Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wat voor speciale preparaten bedoel je dan Arriva? natuurlijk slik ik wel al weer braaf foliumzuur. verder eet ik altijd wel gezond en slik vitamines. Heb je nog andere spulletjes dan die goed zijn om te slikken?

kees eet nog geen brood, dus daar heb ik nog geen ervaring in...

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Tessa, heel veel succes voor jullie volgende poging!

Hier lekker een weekje vrij. Even rustig aan en lekker in huis rommelen met zijn drietjes.

Julian stopt geregeld zijn vingers in zijn mond tijdens het eten, maar dat doet hij nu eigenlijk de hele dag door. Of onze vingers en dan flink bijten. Kan je nog goed voelen trouwens ondanks dat hij geen tandjes heeft.

Hij houdt zijn sokjes trouwens netjes aan, stopt zijn tenen net zo makkelijk met sokjes in zijn mond, haha.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Arriva, Wessel eet een hele boterham met korstjes. Ik hoef ook geen kunstjes uit te halen, hij eet de boterham namelijk zelf. Ik moet alleen opletten dat hij niet teveel stukjes in één keer in z'n mond stopt maar verder gaat het prima

Geplaatst

Tessa, Wat spannend, heel veel succes.Word dan je FSH/ AMH waarde ook bepaalt? Dat van het duimpje herken ik wel, hij doet het soms tijdens het eten. Dan geef ik een hapje en steekt hij zijn duim in zijn mondje. Ik wacht rustig en geef dan weer een nieuw hapje, als ik hem uit zijn mondje haal gaat hij niet huilen. Bij het drinken van zijn flesje doet hij dit ook soms, dan probeer ik hem er weer uit te halen en stopt hij hem weer terug :-)

Kiet, Succes Vrijdag, ook weer spannend.

Hij eet twee boterhammen zonder korstjes op. Hij drinkt ook veel te weinig, hij vind alleen zijn melk lekker. Ik zit eraan te denken om hem maar een fles extra te gaan geven, aangezien hij net weer wat heeft laten staan. Hij moet toch genoeg vocht binnen krijgen. Ik heb ook thee geprobeerd en limonade siroop ( carvan cevitan), maar dat is nog geen succes. Op zijn tuitbeker bijt hij en soms neemt hij een slokje, maar zelf drinken lukt nog niet goed.

Sokjes trekt hij ( nog niet) uit. Hij heeft wel het harde schreeuwen ontdekt als hij iets wil :-( Ik geef alleen niet toe

Geplaatst

Hier worden geen sokken uitgetrokken. Wel handjes constant in de mond. Ongeveer 500 ml melk/pap/yoghurt per dag en een tuitbeker met drinken 100-200 ml per dag.

Dési gilt ook en ze zegt papapapamamapapadada etc. En nog andere nieuwe geluidjes. Zo schattig.

Geplaatst

Natas, Lief hè, dat gebabbel! Lucas deed dit een tijdje terug ook veel, nu is het steeds een soort van heel hard zijn stem laten horen, dus bereid je maar vast voor, ha, ha..

Dési drinkt aardig wat in verhouding tot mijn ventje. Zijn melk drinkt hij soms niet eens allemaal op, ik doe er wel 10 cc extra in, zodat hij wat meer vocht binnen krijgt ( als hij hem opdrinkt natuurlijk) Verder drinkt hij ontzettend weinig, ik bied het wel steeds aan.

Geven jullie trouwens in de ochtend en avond een papfles/ bordje?

Geplaatst

hi Rome, geen idee wat ze allemaal gaan bepalen, maar ik neem inderdaad aan dat ze ook mijn hormoonwaardes gaan bepalen, gezien ik ook weer bloed moet laten prikken op 3e dag menstruatie.

aangaande drinken. het heeft lang geduurd voordat ik Kees aan het water had, maar nu drinkt hij het gretig. naast zijn melk, pap en yoghurt krijgt hij alleen water. Geen zoete drankjes o.i.d. hij drinkt denk ik op een dag ongeveer een beker water en dat is volgens mij wel genoeg. het meeste drinkt hij tijdens warme maaltijd 's avonds. ik geef hem ook altijd water na het slapen. 's ochtends drinkt hij zeker een paar flinke slokken en verder gedurende de dag soms wel soms niet.

Kees babbelt ook heerlijk weg... ook de mamadadamama's komen regelmatig voorbij en hij kan ook heerlijk gillen, ineens uit het niets!

goed, ga weer even werken. het is hier echter ijskoud. de verwarming doet het niet op kantoor en ik denk dat het hier max 14/15 graden is. en ondanks dat ik mijn jas aanheb en shawl om heb ik het echt ijskoud....:-(

groetjes,

tessa

Geplaatst

Ik ga straks diksap halen, dan kan hij ook wat drinken in de middag. Hij heeft de tuitbeker ontdekt en ook dat wij drinken uit een beker. Iedere keer als ik een beker of glas naar mijn lippen breng, dan gaat zijn mond op en komt zijn tong naar buiten, echt lachen. Als het kan geef ik hem ook wel eens een slokje thee uit mijn beker, vind ie geweldig.

@Rome, hier alleen pap in de ochtend en het bord gaat schoon op. voor het slapen gaan krijgt hij een gewone fles.

Geplaatst

Hier pap in de ochtend, na het brood een klein flesje melk (maak 120 klaar en er gaat ongeveer 80 tot 100 op), voor het slapen gaan een fles melk (180 maar de fles gaat niet altijd op)

Dat van heel hard je stem laten horen gebeurt hier al een tijdje :-)

Geplaatst

hei,

kiet, zouden jullie vandaag niet jullie intake-gesprek hebben? Hoe ging dat?

Merel eet een hele boterham, incl kortsjes, ze eethem zelf van een bordje nadat ik de boterham in stukjes heb gesneden. Ook fruit eet ze zelf nadat ik het geschild en ontpit hebt, ze knaagt dan stukjes eraf, idem dito met rijstwafels. Ik ben heeeeel trots..ij zeker ook dorine?

Merel laat ook regelmatig van zich horen, net nog in de winkel. Mensen vinden dat gelukkig leuk en 'schreeuwen' terug.

Merel eet sochtends eerst brood en daarna een kleine melkfles. savonds is het een papfles van 200 ml + pap en melk

tessa, hoe is het, nog warm geworden?

De sokken worden uit zichzelf verloren en ook uitgetrokken.

rome, wat goed dat je niet toegeeft. Dat lukt mij niet altijd.

Geplaatst

Vrijdag hebben we de intake wel spannend weer.

Hier ook elke keer de sokken uit ik raak ze ook elke keer kwijt en dan vind ik er weer ergens 1.

Wat knap dat merel ook zelf eet. Zoe eet wel koekjes en rijstewafels zelf maar brood geef ik altijd met een klein vorkje.

Geplaatst

Lucas eet ook alleen een koekje, brood daar doet hij wel een poging toe, maar krijgt het nog niet goed in zijn mondje, dus gooit hij het uiteindelijk maar op de grond.

Vanmiddag zo'n domme actie van mij, ik had de la van de tafel open die twee kanten opschuift. Ik schoof hem dicht en toen zat Lucas zijn handje er aan de andere kant van de tafel tussen. Het ging echt hard en zijn vingertjes waren helemaal rood en er stonden afdrukken in, zo zielig!! Heel hard huilen en ik heb meteen zijn vingertjes onder de kraan gedaan. Gelukkig viel het mee en heeft hij er volgens mij geen last van. Maar ik schrok me kappot, dacht dat ze gebroken moesten zijn zo hard ging het. Gelukkig viel het mee, het ging zo snel, had niet eens gezien dat hij daar al zat.

Om 6.oo fles pap 180+5

9.00 fruit

11.30 2 boterhammen zonder korstjes

13.30 fles 180+5

16.30 warm eten

18.30/ 19.00 fles 180+5, ik geef een papfles, maar ik ga morgen alleen melk geven.

Het verschilt wel een beetje wanneer hij slaapt, dat is nog wel eens erg verschillend. Over het algemeen is hij nu 3 uur wakker en dan gaat hij zijn bedje weer in.

Weer opgewarmd Tessa? En het was weer een koude dag.

Lucas vond de sneeuw vanmiddag helemaal geweldig die viel. Hij ging er voor staan in de box om naar buiten te kijken.

Geplaatst

Kan echt merken dat jullie allemaal wat voorlopen met het eten. Wij zijn nog niet bezig met brood en ook niet met tussendoortjes. Tuitbeker snapt ze nog niet, ze drinkt wel graag thee en water uit mijn glas (maar dat wordt een zooitje).

Milou is ook een vrij stil meisje. Ze lacht zelden hardop (heb ik nu 3 keer gehoord) en ze babbelt ook niet heel veel. Maakt wel geluidjes, maar niet veel. Ze is wel supervrolijk, altijd een lach op haar gezicht en verder kijkt ze heel graag. Ook naar dingen die ze kan gaan pakken en doet dan haar best om daar te komen (ze kan beide kanten op rollen, maar zich nog niet voortbewegen). En zo dronk ze pas haar flesje :)

[ATTACH=CONFIG]832[/ATTACH] (doe ik normaal nooit hoor, heb haar altijd gezellig vast!)

En zo zag ze er vorige week uit op haar nieuwe Stargate dekentje :) (kreeg ik vorige week in Londen, ik was op een soort van fanbijeenkomst en dit had iemand uit Amerika voor Milou gehaakt, is ze weken mee bezig geweest!)

[ATTACH=CONFIG]833[/ATTACH]

We hebben ook een kinderstoel gekocht. De Stokke. Eetblad gaan we nog over nadenken. Rome, jij hebt die toch? Welke heb je en bevalt die? Ik zag dat er 2 soorten zijn. Onze meid vindt het wel grappig in de stoel. Eten geven doe ik er nog niet in, ze zit dan veels te veel om zich heen te kijken.

[ATTACH=CONFIG]836[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]835[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]834[/ATTACH]

Milou heeft de laatste paar dagen slechte eetlust, bordje pap 's ochtends niet helemaal op (terwijl ze er gek op is) en fruit 's ochtends en groente 's avonds wil ze niet eens proeven. Flesjes laat ze ook wat staan. Wel gek, hoop niet dat ze ziek wordt. Hebben jullie zo'n periode meegemaakt?

Hoe voelen de zwangere dames zich? Ik was vandaag best moe en moest aan jullie denken, lijkt me pittig hoor, zwanger zijn en zo'n kleintje thuis!

Spannend voor degene die met behandelingen gaan beginnen! Alvast veel succes, ik hoop dat onderzoeken niet onnodig overmoeten dat lijkt me frustrerend!

Groetjes!

Geplaatst

Hier nog steeds een heel onrustige kleine man. Altijd een vrolijke jongen maar nu ook vaak gemopper. Ook onderzoekt hij de hele dag met zijn tongetje zijn hele mond. Misschien toch een tandje. Ook eet hij moeilijker. Hij eet wel, maar met de nodige kokbewegingen. Normaal doet hij dat alleen als hij vol zit.

Qua eetschema kan ik me vrijwel volledig aansluiten bij Rome, ook qua tijden. Het enige verschil is dat Julian in de ochtend een bord pap krijgt ipv een fles pap, de middag geen fles van 180 op krijgt en als laatste fles geen pap maar melk. Julian drinkt trouwens ook geen zoete drankjes maar thee. Vooral brandnetel en rooibos. Hij drinkt een hele tuitbeker per dag naast zijn gebruikelijke melk.

@Annelies, leuke foto`s!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Leuke foto's Annelies!

Schema:

7.30 pap

9.30 fruit

12.00 boterham met korstjes en klein flesje melk

Na middagslaapje koekje met tuitbeker sap

17.00 warme hap en toetje

Voor het slapengaan melkfles

Als ik Dési in de ochtend wakker houd, dan slaapt ze in de middag van 13.00 tot 16.00

Anders slaapt ze van 10.30 tot 11.30-12.00 en in de middag van 14.00 tot 15.30-16.00 uur

Na haar warme hap leg ik haar nog wel eens even op bed

Ze is sinds vandaag heel erg verkouden en moppert om in slaap te komen. Heb haar borst en rug met Luuf ingesmeerd. Zeer vermoeiend....

Geplaatst

Dag Allemaal, wet niet meer precies wiie wat vroeg , sorry dames (mijn geheugen worden wat minder helaas) en Annelies, moe ben ik wel vaak en valt wel tegen om nog om Dani op te tillen en met de trapen heen en weer ppffff. Ik weet niet hoeveel kg mag ik tilllen oficieel , maar ik weet niet hoe ik het volhou.

Esk, Ursela, hoe jullie doen dat ook met trapen heen en weer??

Onze eetschema zit zo uit:

7:00 ochtend flespapap

fruithapjes

12:00 middag brod 1 zonder korstjes + bordpap

middagtussendoortjes+drenken iets

16:30 groente; iets lekkers

19:00 laatste flespap

Met drenken gaat ook niet echt super, qwa sapjes en thee.

Tes, met vitaminenn bedoel ik spec. iets via internet voedingssiplementen+vitaminen en kruiden ervoor. Als je wil , moet ik opzoeken , mischien heb ik die flesje.

Rome, dat zou volgens mij tandjes kunnen zijn.

Ursela, super dan jouw meid zo goed eet. Lijk Desi wel van Natas))))) complimenten. He, Natas samen tegelijk berichten gestuurd! haha

Beterschap voor jouw meid, nieks is erger dan onrust van je kind.

Geplaatst

Kiet, Wesel eet zijn brood met z'n handjes nadat ik het brood in stukken heb gesneden. Exact hetzelfde als Merel. Ursela, ik ben idd ook super trots.

Daarnaast eet hij ook z'n koekje of rijstewafel zelf.

Drinken gaat hier nu redelijk. Wessel drinkt zo'n 100 ml per dag. Meestal water maar nu ook verse vruchtensap (zelf geperst) of thee of rosevicee.

Zijn schema is als volgt:

07.30 uur bord pap (180 water / melk / pap)

09.30 uur fruit en wat drinken

12.00 boterham met korstje en fles van 120

15.30 koekje / rijstewafel en wat drinken

18.00 avondeten (hij eet nu met ons mee) en yoghurt als toetje

19.30 nog wat drinken

Geplaatst

Arriva, ik verschoon Thomas ook wel eens beneden. Dan leg ik het aankleedkussen op de tafel en krijgt hij daar een luier. Hoef ik niet steeds naar boven. Ik ga ook een tweede aankleedkussen kopen, hoef ik het ook niet meer mee te slepen naar beneden.

Simonja, als Wessel mee-eet, eet hij dan ook gekruid mee? Bijvoorbeeld een Knorr Wereldgerecht of zoiets (als jullie dat wel eens eten, maar dan heb je idee wat ik bedoel)?

Leuke fotos Annelies (de appostroffen doen het hier niet, lastig...)!

Ons schema:

6.45-7.00 bordje pap (200 opvolgmelk + bambix)

9.00 fruit + (dik)sap

12.00 boterham + fles (als ik geluk heb een hele boterham, anders minder)

16.00 warm eten + toetje (en eventueel tussen 12 en 16 nog een tussendoortje, maar hij ligt dan vaak op bed)

19.00 fles

Tussendoortjes: liga 1e stap of rijstewafeltjes of iets dergelijks.

Hier heeft Thomas ook wel een week of anderhalf gehad dat hij heel slecht at. Echt heel slecht. Ik denk toch tandjes of zo. Daarna werd hij ook nog ziek en nu is het weer voorbij en eet hij weer alles. Ik vond het heel frustrerend toen hij weinig of niks at.

Natasja, gaat het al beter met de verkoudheid van Dési?

Geplaatst

Grappig dat iedereen toch een beetje hetzelfde geeft.

Dési heeft nu ook koorts 38,2. Geen reden om gelijk naar de huisarts te stappen, maar wel even goed in de gaten houden vandaag.

Ik verschoon ook vaak beneden. Voorheen liep ik iedere keer naar boven, maar aangezien ik alweer een kilo kwijt ben ..... Kan heel goed begrijpen dat als je zwanger bent je dit ook doet. Zal al zwaar genoeg zijn.

Geplaatst

Hi ESK,

Nee, als we zo'n gekruid gerecht eten (bijv. een wereldgerecht waar de kruiden al doorheen zitten) dan maak ik voor Wessel iets aparts of hij krijgt dan een potje. Wij eten dit echter niet zo vaak dus meestal kan hij wel mee-eten.

Alle andere eten (groenten + aardappels, rijst, pasta etc) eet hij wel.

Als wij bijv. rijst of pasta eten met een kant en klare saus dan eet Wessel aangepast. Dan doe ik voor hem rijst/ pasta met gehad (oid) en daar een verse tomaat doorheen.

Kan me voorstellen dat vooral de zwangere dames hun kleintjes beneden verschonen. Ik doe dit bijna altijd op Wessel z'n kamer maar dat is 2 verdiepingen hoger. Ik ren dus heel veel de trap op en af. Mijn gewicht is nog steeds onder het startgewicht van voor de zwangerschap maar dat komt dus misschien wel mede door het vele traplopen.

Voor de dames waar de kleintjes al van staan; Willen die van jullie ook al steeds gaan lopen? Wessel probeert nu stapjes te zetten als aan de tafel / box iod staat. Hij probeert dan naar links en rechts te stappen en vind het ook heel leuk om met ons te stappen. Hij trekt zich nu aan mijn benen op zodat hij dan tussen mijn benen staat en dat gaat hij met z'n handjes naar boven zwaaien. Zodra ik zijn handjes dan vastpak begint hij te stappen.. Zo gaan we een paar keer per dag de kamer door. Zooo leuk om te doen..

Geplaatst

het kantoor is vanochtend gelukkig weer warm. gisteren is het eigenlijk niet warm geworden...

Eetschema Kees is momenteel:

07.30 - pap (200 opvolgmelk met bambix o.i.d. en soms nog wat vers gepureerd fruit er doorheen in het weekend)

11.00 - fruit

11.30 - fles (200 opvolgmelk)

15.00 - liga of cracotte (maar dit heeft weinig met eten te maken, maar vooral een hoop knoeien) + fles (200 opvolgmelk)

18.00 - warme maaltijd

19.00 - naar bed en voor het slapen gaan, rond 19.30 uur, nog wat slokjes water.

vannacht hebben Kees en ik dus ook, niet zo goed geslapen. het joch werd ineens flink verkouden. het snot liep in grote stromen zijn neusje uit. echt zo zielig. gelukkig geen koorts, maar wel treurig klinkend gemiemel. hij heeft dan ook bijna de hele nacht op mijn buik gelegen, waarvan stukken geslapen. vanochtend lachte hij me echter weer toe, dus hopelijk valt het mee. Als het niet goed gaat bij de gastouder, dan belt ze me...

groetjes en fijne dag!

tessa

Geplaatst

tessa, hier precies hetzelfde. Merel heeft niet goed geslapen en wil nu niet zelf spelen. Enorm veel snot en plots ook onderde luieruitslag, uit het niets. Ik laat haar maar een beetje, ze zit niet zo lekker in haar vel nu ze verkouden is.

leuk, foto's. stargate is een tvserie, ben je niet bang dat ze in haar gehaakte warp-gat verdwijnt?

Nienke wat jammer dat de langere nachten niet doorgezet hebben.

Ik verschoon nog boven. Maar ik ga binnenkort aandringen dat mijn man een badkamermeubel timmert. We kunnen niets vinden dat past, hebben een kleine badkamer. Ik heb al een tweede verschoonkussen, gebruiken we voor en na het badderen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden