Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanochtend een echte mijlpaar bereikt! Gisteren Kees om 19.30 in bed gelegd (na zijn flesje) Om 20.00 uur sliep hij. Toen om 00.00 uur nog een flesje. Hij werd wakker om 05.00 uur. Toen heb ik hem een speentje gegeven en heeft hij tot 06.30 doorgeslapen! Meestal moet ik hem dan of een flesje geven of echt bij me in bed nemen. Ofwel,ben helemaal trots op hem. Hopelijk zet dit door.

wat betreft last van de bevalling. Ik voel nog wel dat ik een keizersnede heb gehad. Met name last van trekken van de wond. Gelukkig ben ik nu 6 weken verder, dus mag ik weer voorzichtig met sporten gaan beginnen. En dat is nodig, want ik moet nog wel een aantal kilo's kwijt. Nu alleen nog de tijd vinden. Dat is nog even puzzelen, gezien mijn man vaak pas laat thuis is na het werk en ik dan al weer heel moe ben en weinig energie heb om nog naar de sportschool te gaan. We zullen zien!

fijn te lezen dat iedereen het zo goed maakt...

groet,

tessa

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed om te lezen dat de beebs geen last hebben van de inentingen. Hier gaat merel met de drie maanden haar eerste 'coctail' krijgen. ik ben er een beetje huiverig voor. Maar dat ben ik voor alle medicijnen. Ik heb me toendertijd ook niet laten inenten tegen de varkensgriep (mexicaanse griep) en daar ben ik heel blij om.

Mijn lichaam heeft zich grotendeels hersteld na de bevalling/keizersnede. Ik heb nog 6 kilo extra (en ik had al te veel kilo's dus hier ben ik niet blij mee ook al zegt iedereen in mijn omgeving dat ik er zo goed uitzie) mijn buik is een slappe blubberbuik vol met streepjes (die streepjes vind ik ok, kan je verwachten als je bevalt in het jaar van de tijger) en wat ik erg vervelend vind, als ik meer dan een uur wandel krijg ik last van mijn bekken. daardoor durf ik nog steeds niet opnieuw te gaan trainen. Het doet niet echt pijn maar ik voel ze 'wiebelen'. In september begint weer steps en joga hier in het dorp en daar wil ik graag aan meedoen, ik hoop maar dat mijn bekken dan weer wat vaster zijn gaan zitten.

gisteren kreeg ik de eerste uitnodiging in de bus voor een barselgruppe. Een samenkomst van moeders in deze gemeente die in dezelfde tijd bevallen zijn. Eerst was er nog niemand maar blijkbaar is er nu nog iemand bevallen maar het kan ook zijn dat ik alleen in dat groepje zit. Dan is er ook iedere keer een fysiotherapeut bij die verteld wat voor oefeningen jij zelf en je kindje kan doen. Voor de rest veel kletsen denk ik. Ik ben benieuwd. De eerste bijeenkomst is over een paar weken. Nu naar buiten, genieten van het zonnetje. Ik hoop dat merel niet al te lang slaapt vandaag, kunnen we lekker op pad. Ze slaapt nog steeds niet in het wagentje. Ik denk niet dat het gewenning is want ze ligt iedere dag wel eventjes of voor langere tijd er in. Ik ben nu al blij als ze in ieder geval niet huilt in het wagentje. Het is wel jammer dat ze niet van het wagentje houdt want we hebben een kilometers lang netwerk van gruswegen achter ons huis in een nationaal park. Ideaal voor een wagentje. Ze mag nog niet zo lang in de babybjørn.

Geplaatst

ik heb het toen ook niet gedaan met de mexicaanse griep ze wisten nog niets van die medicijnen af en wat heb met je ongeboren kindje deed en ik ben er heel blij mee want een tijdje later hoorde je er niets meer van!

Geplaatst

hoi ursula

Ik heb Jacelyn alleen tegen dktp en hib in laten enten.Ik ben ook een beetje huiverig met dit soort dingen.En die pneumokokken prik heb ik niet gehad,mijn oudste ook niet wij zijn verder ook niet ziek geweest. En dat betekent dat ze 3 soorten vaccins tegelijk krijgt vind ik iets teveel.Ik vind eigenlijk 2 maanden voor de eerste prik ook te vroeg. In Noorwegen beginnen ze gewoon nog met drie maanden zoals ik begrijp?

Groetjes

Geplaatst

Jeetje, wat een berichten na 2 weken vakantie te hebben gehad, maar wat betreft ons forum ben ik weer helemaal op de hoogte.

Ja, we zijn 2 weken weggeweest met de boot. We zijn via het Braassemermeer, Zeegerplas naar de Westeinderplassen (en dus niet naar Vinkeveen) geweest en bij de laatste hebben we een week bij een eilandje gelegen. Ondanks het wisselvallige weer hebben we het toch leuk gehad.

Toch was het ook best wel dubbel, zo met Sven op de boot. Echt rustig hebben we niet geslapen, ondanks dat hij in de reiswieg bij ons in de kajuit sliep. En de sterfdag van Maaike viel middenin de vakantie. We zijn niet bij het grafje geweest, maar hebben een hele mooie kaars gekocht en die heeft de hele donderdag gebrand. En bij die kaars hadden we haar foto gezet. Het was geen gemakkelijke dag, maar eerlijk gezegd hadden we het de dag ervoor het er moeilijker mee. Je zit er dan tegenaan te hikken. Dat hebben we over 6 weken weer, want dan is het haar (3e) verjaardag.

Wat het nog iets moeilijker maakt, is dat Sven ontzettend op Maaike lijkt. We zaten een klein stukje film te kijken van Maaike toen zij ongeveer 3 maanden was en het was net of we naar Sven zaten te kijken (alleen dan met een rose truitje aan).

Verder gaat het allemaal weer zijn gangetje. De was is weer weggewerkt, de boodschappen zijn gedaan en maandag kunnen we dan weer fris en fruitig naar ons werk, Rick naar school en Sven naar het KDV. Gisteren heb ik trouwens een klein beetje rijstebloem in zijn fles gedaan om hem er aan te laten wennen. Nou en dat ging erin als pap. Hij sliep meteen iets langer door (00.15 uur fles, geslapen tot 07.30 uur). Dus dit houden we erin en langzaam ga ik wat meer rijstebloem in zijn fles doen.

Ook ben ik goed hersteld van de bevalling, ben nog wat moe en er zitten nog wat kilootjes teveel aan mijn lijf, maar verder gaat het goed. Je kunt goed zien dat ik 3x zwanger ben geweest, tenminste aan mijn buik kun je dat zien. Ik ga dan ook vd week starten met wat oefeningen en een beetje minder snoepen.

Groetjes,

Sandy

Geplaatst

Sandy,

Fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en dat jullie de sterfdag van Maaike op een mooie manier hebben kunnen ervaren. Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is, zeker als Sven zo op Maaike lijkt.

Geniet nog maar ff van je laaste 1/2 week vakantie!

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hoi, hoi,

Tessa wat fijn. Ik hoop voor je dat dat nu vaker gaat gebeuren.

Sandy, heerlijk dat jullie een goede vakantie gehad hebben en wat zullen die dagen moeilijk geweest zijn. Maar dat is wel iets dat zal blijven (helaas).

Dorine, wat een pittig kereltje, jullie Wessel.

Vandaag is Dési 13 weken en morgen dus drie maanden. Wat vliegt de tijd.......

Waarom eigenlijk rijstepap door de voeding?

Liefs

Natas

Geplaatst

gisteren naar het cb geweest Zoë is nu 4690 en 57,5cm ze is een lange slanke meid haha ze zit met gewicht iets onder het gemiddelde en met haar lengte boven het gemiddelde.

de prikjes waren niet leuk ze heeft heel hard gehuild (ik heb ook een traantje gelaten) maar het was al snel weer over en daarna heeft ze als een blok geslapen ik maakte haar wakker voor haar fles maar na 50cc ging er niets meer in heb zelfs een koud washandje op haar hoofdje gelegd maar ze was zo moe dat ze gewoon weer verder sliep!

Geplaatst

Marchan, ja, hier krijgen ze de eerste prikken met 3 maanden, 1.hib, 1. polio en 1. pneumokokkvaksine, prevanar. Ik weet erg weinig van deze injecties af maar ik denk dat ik ze alle drie laat zetten.

Sandy, moeilijk/verdrietig om te lezen hoe jullie maaike's sterfdag hebben ervaren. Een dikke digitale knuffel!!!!

Lijkt me moeilijk om te zien dat sven zo op maaike lijkt, maar misschien kan die herkenning ook bitterzoet zijn (?), maaike is op die manier een beetje bij jullie.

Een beetje minder snoepen, haha, vertel maar of het lukt. Doet sven het goed op de kdv?

Simonja, dat heb ik ook een keertje gehad, dat de foto's klein bleven. Mijn fout was toen dat ik op de miniatuurfoto klikte ipv op de grote foto in mijn album. Maar zelfs op die kleine foto kan ik al zien dat hij heel wakker om zich heen kijkt.

Kiet, je hebt het heel goed gedaan hoor, is niet makkelijk, je kindje laten prikken en horen dat ze het niet leuk vind.

Geplaatst

Ik vind het ook vreselijk dat Thomas volgende week z'n prikjes krijgt... hopelijk doorstaat hij het goed... ik ben benieuwd hoe hij gegroeid is volgende week. Dát hij gegroeid is kan ik zo wel zien, hij kan nu soms al in een maatje 62!

Simonja, ondanks dat ze klein zijn kan ik wel zien dat Wessel er hartstikke goed uitziet! Leuke foto's!

Sandy, wat fijn dat jullie toch een goede vakantie hebben gehad, ondanks de moeilijke dagen. Ik kan me voorstellen dat er steeds van die momenten zijn waarop het hartstikke moeilijk is. En zeker als je zoon dan ook nog erg lijkt op Maaike. Maar zoals Ursula zei: op deze manier is ze er toch een beetje bij.

Is die rijstebloem om Sven wat meer verzadigd te laten zijn na een voeding?

Ik heb me vandaag voorgenomen dat het vanaf maandag afgelopen is met het flierefluiten en dat ik maar 's goed moet beginnen met afvallen. Er moeten meer dan 10 kilo's af en op deze manier gaat het niet lukken (ik snoep!). Maandag dus op mijn oude dieet van de dietiste (verantwoord eten dus) en naar de sportschool (vanaf einde verlof wil ik daar heen gaan). Ik wil weer in m'n oude kleren passen zonder vetrand die eroverheen bungelt. Streefgewicht: 75 kg (da's meestal het punt waarop ik het lijnen namelijk helemaal beu ben en het is tevens een gewicht wat ik makkelijk kan vasthouden).

Geplaatst

Hi Ursela,

Tsja, dat was dus ook mijn fout. Ik heb ze nu aangepast dus nu zijn ze beter te zien.

Kiet, dat staat idd op het shirtje. Dat had mijn man van een vriend gekregen en hij vond dat Wessel dit maar gewoon moest dragen.. hahahaha

Wessel heeft gelukkig geen last gehad van die prikken. Alleen veel geslapen, zowel dinsdag als gisteren maar verder niets.

Geplaatst

De rijstebloem is ervoor om hem iets meer te verzadigen en ook om hem alvast te wennen aan wat vaste voeding. Rond 4 maanden mag je daarmee beginnen. Ik ben er nu een beetje mee begonnen (klein schepje in laatste fles) en hij vind het lekker (denk ik). De fles is zo leeg.

Geplaatst

We zijn vandaag bij het consultatiebureau geweest. Kees is nu 56 cm lang en weegt 4935 gram. was keurig gemiddeld volgens de arts. dus dat is mooi! Ook heeft hij zijn 1e prikjes gehad. Dat was weer even huilen natuurlijk, maar heel kort maar. Kees is natuurlijk ook al veel gewend. In het ziekenhuis is hij immers voortdurend geprikt en dergelijke. Hopelijk krijgt van de prikjes zelf niet al te veel last.

Tessa

Geplaatst

Hei!

Tessa, vind het zo sneu om te lezen dat jouw kees al helemaal gehard is op het gebied van prikken. Ik hoop dat hij er niet te veel last van heeft gehad verder.

Gisteren is er iets ongelooflijks gebeurd. Merel draaide zichzelf om van haar buik naar haar rug!! Ze deed dat vier keer achter elkaar. Later probeerde ze het ook nog in de box (de eerste keren was op een speelkleedje met vliegtuigjes erboven) maar dat kleed is wat zachter en het kostte daardoor meer moeite. Ze ging huilen van frustratie maar uiteindelijk lukte het toch en was ze zelf helemaal verbaasd. Oei wat ben ik trots en ook een beetje weemoedig, het gaat zo snel dat groot worden.

ze houdt me nu ook beter vast, als ik haar vastheb dan pakt ze met haar ene armpje om mijn nek. Heerlijk! Of soms in mijn haren. Auw!

We hebben samen een lekkere lange wandeling gemaakt, deze keer was het geen huildrama. Toen ze begon te huilen heb ik haar in de babybjørn gedragen en na tien minuten weer terug in het wagentje gelegd, dat vond ze prima. Dit ga ik de volgende keer weer proberen, hopelijk is het de succesformule (maar dat moet nog blijken).

Geplaatst

Hoi, hoi,

Wat fijn te horen dat onze kindertjes het zo "goed" doen hè. Gelukkig hebben onze kindertjes van de eerste prikjes bijna geen last gehad.

Dési is na ongeveer 9 nachtjes lekker doorslapen, daarna 3 nachtjes rond 4 uur wakker geworden dat ze honger had. Haar ritme schijnt nu te zijn omgeslagen. Gisterochtend werd ze pas om 07.30 uur wakker en heeft toen een fles van 180 ml gedronken, om 13.30 weer 180 ml, om 18.00 uur weer 180 ml en om 22.00 uur weer 180 ml (6 schepjes). Dus maar 4 flessen. We hebben haar daarna in haar bedje gelegd. om 4.45 uur werd ze wakker, haar speentje gegeven om daarna om 6.15 wakker te worden. De kleine heeft dus bijna 8 uurtjes achter elkaar geslapen! Nu maar afwachten of ze dat volhoudt.

De 24e mogen wij weer naar het cb. Ik ben wel zo benieuwd hoe lang ze nu is. Ze weegt nu 6200 gr. en is een lekker dikkertje. Ze was natuurlijk maar 47 cm bij haar geboorte, maar ze past nu echt in maatje 62. Hebben jullie dat ook dat je af en toe kleertjes past en er achter komt dat ze die al aankunnen?

Ursula, wat geweldig dat ze zich al helemaal omdraait in de box. We zien Dési af en toe zelf op haar zij draaien. Ik denk eigenlijk dat we haar te kort op haar buikje neerleggen. Zal dat vanaf vandaag maar vaker gaan doen.

Ze grijpt nu wel met die handjes overal naar. Heel leuk om te zien. Van de week had ze een voetje van Woezel (of Pip) zelf in haar mondje gestopt. Die was helemaal natgesabbeld :-).

We hebben onze vakantie geboekt - we gaan een weekje duiken in Egypte. Voor het eerst gaat Dési een weekje uit logeren bij oma. Die wilde heel graag een weekje op haar passen. Kunnen wij even relaxen en bijtanken. Het is veel te heet voor zo'n meisje daar.

Geplaatst

Hoi Meiden,

We hebben gisteren voor het eerst met Zoë gezwommen was zooo leuk!! ze keek haar ogen uit en was daarna in een diepe slaap haha ga morgen het zwembad bellen want ik wil natuurlijk ook op babyzwemmen met haar! gaan jullie ook babyzwemmen?

Ursula wat goed dat merel dat al kan!! je was zeker apetrots!

Zoë heeft van opa en oma een babygym gekregen die vind ze ook leuk! ga haar ook iets vaker op haar buikje leggen.

Vannacht heeft ze van 22.15 tot 6.45 geslapen het word steeds langer haha.

Geplaatst

Hoi Kiet,

Wat een leuke foto. Lekker als ze zo lang doorslapen ;-).

Ik ga na de zomer ook zeker op babyzwemmen met haar. Volgens mij is dat op maandagochtend. Dési kijkt met de babygym naar rechts en slaat met haar linkerarmpje dan tegen zo'n speeltje aan.

Ga me ff met haar bemoeien, want ze licht te kraaien van het lachen in de box.

Geplaatst

Kiet, wat leuk, je dochter ziet eruit of ze het enorm naar haar zin heeft. Thomas vind badderen ook heerlijk, maar we hebben nog niet met 'm gezwommen.

Ursula, jij vertelde laatst dat Merel last heeft gehad van Berg. Hoe heb jij dat behandeld? Thomas heeft er ook wat last van en ik weet niet precies hoe ik het 't best kan behandelen...

Hier een rustige zondag. Gister zijn we met de draagzak gaan wandelen en dat gaat enorm goed! Hartstikke fijn vind ie het om bij papa te zijn en op deze manier kunnen wij een stuk handiger gaan wandelen (kinderwagens zijn wat ongemakkelijker als je een boswandeling wilt gaan maken). We hebben een heerlijke route gelopen en Thomas heeft het grootste gedeelte in de zak geslapen. Wij hebben er eentje van Babybjorn en het werkt dus hartstikke goed.

Over op de buik leggen, ik moet me daar ook steeds aan herinneren. Thomas' vader doet het wel regelmatig, dus dat scheelt. Je kan wel zien dat z'n nekje steeds sterker wordt. Hij houdt het echt goed omhoog en als hij over m'n schouder zit (voor een boertje), dan waggelt het echt helemaal niet meer zoals eerst. Wel fijn, want ik vond dat gewiebel maar eng.

Hier wordt trouwens nog niet gegrepen naar speeltjes. Er worden wel geluidjes gemaakt en volop gelachen. Hij kijkt ook heel goed naar bijvoorbeeld een mobiel in de box, volgt de beestjes en moet dan lachen, maar wil er nog niet naar grijpen. Dat zal vanzelf nog wel komen. Ik vind het wel leuk om te zien hoe hij zich steeds meer ontwikkeld. Ieder nieuw dingetje dat hij kan is natuurlijk een hoogtepuntje!

Zingen jullie ook met de kleintjes? Ik heb alle oude kinderliedjes maar weer 's opgefrist (op een klein stationnetje, hansjepansje kevertje, vader jakob etc. etc.) en zing ze tegen Thomas na de fles. Gaat hij enorm van lachen, echt leuk!

Geplaatst

Hei!

Wat een leuke foto van zoe, schattig pakje.

Helaas wordt hier geen babyzwemmen gegeven, het dichtsbijzijnde zwembad is 40 minuten rijden daar heb ik geen zin in. Eventjes wachten tot we volgend jaar samen ineen bergmeertje kunnen duiken. (als ze dat niet te koud vind).

Hier twee fotootjes van merel. Volgens mij heeft ze hetzelfde bodytje als desi heeft, van vrienden uit nl. Het is erg populair want ik heb het zelfs twee keer gekregen.

Foto-UUCDYK8I.jpg

Foto-CNO6JYG6.jpg

Esk, tegen berg is niet veel te doen helaas. Merels hele hoofdje zat onder tot en met haar oren en wenkbrauwen toe. Maar ze had er geen last van, het jeukte niet. Als je ziet dat het gaat jeuken kan je speciale shampoo bij de apotheek krijgen. Het is wel ok om het iedere dag een paar keer met babyolie in te smeren. Op een gegevn moment worden het fladderige korsten en die kan je met een zacht borsteltje voorzichtig wegborstelen. Ik heb daarvoor een zachte tandenborstel gebruikt. Het beste werkte uiteindelijk gewone calendulazalf. Daar werden het mooie vellen van die je eraf kon borstelen. Maar nog steeds is niet alles weg, ik durf niet te hard te borstelen.

Ik zing vaak voor merel, heb zelf wat liedjes bedacht en daarnaast is slaap kindje slaap mijn vaste ritueel-bed liedje. Ik vind dat leuk want er lopen hier naast het huis echt schapen door het bos.

Geplaatst

ja het is een badpakje hij is nog een beetje te groot maar zooo schattig!

volgens mij woon jij echt mooi ursula! is ook leuk voor merel als ze groter is kan ze lekker buiten spelen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden