nu elke week afbouwen....zit nu in de laatste fase, nog maar 1 bolletje per dag!

Cisca, jou wil ik heeeeeeel veel sterkte wensen......

Hey Rain,

Zo te zien gaat het goed met je??? SUPER meid! Hoe voel je je nu? ondanks de bolletjes! Wel lang trouwens dat je ze moet gebruiken. Maar ach, voor een goed doel moet je maar denken.

Groetjes Guusje

Geplaatst

Hey Guusje!

Wat lief dat je naar me informeert! Met mij gaat het eigenlijk prima! Geen kwaaltjes te bekennen! Ben wel bang geweest in het begin maar dat wordt nu elke dag minder. En idd de bolletjes heb ik er natuurlijk graag voor over.....

Hoe is het met jou??? Cryo in je buik zie ik? Mijn duimen draaien voor je!!!!

Geplaatst

Rain28: 9 februari 2011

Echo:

XXX; dinsdag 20 juli.

Rain28: dinsdag 27 juli (nekplooimeting)

Alice: donderdag 29 juli

Geplaatst

Hoi hoi,

Met mij gaat alles goed hoor! En ja, ik zit nu in spanning of het deze keer gelukt is. Volgende week mag ik testen :-) Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. Geniet van je zwangerschap he?

Misschien gelijk even een vraagje aan iedereen, hebben jullie je innesteling gevoelt? Zou je dat eigenlijk wel kunnen voelen? Ik heb sinds 3 dagen zo'n raar gevoel in mijn onderbuik! Ik zit inmiddels op WD 5 al weer :-s

Guusje

Geplaatst

@Rain, Gezellig dat je mee komt kletsen! Het gaat nog steeds goed met je! SUPER! Ik heb die bolletjes nooit hoeven te gebruiken, ik heb 3x pregnyl 1500 gespoten! Nog even volhouden, je bent er bijna! Hoe is het met opgeblazen buik?

@Guusje: Ik heb geen inesteling gevoeld! Ik voelde me achteraf gezien wel na een paar dagen al anders, gelukkig, en had ook erg de behoefte om mijn handen steeds op mijn buik te leggen! Verder moest ik ook al gelijk heel vaak plassen.....

Succes met het wachten!

Liefs Alice

Geplaatst

@Guusje ik heb ook niks gevoeld tijdens de wachtweken, echt 0,0. Dacht ook zeker dat het mislukt was. Soms hoor je weleens dat mensen de innesteling voelen maar ik denk eerlijk gezegd dat er veel inbeelding bij is. In dit stadium van de zwangerschap is het gewoon te vroeg om iets te voelen!! Ook misselijkheid enzo, denk dat dat eerder spanningen zijn dan zwangerschapsmisselijkheid!

@edenal die opgeblazen buik heb ik nog steeds vaak! Ik heb nog 2 broeken die passen, met een elastiekje. Heb van vriendinnen 2 zwangerschapsbroeken gekregen. Hebben jullie je eigen kleding nog aan? Ik vind het eigenlijk niet fijn zitten! Die elastiek drukt zo bovenin in mijn buik.....trek je dat elastische deel eigenlijk helemaal omhoog of laat je dat opgerold onder zitten totdat je echt een grote buik krijgt?

Geplaatst

Hoi hoi Edenal en Rain,

Hahaha, broeken probleem??? Dus dat gaat nu al een beetje beginnen ;-)

Ik moet zeggen dat dat gevoel nu aardig weg is in mij buik, ik hou het er maar op dat het inbeelding is geweest. Ik zit ook overal zo erg op te letten!!! Ik moet gewoon tot volgende week wachten, want het zegt toch allemaal niks. Misschien straks achteraf, maar dat is nog even niet...

Lfs Guusje

Geplaatst

lieve dames even en een vraagje wie van jullie heeft met de 9 weken een echo gehad en weet of deze nog inwendig is vroeg ik mezelf namelijk af

Geplaatst

Hoi dames,

even een kleine update. Het gaat allemaal goed hier. Vanmorgen bloed geprikt voor de combinatietest. 2 augustus de nekplooimeting (en tevens de 11,5 weken echo).

Ben nog steeds erg moe, en als ik niet regelmatig eet wordt ik licht misselijk en duizelig. Na 2 dagen werken ben ik kapot en moet ik even goed bijslapen, maar dan gaat het wel weer.

Ik groei nog niet erg, wel een beetje opgezette buik en misschien een cupje groter, maar dat blijft al een tijdje hetzelfde.

Nou dat was het weer even. Voor iedereen weer veel sterkte en succes en geluk!

Liefs,

Anne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden