Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb precies hetzelfde, slecht slapen, vaak wakker en toch zo moe, denk idd dat het de bolletjes zijn.....

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben ook zo moe door die bolletjes. Kon vandaag op mijn gewoon bijna mijn ogen niet open houden. Het is vandaag misschien ook wat erger door het voetbalfeestje van gisteren en een dochter die niet meer wilden slapen naar al het getoeter in de straat :occasion17:.

Ben deze keer er zo anders mee bezig dan de vorige keer. Ik dacht toen gewoon 24/7 aan dat kleine spikkeltje in mijn buik. Nu kan ik gewoon ergens mee bezig zijn en het compleet vergeten. Zo gek. Mijn gevoel zegt dat het helaas niet gelukt is, maar dat is nog nergens op gebasseerd. Ik mag ook pas volgende week zondag testen en ik verwacht deze week dan ook nog niet ongesteld te worden.

Hebben meer meiden een sterk voorgevoel? En kwam dat voorgevoel uit of niet?

@Jessie: Bedankt voor je lieve woorden. Moeilijk hoor dat je je weer helemaal moet gaan opladen voor een nieuwe poging of zijn jullie daar nog niet over uit. Probeer eerst deze behandeling goed af te sluiten. Veel sterkte samen.

Groetjes,

Appel

P.S Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met een zoetbehoefte. Kan ik mooi de schuld geven aan de hormonen i.p.v. mij slechte dicipline.

Geplaatst

Ik ben al heeel vaak schijnzwanger geweest ;) Ik heb vaak het gevoel gehad dat het raak was...maar dus echt niet! Dus... je kan er geen pijl op trekken... Misschien denk je nu wel dat het niet raak is en is het wel raak!

Dat maakt het ook zooo vermoeiend...

Geplaatst

O Jessie wat k dat het nu steeds lichter wordt. Het gevoel is niet te beschrijven na 2 weken wachten. Ik ken het helaas al te goed.

Heb je ook krampen of zo?

Wel apart zo'n topic met allemaal meiden die wachten.

Iedereen weet hoe het voelt. Hopelijk ook meiden met positief resultaat.

Ik ben nieuw hier dus moet iedereen nog leren kennen.

Groetjes

Geplaatst

Ik weet niet hoe het nu werkt.

Moet je nu voor een volgende keer eerst een tijdje rust houden of mag je meteen weer door? Ik denk dat ik moet wachten tot er na deze menstruatie weer een natuurlijke menstruatie is opgetreden en dat ik me dan weer mag aanmelden?

Maar ik weet het eigenlij niet. En het is dan vakantieperioden dus weet ik niet of ze dan in het zkh minder werken en dus minder mensen toelaten voor een nieuwe poging en dus nog een maand langer moet wachten. Ik vind juist dat wachten vreselijk.

De vorige keer moesten we lang wachten omdat we over moesten naar een ander ziekenhuis, maar nu weet ik dus niet hoe het werkt.

Geplaatst

Moet je nu voor een volgende keer eerst een tijdje rust houden of mag je meteen weer door? Ik denk dat ik moet wachten tot er na deze menstruatie weer een natuurlijke menstruatie is opgetreden en dat ik me dan weer mag aanmelden?

Maar ik weet het eigenlij niet. En het is dan vakantieperioden dus weet ik niet of ze dan in het zkh minder werken en dus minder mensen toelaten voor een nieuwe poging en dus nog een maand langer moet wachten. Ik vind juist dat wachten vreselijk.

De vorige keer moesten we lang wachten omdat we over moesten naar een ander ziekenhuis, maar nu weet ik dus niet hoe het werkt.

Hoi Jessie, in welk ziekenhuis ben je in behandeling?

Ik kan je vertellen hoe het in Tilburg gaat qua doorgaan en vakantie, maar weet niet of jij ook daar onder behandeling bent?

Cin

Geplaatst

Hai Jessie

ik zou zsm. contact opnemen voor het geval dat je weer op een soort van wachtlijst komt. Ook deze menstruatie is eigenlijk een normale, je cyclus gaat gewoon door. Daarom mag je ook vaak na een mislukte verse tp in de aansluitende cyclus een cryo tp doen.

In Brussel doen ze max 4 behandelingen per jaar en daar wil men er echt 3 cycli tussen laten om je lichaam volledig tot rust te laten komen.

Wij gaan bv. straks met onze cryos verder (cyclus september waarschijnlijk maar wil met onze arts overleggen dat als de cryo-tp niet tot een zwangerschap leidt we aansluitend verder kunnen met een nieuwe icsi.

veel succes meis!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Ik moet mezelf helaas rood maken. Ben vanochtend ongesteld geworden. Kan ik nu in elk geval lekkere kaasjes en wijntjes nuttigen tijdens mijn vakantie in Frankrijk komende drie weken.

Geplaatst

Sterkte Doortje. Gelukkig nu inderdaad lekker ff op vakantie. Dat helpt wel wat hè ... Hè, onderhand wordt het weer een erg rood bankje zo ....

Geplaatst

Pff jemig hey, wat een rode lijnen zo. Wat ontzettend "flamoes a la poire" voor jullie!

Ik stel voor dat we daar mee ophouden. Verbod op Rood. Alleen nog maar Groen.

Geplaatst

Inderdaad, wat een "putain merdre", om maar in IVF-Vader z'n straatje te blijven :-)

Doortje sterkte, nu eerst maar even genieten van een lekker vakantie. Neem het er lekker van.

Het bankje moet wel groener hoor meiden anders durf ik er straks niet bij...

Geplaatst

Oh Doortje wat vind ik dat nu erg voor je. Je zit zo dicht bij de testdatum.

heel veel sterkte meid.

Geplaatst

@ Doortje, heel erg klote. Lekker vakantie even met wat anders bezig zijn. Toch een fijne vakantie toegewenst en sterkte.

@Jessie, bij ons (in Rdam) werken ze gewoon door. Ik heb een IUI gehad op 2e kerstdag omdat het zo uitkwam, was wel erg apart hoor.

Bij IUI ging het bij ons iedere maand gewoon door. Maar hoe dat bij IVF werkt dat weet ik niet precies.

@ iedereen

Nog vakantieplannen? En waar naartoe?

Liefs

Geplaatst

@Doortje, wat ontzettend jammer! Ik hoop dat je ondanks dit wel een fijne vakantie hebt!

Geplaatst

Mijn 1e ivf was met het lange protocol, de 2e met kort protocol ging er direct achteraan. Dit was in het Vu.

Mijn eigen streekziekenhuis werkt sowieso niet op zondag en zeker niet op 2e kerstdag haha. Dat zal zeker gek zijn geweest. Ook zijn ze de afgelopen 2 weken gesloten geweest en zijn de komende 4 weken alleen op ma/wo/vr aanwezig. Mocht ik nog een behandeling nodig hebben, moet ik dus sowieso de mazzel hebben dat ze me in wil plannen, ahum. Nou ...... ik ga er gewoon vanuit dat dit niet nodig gaat zijn !!!!!

Succes allemaal weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

ik ga naar het radboudziekenhuis te Nijmegen. Dit is ongeveer een uur en een kwartier rijden voor ons, maar omdat mijn man slecht zaad heeft moeten we daar naartoe. Mocht het nodig zijn kunnen ze acute pesa uitvoeren wat gelukkig niet nodig was.

Wie heeft ervaring met dit ziekenhuis?

Geplaatst

@ Jessie: ik loop ook in het Radboud, maar heb nog geen ervaring met IVF. Ik weet wel dat ze met IUI gewoon doorgaan in de zomer. Volgens mij zou je hier meer over moeten kunnen vinden op de DIGIpoli.

Ik ga overigens lekker kamperen in Frankrijk. Zondag vertrekken we en dan zijn we er lekker 2,5 week tussen uit.

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Hoi Dames!

Ik heb mezelf ook maar op het wachtbankje gezet.

Mijn 7e en laatste IUI!! Spannend. Anders moet ik volgende week starten met de hormonen voor IVF. Dus ik heb al mijn hoop gevestigd op deze IUI!!

Geplaatst

Hoi, Boogie ik hoop dat het lukt deze poging!!

Ik heb sinds vandaag al weer zo veel bubbels in de buik...meestal een voorbode van menstruatie, dus... ik verwacht er nu niets meer van hoor.

Groetjes Kriskras

Geplaatst

@ Boogie

Spannend, succes met wachten.

7 keer IUI? Bij ons is het maximaal 6 keer en dan IVF.

Wat is de reden (als ik vragen mag) dat jullie 7 keer mochten?

Liefs

Geplaatst

@ Kriskras,

Ik hoop dat je het mis hebt... Ik voel niets maar ja vorige keer werd ik compleet verrast (geen enkele voorbode) 2 dagen te vroeg en om het extra dramatisch ;-) te maken, op mijn verjaardag met mijn ongi.

Ik vertrouw helemaal nergens meer op.

@ Mik,

Tuurlijk mag je dat vragen, als ik niet wilde vertellen was ik niet op dit forum :-))

Ik mocht nog vaker IUI omdat de gyn IVF nog niet nodig vindt... Ik ben zwanger geweest en er is totaal geen reden meer waarom ik niet zwanger wordt. Maar we zouden na 6e IUI starten met IVF maar die week in juni hadden ze scholing in het UMC dus kon het niet...

Dus eigenlijk een logistieke reden.

Geplaatst

@ Doortje wat k* zeg, geniet daarom maar van de kaasjes en de wijntjes, fijne vakantie!

@ Boogie, hopelijk mag de 7e je wat geluk brengen!

Geplaatst

morgen is me nod

maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken hoor

vandaag ook weer negatief getest...

ook wat krampjes gehad maar is nu weer weg

morgen nog 1 dag utrogestan

en dan ben ik meestal 2 dagen na het stoppen ongi

dan nog 1 iui en dan sturen ze me eindelijk verder

heb het nu wel een beetje gehad met iui

dan heb ik er 11 gehad

succes en sterkte iedereen

zie toch weer veel rood zeg jammer genoeg

liefssssssssssssss

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden