Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ursula, wat rot! Ik kan me voorstellen dat je hier echt even een rotgevoel van krijgt. Niets overhaasten. Kan Merel niet "gewoon" worden bijgeschreven? Volgens mij mag dat nog tot 2012 en dat lijkt me niet zo'n probleem. Blijf je wel zitten met de trip naar de ambassade, maar die andere regeldingen hoeven dan misschien niet? Kan je daarna rustig een "echt" paspoort regelen... als alles weer bezonken is en heb je tot 2012 de tijd.

Verder zou je kunnen overwegen om nu af en toe een fles kunstvoeding te geven en dan je eigen borsten af te kolven. Zo bouw je een voorraadje op voor als je toch alleen naar NL komt. Dan kan Merel misschien om en om bv en kv krijgen voor de periode dat je er niet bent. Betekent wel dat je zelf moet kolven als je er niet bent om je voeding op peil te houden.

Het is maar een suggestie en niet bedoeld om me ermee te bemoeien! Ik weet ook niet tot wanneer je bv wil geven.

Sterkte!

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Ursula,

Wat een vreselijk nieuws. 'k Heb ook zo'n vriendin. Borstkanker, borst afgezet en okseltoilet weggehaald, chemo, bestraling, toen jaar later uitzaaiing in haar hoofd (hersentumor), operatie waar ze die verwijderd hebben, bestralingen, chemo, nu uitzaaiingen in haar lever (2 tumoren), haar heiligbeen en 2 grote vlekken op haar onder- en middenrug. Weer midden in de chemo. Ze weet dat ze doodgaat, maar wanneer dat weet ze niet.

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je iets kunt regelen, zodat je nog tijd met haar kan doorbrengen.

Dikke knuffel

Geplaatst

Ursela, geen paniek...Alles eerstt goed overwegen is de beste.Jouw Merel is belangrijkste op dit moment. Waarom wil je nu al afbouwen ?

Laastig is dat met al die papieren gedoe in buitenland.

DAt weet ik uit mijn eigen ervaring hier in Nederland toen ik uit Russland kwam. Sterkte ermee.

Ariva

Geplaatst

Annelies Zoë drinkt haar laatste fles nooit leeg ze is dan zo moe ze drinkt altijd maar 80cc en slaapt toch door.

natasja wat een mooie foto's gaaf zeg!

Geplaatst

bedankt voor de lieve woorden.

het is zo stom dat je niets kan doen, ik bedoel, geen hoop is zo weinig. Een andere vriend van mij had ook hersentumoren, kreeg een operatie met 98 procent kans om te overlijden maar dan heb je nog die 2 procent. Hij overleefde de operatie (!) en na een paar jaar (met kuren en chemo enzo) gaf hij een feestje 'I'm not dead yet party'.

Esk, ik heb het meteen nagevraagd op de ambassade maar ook voor bijschrijven moet ze in persoon op de ambassade verschijnen. Stomme regels. Mijn vriendin heeft me ook op het hart gedrukt niets te overhaasten en dat zal ik dan ook maar niet doen. Gisteren begonnen weer met kolven, joepie, 10 ml denk ik, te weinig om in te vriezen.

Natasja, wat een trieste historie van jouw vriendin. Alhoewel ik weet dat het niet alleen triestheid is. Wat een gemene rotziekte is het toch!

En...weer iets anders, natasja, mooie foto's, stoer.

Geplaatst

Hi Ursula,

wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte ermee!

@Natasja: wat een mooie foto's!

Wat betreft drinken. Kees drinkt rustig slapend zijn fles leeg, maar hij is denk ik niet echt maatstaf, want als het aan hem ligt drinkt hij de hele dag door...:-)

groet,

tessa

Geplaatst

Mij lukte kolven ook niet echt, maar het ging bij mij wel beter als ik gewoon voor de tv ging zitten (of zo) en er niet naar keek... en misschien kan je ook een voeding kolven en 'm daarna aan Merel geven, want ze moet ook leren drinken uit een flesje (onderschat dat ook niet!). Mocht ze daarna niet verzadigd zijn dan kan je altijd haar nog een keertje aanleggen... zo leer je tegelijkertijd kolven en leert Merel drinken uit een flesje. Als dat goed gaat zou je kunnen proberen om "extra" te kolven. Een extra voeding kolven lukte mij ook niet. Ik heb wel 's geprobeerd om na te kolven na een voeding en al die kleine restjes bij elkaar te doen tot 1 voeding. Dat mag namelijk. En volgens experts gaat kolven ook beter als je het electrisch doet. Heb je al 's op www.borstvoedingsforum.nl gekeken? Daar kan je ook tips vragen. Zo maar wat dingetjes die mij te binnen schoten m.b.t. kolven. NIet dat het mij zo goed af ging, maar misschien helpt het bij jou wel, je geeft namelijk al een tijdje langer borstvoeding, dat scheelt ook.

Tessa, leuk wat van je te horen. Hoe gaat het met Kees?

Kanker is inderdaad een rotziekte. Afgelopen donderdag is mijn oom overleden aan de gevolgen van longkanker. Twee weken geleden had ik 'm nog gezien en toen was hij naar omstandigheden heel fit. Z'n overlijden kwam dan ook als een totale verrassing, het is heel snel gegaan. We wisten dat hij niet meer zou genezen, maar dit was wel errug onverwacht en snel. Ik ben nu wel enorm blij dat ik geen borstvoeding meer geef, want nu kan ik dus gewoon naar de begrafenis zonder al te veel gedoe. Opa en oma gaan op Thomas passen.

Geplaatst

' t Is zeker een rotziekte. Mijn vader is overleden aan longkanker (binnen 3 maanden was hij er niet meer). Sterkte Esk.

Wij konden vanochtend uitslapen. Desi ging om 22.45 slapen en werd pas om 8.15 wakker. Heerlijk ;-)

Fijn weekend. Hoewel het binnen zitten wordt, want het gaat gigantisch regenen. Maandag

babyzwemmen!

Geplaatst

Hei!

Zo te lezen draagt iedereen een dierbare met zich mee die getroffen is door die rotziekte.

Esk, wanneer is de begravenis? Sterkte!

Natasja, wat erg om te lezen van je vader, ontzettend jammer dat hij desi niet heeft ontmoet.

Hier gaat alles prima, alhoewel ik bij alles wat ik doe een dubbel gevoel heb. Een gedeelte van mijn gedachte is nu continu bij mijn vrienden. Gisteren was ik op een sætra in een wondermooi bergdorpje in de trollheimen, met vrienden. Het was mooi herfstweer en we gingen lekker wandelen. Toch voelt dat raar, dat het leven voor mij gewoon doorgaat terwijl ik weet dat dat van hun zo op zijn kop staat. Merel was exemplarisch lief, er waren twee andere kindjes (of 3, eentje zit in een buik en komt er binnen een maand uit) van 2 en 4 jaar. Merel volgde hun de hele tijd met haar ogen. Ze wilde daar niet slapen, vond het veels te interessant wat er allemaal gebeurde.

Kolven ging weer niet, heb het gevoel dat ik net genoeg melk heb voor gewone voedingen. Ik ga binnenkort je tip opvolgen esk, over kolven en dan meteen geven met flesje. Gisteren de flesjes uit de kast opgediept. Tja, ben ik weer die slecht voorbereide moeder want ik zat die spenen te bekijken, staat op allen het cijfer 3. Wat betekend dat nu weer? Heeft iemand een tip over welke speen ik moet gebruiken/proberen? Ik moet ze bestellen via internet dus het duurt even voordat ik ze in huis heb.

Geplaatst

Hierbij wat gephotoshop van mij. Heb ik 1 merel of 12? Ik ga er kaartjes van maken voor familie.

Foto-EI8AYW8X.jpg

en omdat ik niet kon kiezen heb ik twee varianten...

Foto-F8Y3TCYP.jpg

Geplaatst

Ursula, wat een schattige en leuke foto's!

Wat betreft die spenen, dat getal betreft de maat. 3 is best een grote speen, dus misschien moet je de 1 en 2 ook bestellen. Thomas drinkt nog uit de kleinste speen (small of 1, afhankelijk van het merk). Naarmate de kleintjes ouder worden zullen de spenen ook groeien zeg maar. Misschien dat de anderen aan kunnen geven welke speen zij nu gebruiken zodat je een idee hebt wat je nodig hebt?

De uitvaar is woensdag en Thomas gaat dan een dagje naar de andere opa en oma. Spannend voor ons! Hij is nog nooit zo lang ergens geweest zonder ons, maar ja, ooit zal het ervan moeten komen. Per slot van rekening begin ik volgende week donderdag alweer met werken. Aan de ene kant heb ik er zin in, aan de andere kant zie ik ertegen op om Thomas achter te laten bij vreemden in het kdv. Maar ik zal toch moeten.

Ik ga nu naar de intake van het kdv, ook spannend.

Geplaatst

ahhh wat schattig!!

op de bovenste helemaal rechts onderin heeft ze echt een zielig gezichtje.. zo van ik vind het niet leuk en ik ga zo huilen haha

Wij hebben vandaag ook lekker 'uitgeslapen' van 22.45 tot 8.15!

Geplaatst

Wij gebruiken speen 2 van avent.

Esk moet je volgende week donderdag weer beginnen ik moet 13 sept weer pff ik heb er helemaal geen zin in! maar hopelijk als ik er ben dat het wel gaat haha

succes bij de intake bij het kdv moet je thomas daar ook even alleen laten of dat niet?

Geplaatst

Ursela, super leuk gedaan.

Tsja dames, zit ons zwangerschapsverlof er alweer bijna op. Ik zou officieel volgende week maandag moeten beginnen maar het nog 2 weken vakantie genomen. Ik heb zin om meer aan het werk te gaan. Ik werk nu sinds een week of 5 één dag per week maar dat worden er vanaf 21 september 3 per week.

De eerste keren vond ik het ook niet zo leuk om Wessel weg te brengen maar ik ben er al aardig aan gewend. Vooral het thuiskomen, dat is dan zo heerlijk. Meteen een grote lach van m'n manneke, heerlijk!

ESK, sterkte van de week en Ursela natuurlijk ook, ik kan me voorstellen dat je gedachten ook vaak bij die vrienden zijn.

Geplaatst

schitterende foto's. Ben je echt prof.bezig.Ursela

Ursela, als ik zo nederlands kan verworden , dan zou ik op jou plaats een goede mooi foto boek maken met verhalen over Norwee of jezelf.

Ik gebruik speen Avent 3 (we hebben iets dikkere voeding). Mij babylief iets minder gaat eten , is dat teken van oververzadigheid of hij wil meer dan 4 uur tussen het eetburten. Lijk me te vroeg voor 4 -malige voeding.

1 september weer aan het werk.Lijkt me enger dan ik had verwacht om Daniel aan iemand anders toevertrouwen. Ja, kan toch niet kiezen. DAmes, jullie doen het heel goed wat dat betreft.

Ariva

Geplaatst

Ik kom binnen op het kdv, zijn alle baby's aan het huilen :(

Dat geeft de burger niet echt moed, moet ik zeggen, maar goed, de begeleiding ging wel snel ernaar toe en uiteindelijk waren ze allemaal stil. De kindjes steken elkaar ook wel een beetje aan qua huilen. We mogen kiezen of we op de babygroep willen of in een zogenaamde vertikale groep. De babygroep is voor kindjes tot 1,5 en op de vertikale groep zitten ze van 0 tot 3. Ik heb gekozen voor de babygroep, Thomas is nog zo klein! Vrijdagmiddag gaat hij een paar uurtjes "proef" draaien. Spannend!!

9 september is mijn verlof afgelopen. Ik ga op maandagen de hele dag werken en de rest van de week de ochtenden (totaal 24 uur). Ik vind het wel fijn dat Thomas maar een paar uurtjes naar het kdv hoeft (maandagen uitgezonderd) en 's middags altijd bij mij is.

Ik snap niet waarom Thomas nog zo'n kleine speen heeft in vergelijking met wat ik hier lees... hij drinkt z'n fles met deze kleinste speen die ik kon vinden nog steeds binnen 10 minuten leeg! En hij spuugt echt héél veel, ik wilde dat ik daar wat verbetering in aan kon brengen (iemand tips??).

Geplaatst

Hey dames

Ik heb een week in het ziekenhuis aan het infuus gelegen door die niersteen.

Uiteindelijk via mijn plasbuis eruit gehaald op de OK.

Kleintje mocht gelukkig lekker bij me slapen in het ziekenhuis maar heb dus een vreselijk k*t week achter de rug.

Wat een mooie foto's Ursula.Bij mij lukt het kolven trouwens wel goed. De ene keer beter dan de andere keer. Jace eet regelmatig maar een borst leeg en dan kolf ik de andere10 sept is mijn eerste werkdag.Begin met een korte dienst van 16:00 tot 20:00 even weer erin komen. Ik werk 52 uur per maand dus dat is niet zoveel gelukkig.Ik vrees dat er een tandje onderweg is :-( ze kwijlt vreselijk.knauwt overal op en krijgt nu ook rode schrale wangen. Mijn oudste kreeg pas met 8 maanden haar eerste tandje.Groetjes

Geplaatst

Leuke foto's Ursula. Ook een heel leuk idee om dat aan je familie te geven.

Als ik jullie zo hoor, dan ben ik zo blij dat ik niet meer naar mijn werk hoef. Ik mis het ook helemaal niet moet ik zeggen... maar misschien dat dat nog komt. Had wel een hele leuke baan.

Esk, Dési drink ook nog steeds met speen nr. 1 (van Dr. Brown's), maar gooit er helemaal niets uit. Ik kan je helaas niet helpen. Misschien dat het aan het systeem van de fles ligt hoor, dat ze niet spuugt.

Vanochtend naar babyzwemmen geweest. Heel erg leuk. Dési vond het ook geweldig, ondanks dat ik haar van haar ochtendslaapje houdt ;-). Eerst was ze aan het rondkijken en toen we van de ene kant naar de andere kant gingen was ze helemaal aan het babbelen in het water. Na 20 min. nog even in het warme peuterbadje gezeten, aangekleed en naar huis. Toen was het alweer etenstijd. Mevrouw is daarna naar haar bedje gegaan en nu slaapt ze nog heerlijk.

Geplaatst

Bah Marchan wat vervelend. Gelukkig ben je weer thuis.

Ik vertelde toch dat Dési een tandje kreeg. Mooi niet dus, is een hard stukje talg. Net een tandje. Gaat vanzelf weer weg. Ze was ook aan het kwijlen en zat constant met haar handje in haar mond. Ze zuigt nu sinds kort ook een beetje op haar duimpje (wel heel schattig, maar niet handig).

Geplaatst

Ik vertelde toch dat Dési een tandje kreeg. Mooi niet dus, is een hard stukje talg. Net een tandje. Gaat vanzelf weer weg. Ze was ook aan het kwijlen en zat constant met haar handje in haar mond. Ze zuigt nu sinds kort ook een beetje op haar duimpje (wel heel schattig, maar niet handig

Haha wat grappig!

Geplaatst

Marchan, wat een ellende zeg, je was er nog niet vanaf dus vorige keer. Gelukkig ben je weer thuis.

Arriva, geen idee, ik zou het even navragen op het consultatiebureau. Ik vind ook dat vier keer weinig klinkt.

Natasja, haha, die desi met haar tandje. :tongue1: Ik zat sinds jouw verhaal al ijverig te speuren of merel ook zo vroeg begon. Dat laat ik weer achterwege.

Kiet, dat is lang slapen. Ik ben zelf helemaal verzot op dat zielige gezichtje, ze trekt haar mondhoeken zooo ver omlaag dat ik prompt in de lach schiet. Niet leuk voor merel natuurlijk, heb jij het niet naar je zin lacht je moeder je uit.

Esk, wel goed dat ze op het kdv die baby's zo snel weer rustig kregen. Spannend.

de meesten beginnen binnenkort weer met werken. Ik weet nog steeds niet hoe dat bij mij zal gaan. Kreeg gisteren te horen dat het jongste kindje op het kdv nu 11 maanden is. Mocht je een kind jonger dan 1 jaar op het kdv willen dan had ik toch echt voor 1 maart 2010 een aanvraag moeten doen, en dat heb ik niet. Aan de andere kant krijgt merel een prioriteitsplaats omdat wij buitenlanders zijn, vanwege de spraak. Of dat elkaar opheft weet ik niet. Ik ben er nog niet uit of ik noors ga doen en tot 1 jaar wacht of dat ik ga zeuren om toch plek te krijgen. Ik heb geen vast contract, dat maakt het lastig. Ik heb gesolliciteerd op een functie maar daar vooralsnog geen reactie op gekregen. Ze hadden per september iemand nodig, ben bang dat ik het daarom niet wordt. Nuja, ik krijg nog ouderschapsverlof (en inkomen) tot en met januari.

Geplaatst

Marchan wat vervelend dat je in het ziekenhuis heb gelegen! voel je je nu wel weer ok?

Ursela wat heerlijk dat je nog tot januari thuis bent ohh ik ben jaloers! waarom zijn jullie eigenlijk naar het buitenland verhuist?

Geplaatst

Hi Esk,

Hi Esk,

ik weet niet of kleinere spenen tegen het spugen werkt... wij gebruiken de speentjes van dr. Brown, en dan maat 1, omdat Kees ook zo snel drinkt. dat is de kleinste die wij hebben kunnen vinden. verder pauzeer ik in de drinkbeurten als ik merk dat Kees zijn fles te snel leegdrinkt (= korter dan 15 minuten en dat gebeurt vaak). dan krijgt hij even zijn speentje om op te sabbelen. Vind hij niet leuk, maar reflux (dat is het risico als Kees zijn fles te snel leeg drinkt) is helemaal niet leuk en gevaarlijk voor hem. Wij gebruiken niet de flessen van Dr. Brown, maar Dilfrax flessen die een S-bocht hebben. Dat schijnt het binnenkrijgen van teveel lucht tegen te gaan, maar of dat ook tegen het spugen helpt?

Ik mag 20 september weer gaan werken. Aan de ene kant heb ik geen zin, aan de andere kant wil ik ook graag weer wat doen. Wel ga ik nog even met de gastouder afspreken dat we een middagje eerder starten en dat ik er dan bij ben, gezien zijn geboorte-afwijking.

groet,

Tessa

Geplaatst

Ik heb ook de difrax-fles met kleinste speen, maar ben gister weer begonnen met de aventfles (speen 1 en vandaag speen 2). Het lijkt alsof hij met de Avent iets minder spuugt (spuugt nog wel, maar minder). Met de speen 1 doet hij ruim 25 minuten over z'n fles waarvan de laatste 10 minuten echt met heel veel moeite, hij laat dan ook veel staan. Straks ga ik de speen 2 proberen, kijken of dat dan beter gaat want zo'n spartelend kind de fles geven is het ook niet helemaal. Toch heb ik het idee dat het met de Avent nu weer beter gaat als met de difrax. Bij de difrax had hij erg veel geknoei tijdens het drinken (liep langs z'n mond), met de Avent is dat helemaal niet. En het spugen lijkt minder te zijn (of hij had een goede dag...). Ik heb ook het idee dat Thomas het prettig vind z'n fles snel leeg te hebben (zeg 10 - 15 minuten)... Nou ja, het blijft een beetje voort modderen, maar hij groeit goed en is tevreden dus dan vind ik het al lang best. Hier ook geen last van krampjes of zo, dus ik mag al in m'n handjes knijpen.

Hoe stevig zijn de nekjes van jullie kindjes? En wat kunnen ze nu intussen? Ik ben erg benieuwd naar de nieuwste ontwikkelingen die jullie kindjes hebben doorgemaakt. Het is zo schattig om te zien dat ze weer iets nieuws kunnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden