Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Angel, vandaag je officiele testdag .... ik hoop dat je toch weer voor wat groen gaat zorgen hier.

Is dit echt je 11e iui ? Nou, ik hoop op goed nieuws !!!!!!

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kriskras, gaat het nog ?? Alleen nog Angel, Moi en Nicole ..... en dan zijn wij aan de beurt ...... ik voel hier ook heel veel krampjes, dan denk ik: zie je wel, hier komt het ..... of het komt alleen niet door die bolletjes ...... en toch voel ik af en toe heerlijke kriebels in m'n buik ......

SUCCES MET WACHTEN !!!!!!!!!!!

Geplaatst

vandaag heeft mijn menstruatie echt doorgezet. Meteen het ziekenhuis gebeld.

Bij de volgende keer dat ik mijn menstruatie weer krijg kan ik me weer aanmelden voor een volgende behandeling.

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 21 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Geplaatst

@hope hope dit is nu me 10de nog 1 te gaan zeg maar

Was bij de 5de zwanger maar is helaas uit gelopen op een miskraam

En daarom krijg ik er nog 6 want je bent zwanger geweest zeggen ze

en ook omdat ze bij ons niks kunnen vinden

Jessie wat balen meid veel sterkte

Liefsssssssss

Geplaatst

Is het duidelijk dan waarom het nu niet lukt?

Bij ons ligt het nu aan de kwaliteit van het zaad.

Spannend hoor, hoop voor je dat het bij 7 blijft.

Succes!!

@ Mik,

Tuurlijk mag je dat vragen, als ik niet wilde vertellen was ik niet op dit forum :-))

Ik mocht nog vaker IUI omdat de gyn IVF nog niet nodig vindt... Ik ben zwanger geweest en er is totaal geen reden meer waarom ik niet zwanger wordt. Maar we zouden na 6e IUI starten met IVF maar die week in juni hadden ze scholing in het UMC dus kon het niet...

Dus eigenlijk een logistieke reden.

Geplaatst

Angel,

Wij hebben een beetje hetzelfde. Eerst 6 iui's gehad, daarna 1 ivf en bij de 2e ivf constateerden ze een holte in de baarmoeder waardoor zwanger worden onmogelijk was. In januari geopereerd en nu dus weer opnieuw met iui gestart omdat wij nu gewoon weer zwanger moeten kunnen worden. Poging mislukte, nu dus iui 8.

Hierna evt. nog 1 iui en dan evt. nog ivf 3.

Geplaatst

Sterkte allemaal weer!

Mag ik vragen wat voor holte er gevonden werd dan en hoe het verholpen is?

Dat dit hem voor jullie mag gaan worden!

Angel,

Wij hebben een beetje hetzelfde. Eerst 6 iui's gehad, daarna 1 ivf en bij de 2e ivf constateerden ze een holte in de baarmoeder waardoor zwanger worden onmogelijk was. In januari geopereerd en nu dus weer opnieuw met iui gestart omdat wij nu gewoon weer zwanger moeten kunnen worden. Poging mislukte, nu dus iui 8.

Hierna evt. nog 1 iui en dan evt. nog ivf 3.

Geplaatst

Dit noemen ze een niche, die holte is ontstaan door het littekenweefsel van de eerdere keizersnedes. In die holte bleef maandelijks vocht staan en daardoor was mijn baarmoeder jarenlang een zwembad en was innesteling onmogelijk.

Ze zijn hier net twee jaar onderzoek naar aan het doen, ook ivm menstruatieklachten.

Geplaatst

Heee meiden,

Getsie wat is het bankje rood!

Kom op meiden, laten we een mooie frisse groene bank gaan regelen.

alle meiden in het rood; heel veel sterkte, het is altijd weer kl*te, kan het niet anders zeggen.

Wachtende meiden; heel veel succes!

Geplaatst

@hope hope jeetje zeg maar dat ze dat nooit eerder hebben ontdekt

en er zijn genoeg meiden die doormiddel van iui zwanger worden

maar als ik heel eerlijk moet zijn heb ik het niet zo meer op iui

we moeten toch positief blijven

en met die bolletjes word ik ook ni ongi

dan moet ik er echt mee gestopt zijn en dan word ik pas ongi

gister was de laatse dag moet ze 14 dagen lang gebruiken en jij??

heb nou ook niet meer getest ik wacht het nu nog ff af als ik het vol hou tenminste hahha

succes allemaal wil nu ook meer groen zien hoor

liefssssssssssssssss

Geplaatst

Ik wil groen zien !!:headbang:

Mijn naam zal waarschijnlijk niet groen worden. Ik heb het gevoel dat het ook deze keer mis gaat lopen :sad:. Vol me raar, heb een rare buik ik ben bang dat ik ongi wordt...:tearyeyed: Wel weer veel te vroeg maar ja. Nog even afwachten tot ik echt wat zie maar mijn hoop is vervlogen.

@ hope hope,

Wat een verhaal zeg. Nu maar hopen dat het met IUI gaat lukken dan.

@ angel,

Ik kan me voorstellen dat je op een bepaald moment geen vertrouwen meer hebt in de IUI. Dat is van mijn kant erg herkenbaar.

Ik ga lekker rommelen thuis. Heerlijk weer, wat wil een mens nog meer! (behalve een baby dan)

Geplaatst

@boogie hoop dat je ni ongi ga worden meid

ik duim nog steeds hoor

we zullen weer zien

succes met rommelen thuis

ga ik hier ook zo maar is doen hahah

liefsssssssssssssssss

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 21 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

YES, vanochtend een positieve test!! Twee positieve testen zelfs, want we geloofden de eerste niet!! haha

Geplaatst

@MOI gefelicteerd : super hoor!!!

Ik heb vraagje, heb vandaag met KV test getest en duidelijk 2 streepjes.....maar ben nu op dag 9 na TP en dus 12 na punctie. Pregnyl is 14 dagen terug....zou ik te vroeg kunnen zijn? of zou ik toch écht zwanger zijn?

Liefs Cin

ps) Maartje of SImone, als jullie dit lezen: stttttt ;)

Gast mama tms
Geplaatst

hallo cin

ik heb ook op dag 9 getest terwijl il pas na 16 dagen na punctie mocht testen

en die was ook positief(van een tweeling)

succes meid

Geplaatst

@ Moi, gefeliciteerd! Weer eens een positief kleurtje. Fijn voor je!

@ Cin, ik denk dat 2 streepjes toch echt wel positief is. Vanaf welke waarde geeft de kv test aan? 20hcg?

@ hope hope, wat een verhaal zeg. En vervelend dat het zo laat is geconstateerd. Is het met een echo dan niet te zien zo'n niche? Of over het hoofd gezien. Heb zelf ook keizersnee gehad, gaan er toch dingen door je hoofd.....

@ iedereen, fijn weekend, hopelijk kan iedereen wat genieten van het weer :toothy4:

Geplaatst

Jaa we krijgen groen!

Gefeliciteerd hoor moi wat een super nieuws. Ga heerlijk op je roze wolk zitten en geniet!!

@ Cin,

Pregnyl is ip na max 10 dagen uit je bloed verdwenen. Dus ik denk we jou ook voorzichtig kunnen feliciteren...

Geplaatst

Moi, GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer iemand groen hier !!!!

Geniet er maar lekker van !!!!

Cin, ik zou zeggen dat we jou ook al kunnen feliciteren, maar ik snap je voorzichtigheid !!!! Het ziet er super voor jullie uit !!!!!

Jaatje, ze hebben bij elke iui en die eerste ivf opgenoemd dat de baarmoederwand er niet zo mooi uit zag, rommelig noemden ze dat, ze hebben het dus wel gezien maar niet geweten wat het was. Ja, dat was evengoed wel balen toen ze ons er bij de 2e ivf toch van op de hoogte brachten, bij de punctie die toen door het hoofd van de fert.afd. van het vu werd gedaan, die was dus wel op de hoogte omdat het onderzoek ook in het VU wordt gedaan.

Nou, ik wacht nog even rustig verder ....... heel misschien ga ik morgenochtend alvast een test doen ..... ik durf eigenlijk niet ...... ik heb ook niet echt het gevoel dat het gelukt is, maar ook dat kan door de utrogestan komen, die krampen geven veel onzekerheid ....

Geplaatst

Hai Moi, ook hier nogmaal een felicitatie van mij superrrrr!!!!!

Cin, je had toch al eerder een posi test? deze weer....ik denk ook dat het een zwanger streepje is meis...... gefeliciteerd!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Cin en Moi, ik ben wel nieuwsgierig, hoe voelden/voelen jullie je ? Voelde je juist niks of veel krampen o.i.d. ? Voelde je dat het wel eens zo kon zijn of ook helemaal niet ?

Geplaatst

@hope hope; ik heb tijdens de wachtweken dagen gehad dat ik niks voelde, maar ook dagen gehad dat ik ongesteldheidsbuikpijn had. Alle dagen had ik gevoelige borsten. Verder erg moe. Ook vandaag, na die test, heb ik de hele dag ongesteldheidsbuikpijn en dat maakt het allemaal nog wel een beetje moeilijk om blij te zijn en het te geloven! Ik wist beslist niet wat ik moest geloven vóór de test.. ik had beslist géén voorgevoel.. Raar eigenlijk hé?

Hoe gaat het met jou? Ga je morgen testen?

Geplaatst

Hoi, hier ook nog geen spoor te bekennen van menstruatie.. als ik morgen vlekkenloos door kom, durf ik pas postitief te worden, maar voor nu durf ik nog niet eens te denken dat ik misschien ook wel eens zwanger zou kunnen zijn.

Het onweert hier eindelijk lekker!! ff afkoelen!

Geplaatst

Lekker he dat onweer?

Spannend hoor Kriskras ik duim voor je!

Ik voel me heel raar... Rare buik en lichte rugpijn dus ben er toch wel bang voor dat het weer niet gelukt is...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden