Ga naar inhoud

Cryo TP in eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik mag van het weekend testen. Volgens mij is vrijdag mij NOD, maar heb nu al een paar dagen vreselijke hoofdpijn en buikpijn (begonnen 4 dagen na de tp). Ik heb dat altijd een week voordat ik ongesteld moet worden. Aan de ene kant denk ik het kan toch nog niet zo vroeg al, rond die dagen was ook als het goed is de innesteling, maar aan de andere kant lijkt het wel heel erg op 'gewone' menstruatiepijn.

• Reacties 885
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Slopend die wachtweken, ze zouden meteen uitsluitsel moeten kunnen geven, wel of niet zwanger dat zou een stuk makkelijker zijn voor ons.

Helaas zal niet nooit gebeuren.

Geplaatst

Het is nu ook zo anders. Ik had bij de IVF/ICSI altijd Utrogestan. Dan voelde ik me ook hondsberoerd, maar dan dacht ik ach dat komt door die pillen, maar nu dus niets, en als ik dan wat voel dan weet ik eigenlijk wel hoe laat het is.

Geplaatst

Ben wel blij dat ik een keer hormoonvrij ben. Ik weet dat de kans klein is maar we blijven toch een stukje hoop houden.

Zolang er nog geen ongi is kun je het niet zeker zeggen.

Zal voor je duimen, je weet nooit....

Geplaatst

Dank je. Ik duim ook voor jou!

Zie dat je een hondje hebt. Scheelt wel vind ik (ik heb er ook een), kan je toch een beetje over moederen :-).

Geplaatst

N-Sky, hoe is het met je?

Ik heb helaas een negatieve test gehad gister. Op naar de volgende ronde. Dit zal oktober worden omdat ik eerst een andere behandeling (niet voor kinderwens) moet ondergaan.

Nika en Sylvie, succes nog even he

Guusje

Geplaatst

Hier bruin bloedverlies, en heb al vanaf zaterdag hoofdpijn en buikpijn, dus ook mislukt. Nu wachten dat menstruatie doorbreekt en dan weer bellen voor de volgende poging.

Geplaatst

Balen N-Sky dat het negatief is.

Ik zit nu 3 dagen na de tp en krijg net ongi krampen en een pijnlijke rug. 1 week na de eisprong mbv Pregnyl. Ik hoop op innestelingskramp, bestaat dat eigenlijk.

Als ik ongi wordt hoop ik dat dit snel gebeurt.

Geplaatst

Hoi Babeth, we zaten tegelijk te typen, lees hierboven.

Geen pijl op te trekken natuurlijk, ben nog steeds ontzettend blij met de tp maar ook realistisch met hoop.

Geplaatst

Als de ivf in september gelukt was zou ik 5 juli uitgeteld zijn, als ik nu zw ben moet ik vanaf 5 juli gaan tellen. Het is een strohalm waar ik me aan vast hou. Ook zou ik nu rond mijn verjaardag en trouwdag uitgeteld zijn. Heb vanmiddag even stiekem gekeken. Ik kan er de uitslag toch niet mee veranderen, bijgeloof!

Geplaatst

haha, hebben we vaker he dat we tegelijk aan het typen zijn!

ik wil je geen valse hoop geven maar ook ik had na de tp (wel later) ineens flinke ongi-krampen en last van mijn onderrug, beetje zeurderig gevoel...toen waren mijn jongens blijkbaar al druk in de weer....

wat apart zo met die data zeg, logisch dat je je eraan vasthoudt, dat zou ik ook zeer zeker doen!!!!! en het klopt, leuk he dat kijken, ik weet nog goed dat ik een week na de tp zei....als het nu gelukt is (we liepen over de markt) dan zijn we 4-7-2010 uitgerekend, je had zijn gezicht moeten zien..hahaha

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik had dit ook krampen maar wel later, nu pas 3 dagen na de tp. nog iets te vroeg denk ik. Toen ik net de zw test had gedaan en positief was wilde ik ook weten hoe of wat. Ik heb er toen een half uur over gedaan om de site van Predictor te vinden. Ik kon niet meer op de naam komen, alsof er niet meer mogelijkheden waren om de uitgerekende datum naar voren te halen, ik wist het niet meer. Toen al zw dementie....

Geplaatst

Hoi Syvlie

op zich kan het toch wel, de innesteling is van dag 5 tot 10 na de bevruchting.....krampen op dag 3 na de tp...dan is je emmietje dus 6 dagen oud...snelle jelle???

Geplaatst

Had al even op google gekeken, kon het niet nalaten. Wat je zegt klopt ja, zou innesteling kunnen zijn en sommige "voelen" iets. Toch jammer dat we niet binnenin kunnen kijken, zucht.

Geplaatst

Dank jullie, krijg alleen steeds meer krampen en rugpijn, mijn darmen zijn ook helemaal van slag dus ik weet niet meer waar het nu vandaan komt, vamorgen ook al maagpijn en mijn broeken zitten strak.

OOH wat frustrerend, had me nog zo voorgenomen om kalm te blijven, maar dat lukt niet........was ik maar 1 week verder.......

Geplaatst

meiden kom me weer even melden! helaas wil me lichaam uitzichzelf niet gaan werken dus toch weer aan de puregon! ben woensdag begonnen en moet maandag weer terugkomen voor de 5de:sad1:fm dus hopenlijk volgende week eindelijk een cryoterugplaatsing! heb nu vooral heel veel hoofdpijn stomme hormonen!

xx sky

Geplaatst

Hoi Sky

Veel succes morgen met je fm en ik hoop dat je volgende week je cryo TP krijgt.

Ikzelf krijg ook volgende week mijn 1ste cryo TP.

10 augustus mijn fm en als het dan goed is vrijdag 13 augustus de TP.

Begint nu wel weer spannend te worden.

Heel veel succes gewenst.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

wouw sassie gefeliciteerd:blob3:

Gister mijn 5de fm en me eitje was 13mm en bms 6,1mm

morgen weer terugkomen voor 6de fm. ze verwachten dat ie vrijdag wel klaar is. dus begin van volgende week als alles goed gaat een tp!

xx sky

Geplaatst

sassie gefeliciteerd!!

Sky wat wordt jullie geduld op de proef gesteld zeg pffff sterkte........ Nu maar hopen dat al jullie geduld dan in ieder geval beloond wordt met een kleine.....

Liefs

Geplaatst
ik heb deze maand ook mijn eerste tp van een cryo in mijn eigen cyclus.

Ik moet helemaal geen medicijnen gebruiken. Vandaag pos ovulatietest en dan volgende week terugplaatsing zonder pregnyl etc.

Wie heeft hier ervaring mee en het liefst met positief resultaat?

Ik ben zo bang dat het net niet op het goede moment wordt teruggeplaatst, omdat ik lees dat bijna iedereen pregnyl spuit om het juiste moment te bepalen.

Ik ben overigens wel zeer regelmatig ongesteld, iedereen maand 28/29 dagen cyclus.

groetjes sassie

Hoi, hoi,

POSITIEF RESULTAAT HIER!

Onze kleine meid is 12 mei geboren van onze enige cryo in 3 ivf-pogingen. De laatste strohalm dus.

Cryo is teruggeplaatst in mijn eigen cyclus en nu ik erover nadenk, geen pregnyl gebruikt.

Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden