Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marjanne, wat jammer!!

Hier nog steeds erg moe, vandaag wel minder plassen. Ook steekjes in buik.

Vanavond maar een filmpje opzetten.

Mocht het niet gelukt zijn dan ga ik een flink aan de vin blanc in frankrijk.

Succes voor iedereen!

Geplaatst

Hoi meiden,

Het lange weekend op Texel was heerlijk. Af en toe vergat ik zelfs dat ik op het wachtbankje zit...ik ben er nog nooit zo weinig mee bezig geweest als deze keer. Misschien komt dat ook wel omdat we iets anders hadden om ons zorgen over te maken...Na aanhoudende en erger wordende klachten ben ik gister van Texel naar Den Helder overgestoken en gelukkig kon ik meteen gezien worden door de gyn. Nog steeds zeer vergrote eierstokken en nog veel erger: m'n buikholte zit vol met vocht. Dat dacht ik al want ik heb echt zo'n dikke buik! Er is bloed afgenomen en dat was gelukkig in orde, dus ik hoefde niet opgenomen te worden. Ik moet het erg rustig aan doen, veel drinken en m'n gewicht in de gaten houden. Meer kunnen ze niet doen helaas....het moet vanzelf weggaan. Ik hoop snel, maar tot nu toe wordt het alleen maar erger! Ik hou me maar vast aan het feit dat dit ook iets positiefs kan opleveren...

Geplaatst

He Babeth, ik vond de punctie toch erg pijnlijk! Maar de gynaecoloog en verpleging waren super dus heb het goed overleeft. Maar merk echt dat je je rust moet nemen.

Verder iedereen veel succes nog met wachten, hoop veel groen te zien!

Geplaatst

@Audrey, fijn te horen dat je eerste wachtmomenten voorbij gevlogen zijn al zijn de klachten erg vervelend!!!!ik hoop dat het snel beter met je gaat en inderdaad...wie weet!!!jeetje,jij mag al bijna testen, hadden ze ook naar je hcg-gehalte gekeken???

@Jaatje, je hebt het ook weer overleefd gelukkig, nu op naar wat mooie emmies, jij krijgt je tp op dag 4 zie ik,veel succes!

groetjes

Babeth

Geplaatst

hoi ik meld me eigen ook even

heb vrijdag me 5de iui gehad (eigenlijk 10de)

en ik mag de 9de testen..

iedereen succes met de wachtweken

liefssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi, ik wil me ook graag toevoegen aan het beruchte wachtbankje ... hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen ... we moeten elkaar er maar doorheen zien te slepen of niet dan, gr. Nicole

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, 16 juli testen

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli

Geplaatst

Hoi Nicole

welkom hier!!!! we slepen elkaar er wel doorheen toch?

hoeveel heb jij er terug laten plaatsen?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Nadat ik gisteravond nog eens de verhalen van Sandy heb gelezen, die ook een "milde" vorm van OHSS heeft gehad, kon ik me vanmorgen niet meer inhouden.

En........dik positief!!!!!!!!!!!!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeetje, ik sta helemaal perplex, had ook niet verwacht dat de test al zo duidelijk zou zijn!

Het is natuurlijk nog wel pril en vroeg, maar ik ga mezelf toch groen maken. Om jullie allemaal een hart onder riem te steken. En omdat een groen begin van het lijstje moed geeft!!!

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, 16 juli testen

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli

Geplaatst

Angel en Nicole: welkom!

Babeth: Ik had wel gevraagd of ze ook naar het hcg konden kijken, maar de gyn zegt het kan net wel of niet en die onzekerheid wil ik je niet aan doen.

Geplaatst

Audrey, van harte gefeliciteerd!!!! geweldig, ik dacht al dat het wel positief zou zijn na jouw verhaal!! geweldig! enne, oke het is dan pril maar zo begint iedere zwangerschap, super meis!!!

Geplaatst

Dank je Babeth! Ja, ik vind het ook erg spannend of het er een of twee zijn.

Maar het is toch niet altijd zo dat je met een tweeling ook meer hcg aanmaakt?

Zou ik daarom zo'n duidelijke test al hebben (had ik bij m'n zoontje niet) en OHSS?

Haha, wat een vragen meteen weer he!

Ik ga duimen voor jullie allemaal!!!

Geplaatst

inderdaad, een hoog gehalte wil niet altijd zeggen dat het een tweeling is, ik had juist waardes die in het begin bij een eenling al een beetje aan de ondergrens bleven...waren ook enorm verbaasd toen het onze jongens waren!

blijft even spannend maar je bent in ieder geval zwanger, top!

Geplaatst

Audrey, wat lees ik nu!! FANTASTISCH dat je zwanegr bent!! Super, super, super!

De november-dames worden een-voor-een zwanger, nu Esther, Caro en ik nog!

Geplaatst

gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!

Het is je gegunt, geniet er maar lekker van en op naar de spannende echo!!!

xxxx

denise

Geplaatst

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Ik moet straks weer naar de gyn, voor die OHSS.

Om 1400 bloedprikken en om 1500 een afspraak.

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd meid!!

Groetjes Myron

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden