Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Doortje, dat is wel het cervixslijm hè, niet het baarmoederslijmvlies hoor.

Doordat het heel goed helder was, kon ze concluderen dat de timing heel goed was zei ze.

Myron, ik had zelf gisteren een heel emotionele dag. De tranen bleven maar komen.

Volgens mij had ik ook een vreselijk pregnyl-humeurtje ahum.

En inderdaad, ik ben het er ook mee eens, mensen die dit niet mee maken snappen er vaak niets van. Bij ons weet lang niet iedereen het, maar ik merk dat een paar vriendinnen die het weten, of zelf te druk zijn of er niet naar durven te vragen, ik weet het niet hoor. Gelukkig is er eentje altijd heeeeel attent en belangstellend, dat maakt dan alles weer goed haha. Daar vestig ik dan ook m'n aandacht maar op.

Wat dat betreft is dit forum inderdaad heel fijn.

liefs hope hope

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@ Kriskras, we kunnen weer mooi samen wachten. We gaan wel heel gelijk op iedere maand volgens mij. Reken jij ook dag 15 na de IUI voor de zwangerschapstest?

Kriskras, hoe was het bij jou ? Ik hoop ook goed !

@Doortje: ik reken inderdaad ook 15 dagen na IUI, meestal ben ik dan al ongesteld geworden.. Maar goed we houden hoop hè! Leuk dat we samen oplopen!! :bf_new:

@HopeHope: Het ging heel erg goed, andere arts, die aanbood of mijn vriend zelf wilde insemineren! Dat heeft hij dus nu ook voor het eerst gedaan. Dat voelde erg goed! Bemerkte wel dat ik bij thuiskomst sperma was verloren (sorry :laughing1:) Ik hoop dat dat niet erg is...?

Nu maar afwachten! Ik hoop dat deze maand lekker groen wordt op het bankje!!

Geplaatst

Hé, dat is grappig, mijn man mocht ook zelf insemineren, ook voor het eerst. Toevallig !!! Dat maakte het toch weer een beetje intiemer/persoonlijker.

Ik gebruik nu voor het eerst utrogestanbolletjes bij de iui (wel al eerder bij ivf gehad), dus mijn menstruatie die de vorige iui heel vroeg kwam, zal nu waarschijnlijk wel uitblijven totdat ik ermee stop. Mijn testdag gaat dus 13 juli zijn.

Bleeehhh, wat duurt dat nog lang ....

Nou, veel sterkte allemaal !!

Geplaatst

dames, allemaal heel veel succes met het wachten hier!!!!!

Jessie, wat fijn dat het bij je zus gelukt is, geeft ook wel weer moed ? wel toevallig dat jullie beiden in het medische circuit zitten, kan me voorstellen dat het ook wel prettig is om samen je ervaringen te kunnen delen, nu nog samen de zwangerschap!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik sluit mij graag bij het wachtbankje aan....

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, 16 juli testen

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli

'k Heb vandaag zo'n buikpijn... hoop dat het geen verkeerd teken is... :(

Groetjes, moi

Geplaatst

Hoi Moi

kan echt niet een teken van ongi zijn hoor, is veel te vroeg!!

het wachtbankje wordt al mooi lang, nu alleen nog maar groen en groener....

jeetje, enkele mogen al op zeer korte termijn testen, hoe gaat het dames?

groetjes

Babeth

Geplaatst

@Babeth, tsja, toch die onzekerheid hé.. 'k Moet eerlijk zeggen dat ik me nu alweer wat beter voel!;) Jij bent op de helft zie ik. Succes de laatste week!

Groetjes, moi

Geplaatst
@Doortje: ik reken inderdaad ook 15 dagen na IUI, meestal ben ik dan al ongesteld geworden.. Maar goed we houden hoop hè! Leuk dat we samen oplopen!! :bf_new:

@HopeHope: Het ging heel erg goed, andere arts, die aanbood of mijn vriend zelf wilde insemineren! Dat heeft hij dus nu ook voor het eerst gedaan. Dat voelde erg goed! Bemerkte wel dat ik bij thuiskomst sperma was verloren (sorry :laughing1:) Ik hoop dat dat niet erg is...?

Nu maar afwachten! Ik hoop dat deze maand lekker groen wordt op het bankje!!

Ik wist helemaal niet dat je dat aan cervixslijm kon zien dat je ovulatie er aan komt. Nu ik gelezen heb op internet wat dat precies is, weet ik dat het bij mij ook op precies het goede moment was. Vond dat altijd maar vies, maar nu ik weet dat ik daaraan kan zien dat mijn ovulatie heb/krijg.

Geplaatst

ja, vorige maand was mijn ei al weg en kon de arts aan het slijm zien dat het net gebeurt was dus hebben we toch de IUI gedaan :) Dus... het is wel interessant om in de gaten te houden... zo nu en dan

Geplaatst

:cry2:Hallo daar allemaal,

Vervelend nieuws: Zaterdag ben ik flink ongesteld geworden en ben ik dus hard van het wachtbankje gevallen. Ik had eigenlijk wel goede hoop dat het goed zou komen, maar niet dus. Mislukt. Erg jammer.

We proberen nu weer zo vrolijk mogelijk verder te gaan en dat lukt best als ik denk wat voor wonderzoon we al hebben.

Ik gun jullie zo'n wonder ook van harte en duim heel hard dat de rest van de wachtlijst helemaal groen wordt.

Heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.

Groet, Marjanne

Ps. Kan iemand mij in de lijst rood maken? Ik weet niet hoe dat moet.

Geplaatst

aahhh Marjanne

wat een enorme domper!!! en wat je zegt, je had goede hoop, erg klote!!! ik weet zeker dat jullie zoontje jullie er wel doorheen sleept.

Hebben jullie nog cryootjes of wordt het weer een volledoge poging?

in ieder geval sterkte voor nu en succes met jullie vervolgstappen!

liefs

Babeth

Geplaatst

Marjanne, wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte voor jullie!

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli

Ik heb mezelf er ook tussen gezet, net de punctie gehad dus hopen dat er een mooie emmy uit gaat komen......

Geplaatst

Hai Jaatje

fijn dat je de punctie achter de rug hebt, is het je meegevallen? neme lekker je rust in voorbereiding op de tp!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi,

Wat wordt het hier spannend. Sommigen mogen echt snel testen. Veel succes.

Ik krijg morgen de punctie en dan is als alles goed gaat, zaterdag de terugplaatsing. Ik hoop me zaterdag dus echt bij jullie wachters aan te sluiten.

Allemaal toi, toi, toi en op naar een groene golf.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Marianne, veel sterkte !! Ook al heb je al zo'n prachtig wondertje ..... de wens is er niet minder om ........ ik heb er al twee (7 en 8 jaar), maar de wens voor een derde is eigenlijk door deze twee mooie mannetjes alleen maar nog sterker gegroeid ...

Maar je hebt gelijk, ze slepen mij hier ook iedere keer door het verdriet van een mislukte poging heen.

Ik ben ook wel heel bewust van het geluk met ze en inderdaad, ik gun dat ook een ieder hier !!!

Geplaatst
:cry2:Hallo daar allemaal,

Vervelend nieuws: Zaterdag ben ik flink ongesteld geworden en ben ik dus hard van het wachtbankje gevallen. Ik had eigenlijk wel goede hoop dat het goed zou komen, maar niet dus. Mislukt. Erg jammer.

We proberen nu weer zo vrolijk mogelijk verder te gaan en dat lukt best als ik denk wat voor wonderzoon we al hebben.

Ik gun jullie zo'n wonder ook van harte en duim heel hard dat de rest van de wachtlijst helemaal groen wordt.

Heel veel sterkte. Ik denk aan jullie.

Groet, Marjanne

Ps. Kan iemand mij in de lijst rood maken? Ik weet niet hoe dat moet.

Heel veel sterkte meid. Het is zo oneerlijk!

Geplaatst

Meiden, allemaal heel veel succes gewenst op het juli wachtbankje.

Ik duim voor jullie allemaal.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

helaas hier al 1 rood veel sterkte marjianne

hopelijk wel de laatste rood hoop dat jullie bankje net zo groen mag worden als het gras hier in mijn tuintje

veel succes iedereen en sterkte met het vreselijke wachten

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli

Marjanne, heel veel sterkte!

Geplaatst

spijtig, de eerste is al rood. ik hoop dat er niet te veel meer zullen volgen. veel succes nog met het verwerken en dan er weer met nieuwe moed tegenaan

Geplaatst

Hey meiden,

even een vraagje, ik ben vanaf gisterenmiddag, en vandaag zooooooo kotsmisselijk. Echt een heeeel vervelend naar weeig gevoel, alsof je een hele tijd niets hebt gegeten. Terwijl ik wel eet, maar tijdens het eten nog steeds misselijk, bah!

Maargoed, wat denken jullie, kan dit nog van die pregnyl komen? En ik heb vanochtend de laatste bolletjes gehad. Het is echt vreemd, ook dat plassen in de nacht, heb ik amper! Hebben jullie hier ook last van?

Lfs Myron

Geplaatst

Hoi Myron

Pregnyl moet met 10 dagen uit je lichaam zijn, ik heb donderdagavond 5000 gespoten en had vanochtend nog een vaag streepje, lichter als gisteren. Dat je sinds gisteren last hebt van misselijkheid kan goed van een zwangerschap zijn, sommige krijgen ook wat last van misselijkheid door de utrogestan maar daar had je dan wellicht eerder last van gehad? meer plassen is ook wel typerend. als ik in jouw schoenen stond en voor het laatst de 19de pregnyl zou hebben gespoten dan zou ik we wel een testje aan durven te wagen..... succes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden